Pijama Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 Azi mi-am condus si eu pentru prima data MZ-ul super tare nu am ce sa zic cel putin fata de minskul pe care am facut scoala maine sper sa il conduc oleaca mai mult ca am avut ceva probleme cu carburatoru' ori o tin turata ori moare si e cam nasol cand tre sa fac o curba sau ceva (ambreiaj si accelerata cam 1/3 ca altfel..) Bafta pt viitori posesori de ES ca merita truda P.S. chiar daca imi place foarte mult nu l-as recomanda pentru mers zilnic sau persoanelor mai active.. are totusi o varsta si ii place sa fie surubarit si mers din cand in cand (eu momentan invat pe el ca la anu cand dau pentru A sper sa trec la ceva mai mare, mai nou, mai fiabil si de ce nu mai japo) oricum pana atunci MZ POWER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Sincer..n-am mai auzit pe prea multi sa se planga de surubareala la Mz-uri. Si tipu de la care il iau in doua zile mi-o zis la fel ca multi altii (care nici macar nu s-or obosit sa le vanda), ca-s foarte fiabile, si ca n-or mai umblat prin el de nu stiu cand. Asta porneste la prima pedala si merge fain de tot. Piesele sunt aproape noi in el. Si ii un mosh care imi inspira incredere, nu-i tipu laudaros. chiar pare ca-i pare rau ca tre sa-l dea, da nu mai poate umbla cu el si o zis ca mai bine sa-l stie ingrijit decat ruginit in garaj. Oricum eu de la asta am prins o mare stima ptr. Mz-uri. Cred ca au fost dezgropate toate Mz-urile ES! Propun sa mai cumparam unul impreuna si sa ne luam fiecare ce ne trebuie. N-ar fi rea ideea...Eu deocamdata nu cred c-o sa am nevoie prea curand, dar incep sa caut ptr. ca in eventuale probleme sa am pe ce pune mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 care are aprindere electronica de etz??? sau care aveti vreo idee de unde pot face rost de vreo una? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 Mi-am luat in sfarsit Mz-ul Es mult dorit si am primit pe langa altele si cartea tehnica in romana. Asa ca o s-o scanez si o s-o atasez aici ptr. cei care poat avea nevoie. Si as vrea sa-i rog pe cei care cunosc ceva surse de unde pot procura piese noi sau cat de cat bune sa ne dea si noua un tel. sau adresa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Mi-am luat in sfarsit Mz-ul Es mult dorit si am primit pe langa altele si cartea tehnica in romana. Asa ca o s-o scanez si o s-o atasez aici ptr. cei care poat avea nevoie. Si as vrea sa-i rog pe cei care cunosc ceva surse de unde pot procura piese noi sau cat de cat bune sa ne dea si noua un tel. sau adresa. Cu piesele mai greu eu am cateva de la mushu de la care am luat-o dar nici alea intr-o stare buna. Acuma astept cartea aia tehnica de la tine ca eu am una in germana si programele de traducere de pe net is cu vaca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 (editat) Gata....am scanat cartea. Numai ca din pacate vad ca au fost rupte cateva pagini. Dar o sa le fac rost si o sa le pun si pe ele. MZ_Es.pdf Editat Iulie 31, 2006 de Gilbert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stan_dragos2003 Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 salutare am citit detraliila trimisetrimise de tine iti multumesc si daca poti sa imi treimiti mai multe le voi citi cu placere eventual ziceai ca ai carte de etz in maghiara oare cat costa traducerea ca ma intereseaza si banuiesc ca are si imagini detaliate ale motorului si ale altor subansamble poate poti sa mi-o imprumuti sa o traduc sau poate o traduci tu ca stii ambele limbi:)) inca un lucru mie imi patineaza ambreajul daca ma dau mai brusc la motor e din cauza discurilor cred. pot sa mai strang arcurile care le preseaza fara sa dau capacul jos? eu zic ca nu:)) trebuie dat jos capacul dar parca nu as vrea sa fac lucrul asta dar trebuie poate sapt viitoare trec pe la tine prin sf g cu etz ul poti intra pe un site unde gasesti tot ce vrei