Sari la conținut

probleme la un srad !


Postări Recomandate

problema ...Srad de 750 98 pe ferestra de la ulei nu se vede deloc uleiul.ala de la care am luat o zice ca a schimbat uleiul si filtrul.nu scoate fum, merge brici trage de rupe.numai ca ma ingrijoreaza asta cu uleiul si niste zgomote pe care le aud la motor dar de care am auzit ca sunt normale la srad.

VA ROG FRUMOS FRATI PE GIXXER..HELP ME..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, primul lucru pe care il faci atunci cand cumperi o motocicleta e sa-i schimbi lichidele (uleiul, lichidul de frana, uleiul de la ambreiaj daca-i hidraulic, lichidul de racire) tocmai pentru a avea un istoric asupra reviziilor. Daca are carte de service poate nu-i nevoie, dar nu il poti crede pe ala ca a facut schimbul de ulei pentru ca nu ai cum sa-l verifici. Dupa 500km devine negru, asa cum trebuie sa fie de fapt.

 

In al doilea rand, daca nu se vede ulei in fereastra, mai exact de ce nu ai completat? Si mai intrebi ca de ce se aud zgomote... In plus, nu trebuie neaparat sa scoata fum pentru a manca ulei, iar comportamentul motorului e prea putin afectat pentru a-ti da seama din performante daca presiunea e insuficienta. Sa nu te mire daca se va intampla sa te lase in drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, primul lucru pe care il faci atunci cand cumperi o motocicleta e sa-i schimbi lichidele (uleiul, lichidul de frana, uleiul de la ambreiaj daca-i hidraulic, lichidul de racire) tocmai pentru a avea un istoric asupra reviziilor. Daca are carte de service poate nu-i nevoie, dar nu il poti crede pe ala ca a facut schimbul de ulei pentru ca nu ai cum sa-l verifici. Dupa 500km devine negru, asa cum trebuie sa fie de fapt.

 

In al doilea rand, daca nu se vede ulei in fereastra, mai exact de ce nu ai completat? Si mai intrebi ca de ce se aud zgomote... In plus, nu trebuie neaparat sa scoata fum pentru a manca ulei, iar comportamentul motorului e prea putin afectat pentru a-ti da seama din performante daca presiunea e insuficienta. Sa nu te mire daca se va intampla sa te lase in drum.

eu am un srad din 98 de 600 si nu scoate fum deloc.are schimbat uleiul si facuti 2000km si tot rosiatic e nu si-a schimbat culoarea.scoate motorul un pic de zgomot doar cand erece si pana se incalzeste cateva min.atat tot.trebuie sa completezi cu ulei pana la nivel ca altfel poti distruge motorul fara ungere.dar semnalizatoarele de ulei din bord nu se aprind?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa stii uzura motorului mergi la cineva sa iti faca un test de compresie,nu te costa mai mult de 50 ron. Iti consuma ulei si fara sa scoata fum albastru,este normal sa consume o cantitate mica de ulei de la schimb la schimb,mai ales la un motor cu ceva km. Evita sa mai pornesti motorul cand uleiul este sub minim,vei distruge in prima instanta vibrochenul si motorul va incepe sa bata intai la pornirile la rece apoi tot timpul si e chiar pacat sa distrugi un astfel de motor,care daca ai grija de el e foarte rezistent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te sfatuiesc sa nu te mai urci pe motor (nici sa-l pornesti) pana nu il completezi la nivel, asta daca tii la viata motorului tau.

Eu cand am luat motorul mi s-a spus ca are consumabilele schimbate insa eu am decis sa ma asigur: Uleiul era negru si foarte subtire (uzat), bujiile oxidate, filtre imbacsite de murdarie etc.

Fa-i un schimb la consumabilele de pe ea si te asigur ca va avea viata lunga motorul tau plus ca vei avea siguranta lucrului sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema ...Srad de 750 98 pe ferestra de la ulei nu se vede deloc uleiul.ala de la care am luat o zice ca a schimbat uleiul si filtrul.nu scoate fum, merge brici trage de rupe.numai ca ma ingrijoreaza asta cu uleiul si niste zgomote pe care le aud la motor dar de care am auzit ca sunt normale la srad.

VA ROG FRUMOS FRATI PE GIXXER..HELP ME..

salut.in momentul in care verifici nivelul uleiului,incearca sa pui motocicleta sa stea drapta,deoarece pe cricul lateral motocicleta sta usor inclinata in partea stanga iar pe fereastra de la ulei nu se vede uleiul(poate si din cauza asta sa nu poti vedea uleiul)

 

ORICUM SCHIMBUL DE ULEI SI DE FILTRE TREBUIE FACUT

 

 

 

ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un srad din 98 de 600 si nu scoate fum deloc.are schimbat uleiul si facuti 2000km si tot rosiatic e nu si-a schimbat culoarea.scoate motorul un pic de zgomot doar cand erece si pana se incalzeste cateva min.atat tot.trebuie sa completezi cu ulei pana la nivel ca altfel poti distruge motorul fara ungere.dar semnalizatoarele de ulei din bord nu se aprind?

