Sari la conținut

Agentii de politie fac accident in urmarirea unui motociclist


ZAQ
 Share

Postări Recomandate

Intrucat multe sunt cazuri de ultragiere usoara (numai noi avem tampenia asta cu ultragierea usoara sau grava, restul Europei au numai cazuri de ultragiere si se pedepsesc al dracului de naspa), nu sunt mediatizate, altfel Stirile de la 19.00 incepeau pe fircare zi cu 1-2 cazuri de ultraje.

aici e problema si se cunoaste, dar se pare ca nimeni nu schimba nimic (in lege)

de la un "ultraj usor"/o palma data pe strada piszdei care te-njura ca-i pui mana pe fund/pumnu' luat in gura de nevasta pt. c-a pacatuit se-ajunge la "ultraj de proportii"/viol/crima.

 

pedepse mai mari pt. faptele mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 204
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cuce? cu toata intentia de-a trage in cauciucuri, sunt si ei constienti ca prastiile alea arunca glontu' in functie de vant...

 

Am spus că nu în oraÂş.

 

În orice caz, nu cred că se pune problema de tras în cauciucuri decât dacă cel urmărit chiar prezintă pericol social, nu ar fi normal să se tragă după orice idiot care nu opreÂşte la semnal.

Ar trebui să se tragă dacă motocicleta apare ca furată în baza de date, dacă nu are număr..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi cand am iesit cu motorul primul politist care m-a vazut m-a si oprit pentru "un control de rutina". Pe Stefan cel Mare la 11 dimineata..... Sper sa nu fie inceputul unor "controale"!!!

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca, tre' sa fii prost rau de tot, sa incerci sa urmaresti un motociclist vitezoman care nu opreste la semnal. Asa ceva nu se poate solda decat cu un accident. Ori cade motociclistu', ori accidenteaza pe altcineva, ori cel ce urmareste face accident. Putea sa moara cineva din toata povestea asta.

De ce? ...pentru ca militienii n-au nimic in cap. Solutia era sa-i ia nr. de motor, culoare, etc, si in cel mult 30 min. erau la el acasa.

E normal sa incurajam militienii sa-i prinda pe contravenienti sau infractori, dar, nu cu pretul vietii, fie ea a lor sau a altora.

Care era castigul daca murea motociclistul? ..sau scuteristul?...sau militianul?

 

 

azi cand am iesit cu motorul primul politist care m-a vazut m-a si oprit pentru "un control de rutina". Pe Stefan cel Mare la 11 dimineata..... Sper sa nu fie inceputul unor "controale"!!!

 

=)) politistii nu au nimic in cap? sau ala care nu a oprit? la ce te astepti cand nu opresti? probabil ca speri sa nu te prinda, ghost rider ce sunteti si voi...

 

eu sper sa fie doar inceputul unui val de controale de rutina. de ce ti-e frica? nu esti in regula cu actele sau... ce?

ce va e frica de politie? eu am fost oprit de 3 ori si de 3 ori aveau dreptate! prima oara trebuia sa imi suspende carnetul ca am depasit coloana si m-a lasat in pace ca s-a dat prin statie ca e accident. chiar asa mi-a spus cand mi-a dat actele: "ai noroc ca e accident". a doua oara mergeam in oras cu farul stins (eu las farul mereu aprins si nu mi-am format reflexul sa-l aprind mereu si atunci veneam de la service, unde stinsesera luminile... ). m-a intrebat cum stau cu punctele si i-am spus ca e prima oara cand sunt oprit. atunci mi-a dat actele inapoi si mi-a zis sa fiu mai atent data viitoare. a treia oara, am fost oprit la un control de rutina, unde mi-a spus: "sa te intreb de ce nu ai mamaliga la numar?" :D am facut pe prostul ca am confundat iunie cu iulie si ca ieri am dat semnul jo :blink: si mi-a spus s ma duc acasa sa il pun la loc ca mai am o luna... deci nu vad de unde frica asta, daca stiti sa vorbiti...

