Angi Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 In Dakar stiu ca au murit multi campioni. Putere prea multa, viteza prea mare.... Si la Moto GP au scazut cilindreea la 800 cc de la 1000 pentru acelasi motiv. Nu cred ca e o masura impotriva vreunui producator. E o masura de siguranta. Si pe de alta parte, vizavi de producatori, Dakarul era ca Formula 1 cu Schumacher. Acelasi castigator de fiecare data. Mie mi se pare plictisitor asa. Cred ca e o masura buna pentru siguranta pilotilor dar si pentru spectacol. Acum va fi mult mai interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 sa ia exemplu de la yamaha care cu un motor de 450 a iesit pe locul 2 concurand cu motoare de 690 si n-a crapat Fretigne merge de f multi ani cu Yama de 450 la Dakar. Avand suportul Yamaha France si multa experienta a reusit in multi ani de zile sa faca un motor cu care sa se bata cu ktm-urile. DAR ... Stiu de la pilotii nostri care au fost anul asta in Argentina ... Fretigne schimba motorul in fiecare zi. De-aia nu crapa la ritmul ala. Si tot de la ei, oameni care au mers cu multe motoare ... spuneau ca Yamaha aia merge incredibil de repede pentru un 450. E un varf care nu va fi accesibil clientilor obisnuiti (cum a fost 660 sau 690 RR). Oricum, important este ca va fi show si aici vad ca suntem de acord cu totii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 nu mai vedem padurea de uscaturi din cauza copacilor: Toata lumea stie ca KTM este varza la capitolul fiabilitate, ei au crescut cilindreea motoarelor ca sa le protejeze din rezerva de putere. E la fel ca industria americana la auto care merge cu 80 la ora cu motoare de 5000 cmc. La fel de toata lumea stie ca ASO din pricina neplati banilor catre tarile gazda a primit interdictie in Africa si acum stau cu limba scoasa sa gaseasca noi terenuri de castigat bani din curse comerciale. Asta cu neseriozitatea la austrieci e proverbiala, avand inca un exemplu cu neseriozitatea organizatorului redbull romaniacs (alta gaselnita austriaco-austriaca de spalat bani austrieci) care da chifle cu duiumul la fiecare organizare de concurs (publicitar) in Romania. Din cauza acestor chifle si-a luat interzicere si in Bulgaria si in Grecia. Asta e imperiul austriac, construit pe munca altora, sau pe minciuna si furat. Noroc ca istoria le-a dat-o pe gura. Nu le plang de mila deloc referitor la Dakar: daca au impresia ca stiu sa faca motoare, sa le faca si sa le alinieze frumos la start. Momentan, faimoasa lor fabrica (niste hale cat APACA Bucuresti pentru cine nu stie) a stat anul asta cateva luni in somaj pentru ca au oprit productia. In timpul asta japo au produs in draci. Pentru ca japo nu vinde fitze, nu vinde "KTM lifestyle", suzete silencer, nu creeaza isterii, nu naste pasiuni. EI fac MOBRE si le fac al dracu de bine. Japo nici nu spala bani de la firme de droguri usoare lichide (redbull) in colaborare cu hoti marunti neseriosi si nici nu-i umfla plansul cand cineva le strica soclul de la statuia de carton. ca de obicei, timpul le rezolva pe toate. Cursele de rallyraid sunt (au fost) facute pentru spiritul de aventura personala, nu pentru afaceri. Aici nu a inteles austria de un de bate vantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) Asta e imperiul austriac, construit pe munca altora, sau pe minciuna si furat. ...si nu prin munca cinstita ca si Romania. Editat Octombrie 6, 2009 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 nu mai vedem padurea de uscaturi din cauza copacilor: Toata lumea stie ca KTM este varza la capitolul fiabilitate, ei au crescut cilindreea motoarelor ca sa le protejeze din rezerva de putere. E la fel ca industria americana la auto care merge cu 80 la ora cu motoare de 5000 cmc. La fel de toata lumea stie ca ASO din pricina neplati banilor catre tarile gazda a primit interdictie in Africa si acum stau cu limba scoasa sa gaseasca noi terenuri de castigat bani din curse comerciale. Asta cu neseriozitatea la austrieci e proverbiala, avand inca un exemplu cu neseriozitatea organizatorului redbull romaniacs (alta gaselnita austriaco-austriaca de spalat bani austrieci) care da chifle cu duiumul la fiecare organizare de concurs (publicitar) in Romania. Din cauza acestor chifle si-a luat interzicere si in Bulgaria si in Grecia. Asta e imperiul austriac, construit pe munca altora, sau pe minciuna si furat. Noroc ca istoria le-a dat-o pe gura. Nu le plang de mila deloc referitor la Dakar: daca au impresia ca stiu sa faca motoare, sa le