Sari la conținut

Gsxr1000 Vs R1 Vs Zx10r Vs Cbr1000rr -an 2006


SILVIU.C
 Share

Care e cea mai cea dintre cele patru?  

311 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Vazand ca pe celalat topic ,am fost cam off-topic si am dat-o in comparatii ,am deschis special acest topic pt reginele de 1000 din anul 2006. Deci ,care pe care si de ce credeti asa?

 

Ps:sper sa-mi fi iesit bine poll-ul ,pt ca e prima data cand il fac eu fara sa cer ajutorul unui moderator :cheers: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 223
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Iti raspund eu primul.Am votat gixxerul desi am o afinitate fata de R1 dar in momentul de fata gixxerul e cel mai bun.Insa e putin cam devreme pentru acest clasament cred eu pentru ca nu a aparut inca R1 model 2006.Vom vedea la sfarsitul anului cum o sa arate podiumul clasei 1000:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceste pool-uri nu le vad folosul, sincer. Ma abtin de la a vota :D

 

Din ce punct de vedere vrei sa le compari? Design, puterea motorului, manevrabilitate etc?

 

Putem vb doar din reviste si reportajele altora, dar cand iti spui parerea in ceea ce priveste manevreabilitatea, utilizarea cotidiana/pe circuit, pozitia si alte cele, trebuie mai intai sa faci un drive test, ca sa sti ceea ce spui,nu? :baldy:

 

Totusi sa zicem ca suntem inca in anul 2006 in Romania :baldy:, nu toata lumea are posibilitatea de a testa, totusi solutia raman testele facute de ceilalti, ceilalti din intreaga lume. Testele facute de amatori sau de piloti sunt cele mai elocvente, atata timp cat nu sunt influentate de o politica editoriala sau de conexiuni cu un anumit importator.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceste pool-uri nu le vad folosul, sincer. Ma abtin de la a vota
De ce nu le vezi rostul?!....dar la cbr125 vs aprilia rs ,ii vezi rostul ,nu?

 

Din ce punct de vedere vrei sa le compari? Design, puterea motorului, manevrabilitate etc?
Compara-le ca INTREG ,ca orice doresti se poate face o comparatie :cheers:

 

Totusi sa zicem ca suntem inca in anul 2006 in Romania , nu toata lumea are posibilitatea de a testa, totusi solutia raman testele facute de ceilalti, ceilalti din intreaga lume. Testele facute de amatori sau de piloti sunt cele mai elocvente, atata timp cat nu sunt influentate de o politica editoriala sau de conexiuni cu un anumit importator.
Pai nu e nici o problema daca vorbim "din reviste" ,macar sa fie o idee logica ,sustinuta cu argumente :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io am votat gixxeru... cei care au ID-ul eu de messeger si pot vedea ca is fan al suzietelor :baldy: la fel din cate am citit gsx-ul sta cel mai bine ...

@silviu.c sper ca tu nu ai tradat suzukieul si pe el lai votat :D

 

la design tot gsx-ul ii place cel mai mult... in primul rand pt simplul fapt ca nu imi plac faruruile impartite in 2 blouri optice.. iar farul gsx-ului are cel mai frumos si original aspect (dupa parerea mea subiectiva)

la fel tobele is cam unice, nici una din aceasta clasa nu are tobe asemanatoaer gixxerului. si mai imi place aspectul genreral al motorului da o impresia de agresivitate de numa numa :baldy: imi place aspectul rezervorului .. ii tot o muchie... la r1 numi place coada aia micuta zici ca e o jucarie, la kawa si honda numi place aspectul asa general mi se par prea simple... asta fiind parerea mea, care cam greu o pot explica....

 

 

si faptul ca suzukiurile nu au cine stie ce finisaj nu cred sa fie adevarat, io am vazuz, stat pe ele verificat calarit pe careva gsx-uri (mai prefis katana 600, 1100, gixxer 1000 k4, model costumizat in japoina, cu comenzi, vopsea jensi si multe alte csutom pe ele , e cel mai tare motor pe care am stat vrodata... ) si despre nici una din ele nu opt zice ca nu erau finisate componentele din plastic...

 

:cheers:

 

deci gsx-r all the way, poate la categoria 600 as alege kawa 636

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am votat, mi se pare o tampenie sa comparam noi 4 din motocicletele de top pe care greu la pot compara si specialistii. Sunt atat de asemanatoare si totusi atat de diferite....

In cel mai rau caz putem sa ne dam cu parerea din punct de vedere al ...frumusetii lor.

Dar toate sunt asa de frumoase!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am votat nici una!

 

Cine cumpara in Romania un motor de genu' asta n-are ce face cu banii!