 

azi am vazut in intersectie, stand la stop, o masina de politie Seat Leon Cupra. cu aia era ok sa fie urmarita motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e amuzant e ca oameni fara permis, fara motocicleta vb de urmariri si tras in cauciucuri. In principiu cand experienta pe strazi e cea din NFS e oarecum de asteptat sa vb asa. In realitate sa fii haituit de politie chiar si cu loganul, asa cum il blamati voi nu cred ca e o experianta placuta. Nu stii de unde apare altu care a fost chemat prin statie..etc. E plin forumul de topicuri de proteste contra benzilor de marcaj pe care criminale pe care alunecati, de strazi "udate criminal" care provoaca victime intre asii motociclismului...etc. Voi credeti ca sa fugiti de politie se rezuma la a accepera mai repede decat loganul? :D

Mai oameni buni, mai mult sau mai putin cerebrali, daca excludem politia rurala, nu stiu cati dintre voi ar putea scapa de loganurile de politie. Back to real life.....ca nu-i ca-n filme.

90% dintre voi cad singuri la 40 la ora cand tre sa travereze o linie de tramvai, in fiecare weekend va culege smurdul din pomul din prima curba intalnita, cand tre sa puneti frana de urgenta va imprastiati din cauza firicelelor microscopice de nisip....si va credeti in "transporter"?

Vorbiti aici ce visati noaptea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi cand am iesit cu motorul primul politist care m-a vazut m-a si oprit pentru "un control de rutina". Pe Stefan cel Mare la 11 dimineata..... Sper sa nu fie inceputul unor "controale"!!!
Si care ar fi problema ? Ai ceva de ascuns ? Nu le-am dat spaga in viata mea, m-am ferit sa nu gresesc si totusi ..cand am gresit am platit. Nu suntem haiduci sau partizani, nu avem de ce sa ne fie tarseala, sa ne controleze cat vor, e problema lor. Ii coontroleaza pe toti, nu numai pe noi. Din greseli am invatat cate ceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu era vorba ca nu are voie sa te opreasca fara motiv?

Ce control de rutina la 11 dimineata?!

 

Trebuie sa spuna de ce te-au oprit. Pot spune ca te-au oprit ptr verificarea asigurarii, ptr verificarea itp-ului sau asa mai departe. Inainte garcea de oprea si-ti cerea permisul fara sa spuna de ce te-a oprit. Acum cand te opresc, au obligatia sa spuna "v-am oprit pentru verificarea .." sau v-am oprit pentru ca ati trecut pe culoarea rosie.." si apoi sa-ti ceara documentele. Asta e singura obligatie a politistului. Daca va gandeati ca puteti merge fara permis daca mergeti corect....nu e o ideea buna

Si mai sunt filtrele organizate pe diverse teme : alcool, ITP, RCA...etc. Unde se opresc toate autovehicolele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, eu personal nu intentionez sa citesc nimic pentru ca pur si simplu nu ma intereseaza [...]

L-am citit eu si n-am regasit situatiile CONCRETE in care politistul are voie sa faca uz de arma. Poate-mi lumineaza mintea cineva si mie.

 

 

 

Pe de alta parte am citit prin presa acum cativa ani de unul de la combaterea crimei organizate din Ploiesti care l-a impuscat pe un tzigan (unghi de 45 de grade de jos in sus), politzaiul avea buza sparta de bocanc, si astia erau asa de nesiguri ca a tras in legitima aparare cand il luasera tzigani la suturi incat l-au tinut pe bara (adica suspendat si fara leafa) mai mult de un an si in cele din urma se pare ca omul a emigrat ca murea de foame aici.

E legitima aparare. Uzul de arma in astfel de situatii mi se pare OBLIGATORIU. Dar in cazul nostru, cu ce le-a pus motociclistul viata in pericol?

 

 

 

AÂş avea o dorinta, aÂşa aiurea, sa va fure unu motocicleta vreo 2 zile, dupa care s-o recuperati intreaga, iar in timpul asta hotul pe motocicleta sa nu opreasca la semnalul a vreo 3-4 echipaje de politie. Atunci, conform logicii dumneavoastra, prostii aia de politisti iau nr de pe motocicleta si in cel mult 30 de minute sunt la dvs acasa, sa va aduca vestea ca nu ati oprit la semnalul lor. Aaaa, probabil atunci i-ați injura ca de ce nu si-au facut datoria sa-l urmareasca.

