Sari la conținut

Mzuri


John Paul
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu ce se va putea intampla cu cutia daca mai folosesti 500 km.. :(

Dar cred, ca nu e bine totusi... :ph34r: mai bine lasa in pace motorul pana ai timp...gandeste-te, acum e uzat furca...si daca te mai duci cu motorul sute de km se uzeaza/indoaie/rupe altceva din jurul ei (pinion, ax, caneluri directionare etc..) , asa ca.. :(

 

Apropos, eu caut roata (eventual janta) fata de ETZ (18") , nu stii unul de vanzare? A mea are 8uri multe mai si a fost lovita janata... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 363
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Apropos, eu caut roata (eventual janta) fata de ETZ (18") , nu stii unul de vanzare? A mea are 8uri multe mai si  a fost lovita janata... :ph34r:

Am eu o roata pe 18 de fata pt Etz dar nu pentru frina pe disc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, eu caut roata (eventual janta) fata de ETZ (18") , nu stii unul de vanzare? A mea are 8uri multe mai si  a fost lovita janata... :ph34r:

Sorry. Si a mea ar trebui schimbata (multe cuvinte de lauda pt drumurile romanesti si tara asta in general, daca tot mi-ai adus aminte de gropi).

 

Mersi inca o data de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

$I$U !

 

Ca janta ta e pe frana cu tamburi, ma gandesc, oare nu are acelasi butuc de roata cu cel pe frana pe disc? :ph34r: Ca daca da, si janta e in stare buna fara 8uri si ovalizari, as lua. Cat ceri pe ea?

Schimbul am putea face la intalnirea de la Brasov, in wk asta.

Ce zici? Batem palma? -> :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu lucrez in Bucuresti si piesele sunt la Comarnic. O sa ma uit in wk la diferentele cre sunt intre cele doua jenti cu tambur si pe disc si o sa iti spun saptamina viitoare iar la Bv vezi ca intilnirea este pe 11-13 iunie nu acum . A fost initial pusa pe 4-6.

dupa cite am vazut te pricepi la ETZ-uri asa ca as dori daca vrei sa ne vedem la Bv sa te intreb cite ceva la ETZ-ul meu,

Eu o sa vin acolo cu un ETZ de 150, gri si cu nr. PH 15 ETZ

Lasa-mi si mie nr tau de tel daca poti, Al meu este 0742078625 sau0723278625

Vb sapt viitoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut $I$U!

 

Nr. meu de tel: 0723 154 350 si nu am activata casuta vocala, asa ca nu-ti mananc banii dc. am telefonul oprit sau baterie terminata.. :(

Da, mersi, deci pe 11-13 iunie la Bv. ne intalnim. Bun. :ph34r:

 

Am avut timp de doi ani un ETZ 150...pana cand mi-au furat. Acum posed una de 251, si la ambele am reparat multe....

 

Astept vesti in legatura cu janta. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cite stiu eu,in Cluj un alezat si honuit de cilindru,,plus pison si segmenti noi la cota noua costa cu totul cam un milion.

A,si ca veni vorba de tobe de esapament de Etz-uri.Siti careva cum se pot desfunda fara sa le tai?Am auzit de la cineva ca ar fi ceva solutie ce se amesteca in carburant si aia ar curata de calamina si depuneri toba si sitele.E adevarat?

Salut! Citesc cu interes rubricile cu Mz-uri.Din decembrie mi-am luat Honda de VF 750 F dar inima inca mai trage la Mz-uri fiind adept din 89,le-am taiat, modificat intruna pina cind mi-am dat seama ca arata si merg mai bine in starea originala mai am si acum un MZ de 250 alezat si cu piston trabant cutie(de fapt bloc) cu 5 trapte an de fabric 1962,restaurat si umblat anual cite un Transfagaras si intruniri Toba se poate curati pe cale chimica, o lingurita de camfor se amesteca intr-un litru de benzina si trebuie mers tragind puternic de acceleratie,deci la turatii mari pina cind se consuma carburantul.In cazuri mai usoare poti desfunda in felul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, lantul a fost schimbat nu demult, deci s-ar putea sa fie pinionul de atac. Dar dupa cum mi-ai descris la 2, s-ar putea sa trebuiasca desfacuta cutia.