 

Va intreb:

Unde mergeti cu el fratilor?

:D

Nu iti trebuie prea mult loc ca sa-i faci un top-speed. Si de ce nu am ce face cu banii ,caci acea performanta te poate ajuta in situatii critice ,cand orice secunda conteaza(intr-o depasire de exemplu).Dar e mai bine sa mergem toti cu Dacii si sa nu ne mai luam un Ford ,Mercedes altceva ,nu?!....ca nu avem unde merge cu ele...ma opresc aici din comentarii COMUNISTE :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde frate sa dau vot ?

Cand voi fi in stare sa ma pronunt inseamna ca deja am mers cu fiecare din ele cel putin 400 km.

Pana atunci plecaciune in fata lor.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cititi numaru 3 adica asta de pe luna martie din univers moto, scrie foarte frumos despre zx10r ... cu 1 secunda mai rapid decat gsxr1000, cu 2 mai rapid fata de r1 si zx10r de 2005 si cu 3 :cheers: mai rapid decat cbr1000 ... cica au combinat ideal controlul motoretei cu speedul de care niciodata nu te saturi ... :D

Editat de chino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare TOPICUL. Ar fi fost misto sa voteze cei care au mers pe toate patru modelele. Cineva pe aici spunea ca nu-ti poti da seama de diferente intre motociclete, GRESIT!!! Iti poti da seama de motocicleta inca de la primele doua trei ture pe circuit :baldy: Se pare ca nu a prea mers pe motociclete de viteza si nu prea are informatii....

 

Cititi numaru 3 adica asta de pe luna martie din univers moto, scrie foarte frumos despre zx10r ... cu 1 secunda mai rapid decat gsxr1000, cu 2 mai rapid fata de r1 si zx10r de 2005 si cu 3 :cheers: mai rapid decat cbr1000 ... cica au combinat ideal controlul motoretei cu speedul de care niciodata nu te saturi ... :D

 

Stati si va pun si cateva informatii utile despre noul ZX 10 :baldy:

 

Si cateva detalii tehnice dintr-o parte obiectiva ce nu are interes sa avantajeze nici una dintre marcile celor 4 japonezi

post-3795-1141637123_thumb.jpg

post-3795-1141637133_thumb.jpg

post-3795-1141638344_thumb.jpg

post-3795-1141638385_thumb.jpg

post-3795-1141638393_thumb.jpg

post-3795-1141638409_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e nici o problema daca vorbim "din reviste" ,macar sa fie o idee logica ,sustinuta cu argumente :P

 

 

ai avea unde sa meri cu el, intrebarea e daca o si folosesti la performante maxime...

 

Foarte corect, iar cine poate sa imi spuna ca a folosit una din motocicletele respective la capacitate de 90%, eu ma declar apalaudacul lui pe viata :baldy:

 

Nu am votat, mi se pare o tampenie sa comparam noi 4 din motocicletele de top pe care greu la pot compara si specialistii. Sunt atat de asemanatoare si totusi atat de diferite....

In cel mai rau caz putem sa ne dam cu parerea din punct de vedere al ...frumusetii lor.

Dar toate sunt asa de frumoase!!! :baldy:

De unde frate sa dau vot ?

Cand voi fi in stare sa ma pronunt inseamna ca deja am mers cu fiecare din ele cel putin 400 km.

Pana atunci plecaciune in fata lor.

:lol:

 

:baldy: Asta consider si eu...

 

 

 

Foarte tare TOPICUL. Ar fi fost misto sa voteze cei care au mers pe toate patru modelele. Cineva pe aici spunea ca nu-ti poti da seama de diferente intre motociclete, GRESIT!!! Iti poti da seama de motocicleta inca de la primele doua trei ture pe circuit :D Se pare ca nu a prea mers pe motociclete de viteza si nu prea are informatii....

Stati si va pun si cateva informatii utile despre noul ZX 10 :moto:

 

Si cateva detalii tehnice dintr-o parte obiectiva ce nu are interes sa avantajeze nici una dintre marcile celor 4 japonezi

 

Faci ca si pe SBZ? O sa ne raspunzi la toti care nu avem ca si favorit ZX10? :moto: :cheers:

 

Nenea, m-am simtit si sincer, daca tu simti cate o diferenta de 1-2 secunde fata de una alt model al clasei, esti "pe treaba ta" :D

Inteleg ca esti vanzator la UM si ca esti super FAN KAWA, dar nu poti convinge omul care deja si-a format o parere :P

 

P.S.: Lumea asteapta test cu ZX6-R :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conceptia cadrului (semi-monococa).

Franele dantelate de serie pt ventilare si racire!!

Amortizor de directie Ohlins!!

