magarusulmarius Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 motul 15 w , medium / hard e de vis pe asfalt bun dar cam trist pe off dar cum merg pe asfalt cam 99 %, il recomand pt o franare mai eficienta astept sa vina sezonul, sa mai fac niste km cu noii etrieri cu 4 pistonase (placutele inca nu calca bine pe discuri pt ca n-am mai avut timp sa fac plimbari) si bag si pareri privind inbunatatirea performantelor franarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Imposibil sa se strice dupa cateva mii de km. In mod normal se schimba la 2 ani, dar si anual, daca esti mai tipicar, nu mi se pare excesiv. Dupa 2-3000km in medie se simte cum incepe sa nu mai lucreze la fel de eficient. Nu stiu ce satana de ulei era cel original ca dupa doi ani l-am scos mai curat decat pe celelalte dupa nici un an, probabil un showa sau ceva mai de calitate. motul 15 w , medium / hard e de vis pe asfalt bun dar cam trist pe off dar cum merg pe asfalt cam 99 %, il recomand pt o franare mai eficienta astept sa vina sezonul, sa mai fac niste km cu noii etrieri cu 4 pistonase (placutele inca nu calca bine pe discuri pt ca n-am mai avut timp sa fac plimbari) si bag si pareri privind inbunatatirea performantelor franarii Ma gandeam sa incerc bel ray 7w poate o tine mai mult, sau un kayaba ceva. referitor la frane, astept de la un prieten o pompa brembo radiala de pe un gsxr 1000 de pista, am apucat sa il intreb acum vreun an jumate daca are asa ceva m-a tinut minte si acum astept sa primesc minunea. Sper sa mearga adaptat handguard-ul. Si aici ma opresc Editat Ianuarie 28, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Am avut Motul 10W si a inceput sa cloncane furca cu el desi inainte nu cloncanea. Acum am Motorex 7,5w si mi se pare cel mai apropiat de cel oroginal. Si nici nu mai cloncane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Original este W8, deci 7,5 este cel mai apropiat de original. Cloncanitul este deja celebru la furca de DL 650. Unii il au, altii nu si nimeni nu stie de unde provine si cum poate fi eliminat. Din 2008 s-a schimbat furca care este la fel pe afara, dar are mici modificari la interior si nu mai clancane. Marca uleiului nu cred ca este importanta daca W-ul este cel care trebuie. Editat Ianuarie 28, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 (editat) Eu am K8 si nu am cloncanit, este foarte ciudat ca imediat dupa ce schimb uleiul in furca sa pot merge cu 150 pe drum de tara, si sa pot merge pe aratura fara sa-mi sara furca in dinti si la o scurta perioada sa se schimbe complet. @igi o sa incerc si eu un 7-7,5W daca zici ca esti multumit, stiu ca tu o mai chinui si pe coclauri Editat Ianuarie 28, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Curios nu ma asteptam la asa un comportament al furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Curios nu ma asteptam la asa un comportament al furcii. Nu dau vina pe furca, este uleiul prost ca cel original a fost ok. Nu ma asteptam la motul da poate a fost ceva contrafacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Am schimbat de trei ori uleiul, de fiecare data cu alta marca, luata la intamplare. Nu am sesizat nici o diferenta. De asta am spus ca sunt surprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Strânge banii si baga-te la cea noua, lăsa gargara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Daca avea si motorul mai potent, nu stateam pe ganduri, asa, cum merg eu cu pasager si bagaje, incarcat precum un magar, tare ma tem ca voi scupa seminte in depasiri. Pretul e beton, cu circa 2000 euro mai mic, ce sa zic, pt cel care vrea 650 e clar o oportunitate, insa eu vin de pe miar si am mare temeri. Baaiiii! Eu vorbeam de GS. Vstromul am înțeles ca te strânge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Domnu gospodarul da o tura cu ea macar sa nu ai dubii pe viitor. Trage simtitor mai bine decat modelul vechi. Daca treci peste diferenta de putere (V-stromul nu este f650 sau transalp sa rada de tine pasagerii din microbuz cand incerci sa faci o depasire la peste 100km/h) o sa te feliciti de fiecare data cand ajungi la pompa sa alimentezi http://www.spritmonitor.de/en/overview/48-Suzuki/915-DL_650_V-Strom.html?vehicletype=2&constyear_s=2012&powerunit=2 Editat Ianuarie 30, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 pai de 17100 iei dumneata v-stromul ala nou pentru touring, un gsxr 1000 sau o hayabusa pentru putere, si un kx450 pentru offroad. si le pui la toate faruri pe led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) http://www.latribune.fr/entreprises-finance/industrie/automobile/20120524trib000700139/bmw-se-renforce-en-chine-pour-surfer-sur-le-boom-du-haut-de-gamme.html nu o mai gasesc pe aia cu mobrele. ca e si o fabrica de mobre in china. in afara de Lifan. fac motoarele de g650gs, xcountry si nu mai stiu care. Editat Ianuarie 30, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Ferice de tine ca nu se lipesc vitezanele. Eu dupa ce am mers pe hayabusa m-am contaminat. ce aceleratie... ce ciclistica... ce stabilitate... stiu clar ce surioara ii aduc v-stromului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 ce ciclistica? parca e de lemn. busa are orice vrei tu da nu ciclistica!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Nu sunt eu "ciclistonaut" da mie mi s-a parut bicicleta foarte buna. Modelul pana in 2007 pe care am mers eu nu are frane absolut deloc ala ar fi singurul minus. Macar sa-mi cumpar ca i le rezolv, doar am experienta acum Editat Ianuarie 30, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 nu stiu cu ce o compari tu, dar intrarea in curba si reactivitatea in curbe mai stranse sunt destul de nasoale, dealtfel este normal tinand cont de greutatea totala si rigiditatea cadrului care trebuie sa suporte stresul unui motor ca ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Nu am apucat sa merg cu ea pe curbe stranse ca nu era a mea si Cheia e departe de Ploiesti nici nu ma astept sa se conduca precum un supermoto ca este foarte lunga, de aici si stabilitatea exagerata. Important este ca se completeaza de minune cu v-stromul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 asta da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) acum ca am picat de acord zi-mi te rog ce ulei recomanzi pentru furca de v-strom Editat Ianuarie 30, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 eu folosesc un amestec de w5 cu w10 de la motul. problema e ca trebuie sa il schimbi cel putin odata pe an. altfel face mazga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 sarumana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Iarna măream puțin ralantiul, iar vara îl dădeam înapoi, asta in condițiile in care restul reglajelor era perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 la dl se regleaza de la un surub de le corpul cu clapete din fata. in manual spun sa il reglezi pana la un anumit voltaj dar este gresit. daca faci cum spun ei porneste la 2800de ture. eu il fac la ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 DL 650 de vanzare: /index.php?/topic/689640-suzuki-dl650-v-strom/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.