Haidi fratilor, incercati sa procesati inainte sa postati.

Daca (Doamne fereste!) mi-ar fura cineva motocicleta, as anunta furtul IN ZIUA RESPECTIVA. De acolo, poate sa se dea si Ghost Rider pe ea, nu-s tras eu la raspundere.

 

 

 

 

Asta cu trasul la raspundere ca iti faci datoria si tragi dupa pasibili infractori este mai mult decat o legenda urbana, este o cutuma in randul anumitor categorii de politisti, care sunt f. comozi si le e mai simplu sa se vaite ca e greu de tras si-l ia nenea procurorul la intrebari, decat sa fie barbati cu aia mare si sa puna mana pe tragaci. Pe mine nu m-a intrebat nimeni absolut niciodata de ce am tras (bine, discutam de chestii pertinente, nu ca mi se pune mie pata si trag ca la nunta aia a lu Conu Leonida).

Inca astept raspuns la PM-ul pe care ti l-am trimis. Vreau sa vad articolele din lege, asta tocmai pentru a spulbera "legenda urbana".

Daca acea lege exista, imi scot palaria si-mi cer scuze pentru posturile eronate de aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa spuna de ce te-au oprit.

Singura lor obligatie este sa se prezinte si sa se poarte civilizat. Restul obligatiilor revin conducatorului de autovehicul oprit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura lor obligatie este sa se prezinte si sa se poarte civilizat. Restul obligatiilor revin conducatorului de autovehicul oprit.

 

Eu nu am citit efectiv ce spune legea pe tema asta, dar l-am vazut la televizor acum ceva vreme pe seful politiei circulatie care explica in tentativa de imbunatatire a imaginii politiei rutiere cum ca treaba cu "v-am oprit pentru ca..." e noua abordare a politiei romane. Si mie asa mi s-a intamplat..indiferent ca a fost filtru ptr arme sau ca m-a oprit cu sirena acum o luna un echipaj in Alexandria pantru ca am circulat pe singurele doua strazi pe care se poate circula dupa ora 10 seara(e interzis).

Faptul ca au interzis fara creier e altceva si nu cred ca e neaparat numai vina politiei ci si a edililor locali, desi politia trebuia sa le explice ca au facut o tampenie.

Pe scurt, eram pe o strada cu sens unic, care dadea in una din cele doua interzise intr-o intersectie in T...deci automat trebuia sa circuli pe ea. Si cand i-am zis asta, impertinentul care m-a oprit mi-a zis ca daca nu am voie sa o imping. Dar asta se trece la frustrarea autoritatilor din orasele mici contra autovehiculelor de Bucuresti, justificata sau nu...e alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe parcursul executării atribuțiilor de serviciu, polițistul rutier are următoarele obligații:

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să poarte ținuta regulamentară curată, îngrijită, permanent ajustată pe corp Âşi conformă cu dispozițiile privind componența acesteia, să aplice pe uniformă, în permanență, la loc vizibil, insigna cu numărul matricol personal de identificare;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să aibă capul acoperit cu obiectul de îmbrăcăminte corespunzator sezonului (Âşapca sau caciulă), excepție făcând situațiile în care acesta se află în autovehiculul de patrulare ori într-o incintă;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să stăpânească dialogul, care trebuie să fie politicos, coerent, dar ferm, spre a întampina orice provocări ulterioare;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să se adreseze cu politețe, tact si discernământ folosind un limbaj coerent.

 

Demonstrarea încalcarii normei rutiere este sarcina de căpătâi a agentului de circulație.

 

Polițistul rutier nu are plan de constatări, iar activitatea sa se desfăÂşoară potrivit planificării zilnice care cuprinde Âşi variantele de patrulare, eliminându-se în acest fel caracterul aleator al muncii polițistului Âşi necesitatea existenței unui Ordin de serviciu.

