pava98 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Salut prieteni vreau si eu sa achizitionez un naked si nu prea stiu de care? In principiu unul fiabil, bun pentru naveta 130 km / zi. Am avut virago iar acum am transalp si nu-mi place daca se poate putin ajutor cu o parere doua. Multumesc. apropo buget 3400 E si vreau S.H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 As recomanda un Ducati Monster. Ai cupu, ai ciclistica, ai frane si si in plus ai o pozitie confortabila pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Ducati Monster , Suzuki SV 650(ambele de preferat dupa 2001),Suzuki SV 1000 , Yamaha FZ-6 => dupa parerea mea sunt cele mai bune naked-uri. (ordinea e aleatorie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 130km/zi? Faci naveta Mangalia - Constanta? Mai degraba ti-as recomanda o mobra carenata sau semi-carenata, macar pentru protectia la vant/ploaie. Si nu ma pot gandi decat la un K75RT, un tourer extrem de fiabil, foarte confortabil, economic si ieftin si usor de intretinut. Daca mergi peste 90 nu te ploua, are unul dintre cele mai fiabile si mai echilibrate motoare, cardan, revizii la 12.000km, cutie separata de motor, manere incalzite, ABS, unele au si radio... Imi pare cea mai inteligenta alegere, chiar daca nu-i tocmai ceea ce-ti doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 la 130km naveta, cred ca te-ar avantaja un touring carenat (K75, K 100, Honda Deauville ) Esti mult mai protejat de vant si ploaie comparativ cu un naked, plus ca este si mult mai confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 sau ceva gen v strom 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) Fazer 600 (nu conteaza ca-i FZS 600 Fazer sau FZ6 Fazer, FZS-ul e un pic mai vechi, are valente mai bune de touring decat generatia urmatoare, FZ6 - daca stau bine si ma uit la bugetul tau, poti opta pentru un FSZ 1000 Fazer, si cand o sa mai ai vreo 300 de euro in plus iti iei niste carene intregi aftermarket si te-ai scos), Bandit 600 sau 1200 carenate, Hornet 600 carenat sau de ce nu, ceva mai sportiv (CBR F4, Yamaha Thundercat, Kawa ZX-6R sau daca nu ti-e frica de miare Thunderace sau ZX-9R). Nu-ti recomand Monster pentru simplu fapt ca n-am auzit pe nimeni sa faca naveta cu asa ceva, la ce legende exista, nu prea as risca. In plus de asta, n-ai protectie la vant (presupun ca mergi mult in afara localitatilor, deci viteze de 130+). SV la fel, daca e N e naspa cu protectia, desi la fiabilitate sta foarte bine, iar daca e S (cu semicarena) stai un pic cam in maini. In plus, V2 ul ala mie mi s-a parut ca vibreaza un pic mai mult decat un 4L, ceea ce ar putea fi deranjant pe distante lungi. Daca as avea banii si optiunile tale, pentru mine nu ar exista decat doua optiuni: Yamaha FZS 1000 Fazer sau Honda VFR 800. Editat Mai 30, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Fazer 600 (nu conteaza ca-i FZS 600 Fazer sau FZ6 Fazer, FZS-ul e un pic mai vechi, are valente mai bune de touring decat generatia urmatoare, FZ6 - daca stau bine si ma uit la bugetul tau, poti opta pentru un FSZ 1000 Fazer, si cand o sa mai ai vreo 300 de euro in plus iti iei niste carene intregi aftermarket si te-ai scos), Bandit 600 sau 1200 carenate, Hornet 600 carenat sau de ce nu, ceva mai sportiv (CBR F4, Yamaha Thundercat, Kawa ZX-6R sau daca nu ti-e frica de miare Thunderace sau ZX-9R). Nu-ti recomand Monster pentru simplu fapt ca n-am auzit pe nimeni sa faca naveta cu asa ceva, la ce legende exista, nu prea as risca. In plus de asta, n-ai protectie la vant (presupun ca mergi mult in afara localitatilor, deci viteze de 130+). SV la fel, daca e N e naspa cu protectia, desi la fiabilitate sta foarte bine, iar daca