Sari la conținut

Kawasaki Zx 10 R


Mos Craciun
 Share

Postări Recomandate

Dragii mei, vreau sa va fac cunoscute cateva dintre informatiile pe care am vazut ca nu multi le cunosc.

 

Kawasaki in 2003 a incheiat un contract de colaborare cu mecanicii Suzuki, care in 2003, si-au facut un laborator de cercetare privat. Acum ei lucreaza exclusiv pentru cele doua brand-uri Kawasaki si Suzuki. In 2004, rezultatele nu au intarziat sa apara. ZX 10 R era cu 3 generatii peste mai vhechiul Ninja ZX 9 R si ca motocicleta de serie nu avea concurent... Ei nu au investit in competitiile de profil desi sunt un concern foarte puternic, de aceea in WSBK nu exista nici o echipa de uzina Kawasaki si nici rezultatele nu vor fi niciodata pe masura asteptarilor...

 

Eu, am avut ocazia sa merg cu toate reginele de 1000 si intr-adevar, ZX 10 R mi s-a parut cea mai pe gustul meu fiind putin peste K5, aici ma refer la capacitatea de a vira (are o precizie superioara pe viraj) si de a frana. Diferentele de putere sunt prea mici in favoarea ZX 10-ului ca sa le poti percepe in alt mod in afara de timpi cronometrati pe circuit.

 

Atasez acum cateva specificatii si pareri obiective ale unor piloti si testeri independenti !

post-3795-1141640282_thumb.jpg

post-3795-1141640290_thumb.jpg

post-3795-1141640299_thumb.jpg

post-3795-1141640306_thumb.jpg

post-3795-1141640313_thumb.jpg

post-3795-1141640319_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 143
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cei mai avizati "testeri" sunt cei care participa la curse, cursierii (maj de pe SBZ :D). De ce zic asta? Pentru ca pe strada nu poti sa dezvolti si sa privesti toate laturile motocicletei respective, din simplul considerent ca nu ai locatia potrivita. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrajeli....chestii de marketing care oricum nu ajuta prea mult decat pe un neavizat

 

diferenta la nivelul actual ( in care motoarele sunt aproximativ pe aceeasi linie in ceea ce priveste performanta, fiabilitatea, puterea, ciclistica) o face numai si numai pilotul.

 

e adevarat...ca zx10 e cea mai buna motocicleta scoasa de kawa pana acum...si ma bucur ca sunt fan kawa :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei, vreau sa va fac cunoscute cateva dintre informatiile pe care am vazut ca nu multi le cunosc.

 

Kawasaki in 2003 a incheiat un contract de colaborare cu mecanicii Suzuki, care in 2003, si-au facut un laborator de cercetare privat. Acum ei lucreaza exclusiv pentru cele doua brand-uri Kawasaki si Suzuki. In 2004, rezultatele nu au intarziat sa apara. ZX 10 R era cu 3 generatii peste mai vhechiul Ninja ZX 9 R si ca motocicleta de serie nu avea concurent... Ei nu au investit in competitiile de profil desi sunt un concern foarte puternic, de aceea in WSBK nu exista nici o echipa de uzina Kawasaki si nici rezultatele nu vor fi niciodata pe masura asteptarilor...

 

vrei sa zici ca kawa o furat (mai frumos zis o "imprumutat") technologia de la suzi?

 

Eu, am avut ocazia sa merg cu toate reginele de 1000 si intr-adevar, ZX 10 R mi s-a parut cea mai pe gustul meu fiind putin peste K5, aici ma refer la capacitatea de a vira (are o precizie superioara pe viraj) si de a frana. Diferentele de putere sunt prea mici in favoarea ZX 10-ului ca sa le poti percepe in alt mod in afara de timpi cronometrati pe circuit.

 

Io din pacate nu am avut ocazia sa ma dau cu nici una :baldy:

PS: ce imi place ff mult la zx-10 ii stopul spate foarte cool :D

in schimb fata mi se pare urata, farurile micute relativ si acea gura de aerisire uratica

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mos Craciun sunt de acord cu tot ceea ce tu ai mentionat!!

Cine merge pe Kawasaki o data greu se mai desparte de aceasta marca!!

Felicitari pentru alegerea facuta.

Mult succes in campionat anul acesta!!!

Kawasaki POWER KING! :cheers:

Editat de NinjaMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pepsi, ai dreptate in parte. Kawasaki foloseste aceiasi mecanici ca cei de la Suzuki... nu as cataloga drept furt :cheers: atata timp cat ei platesc pentru chestia asta.

Daca ajungi in B pot sa-ti imprumut motorul sa faci cateva ture de circuit in Aprilie,

 

Adip, testele nu erau efectuate de pilotii Kawasaki (citeste tot articolul sa vezi ca unul din piloti a fost chiar redactorul) Akrapovic nu are nici un interes sa spuna ca puterea la roata este mai mare la varianta stock, ci din contra, ar trebui sa dea mai putin iar puterea cu Evacuarea lor racing sa fie mai mare pentru a convinge cumparatorii...

 

Ninja Man, merci mult de urari, sper sa am destul timp pentru antrenamente anul asta pentru ca se anunta un an f frumos, cel putin din punct de vedere al materialului tehnic de care dispun pilotii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal mos craciu!

am si eu o intrebare tinand cont de faptul ca esti priceput in ale zx-urilor si nu numai: care e problema (din punc de vedere mecanic) cutiilor la ele ? aud pe toti cunoscutii "nu ti lua zx ca e cu belele la cutii..."

merci pt informatie si pista curata (tinand cont ca te gaseste omu mai mult pe circuit-amkart) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pepsi, ai dreptate in parte. Kawasaki foloseste aceiasi mecanici ca cei de la Suzuki... nu as cataloga drept furt :D atata timp cat ei platesc pentru chestia asta.