 

Activitățile de poliție rutieră se execută de către echipaje (patrule) formate, de regulă, din doi polițiÂşti.

 

Obligațiile polițistului rutier la oprirea autovehiculelor:

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să aleagă un loc adecvat, astfel încât să permită poziționarea acestora în afara părții carosabile, în parcări ori alte spații în care nu se stânjeneÂşte circulația. Pe timpul nopții, aceste locuri trebuie să fie, de regulă, iluminate, evitându-se, pe cât posibil, oprirea în locuri unde această manevră este interzisă prin lege;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să efectueze semnalul de oprire regulamentar, cu brațul pe timp de zi, iar pe timp de noapte cu bastonul iluminat sau reflectorizant Âşi în lipsa acestuia prin balansarea în plan vertical a unui dispozitiv cu lumină de culoare roÂşie. În ambele situații, polițistul poate folosi Âşi fluierul din dotare;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să se posteze, în momentul executării semnalului de oprire în spațiul benzii de circulație a vehiculului care urmează a fi oprit, fără a depăÂşi însă axul longitudinal al drumului, iar noaptea, cât mai aproape de acostamentul acestuia. Aceste poziții îi vor asigura conducătorului auto protecția, îi vor permite să observe din timp semnalul Âşi să oprească în condiții de siguranță;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->la deplasarea pe motocicletă, să facă semnalul de oprire prin balansarea în plan vertical a brațului drept, în timp ce se deplasează în paralel cu autovehicululul care urmează a fi oprit;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->pe autostrazi, să efectueze semnalul de oprire exclusiv din autovehiculul poliției, conducătorul auto fiind invitat să urmeze echipajul până la prima parcare, unde se trece la executarea controlului propriu-zis.

 

Pe celelalte categorii de drumuri, în cazul când vehiculul care urmează a fi oprit circulă în aceeaÂşi direcție, echipajul trebuie să pună în funcțiune semnalele luminoase (de culoare roÂşie Âşi albastră) Âşi pe cele sonore, după care, de regulă, va circula în spatele autovehiculului vizat până când conducătorul acestuia se conformează semnalelor Âşi opreÂşte.

 

Oprirea se poate face Âşi prin punerea în funcțiune a dispozitivului cu mesaje variabile, care va fi setat pe poziția “Stop, Poliția”, sau cu brațul.

 

Dacă conducătorul auto vizat nu respectă semnalele făcute, se va utiliza dispozitivul de amplificare a vocii existent pe maÂşina de poliție, somându-l să oprească Âşi se va executa, dupa caz, Âşi semnalul regulamentar cu brațul, pe timp de zi, ori cu bastonul reflectorizant, pe timp de noapte.

 

Atunci când autovehiculul care urmează a fi oprit circulă din sens opus, semnalul de oprire se va executa din vehiculul poliției, pe fereastra din stânga, prin balansarea în plan vertical a brațului ori a bastonului reflectorizant.

 

Alte obligații ce îi revin polițistului care efectuează controlul:

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să se deplaseze până în dreptul uÂşii conducătorului autovehiculului Âşi să se adreseze cu formula: “Bună (dimineața, ziua, seara), sunt (gradul profesional, numele Âşi unitatea de poliție din care face parte)”, după care să solicite pe un ton politicos, dar ferm, să i se înmaneze documentele pentru control;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să-i comunice conducătorului auto motivul opririi, abaterea comisă Âşi sancțiunea prevăzută de lege Âşi, daca este cazul, faptul că trebuie să rămână în autovehicul, cu mâinile pe volan, dupa care să întocmească documentele de constatare;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să-i restituie conducătorului auto, la finalizarea controlului, documentele (mai puțin cele reținute odată cu constatarea abaterii) Âşi să-i acorde explicațiile necesare privind situația creată, modul de soluționare, dreptul privind efectuarea de mențiuni în procesul-verbal de contravenție, precum Âşi termenul de folosire a căilor de atac împotriva documentelor întocmite.