despre mz-uri www.mz.cx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stan_dragos2003 Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Da de un MZ 125/2 de prin 58' ce ziceti.Arata foarte bine (original100%), are acte si costa 10 bulioane.Dar are doar 6 cp!Se poate schimba motorul cu unul mai mare? salut, eu am un mz de 125(in acte) cu motorul luat de pe un etz de 250 si merge super chiar mai bine decat etz-ul de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stan_dragos2003 Postat August 3, 2006 Share Postat August 3, 2006 salut, am avut cateva probleme cu ambreajul........le-am rezolvat dar acum nu gasesc rulmentul acela (colivie) care vine sub placa de ambreaj........ma poate ajuta cineva?unde il pot gasi????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 o problema am si eu....nu gasesc segmenti de mz es 175. diametrul interior al cilindrului este de 58,06mm, iar diametrul pistonului este de 58,05 deci la cota 1.Inchiderea segmentilor este normala, adica acopera complet stiftul pistonului. am nevoie de 3 bucati.am gasit la un magazin dar imi cereau 1mil sa mi-i aduca din Ungaria. daca vede cineva postul acesta si ma poate ajuta intr-un fel sau altul il rog sa o faca, fiindca mai am de pus segmentii pe motor, o duc la R.A.R, dupa care incepe distractia. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 Mi-am facut si eu ceva poze la frumusica mea. Acum vopseaua ii doar la faza de preview, finala o sa fie doar in iarna cand il bag la hibernare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 am gasit segmenti Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat August 8, 2006 Share Postat August 8, 2006 ooooooffff!!!....ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 si mai las aici un fisier cu specificatii pentru mai multe modele MZ : TS 125 TS 150 ETZ 125 ETZ 150 TS 250 TS 250/1 ETZ 250 e intr-un fisier excell atasat.( si arhivat cu zip .. ca altfel nu mergea ) mai las inca citeva linkuri catre site-uri alese de mine cu detalii despre motociclete MZ... http://umgweb.com/member1/mimz2502.htm#Head http://www.umgweb.com/member1/mimz2501.htm#etz1255 http://www.mztech.fsnet.co.uk/mz_maindex.html http://www.brothersgrimm.info/bikelog.htm http://www.buy-the-best-online.co.uk/mz-mo...motorbikes.html http://www.f2motorcycles.co.uk/mz.html http://www.mz-b.de/ifo/emzifo.htm http://zapf.fb15.uni-dortmund.de/~karalus/...z/dl/etz12v.jpg sper sa va foloseasca ... bafta! cu ce program se vad zipurile??am descarcat mz-specs si nu-l pot vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 (editat) Cumpar scarite MZ ES(gat de lup) - cele care ies de sub motor. ma mai intereseaza un stator de ES cu avans centrifugal. vreau sa fie in stare buna. Nu conteaza daca e pe 6 sau 12V.Dati un PM. multumesc! Editat August 26, 2006 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 Intrebare - pot scote ceva din "LUPUL" asta si dupa parerea voastra cam cat m-ar duce ? e de 250 din `61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 Intrebare - pot scote ceva din "LUPUL" asta si dupa parerea voastra cam cat m-ar duce ? e de 250 din `61 Vaai de mine cum arata saracu lupishor!! Pai nu stiu ce sa zic...Daca as presupune ca motoru ii bun te mai costa vopsitu vreo 600 de mii, si umblatu pe la unu si altu sa colectionezi una alta. Bateria-i vreo 800 de mii. Dar se merita. Eu is foarte multumit de-al meu. Ii super fain sa-l auzi cum "suiera" pe la 70-80. Ca pe la 100 nu-l mai auzi deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Probabil eu sunt cea mai ghinionista posesoare de TS. Astazi am reusit sa fac cu ea primii 2,5 km si a luat-o razna din nou. Istoria ultimei luni este urmatoarea: motoreta gata, dusa la rar, pornit frumos la prima pedala, omologata, obtinut acte, apoi ... reincepe nebunia. Moare bateria - se schimba bateria, se rupe arcul de la pedala - se schimba arcul, pica