Ce se intampla daca o mai tin asa inca vreo 500 de km, ca acuma n-am timp deloc? Care-i cel mai rau lucru ce se poate intampla?

Multam fain.

Bine de stiut: la cutie de viteza nu uzura furcii cauzeaza zvicniturile la o anumita treapta ci uzura rotilor dintate,care la rindul lor termina si furca.ma ocup de reparatii din 1989 si am patit ca am schimbat numai furca ne avind roti dintate la dispozitie si la insistenta clientului.Am facut un drum de proba dupa trei km. incepeau zvicniturile si dupa inca 17 km. a urmat demontarea, furca arata la fel ca cea precedenta. Nu se poate eschiva de la schimbul perechi ! de roti dintate + furca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Avent!

 

Cuma spus si Chopper, diferenta intre 250 si 251 consta in carburatoare, in plus, difera si rezervorul, roata spate mai mica de 16"" la ETZ 251 precum si pinion lant de atac este de 22 dinti, pe cand la 250 este de 19 dinti (in caz normal).

Dar vad, ca la asta si in fata si in spate sunt montate roti de 18". :(

 

Hai sa-ti scriu ce-mi place la ea, si ce nu:

 

Imi place: vopsea proaspata de rosu, este bine echipata motocicleta (ma refer aici la semnalizatoare, faruri, oglinzi(originale) si la aparatori de maini, protector de noroi pe capatul aripei spate, husa seii nou(asa se vede)), rotile turnate (macar nu se deformeaza asa de usor la gropi !) si in rest, se vede ca omul s-a straduit la aspectul exterior (vopsit sigla MZ chiar si la blocul motor)  :(

 

Nu-mi place:

1. toba "sport" - eu n-as da nici doi lei pt. toba aia, am urmarit pe alte forumuri discutii aprinse in legatura cu tobele asa-zise sport montate pe ETZ-uri, si s-a ajuns la concluzia finala, ca inginerul german totusi a proiectat exact cum trebuia toba aia lunga si originala, numai cu toba originala poti scoate cuplul <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=maxim&v=56">maxim</a> al motorului. Si in general, tobele sport scot zgomote urate.  :ph34r:

2. roata spate de 18", dar asta e de gust... :(

3. nu are aparatore (mansoane) de lant !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. aripa fata nu este originala (la cea originala la capetele prinderii, placa este altfel indoita -> mai rezistent)

 

Concluzia mea: luand in considerare ca motorul in ansamblu n-arata rau, si ca nici nu sunt ETZ-uri de 251 de vanzare in fiecare colt, merita <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=maxim&v=56">maxim</a> 700 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=euro&v=56">euro</a>. :(

Salut In legatura cu tobele asa zise sport:sunt componentele unui tuning complex marirea ferestrelor din cilindru, modificarea camasii pistonului,etc. altfel este un tuning optic care cauzeaza "moartea" motorului sub turatii de 4.000, dar cui i-i place iluzia creata de zgomot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine de stiut: la cutie de viteza nu uzura furcii cauzeaza zvicniturile la o anumita treapta ci uzura rotilor dintate,care la rindul lor termina si furca.ma ocup de reparatii din 1989 si am patit ca am schimbat numai furca ne avind roti dintate la dispozitie si la insistenta clientului.Am facut un drum de proba dupa trei km. incepeau zvicniturile si dupa inca 17 km. a urmat demontarea, furca arata la fel ca cea precedenta. Nu se poate eschiva de la schimbul perechi ! de roti dintate + furca

O sa vad mai bine dupa ce desfac cutia ce-i pe acolo, care s-au uzat. Mersi de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Ieri dupamasa am cumparat un MZ ETZ 125. Este in stare buna, are numai 10.500km (am putut verifica aceasta treaba), anul fabricatiei 1990.

Sunt fericit de achizitionare ... ma mai dau cateva ture cu ea dupa care, in decursul iernii il mai bibilesc, ung, pregatesc pentru anul viitor.