 

Dacă se constată că starea psiho-fizică a celui de la volan nu îi mai permite conducerea în condiții de siguranță, polițistul rutier trebuie să întrerupă deplasarea până la încetarea cauzei care a generat respectiva stare. Excepție face cazul când autovehiculul poate fi condus de o altă persoană care posedă permis de conducere valabil pentru categoria respectivă, Âşi care se află într-o stare generală corespunzătoare;

 

<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->să ia masuri pentru reintrarea în siguranță a autovehiculului în trafic.

 

Este interzis controlul de rutină asupra traficului rutier, oprirea autovehiculelor pentru control urmând a se face numai atunci când, prin observare directă ori cu mijloacele tehnice certificate, se constată încalcarea regulilor de circulație, precum Âşi atunci când există date Âşi informații că s-au comis infracțiuni sau contravenții, că autovehiculele vizate transportă bunuri, valori provenite din săvârÂşirea unor fapte ilicite, ori persoane urmărite conform legii, sau când se execută acțiuni tematice, punctuale, prilej cu care oprirea tuturor autovehiculelor ce fac parte dintr-o anumită categorie este necesară;

 

De asemenea, îi este interzis polițistului rutier să execute semnalul de oprire atunci când cel căruia i se adresează este foarte aproape ori chiar în dreptul său, astfel încât oprirea nu s-ar mai putea face în condiții suficiente de siguranță;

 

 

sursa> http://www.freewebs.com/smartdrivers/legislatierutiera.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot am umplut aici de off topic, poate reuseste si pe mine sa ma lamureasca cineva care stie sigur, ca pareri am si eu destule: pe procesul verbal, la rubrica mentiuni, numai politistul are voie sa scrie ce spui tu, sau normal ar fi sa pot scrie eu cu manutza mea ce am de spus? Intreb ptr ca ultima oara a scris atat de labartat si urat incat in prima faza mi-a spus ca nu mai are loc unde sa scrie ce mai aveam de spus, si la judecatorie, dupa8 luni, nu mai puteam sa inteleg ce draq obiectii am avut si era destul de important ca sa-mi fac apararea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să Âştiți pe viitor cu cine aveți de-a face când citiți posturile lui supapa_jr:

 

.

 

 

 

(aici avea tot 16 ani :D )

(tot la 16 ani)

 

Aceste posturi aparțin lui Supapa_Jr, sunt de pe un alt forum.

 

AceÂştia sunt cei care sunt de acord cu fuga de polție, cei care fug Âşi ei de poliție prin GTA Âşi alte jocuri.

Aceasta este problema cu internetul, devine o umbră a anonimatului pentru tot felul de frustrați băgători de seamă.

 

 

astia sunt printre 'noi' motociclisti ce sa le face-m. Supapa_jr cica am mers aproape cu toate masinile si cu destule motociclete, sa il creada masa si daca ar fi mers nu are ca mine 70.000 intrun an cu moto si cu masina ca sa zica ca are experienta... eu l-as provoca la o alergare eu cu duba si el cu motorul casa ii arat ce inseamna traficul prin oras, in jumatate de ora tot il calc eu :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia sunt printre 'noi' motociclisti ce sa le face-m. Supapa_jr cica am mers aproape cu toate masinile si cu destule motociclete, sa il creada masa si daca ar fi mers nu are ca mine 70.000 intrun an cu moto si cu masina ca sa zica ca are experienta... eu l-as provoca la o alergare eu cu duba si el cu motorul casa ii arat ce inseamna traficul prin oras, in jumatate de ora tot il calc eu :P

:D :blink: :D

 

nu-l mai calca pe supapa cu duba...lasa-l sa traiasca....ca l-ai altoit destul cu gramatica peste bot. Daca mai scrii un post, ne crapa cate un ochi tuturor celor care citim topicul asta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e amuzant e ca oameni fara permis, fara motocicleta vb de urmariri si tras in cauciucuri. In principiu cand experienta pe strazi e cea din NFS e oarecum de asteptat sa vb asa. In realitate sa fii haituit de politie chiar si cu loganul, asa cum il blamati voi nu cred ca e o experianta placuta. Nu stii de unde apare altu care a fost chemat prin statie..etc. E plin forumul de topicuri de proteste contra benzilor de marcaj pe care criminale pe care alunecati, de strazi "udate criminal" care provoaca victime intre asii motociclismului...etc. Voi credeti ca sa fugiti de politie se rezuma la a accepera mai repede decat loganul? :D

 

Vezi că n-ai nimerit-o.