Atat timp cat spui ca motorul "scoate un pic de zgomot la rece" si nu poti spune de unde, nici nu ai cea mai mica idee asupra piesei care bate, nu cred ca iti poti da cu parerea. Iar becul de ulei se aprinde doar cand presiunea in ulei e atat de scazuta incat risti sa-ti explodeze motorul. Schimba uleiul urgent si nu te increde in ce a zis fostul proprietar. Ai dat 3000E pe mobra aia, nu mai ai 2 milioane si pentru un schimb de ulei, ce dracu'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi chestie am patit-o si eu.fostul proprietar a fost sincer.nici el nu stia cat si ce fel de ulei are.asa ca imediat am facut schimbul si am pus ulei pana cand se vdea pe fereastra. fully sinth. asta isi pastreaza culoarea,spre deosebire de celelelte semi si mineral. l-am schimbat la 12000 km. si ink mai era rosu si sr mai fi mers.dar am vrut sa fiu sigur.orice motor consuma ulei.cat de mult? depinde de constructie si uzura. la rece sunt normale zgomotele. ingrijoratoare sunt cand acesea se aud la cald. schimbul se face intotdeauna impreuna cu filtrul,mai ales daca schimbi cu alta marca sau alt tip de ulei. niciodata nu se completeaza cu alt tip sau alta marca.salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amuzanta credulitatea asta!

"Ala de la care am cumparat-o" zice ca a schimbat aia si ailalta.

Si ce daca zice?

Iti ofera cumva garantie???????? Nu cred.

 

Asa ca puneti mana si schimbati macar: ulei, filtru, lichid frana, etc in momentul cumpararii, ca-i mai sanatos asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.in momentul in care verifici nivelul uleiului,incearca sa pui motocicleta sa stea drapta,deoarece pe cricul lateral motocicleta sta usor inclinata in partea stanga iar pe fereastra de la ulei nu se vede uleiul(poate si din cauza asta sa nu poti vedea uleiul)

 

F.f. bine punctat!

Grija mare la pozitia motocicletei pt. ca e un amanunt foarte important. Crec ca nici imobilizarea mobrei pe stander cand se face verificarea ferestrei de control, nu e chiar recomndat, deoarece motocicleta sta inclinata usor in fata.

Stand cu ambele roti pe pamant si la pozitie perfect verticala, cred ca e metoda cea mai corecta pt. controlul nivelului de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi chestie am patit-o si eu.fostul proprietar a fost sincer.nici el nu stia cat si ce fel de ulei are.asa ca imediat am facut schimbul si am pus ulei pana cand se vdea pe fereastra. fully sinth. asta isi pastreaza culoarea,spre deosebire de celelelte semi si mineral. l-am schimbat la 12000 km. si ink mai era rosu si sr mai fi mers.dar am vrut sa fiu sigur.orice motor consuma ulei.cat de mult? depinde de constructie si uzura. la rece sunt normale zgomotele. ingrijoratoare sunt cand acesea se aud la cald. schimbul se face intotdeauna impreuna cu filtrul,mai ales daca schimbi cu alta marca sau alt tip de ulei. niciodata nu se completeaza cu alt tip sau alta marca.salut!

Un ulei bun se innegreste. E semn ca lucreaza si o face bine. Nu stiu de ce al tau n-a facut-o. Ultima data am pus Castrol 5W-40 si in 1000km a devenit negru, asa cum trebuie, de fapt, sa fie.

 

Orice motor consuma ulei. Unele mai putin, altele mai mult. O japoneza nu trebuie s-o faca. La un BMW, in schimb, un consum de 250ml/1000km este normal. Si, in mod normal, nu completezi cu alta marca si alt tip de ulei, dar in caz de necesitate se accepta sa pui si alt brand, dar care sa aiba aceleasi specificatii API si JASO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat timp cat spui ca motorul "scoate un pic de zgomot la rece" si nu poti spune de unde, nici nu ai cea mai mica idee asupra piesei care bate, nu cred ca iti poti da cu parerea. Iar becul de ulei se aprinde doar cand presiunea in ulei e atat de scazuta incat risti sa-ti explodeze motorul. Schimba uleiul urgent si nu te increde in ce a zis fostul proprietar. Ai dat 3000E pe mobra aia, nu mai ai 2 milioane si pentru un schimb de ulei, ce dracu'?

eu m-am referit ca se aude intr-un anume fel cand e rece fata de cum se aude cand e cald :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...