cricul - se rezolva si asta, se porneste - merge doar in spate. Ascult sfatul celor avizati care imi spun ca este din cauza avansului, OK, se rezolva, merg cei 2,5 km, pun frana la o intersectie si .... cand sa plec, o iau iar in spate. Fratilor, eu o vand pentru ca cedez nervos! Ce naibii mai e? Nu cred ca e doar de la avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Probabil eu sunt cea mai ghinionista posesoare de TS. Astazi am reusit sa fac cu ea primii 2,5 km si a luat-o razna din nou. Istoria ultimei luni este urmatoarea: motoreta gata, dusa la rar, pornit frumos la prima pedala, omologata, obtinut acte, apoi ... reincepe nebunia. Moare bateria - se schimba bateria, se rupe arcul de la pedala - se schimba arcul, pica cricul - se rezolva si asta, se porneste - merge doar in spate. Ascult sfatul celor avizati care imi spun ca este din cauza avansului, OK, se rezolva, merg cei 2,5 km, pun frana la o intersectie si .... cand sa plec, o iau iar in spate. Fratilor, eu o vand pentru ca cedez nervos! Ce naibii mai e? Nu cred ca e doar de la avans. incearca sa reglezi avansul cu excentricele complet indepartate la 3,5 min 4,00 max inaintea PM incearca sa reglezi avansul cu excentricele complet indepartate la 3,5 min 4,00 max inaintea PM SCUZE LA 3mmINAINTEA PM celalalt este pt 175 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 @a_deea: si a mea pornea invers inainte sa schimb cama, rulmenti, biela si multe altele, io zic ca e 100% din reglarea aprinderii, nu m-as mira daca cama nu se invarte perfect rotung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 (editat) Probabil eu sunt cea mai ghinionista posesoare de TS. Moare bateria - se schimba bateria, se rupe arcul de la pedala - se schimba arcul, pica cricul - se rezolva si asta, se porneste - merge doar in spate. Fratilor, eu o vand pentru ca cedez nervos! Nop, nu esti cea mai ghinionista si la mine e faza been there, done that.. cam aceleasi probleme si de cedat .. Ai zis ca s-a rupt arcul de la pedala dezvolta putin daca poti ca si mie de 3 zile pedala de kick dupa ce o apas merge 1/4 din cursa in gol 2/4 invarte iar la sfarsit 1/4 iar in gol (asta sa impart cursa ei in 4, nu stiu cum sa explic) si nu mai revine la loc singura, tre sa o ridic eu inapoi, asa a fost si in cazu tau? sa stiu daca e doar arcul vinovat Editat Septembrie 20, 2006 de Firestarter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 (editat) Nop, nu esti cea mai ghinionista si la mine e faza been there, done that.. cam aceleasi probleme si de cedat .. Ai zis ca s-a rupt arcul de la pedala dezvolta putin daca poti ca si mie de 3 zile pedala de kick dupa ce o apas merge 1/4 din cursa in gol 2/4 invarte iar la sfarsit 1/4 iar in gol (asta sa impart cursa ei in 4, nu stiu cum sa explic) si nu mai revine la loc singura, tre sa o ridic eu inapoi, asa a fost si in cazu tau? sa stiu daca e doar arcul vinovat Stati asa, ca nu sunt chiar asa priceputa. Mai imi bag si eu nasul pe langa mecanicul personal ( care daca nu mi-ar fi si tata, ar vedea el ). Eu zic ca s-ar putea sa aiba si arcul o legatura. Oare zic prostii? La mine, pur si simplu pedala picase. Atarna foarte frumos, de altfel. Arcul care il aveam eu nu era cel original si cred ca nu a facut fata. Am luat unul nou si acum e ok. Editat Septembrie 20, 2006 de a_deea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 si nu mai mere nici in spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Ba tot in spate merge. Sper sa ii dea de cap azi si sa apuc si eu sa ma plimb nu doar in jurul blocului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunloop Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 Stie cineva in Bucuresti un mecanic bun care se ocupa de MZ-uri? Ca eu nu stiu mare lucru si imi cam prind urechile. Daca m-as baga... Da' nu ma bag! Multzam' ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.