Am permis de 4 ani, am maÂşină Âşi merg zilnic cu ea.

Dacă experiența nu este pe două ci pe patru roți, asta nu înseamnă că vorbesc din basme aÂşa că mai gândeÂşte-te.

 

Discuția a pornit de la câțiva useri care vorbeau de tras spre motociclist, eu am spus că n-ar fi normal aÂşa că probabil nici n-ai citit topicul în întregime.

 

Mai oameni buni, mai mult sau mai putin cerebrali, daca excludem politia rurala, nu stiu cati dintre voi ar putea scapa de loganurile de politie. Back to real life.....ca nu-i ca-n filme.

90% dintre voi cad singuri la 40 la ora cand tre sa travereze o linie de tramvai, in fiecare weekend va culege smurdul din pomul din prima curba intalnita, cand tre sa puneti frana de urgenta va imprastiati din cauza firicelelor microscopice de nisip....si va credeti in "transporter"?

Vorbiti aici ce visati noaptea.

 

În realitate, poliția, mai ales cei pe două roți, evită să-i urmărească pe motocicliÂşti tocmai pentru că Âştiu că cei urmăriți deseori cad pentru că nu au experiență.

Editat de Ciupanezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi că n-ai nimerit-o.

Am permis de 4 ani, am maÂşină Âşi merg zilnic cu ea.

Dacă experiența nu este pe două ci pe 4 roți, asta nu înseamnă că vorbesc din basme aÂşa că mai gândeÂşte-te.

 

Discuția a pornit de la câțiva useri care vorbeau de tras spre motociclist, eu am spus că n-ar fi normal aÂşa că probabil nici n-ai citit topicul în întregime.

 

 

Adica esti un conservar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi care-i problema dacă am maÂşină?

 

Vreau să-mi iau Âşi o motocicletă, d-aia mi-am facut cont.

 

P.S: Termenul ăsta e cam obraznic, nu înțeleg de ce este atât de folosit mai ales că cei mai mulți motocicliÂşti au Âşi maÂşină.

Editat de Ciupanezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi că n-ai nimerit-o.

Am permis de 4 ani, am maÂşină Âşi merg zilnic cu ea.

Dacă experiența nu este pe două ci pe patru roți, asta nu înseamnă că vorbesc din basme aÂşa că mai gândeÂşte-te.

 

Discuția a pornit de la câțiva useri care vorbeau de tras spre motociclist, eu am spus că n-ar fi normal aÂşa că probabil nici n-ai citit topicul în întregime.

 

 

 

În realitate, poliția, mai ales cei pe două roți, evită să-i urmărească pe motocicliÂşti tocmai pentru că Âştiu că cei urmăriți deseori cad pentru că nu au experiență.

:D :blink: :D

Chelu-si pune mana-c cap

 

Esti f tare. Am zis eu ceva de tine? Am spus in general....desi...ti se aplica si tie.

 

Ptr lamurirea ta, e normal sa traga spre motociclist, daca nu pun in pericol alte persoane. Sau legea spune ca e normal sa tragi in masini si nu in motociclete.

Parafrazand un banc...ce crezi tu ca i-a trecut prin cap unui motociclist fara permis in timp ce fugea de politie? Un glont ....

Cand ii mananca spinarea, trebuiesc scarpinati....

 

Politistii pe doua roti, au fost mai intai motociclisti si apoi au intrat in politie ...si unii poate mai au sentimentalisme. Asta e explicatia. Dar nu e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă faci referiri la mine, nu este nevoie să scrii neapărat username-ul meu.

Argumentul tău este cam de grădiniță, ceva de genul: "Ce, te simți?"