Propulsor cu un concept sportiv putere bruta la ture inalte!!

Ambreaj antihopping!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare TOPICUL. Ar fi fost misto sa voteze cei care au mers pe toate patru modelele. Cineva pe aici spunea ca nu-ti poti da seama de diferente intre motociclete, GRESIT!!! Iti poti da seama de motocicleta inca de la primele doua trei ture pe circuit :baldy: Se pare ca nu a prea mers pe motociclete de viteza si nu prea are informatii....

 

 

 

Domnule ,,MosCraciun''spune-mi si mie pe care din circuitele din romania , cumva pe cel din Tunari, iti dai dumneata seama de diferentele frumoaselor-besti? BANUIESC CA VEI SIMTI DIN PRIMA TURA CEI 1- 2 CALUTI IN PLUS, AI MOTOCICLETEI TALE PREFERATE! :D :cheers: Esti tare, tipule!

Apropo, daca exista cineva in Romania care deja a testat toate cele 4 modele 2006, il felicit si-l asigur ca e un baftos privilegiat de cel de sus!

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conceptia cadrului (semi-monococa).

Franele dantelate de serie pt ventilare si racire!!

Amortizor de directie Ohlins!!

Propulsor cu un concept sportiv putere bruta la ture inalte!!

Ambreaj antihopping!!

 

 

si cadrul deltabox de la yamaha ce are? a ajuns la gen. 4-a sau 5-a mi se pare ... deci ma gandesc ca se renunta la el, daca nu era bun.

 

BTW: is io fan suzuki, da nush ce gen de cadru are, adica am vazut ceva poze, da nush cum se numeste...

 

PS: amortizoarele de directie din cate am citi infulenteaza negativ agilitatea motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumente???

 

Este bicicleta de ZX 6 RR cu stabilitate imbunatatita, trage putina mai tare decat un K5, franeaza mai bine ca o Honda... In rest, te astept la un test drive peste doua trei saptamani sa-ti dai singur cu parerea :baldy:

 

Foarte tare TOPICUL. Ar fi fost misto sa voteze cei care au mers pe toate patru modelele. Cineva pe aici spunea ca nu-ti poti da seama de diferente intre motociclete, GRESIT!!! Iti poti da seama de motocicleta inca de la primele doua trei ture pe circuit :P Se pare ca nu a prea mers pe motociclete de viteza si nu prea are informatii....

 

Domnule ,,MosCraciun''spune-mi si mie pe care din circuitele din romania , cumva pe cel din Tunari, iti dai dumneata seama de diferentele frumoaselor-besti? BANUIESC CA VEI SIMTI DIN PRIMA TURA CEI 1- 2 CALUTI IN PLUS, AI MOTOCICLETEI TALE PREFERATE! :baldy: :D Esti tare, tipule!

Apropo, daca exista cineva in Romania care deja a testat toate cele 4 modele 2006, il felicit si-l asigur ca e un baftos privilegiat de cel de sus!

 

Din nefericire, pe Tunari nu am incercat modelul 2006, ci doar am mers destul de usor pe strada. Insa, din putina experienta de circuit pe care am agonisit-o stiu ce trebuie sa urmaresc la o motocicleta pentru a-mi da seama de calitatiile ei... Nu stiu, de unde ai tras tu concluzia ca eu am spus ca simt cei 2 cai in plus....? Insa pot sa spun atat. ZX 10 2005 este o super motoreta, insa cand ma dau jos de pe 2006 se simte ca este putin mai instabila si mai putin previzibila pe trase decat nou nascuta 2006. Din comentariile tale, imi dau seama ca nu prea ai treaba cu sportivele dar esti un tip sociabil si vrei neaparat sa-ti dai si tu cu parerea indiferent daca este bazata pe argumente sau nu... Am sa incerc sa-ti dau cateva informatii utile, daca binenteles te intereseaza cateva experiente probate si mai putin citite :baldy:

 

PS: Daca totusi deti o motocicleta SS si m-am inselat, te astept pe singurul circuit pe care ne putem da pentru ati demonstra calitatiile (in caz ca scot timp mai bun) sau defectele unui ZX 10, la Tunari, sambata am auzit ca va fi foarte frumos :cheers: Ce zici? Imi demonstrezi ca exista o motocicleta mai buna? Sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ma bucur pt tine MC ca ai ajuns la PERFORMANTA de a simti 2cp in plus ,desi sant FOARTE sceptic:ok: .DAR 10KG IN PLUS ,NU LE SIMTI(ca atat are in plus zx-ul in fata k5-ului)?

Conceptia cadrului (semi-monococa).

Franele dantelate de serie pt ventilare si racire!!

Amortizor de directie Ohlins!!

