ivanp Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 pai din ce spuneti voi aici despre cbf1000 .... eu zic ca mai bine va luati noul DL1000. ma scuzati - dar la mine nu se justifica suma pt un moto (orice moto) ca e hobi. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 (editat) ma scuzati - dar la mine nu se justifica suma pt un moto (orice moto) ca e hobi. numai bine, paul pai la cat ai bagat tu in mobra ta iti iei fara probleme miarul nou. Editat August 19, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 pai la cat ai bagat tu in mobra ta iti iei fara probleme miarul nou. ) nu chiar. si apoi cu (orice) miar nu pot sa ma dau in oras (50% din km anuali) cu aceeasi placere. mai astept pana devine accesibil pe piata second cand imi permit si eu 2 mobre. ... sau poate castig la loto pana atunci. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Salutare forum! Vreau sa-mi fac singur schimburile la motor, avand in vedere ca nu mai e in garantie, asa cum faceam si la Bandit-ul pe care l-am avut inainte. Ieri am schimbat uleiul si filtrul de ulei, iar azi am de gand sa schimb filtrul de aer (K&N) si e prima data cand faca asta. Ceva emotii am pt. ca trebuie sa dau rezervorul jos si implicit toate plasticele din jur. Intreb pe cei mai experimentati in aceste proceduri: TREBUIE SA AM GRIJA LA CEVA ANUME? CEVA SFATURI DE CARE SA TIN CONT? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 (editat) trebuie sa ai grija la plastice sa nu le zgarii. sunt multe si sunt imbinate in multe locuri. se pot rupe usor urechiusele si piciorusele in forma de L ce le unesc. grija de asemenea la scosul furtunului de benzina din pompa sa nu il rupi. fa asta cu rezervorul aproape gol. e mai usor de dat jos. » Post actualizat in 20 Aug 2014 07:13 ) nu chiar. si apoi cu (orice) miar nu pot sa ma dau in oras (50% din km anuali) cu aceeasi placere. mai astept pana devine accesibil pe piata second cand imi permit si eu 2 mobre. ... sau poate castig la loto pana atunci. numai bine, paul eu zic ca dupa ce o sa probezi miarul nou o sa iti schimbi parerea. in oras e mai manevrabil si mai usor de condus decat 650-ul vechi sau nou. in italia se gaseste deja la 9500. Editat August 20, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 eu zic ca dupa ce o sa probezi miarul nou o sa iti schimbi parerea. in oras e mai manevrabil si mai usor de condus decat 650-ul vechi sau nou. in italia se gaseste deja la 9500. mie mi se pare ca e ca si cum ai impusca tzantzari cu tunul ... (orice miar in oras). inca scump pentru cat sunt eu dispus sa "arunc" pe un hobi (chiar daca castig la loto). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Salutare, Ati incaltat DL650 cu Mitas E-07 sau Haideneau K60 Scout? Daca da, ce parere aveti despre ele, care sunt mai ok? Momentam am Michelin Anakee 2, dar as vrea sa trec la ceva care sa fie mai ok pe off road. Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Cum sau comportat anakee 2.acum pun si eu unul si eram curios.eu merg numai strada,nimic off road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Cum sau comportat anakee 2.acum pun si eu unul si eram curios.eu merg numai strada,nimic off road. Pe asfalt, uscat sau ud, sunt excelente, au o aderenta foarte buna si tin destul de mult. In afara asfaltului ii plac doar drumurile forestiere cu fundament. Daca mergi on road si soft off road sunt excelente. Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Cum sau comportat anakee 2.acum pun si eu unul si eram curios.eu merg numai strada,nimic off road. cu anakee 2 o sa te doara la 3 metri in spate cand ploua. poti merge fara sa schimbi stilul de mers fata de cand ai asfalt uscat. dintre cele folosite de mine au avut cea mai buna aderenta atat pe ud cat si uscat (vb de asfalt ca nu au treaba cu altceva). pe fata sunt de vis, pe spate se patratzesc destul de repede atunci cand sunt folosite in oras. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Anakee 2 pe sosea sunt exceptionale . Acelasi lucru il pot spune si despre Bridgestone Battle Wing . Acum am pe Africana Heidenau K60 Scout si cam toate testele se termina pe orizontala . Am incercat pe iarba dar slabute . Am intrat pe noroi si cum s-a incarcat roata fata cum am ajuns sub ea . Pe drumuri de pamant sau macadam , in schimb , chiar isi fac treaba . Pe asfalt uscat , am ramas surprins de ele . In afara de un zgomot usor la viraje , foarte ok . Pe ud , nu am avut surprize dar nu am fortat ptr ca am auzit ceva povesti . Dar fiecare rider are povestea lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Sal, la prima desfacere era sarit colierul dintre airbox si cilindrul spate(sha) (posibil din rateurile date). La cilindrii(ambii) admisie min 0,15 (dar nu 0,2), iar evacuare 0,25. Val recomandate 0,2 cu 0,3. Mai verifica alimentare injectoare si vedem daca era doar de la aer fals. Bujiile noi - schimbate de mine vineri. Idei? Dealer mode nu dadea erori. asadar era sarit corpul injectoarelor din cilindru (cu tot cu colier). in rest nu am gasit nimic, am remontat totul la loc si merge frumos. ce mi se pare ciudat, ca a ajuns sa dea rateurile atata forta incat sa miste alea si alt motiv pt rateuri si inecat motor in afara benzinei nu am. rejistenta ok la injectoare, bujii noi, am scos power com, nicio eroare. totul in regula de parca nu ar fi fost nimic. voi de unde puneti benzina? folositi aditivi ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 anakee-ul lui brake e de la mine. a fost prima data cand am folosit anakee2. eu nu m-am putut acomoda cu el, l-am folosit doar cateva ture dupa care l-am dat jos. de ce nu l-am mai vrut si am revenit la dunlop TR91....desi anakee 2 e super ok in review-uri, nu se potriveste cu stilul meu de mers si probabil nici cu dl1000. mie imi place sa ies tare din curbe si cand ii dadeam gaz inclinat nu-l simteam la fel de sigur ca TR91. probabil la DL650 nici nu ai cum sa-l duci la limita aderentei dar la cuplul si caii pe care ii are DL1000 e diferit. probabil eu am ramas cu stilul de mers de la hornet iar cand merg de unul singur ii cam dau in mufa. pe ud si curbe....pffff...nu se potriveste deloc cu stilul meu de mers. brake, tu nu cred ca o sa simti vreo nesiguranta decat daca mergi foarte sportiv...dar din nou ma indoiesc ca la 650 o sa reusesti sa rupi aderenta accidental cu cauciucul asta. » Post actualizat in 20 Aug 2014 09:54 asadar era sarit corpul injectoarelor din cilindru (cu tot cu colier). in rest nu am gasit nimic, am remontat totul la loc si merge frumos. ce mi se pare ciudat, ca a ajuns sa dea rateurile atata forta incat sa miste alea si alt motiv pt rateuri si inecat motor in afara benzinei nu am. rejistenta ok la injectoare, bujii noi, am scos power com, nicio eroare. totul in regula de parca nu ar fi fost nimic. voi de unde puneti benzina? folositi aditivi ceva? dar nu se vedea cu ochiul liber toata minunea asta ? cu benzina eu am avut niste momente neplacute . nu pot sa-ti zic de unde sa iei dar iti pot zice de unde sa nu iei : - rompetrol Agigea. - OMV de pe A2 pe sensul catre mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 multumesc - devine interesant cbf-ul(1000). numai bine, paul misto subiectul:) , la cumpararea dl 1000 de acum m-am tot fiert cu cbf-ul de 1000...nu l-am luat in primul rand pentru ca nu aveam unde sa il incerc, nu imi place nici mie pozitia aplecat pe ghidon, nu eram sigur de cbf si nu am vrut sa incerc apa cu deshtu'. in plus, preconceptiile pe care le-ati discutat - protectie vant, suspensii samd. frana stiam ca e superioara + motorul in 4 cilindrii erau la plusuri. din punct de vedere acceleratie nici la dl1000 nu simti diferenta cu pasager si bagaje, poate insa ai alta crestere de la turatii joase, fiind 4 cilindrii, nu stiu unde da cuplu cbf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 asadar era sarit corpul injectoarelor din cilindru (cu tot cu colier). in rest nu am gasit nimic, am remontat totul la loc si merge frumos. ce mi se pare ciudat, ca a ajuns sa dea rateurile atata