faca si sa le alinieze frumos la start. Momentan, faimoasa lor fabrica (niste hale cat APACA Bucuresti pentru cine nu stie) a stat anul asta cateva luni in somaj pentru ca au oprit productia. In timpul asta japo au produs in draci. Pentru ca japo nu vinde fitze, nu vinde "KTM lifestyle", suzete silencer, nu creeaza isterii, nu naste pasiuni. EI fac MOBRE si le fac al dracu de bine. Japo nici nu spala bani de la firme de droguri usoare lichide (redbull) in colaborare cu hoti marunti neseriosi si nici nu-i umfla plansul cand cineva le strica soclul de la statuia de carton. ca de obicei, timpul le rezolva pe toate. Cursele de rallyraid sunt (au fost) facute pentru spiritul de aventura personala, nu pentru afaceri. Aici nu a inteles austria de un de bate vantul ALO TOV POPESCU - PAMANTU CATRE POPESCU Ia nene un KTM ca nu mai poti de oftica. Hai ca poate si la tine in garaj sa stea o astfel de frumusete. Daca iti iei KTM iti promit ca suzeta vine din partea mea. Sunt alaturi de tine la faza cu ASO si cu mutatul Dakarului din probleme de teapa financiara, dar se pare ca nu esti deloc obiectiv in ceea ce priveste KTM-ul si aceasta schimbare de regulament la Dakar isi are locul in lungul sir de vitori al KTM, care facuse deja prea plictisitoare cursa, precum si vitezele infernale la care ajung acele motoare. Nu uita ca si moto GP s-a intamplat un lucru asemanator - de la 1000 la 800 cc pentru ca ajunsesera la performante ale motorului unde nu mai faceau fata cauciucurile. KTM nu are motor de 450 facut pentru RR, nu cel putin acest an, poate la anu sau la anu celalta, dar o sa vina si cu un concurent pentru Yamaha. Si nu in ultimul rand las-o mai moale cu teoriile conspirative ca suni parca te-au rapit extraterestrii. Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 ALO TOV POPESCU - PAMANTU CATRE POPESCUSi nu in ultimul rand las-o mai moale cu teoriile conspirative ca suni parca te-au rapit extraterestrii. asa bai nene mai ziceti-i si voi sa revina pe pamant ca eu m-am plictisit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Deci nu, nu vreau sa se transforme acest concept numit Dakar, intr-un stadion de fotbal, cu pasiuni pentru diferite valori fara importanta sportiva. Pana la urma organizatorii trebuie sa faca astfel incat sa atraga cat mai multi producatori care sa propuna modele cat mai performante si mai ales, fiabile, ale caror solutii tehnice sa le regasim si pe modelele de serie. Pana la urma asta ne intereseaza, nu faptul ca Yamaha o are mai mica si mai vioaie iar KTM mai groasa... Eu unul vreau competitie adevarata intre fabricanti, concurenta va face ca toti sa ridice stacheta. S-a evoluat destul de putin in ultimii ani la capitolul inovatii tehnice. Trebuie cumva un impuls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 @dl popescu...tu ce motoare vinzi? mici, fiabile si japoneze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Fiind probabil la fel de cubiectiv ca si colegul Popescu... totusi decizia de limitare a puterii/cilinderii la Dakar (sau cum o sa ii mai zica dupa ce o sa-l mute in ... Australia probabil) nu cred ca o fost neaparat lovitura cu directia KTM.... ci probabil s-a dorit sa se acorde sanse si altor participanti pe motociclete de cilindree mar mai putin "performante" decat KTM. Imi place KTM si sigur nu sunt singurul.... Dar parca ar merita sa vedem si o lupta pe picior de egalitate! PS: D-nule Popescu, un pic de calm nu ar strica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 @dl popescu...tu ce motoare vinzi? mici, fiabile si japoneze? eu nu vand motoare deloc. In ce vand eu motorul este numai o componenta, si inca una nedefinitorie. Restul conteaza si specialistii care folosesc respectivele echipamente. Dar sa vad pasiuni pentru o marca mai mari decat au huliganii in peluze la fotbal, si inca pentru o marca cu reale probleme e hilar. Iar despre alte teorii, este foarte simplu: accesul la anumite informatii si administrarea lor se poate face oricand, oricum, oriunde, cu o conditie: SA AI CU CE ! Despre KTM, in continuare: varza frate. Un real succes de marketing acopera un real esec tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 pai asa e si la moto, dar poate nu ai cu ce sa administrezi informatia. motorul e doar o componenta, conteaza foarte mult restul si specialistul ce foloseste ansamblul. ma intreb daca esti constient cat de putin ca te discreditezi singur prin afirmatiile pe care le faci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.