L-am cumparat pentru circulat in oras (Cluj) fiindca cu masina nu se mai poate, asa de mari sunt cozile la stopuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit printre MZ-isti din Romania!

Drum uscat si fara incidente neplacute.+

!!! MZ ... MZ ... MZ ... :D ... MZ ... MZ .... MZ !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut cu drag grupul de MZ-isti.

Si ca sa va stric definitiv cheful, si sa va umpleti de draci, ia sa va dau o poza cu sebsemnatul calare pe un MZ mai deosebit. Poza este facuta chiar la sediul MZ din Germania (fosta de est-doar cativa km de Cehia), unde merg de cativa ani de cateva ori pe an. Va stau la dispozitie cu raspunsuri la intrebari.

post-8-1098947658_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Importa cineva MZ-uri NOI in .ro? Dan Popescu, parca exemplarul ala l-am vazut si intr-un numar din ams ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Importatorul MZ in Romania se este in Cluj-Napoca: www.mz.ro

 

 

 

Intrebare: vrau sa-mi iau un ETZ 250 (daca aveti de vanzare pe langa Cluj spuneti) la 500âŹ, motorul merge bine din cate stiu eu dar tipul a avut un accident ( a lovit o lada din spate) si s-a strambat cadrul, sub rezervor, la 4-5cm in spatele coloanei de directie. Se poate indrepta? Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Importatorul MZ in Romania se este in Cluj-Napoca:  www.mz.ro

Multumesc, foarte interesant ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AVENT:

(sfaturi la problema cu electrica)

 

Daca, in timpul mersului, ai becul de incarcare aprinsa atunci ai mai multe variante in cautarea hibei:

1. cabluri electrice defecte, ori conexiunea intre mufe necorespunzatoare intre:

- 61 regulator si 61 redresor

- D+ regulator si D+ redresor

- 51 regulator si baterie

2. regulator tensiune defecta:

-tensiunea intre D+ regulator si masa este mai mare decat intre 51 regulator sui masa (chiar si cu 0,2 V ! )

- contactele la regulator intre DF si 61 sunt izolate (cu bornele decuplate si mufe decuplate de pe regulator, rezistenta dintre DF si 61 la regulator trebuie sa fia mai mare decat 0,5 ohmi.

3. redresor defect

4. cablul DF intre regulator si alternator rupta

5. carbunela (ori conexiunea cu cabluri) uzate ori nu culiseaza bine in locasul lor

6. rotor defect

7. cablurile U/V/W dintre stator si redresor si/sau masa intrerupte

8. stator scurtcircuitat intre infasurari sau cu masa

 

Bafta la reparat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

DrĂĄga Miki. Cred ca ma incurci cu cineva. Eu n-am probleme electrice la moci.

Am si eu probleme, dar nu electrice.

Oricum, am facut copy/paste sfatului tau sa il pastrez in calculici. Poate o sa am nevoie de el.

merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mii de scuze Avent!!! [/] :cheers:

Am gresit!

Am vrut sa scriu Armeanu in loc de Avent, pt. ca Avent cere ajutor in Service pt. probleme electrice, iar eu am vrut sa raspund in acest topic dedicat MZ-urilor. :cheers:

Dar vezi, subconstientul m-a atras catre nickul tau. :cheers:

Hai, ca mi-a placut faza cu DrĂĄga si moci. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Eu si cu un prieten de-al meu am achizitionat un ETZ 251. Stii tu Miki vreo sursa de piese prin Sf. Gheorghe? Avem probleme cu frana de fata... ba curge etrieru, ba pompa nu face presiune... cand am crezut ca le-am rezolvat a inceput sa lacrimeze furtunul la sertizarea dinspre etrier. Oricum e bine de stiut ca esti aprope si se poate apela la tine macar pentru un sfat. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MZ Germany (Motorrad-und Zweiradwerk) Was started in 1956 when the Soviets dismantled DKW. In 1992, after reunification, private investors restarted the MZ production. Hong Leong, a company from Malaysia, bought MZ in 1996. I have read that they recently started using the DKW emblem on some of their bikes, maybe they got the rights to the name from Sachs??

 

 

 

http://www.totalmotorcycle.com/compendium/M.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...