e S (cu semicarena) stai un pic cam in maini. In plus, V2 ul ala mie mi s-a parut ca vibreaza un pic mai mult decat un 4L, ceea ce ar putea fi deranjant pe distante lungi. Daca as avea banii si optiunile tale, pentru mine nu ar exista decat doua optiuni: Yamaha FZS 1000 Fazer sau Honda VFR 800. Da, da . Pai Monsterul se tine doar in garaj, si orice drum mai lung de 400 m (magazinul de la colt) e o adevarata aventura si un risc nemaipomenit. Jesus Christ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Da, da . Pai Monsterul se tine doar in garaj, si orice drum mai lung de 400 m (magazinul de la colt) e o adevarata aventura si un risc nemaipomenit. Jesus Christ. Bine ca recunosti si tu! Man, sunt fan Ducati pana-n maduva oaselor, dar din pacate bugetul alocat motocicletei nu imi permite sa intretin ca la carte un Monster, asa ca am preferat o japoneza care tolereaza ceva neglijente. Si omul a zis ca vrea un motor pentru a face naveta, deci nu stiu ce naveta faci cu un motor de 54 CP si un cuplu de 50 Nm si cu protectie 0 la vant. In oras e o motocicleta excelenta, dar in afara nu prea o mai indragesti, ca orice naked dealtfel. Sau daca esti un motociclist din ala de merge numai cu 50/90/130 atunci chiar nu mai are rost sa continuam polemica si solutia e una singura: MAXISCUTER (protectie buna la vant, spatii de depozitare, pozitie confortabila, viteze maxime de pana la 150 km/h, poate si mai mult, functie de model). Fiecare are cate o pasiune pentru un anumit gen de motociclete si e normal sa evidentieze avantajele agregatului detinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Yamaha TDM este o motocicleta care iti merge la suflet, cuplu pe toata plaja de turatii, protectie buna la vangt, mult mai buna la ca o naked, desi greu e un motor foarte fun, si pe curbe si in oras. plus ca ai si avantaje de touring cu el daca il echipezi cu coburi si carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Yamaha TDM este o motocicleta care iti merge la suflet, cuplu pe toata plaja de turatii, protectie buna la vangt, mult mai buna la ca o naked, desi greu e un motor foarte fun, si pe curbe si in oras. plus ca ai si avantaje de touring cu el daca il echipezi cu coburi si carene Omul are Transalp si nu-i place... e ce crezi ca ar renunta la Transalp pentur un TDM (asta are valente mai sportive decat Transalpul, dar cam tot prin filmul ala e ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 poti sa te uiti la mine in semnatura (la Bandit ma refer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Omul are Transalp si nu-i place... e ce crezi ca ar renunta la Transalp pentur un TDM (asta are valente mai sportive decat Transalpul, dar cam tot prin filmul ala e ) nu e deloc acelasi film. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pava98 Postat Iunie 3, 2009 Autor Share Postat Iunie 3, 2009 Mulțumesc, pentru sfaturi, dar totuși nu prea am selectat decât FZ6 și încă ceva, am vazut ceva de la yamaha bt1100. Cu viteza nu ma dau în vânt, maxim 140, dar vreau sa am ceva resurse sub mine pentru orice eventualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Mulțumesc, pentru sfaturi, dar totuși nu prea am selectat decât FZ6 și încă ceva, am vazut ceva de la yamaha bt1100. Cu viteza nu ma dau în vânt, maxim 140, dar vreau sa am ceva resurse sub mine pentru orice eventualitate. Atunci un FZ6 Fazer sa-i fie numele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pava98 Postat Iunie 20, 2009 Autor Share Postat Iunie 20, 2009 ce parere aveti de BT de la yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 ce parere aveti de BT de la yamaha S-a discutat aici mult si multe despre Yamaha Bulldog. Decizia-ti apartine. FZ6-le e