 

Dacă cunoÂşti atât de bine legea, nu se trage spre motociclist/Âşofer, se trage spre cauciucuri.

 

Legat de polițiÂşti, se pare că în nici un fel nu e bine.

Dacă-l urmăresc pe motociclist, păi stai mă, cum vine asta, motociclistul trebuie să fie liber Âşi dacă n-are permis, Âşi dacă e în Âşlapi, totul este să aibă viteză cât mai mare iar polițiÂştii să se ruÂşineze de maÂşina din dotare Âşi să se uite în altă direcție.

Pe de altă parte, nici cu motorul nu e bine să-i mai ierte când văd că în mod sigur vor cădea dacă-i urmăresc pentru că sunt prea sentimentali.

E clar că nu poți sa mulțumeÂşti pe toată lumea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi care-i problema dacă am maÂşină?

 

Vreau să-mi iau Âşi o motocicletă, d-aia mi-am facut cont.

 

P.S: Termenul ăsta e cam obraznic, nu înțeleg de ce este atât de folosit mai ales că cei mai mulți motocicliÂşti au Âşi maÂşină.

 

Tu esti motociclistul fara motocicleta. Sau mai era un topic ceva de genul "scuterist cu suflet de motociclist" ..cam asha parca. Tu esti conservarul cu suflet de motociclist. :D Crezi ca mama daca are 2 baieti care au motociclete ar trebui sa-si faca si ea cont? :blink: Ca are permis B cu mult inaintea ta.

Ciupanezule...numitorul comun al celor de aici ar trebui sa fie motocicleta. Ca unu mai are o masina, altu o duba, altu un tir, altu un parc auto,...e altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un forum public, postează cine vrea.

 

Sunt sigur că în spatele multor conturi în ale căror profile figurează câte 3 motociclete se ascunde un puÂşti de 16 ani care se joacă GTA Âşi care-Âşi povesteÂşte visele a doua zi pe forum.

 

Dacă nu-ți place, fă o petiție online. :D

Sunt sigur că ți se vor rezolva doleanțele.

 

Nu înțeleg de ce vrei să posteze doar cei care au motoare.

În fond, a fi motociclist nu este deloc un lucru dificil, nu e chiar rocket science.

 

Permisul se ia foarte uÂşor, de motociclete e plină piața, nu e chiar un statut greu de atins.

Dacă ar fi aÂşa, doar pentru elite, pentru deontologi, nici topicul ăsta nu ar exista.

Editat de Ciupanezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă faci referiri la mine, nu este nevoie să scrii neapărat username-ul meu.

Argumentul tău este cam de grădiniță, ceva de genul: "Ce, te simți?"

 

Dacă cunoÂşti atât de bine legea, nu se trage spre motociclist/Âşofer, se trage spre cauciucuri.

 

Legat de polițiÂşti, se pare că în nici un fel nu e bine.

Dacă-l urmăresc pe motociclist, păi stai mă, cum vine asta, motociclistul trebuie să fie liber Âşi dacă n-are permis, Âşi dacă e în Âşlapi, totul este să aibă viteză cât mai mare iar polițiÂştii să se ruÂşineze de maÂşina din dotare Âşi să se uite în altă direcție.

Pe de altă parte, nici cu motorul nu e bine să-i mai ierte când văd că în mod sigur vor cădea dacă-i urmăresc pentru că sunt prea sentimentali.

E clar că nu poți sa mulțumeÂşti pe toată lumea...

 

Eu iti explic ca nu ma refeream tine mai devreme, tu batman..batman. Suferi de mania persecutiei?

Scrii numai tampenii. Cand vad copii cu suflet de motociclist poza de la avatarul tau isi inchipuie ca esti un Bruce Willis care fugareste politia pe unde o apuca si apoi ii salveaza pe toti cei de pe titanic. Jmecheri care lesina cand vad seringa sunt peste tot.

 

Concluzie: Copii, cand va faceti mari si va creste mustacioara, luati permis si nu fugiti niciodata de politie. Sansa sa scapati e f mica. Invatati din reclama la Petrom "Romania va creste prin bun simt si responsabilitate".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...