forta incat sa miste alea si alt motiv pt rateuri si inecat motor in afara benzinei nu am. rejistenta ok la injectoare, bujii noi, am scos power com, nicio eroare. totul in regula de parca nu ar fi fost nimic. voi de unde puneti benzina? folositi aditivi ceva? daca pufaie rau incearca si o sincronizare. da facuta ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kog Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 » Post actualizat in 20 Aug 2014 09:54 dar nu se vedea cu ochiul liber toata minunea asta ? cu benzina eu am avut niste momente neplacute . nu pot sa-ti zic de unde sa iei dar iti pot zice de unde sa nu iei : - rompetrol Agigea. - OMV de pe A2 pe sensul catre mare toata saracia asta era sub rezervor, intre cei doi cilindrii, iar eu pt a schimba bujia doar am saltat rezervorul. era o schimbare pe repede la azuga, unde am oprit de nevoie in seara dinainte si cu speranta ca e doar asta.... cum nu a reparat bujia noua l-am parcat mai bine si l-am luat peste 3 zile. service-urile erau inchise, toata lumea pe sa in vacanta si uite asa am mai incalecat o poveste:) PS: nu mai pufaie, merge bine. de aia ma tot minunez ... dar da ma gandesc la sincronizare ca sa inchei acest capitol o perioada, sper eu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 (editat) ce mi se pare ciudat, ca a ajuns sa dea rateurile atata forta incat sa miste alea si alt motiv pt rateuri si inecat motor in afara benzinei nu am.nu cred ca a sarit de pe gulerul acela de la rateuri - mai degraba de la vibratii.stiu ca am mai intalnit pe undeva prin cautarile mele web problema asta la dl1000 - solutia celor de acolo era fixarea cutiei filtrului de aer cu o sarma de o ureche a corpului injector spate in zona dinspre inapoi. evident poate exista si varianta ca nu a fost strans surubul suficient sau folosit vaselina ca sa poata fi montat ma usor la demontarea anterioara. PS - eu cred ca gulerul acela era sarit de mai demult si rateurile/nefunctionalitatea cilindrului a pornit de la ceva probleme de benzina pentru ca de exemplu o sa scoti gulerul acela acum - cilindrul spate o sa mearga (evident o sa ai relanti neregulat) dar de mers o sa mearga si cilindrul spate. numai bine, paul Editat August 20, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Salutare, Ati incaltat DL650 cu Mitas E-07 sau Haideneau K60 Scout? Daca da, ce parere aveti despre ele, care sunt mai ok? Momentam am Michelin Anakee 2, dar as vrea sa trec la ceva care sa fie mai ok pe off road. Multumesc, Mihai Am eu K60 Scout pe vstrom.. pe asfalt, la inceput cand le-am pus m-a luat un pic prin surprindere diferenta la inclinare, ai senzatia ca iti cade motorul in curba, DAR dupa 2-3 sute de km m-am obisnuit si am putut pastra aproximativ acelasi ritm de mers si inclinat in curbe ca si cu Tourance. Acum, daca ma dau pe un motor cu cauciucuri normale mi se par ciudate alea ) deci este chestie de obisnuinta. Ca si minusuri pe asfalt eu am un fluierat de crampoane pe la 40-50 si unul pe la 120. Nu ma dau foarte sportiv de felul meu, asa ca nu pot sa zic ca mi-am polizat scaritele cu ele dar am auzit ca se poate. La drum lung o tin la 120-130 cu maxime poate de 150-160 in depasiri - la vitezele astea nu ai nici un stress. Pe ploaie n-am avut surprize niciodata, chiar weekendul trecut am bagat o suta si ceva de km pe ploaie si cauciucurile au peste 16.000 parca si am putut pastra un ritm ok fara nici o alunecare in curbe sau franare. Totusi am o retinere sa ma dau f tare cu ele pe curbe desi poate e o chestie psihologica, motive n-am avut sa ma plang de grip dar profilul cauciucului nu e asa rotunjit ca si la cauciucurile normale si da o senzatie diferita. Pe offroad e o diferenta mare fata de tourance mai ales lasata presiunea un pic mai jos, se descurca f bine pe forestiere, pietris dar totusi pe iarba sau prin noroaie mari nu fac mare branza ca se incarca repede, acolo caramelele sunt baza. Banda plina de pe mijlocul caii de rulare e un minus pe off, dar totusi prinde repede tractiune