mai sport iar Bulldog-ul e mai cruiser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pava98 Postat Iunie 21, 2009 Autor Share Postat Iunie 21, 2009 nu mai stiu ce motor sa-mi iau vreau un naked care sa consume putin si ma transporte pe de la A la B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 FZ6 Fazer pentru semicarena si protectia la vant, Hornet pentru ca pare un pic mai inchegata, dar pierzi la protectia la vant sau GSR, undeva intre cele doua mentionate anterior. Daca-ti place ceva mai sportiv, incearca Kawasaki Z750 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Salutare ! Ma bag si eu in seama, caci am nevoie de un sfat: Sunt pe punctul de a-mi lua motor (primul meu motor) si variantele mele sunt: 1- Kawa Z750 2- Hornet Ambele modelele noi, dupa 2007, aduse de afara, la un buget de aprox 4500E Ca si utilizare, pe drumurile virajate din jurul Brasovului Ce parere aveti ? Ce mi-ati recomanda? Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Salutare ! Ma bag si eu in seama, caci am nevoie de un sfat: Sunt pe punctul de a-mi lua motor (primul meu motor) si variantele mele sunt: 1- Kawa Z750 2- Hornet Ambele modelele noi, dupa 2007, aduse de afara, la un buget de aprox 4500E Ca si utilizare, pe drumurile virajate din jurul Brasovului Ce parere aveti ? Ce mi-ati recomanda? Merci anticipat GSR, se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) BANDIT !!! Editat Septembrie 3, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 GSR...nu ma atrage in mod deosebit stilul, adica nu e destul de agresiv. In plus are seat-height-ul cel mai mic: 785mm, in comparatie cu 815 la Z 750. Eu am 1,85... In plus pe Z parca m-am simtit cel mai bine dintre toate 3, parca era croit pentru mine. Mai am si o chestie de afinitate cu marca, am avut ceva vreme BruteForce si am ramas cu o mare pasiune pentru marca. Ca si cifre seci: Z 750 da puterea la 10,000 (Hornetul la 12,000), iar cuplul e mai mare la Z750 (78nm vs 64 la Hornet) si il da mai jos: 8500rpm vs 10500rpm la Hornet. Daca e acelasi lucru ca la masini sat atv, atunci ar fi mai placut de pilotat Z. Ceva pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Daca te intereseaza o vechitura onesta, incearca VX800. Eu am unul de 73000 de km din '91. Il calaresc de vreo 20000 numai pe consumabile. Motoreta (nu asta, alta) a fost folosita 3 ani pe naveta Buc-Pl de catre userul OttoMan (sau cam asa). Gasesti cam toate info pe care le vrei pe pagina modelului. Poti si sa il contactezi PM. E foarte de treaba. Motoreta bate inspre cruiser, prin urmare e cam greoaie, cuploasa, cardanizata si puturoasa dupa 7000 de ture (are motorul de intruder). Racirea e pe apa si consumul este rezonabil (intre 5 la 130-140 si 6,5 in oras). Pune-i manere incalzite si poti sa bagi cu el si iarna. Poti sa-i pui si un parbriz dar, parerea mea, scade senzatiile. Alta parte frumoasa e ca intretinerea e banala, poti s-o faci 80% in spatele blocului, 15% iei piesele in casa, 5% te duci la un preten cu garaj. Consumabilele sunt ieftine si usor de gasit. Cifre: 0-100 aprox 4 sec 60CP/6500rpm, cupli aproape 80/4500rpm si 70/3500. Nu da pe-o roata, nu face stoppie, nu impresioneaza fecioare, dar e comoda si de incredere. Editat Septembrie 7, 2009 de dezamagitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Salutare ! Ma bag si eu in seama, caci am nevoie de un sfat: Sunt pe punctul de a-mi lua motor (primul meu motor) si variantele mele sunt: 1- Kawa Z750 2- Hornet Hornet. Bate la poponeatza ciclistica lui Z750. Poti face mai multe cu Hornetul. Evident ca sunt partinitor dar am mers pe ambele...este incomparabil mai fun Hornetul. Spor la cautari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.