Propulsor cu un concept sportiv putere bruta la ture inalte!!

Ambreaj antihopping!!

Pe astea le "fuma" de mult suzuki ....vezi cine a pus mai inainte amortizor de directie pe modelele lor(suzuki sau kawa?). Iar la celelate "argumente" ,daca ai fi avut vreun suzuki nu ai mai fi vorbit :baldy: .Ma bucur ca te incanta niste discuri dantelate..nu vrei si niste neoane sub motocicleta ,ceva muzica pe ea? :cheers: ..te ajuta foarte mult in cursa :D .Hai sa fim seriosi ,crezi ca daca sant dantelate ,franele sant peste ale Cbr-ului(care e cap de serie la frane)? Hai sa fim totusi seriosi si sa nu mai fim fanatici ,doar de dragul firmei :baldy:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu, nu pot sa cred ca tu razi de discurile ventilate (pe care apropos, Kawasaki a fost prima firma care le-a montat din varianta Stock) si de slipery clutch care a revolutionat toate modelele ulterioare de motociclete. Hai sa-ti spun atat. Discurile dantelate de care razi tu, Suzuki le da ca racing after-market parts, slipery clutch s-a montat abia pe K5. 1000RR si R 1 nu au nici in prezent. Ridici in slavi in schimb, amortizorul de ghidon care venea la toate modelele in afara de ZX 10 pana acum in 2006. Hai sa-ti povestesc ceva. Toti cei care mergeau la curse, si-l demontau si-si montau Ohlins (amortizor cu care vine ZX 10 acum din fabrica) pentru ca celelalte erau foarte slab reglate si nu aveai optiune de reglaj mai dur... :baldy: In concluzie iti faceau mai mult rau decat bine atunci cand le fortai putin, si trebuiau schimbate. De-asta existau amortizoare de ghidon pentru toate motocicletele facute de Ohlins, pentru ca daca te dadeai un pic la motocicleta nu mai faceu fata...

 

Hai sa-ti fac o lista cu inovatiile pe care le-a facut Kawasaki. Si asta este o dovada a faptul ca in loc sa cheltuie banii pe competitii asa cum fac restul, au investit in inovatii si in produse de calitate in fata clientilor directi:

 

- Prima frana radiala folosit la motor de serie,

- Primul disc ventilat floare folosit pe motor de serie

- Primul slipery ckutch folosit pe motor de serie

- Primul Ram-Air folosit pe un motor de serie.

 

Toate celelalte motociclete japoneze iti cereau bani pentru a monta toate optiunile astea pe care Kawasaki le monta si le monteaza din fabrica... De-asta iese in toate testele cu motociclete stock prima aproape tot timpul...

 

Chiar ma bucur pt tine MC ca ai ajuns la PERFORMANTA de a simti 2cp in plus ,desi sant FOARTE sceptic:ok: .DAR 10KG IN PLUS ,NU LE SIMTI(ca atat are in plus zx-ul in fata k5-ului)?

Pe astea le "fuma" de mult suzuki ....vezi cine a pus mai inainte amortizor de directie pe modelele lor(suzuki sau kawa?). Iar la celelate "argumente" ,daca ai fi avut vreun suzuki nu ai mai fi vorbit :baldy: .Ma bucur ca te incanta niste discuri dantelate..nu vrei si niste neoane sub motocicleta ,ceva muzica pe ea? :cheers: ..te ajuta foarte mult in cursa :D .Hai sa fim seriosi ,crezi ca daca sant dantelate ,franele sant peste ale Cbr-ului(care e cap de serie la frane)? Hai sa fim totusi seriosi si sa nu mai fim fanatici ,doar de dragul firmei :baldy:

Nu simt cei doi cai in plus, insa cele 10 kg in plus le simt din plin, motocicleta nepermitand la acceleratii violente sa se mai ridice roata de spate, ceea ce inseamna o acceleratie mult mai puternica si o precizie a directiei sporita atat fata de modelul anterior cat si fata de Suzuki K5.

 

Vino pe circuit sa-ti arat ce face Kawasaki si atunci sa vezi cine isi pierde graiul inainte. Tu care mergi cu Suzuki sau eu care merg cu Kawasaki????

Editat de Mos Craciun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimi, cand kawasaki avea ramair si furca upside-down, Suzuki se incalta cu fesul. Si cand a pus Kawasaki etrieri radiali si ambreiaj anti-hopping pe motociclete Suzuki se gandea la alte culori si nu prea le-au iesit....mucles cu Suzuki. Crezi ca daca ai gear indicator pe k5 e mai cool? :D

 

 

Alea 9kg in plus sunt din toba....e singura motocicleta din lume care intruneste standardele EURO3 :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...