chiar daca derapeaza un pic spatele. Fata se comporta f bine. Tot din cauza benzii centrale am avut vreo 2 blocari involuntare pe frana spate pe drum de tara ud dar totusi o consider un compromis bun. Ca si durabilitate stau f bine.. cred ca o sa ajung la 18-20.000 cu spatele iar fata merge pana in 30.000 daca o tine tot asa Pe scurt e un cauciuc care nu exceleaza la nimic, nici la asfalt nici la offroad dar poti face de toate cu el si tine mult. Totusi pe ansamblu parca e un pic prea indreptat spre offroad raportat la capacitatile unui vstrom si al unui pilot cu skilluri normale si nu e asa comfortabil pe asflat. Un cauciuc mai potrivit (din specificatii) e noul Continental TCK70 care tocmai a fost anuntat si care pare sa se situeze intre K60 scout si Tourance/Anakee si care apare in octombrie anul asta, daca se mentine data anuntata probabil o sa fie urmatorul meu set de cauciucuri. Alta optiune pe care poti sa o iei in considerare pentru mai mult offroad e Karoo 3, stiu ca are cineva de aici pe vstrom, poate intra in discutie cu niste detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 am citit chestii destul de nasoale de karoo3 . unii au cazut pe ud si in plus cauciucul se toceste destul de repede pe sosea dupa vreo 6-7mii km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 anakee-ul lui brake e de la mine. a fost prima data cand am folosit anakee2. eu nu m-am putut acomoda cu el, l-am folosit doar cateva ture dupa care l-am dat jos. de ce nu l-am mai vrut si am revenit la dunlop TR91....desi anakee 2 e super ok in review-uri, nu se potriveste cu stilul meu de mers si probabil nici cu dl1000. mie imi place sa ies tare din curbe si cand ii dadeam gaz inclinat nu-l simteam la fel de sigur ca TR91. probabil la DL650 nici nu ai cum sa-l duci la limita aderentei dar la cuplul si caii pe care ii are DL1000 e diferit. probabil eu am ramas cu stilul de mers de la hornet iar cand merg de unul singur ii cam dau in mufa. pe ud si curbe....pffff...nu se potriveste deloc cu stilul meu de mers. brake, tu nu cred ca o sa simti vreo nesiguranta decat daca mergi foarte sportiv...dar din nou ma indoiesc ca la 650 o sa reusesti sa rupi aderenta accidental cu cauciucul asta. » Post actualizat in 20 Aug 2014 09:54 dar nu se vedea cu ochiul liber toata minunea asta ? cu benzina eu am avut niste momente neplacute . nu pot sa-ti zic de unde sa iei dar iti pot zice de unde sa nu iei : - rompetrol Agigea. - OMV de pe A2 pe sensul catre mare Da.asa este .eu nu merg sportiv,merg elegant.nu am de ce sa alerg ,merg la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Bai, eu dupa ce am citit si megacitit despre gume, am ajuns la parerea ca pt. mine, respectiv pt. motorul meu, Tourance-urile (cele clasice) mi se potrivesc cel mai bine. Le-am testat in cele mai diverse conditii, tocmai am venit dintr-o tura de 2 saptamani in Alpi & Dolomiti si stau pe curbe la marele fix, iar pe ud n-am simtit nici o teama de a ma inclina cu ele. Pe drumuri neasfaltate imi plac deasemenea, singura chestie pe care am s-o mai verific este daca tin asa de mult precum se spune (am pana acum 8000 km cu ele). Raman in continuare (asa cum spune si Fabio), o MARE RECOMANDARE DIN PARTEA MEA !!! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Bai, eu dupa ce am citit si megacitit despre gume, am ajuns la parerea ca pt. mine, respectiv pt. motorul meu, Tourance-urile (cele clasice) mi se potrivesc cel mai bine. Le-am testat in cele mai diverse conditii, tocmai am venit dintr-o tura de 2 saptamani in Alpi & Dolomiti si stau pe curbe la marele fix, iar pe ud n-am simtit nici o teama de a ma inclina cu ele. Pe drumuri neasfaltate imi plac deasemenea, singura chestie pe care am s-o mai verific este daca tin asa de mult precum se spune (am pana acum 8000 km cu ele). Raman in continuare (asa cum spune si Fabio), o MARE RECOMANDARE DIN PARTEA MEA !!! Bafta! Subscriu la parerea lui zece d rosu : 11.000 km cu Tourance (classic / simplu), om vedea cat mai tin.... Conti TCK70 = interesant ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joebrown Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Mulţumesc tuturor pentru urările voastre. Este L4. Intenţionez să-i mai montez scut sub motor, engine guard, manete încălzite şi proiectoare de ceaţă (acestea din urmă nu neapărat de la ei; momentan merg cu fază lungă aprinsă pe timpul zilei, pentru a mă face cât mai vizibil. Sunt înjurături pe care mi le asum, până la găsirea proiectoarelor). Cu respect, Cristi L. Salutare! In legatura cu manerele incalzite, vreau sa recomand cu "multa caldura" acest echipament universal, de la Oxford - Heaterz Premium Adventure - Heated Grips: http://oxford-products.com/us/products/Heaterz-Premium-Adventure-%252d-Heated-Grips.html Este extraordinar de bun! Trebuie legat direct la baterie, are absolut tote cablajele/accesoriile necesare in kit, nu mai trebuie sa pui nici un cui. Usor de instalat! Are modul de "battery saver", ce inseamna ca in data ce ai oprit motorul, dupa un scurt tip clipeste ledul verde de pe bordul lui de comanda, ce inseamna suspendarea alimentarii manerelor. Indata cei ai dat drumul la motor, reia activitatea. Eu am folsit doar treapta 1 din cele 5 si este suficient. Se simte intr-un minut, dupa ce l-ai pornit. Profilul si materialul manerelor este de calitate.Recomand! Eu am cumparat de aici, cu 200 de lei, merita pretul: http://consumabile.bepagroup.ro/accesorii-moto/manere-incalzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Misto. Si ce scumpe erau acu ceva ani smecheriile astea... Care ti in timpul zilei parcat un albastru WOW in zona Piata Victoriei? Il admir de ceva vreme (si mai sunt destule in zona aia, plus multe multe vad pe strazi in ultima vreme), insa abea azi am observat aripa de roata spate. Spune-mi te rog de unde o ai, si cum se mai prinde in afara de evidentele 2 locuri de la fosta protectie de lant. M-am pricopsit si eu cu asa ceva de la "Robyb" din Tm, insa nu mi-am dat seama cum sa il prind. Mai are o gaura pe partea dreapta, cam in dreptul celei mai departate de roata de la protectia de lant. Daca o prind doar in cele 2 prinderi de la lant, bate in roata pe partea cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Salutare! In legatura cu manerele incalzite, vreau sa recomand cu "multa caldura" acest echipament universal, de la Oxford - Heaterz Premium Adventure - Heated Grips: http://oxford-products.com/us/products/Heaterz-Premium-Adventure-%252d-Heated-Grips.html Este extraordinar de bun! Trebuie legat direct la baterie, are absolut tote cablajele/accesoriile necesare in kit, nu mai trebuie sa pui nici un cui. Usor de instalat! Are modul de "battery saver", ce inseamna ca in data ce ai oprit motorul, dupa un scurt tip clipeste ledul verde de pe bordul lui de comanda, ce inseamna suspendarea alimentarii manerelor. Indata cei ai dat drumul la motor, reia activitatea. Eu am folsit doar treapta 1 din cele 5 si este suficient. Se simte intr-un minut, dupa ce l-ai pornit. Profilul si materialul manerelor este de calitate.Recomand! Eu am cumparat de aici, cu 200 de lei, merita pretul: http://consumabile.bepagroup.ro/accesorii-moto/manere-incalzite am mai intebat mai demult ....se incalzesc uniform ? eu am modelul mai vechi si am observat ca se incalzeste doar o parte a mansonului si nu tot mansonul. le folosesc de cativa ani si cu siguranta nu voi renunta vreodata la mansoanele incalzite dar as vrea sa gasesc o solutie sa se incalzeasca uniform pe toata suprafata . tot de la Bepa iau si eu majoritatea consumabilelor pentru ca au cam cel mai mic pret si sunt si prieten cu Alin de dinainate de a avea magazinul. » Post actualizat in 21 Aug 2014 06:52 Subscriu la parerea lui zece d rosu : 11.000 km cu Tourance (classic / simplu), om vedea cat mai tin.... Conti TCK70 = interesant ! doar 11000 ? eu am facut vreo 18mii cuTR91 de pe spate iar ala de pe fata inca mai duce vreo 5mii. chiar asa putin va tine pe voi un cauciuc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.