Daca ajungi in B pot sa-ti imprumut motorul sa faci cateva ture de circuit in Aprilie,

 

Adip, testele nu erau efectuate de pilotii Kawasaki (citeste tot articolul sa vezi ca unul din piloti a fost chiar redactorul) Akrapovic nu are nici un interes sa spuna ca puterea la roata este mai mare la varianta stock, ci din contra, ar trebui sa dea mai putin iar puterea cu Evacuarea lor racing sa fie mai mare pentru a convinge cumparatorii...

 

 

mersi mult pt invitatie, chiar ii ff posibil sa ma duc luna acesta in buc. sa iau un motor , dar tre sa refuz invitatia ta, chiar daca mi-ar place f mult sa ma dau cu unastfel de monstru, inca nu cred ca am experienta necesara pt o sportiva de 1000.

 

in leg. cu tabelele de la akrapovic : io am zis, ca din ce scrie tabelul se pare ca kawa-ul are la roata mai multa putere ca gixxerul, cu un cal. PS: mie mi se par cam mici diferentele de CP ce ofera toba, oare se pierde pe la cutie si la alte subansamble???

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal mos craciu!

am si eu o intrebare tinand cont de faptul ca esti priceput in ale zx-urilor si nu numai: care e problema (din punc de vedere mecanic) cutiilor la ele ? aud pe toti cunoscutii "nu ti lua zx ca e cu belele la cutii..."

merci pt informatie si pista curata (tinand cont ca te gaseste omu mai mult pe circuit-amkart) :cheers:

 

 

Eu am avut 1 ZX 10 R 2004 - cu care nu am avut nici o problema tehnica pana in momentul in care i-am montat quick shifter. Desi tot eu comercializez asa ceva, nu ma lasa constiinta sa recomand mai departe. Mie nu mi-a facut nici o problema motoreta pana in momentul in care am montat dracia de care iti spuneam si mi-am belit pinionul de a doua si a treia. Crede-ma ca am folosit motoarele numai in regim de cursa si nu am avut nici o alta problema.

 

Mai am un ZX 10 R 2005 - iar aici nu am mai repetat aceiasi greseala. Desi si cu el am mers pe circuit de am scos untul din el si in regim de cursa, nu mi-a facut nici cea mai mica problema... Deci miturile cu Kawasaki e varza la fiabilitate s-au stins in 2003. Vrajitoru, a mers pe ZX 10 - a scos imediat quick shifter-ul dupa ce a vazut ce mi s-a intamplat mie, Bogdan de la Turda la fel... si nu au avut nici cea mai mica problema.

 

Acum am un ZX 10 R 2006 si sper sa fie la fel de fiabil ca si modelul trecut, dat fiind faptul ca acesta este complet nou si nu au pastrat decat blocul motor din modelul anterior.

 

Onoriu, a mai avut niste ambreiaje topite, insa si acum a ramas o enigma pentru mine treaba asta, pentru ca eu nu am reusit sa topesc nici unul si nu-mi amintesc sa fi mers incet prea mult si nici ceilalti cunoscuti ce alearga pe ZX 10 nu au reusit performanta lui :baldy:

 

 

In sfarsit, sa zicem ca el era maniac cu liniutele si facea plecari in forta intr-o zi cate fac eu intr-un an :baldy: si in cazul asta, orice motor ceda, indiferent de marca.

 

 

 

mersi mult pt invitatie, chiar ii ff posibil sa ma duc luna acesta in buc. sa iau un motor , dar tre sa refuz invitatia ta, chiar daca mi-ar place f mult sa ma dau cu unastfel de monstru, inca nu cred ca am experienta necesara pt o sportiva de 1000.

 

in leg. cu tabelele de la akrapovic : io am zis, ca din ce scrie tabelul se pare ca kawa-ul are la roata mai multa putere ca gixxerul, cu un cal. PS: mie mi se par cam mici diferentele de CP ce ofera toba, oare se pierde pe la cutie si la alte subansamble???

 

:D

 

Da intr-adevar, este cea mai puternica motocicleta de serie. La axul motor dezvolta o putere mai mica decat vechiul ZX 10 si chiar si decat K5-ul insa au reusit sa usureze mult subansamblele si eu redus pierderile asa incat la roata dezvolta cea mai mare putere dintre toate motocicletele stock... cu doar 2 BWHP peste K5. Puterea este insignifianta la nivelul asta... iar diferenta mica ce rezulta in urma montarii tobei Akrapovic se datoreaza faptului ca nu au avut destul timp sa dezvolte modelul EVO 2 care acum se afla in lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La axul motor dezvolta o putere mai mica decat vechiul ZX 10 si chiar si decat K5-ul insa au reusit sa usureze mult subansamblele si eu redus pierderile asa incat la roata dezvolta cea mai mare putere dintre toate motocicletele stock... cu doar 2 BWHP peste K5.
Repet iarasi ca pe sbz(faci 10 teste pe dyno ,ai 10 rezultate) ,dar ma rog ,fie si cum spui tu ,are 2cp in plus ,dar are aproape 10kg(mai precis 9kg) in PLUS....dar dupa cum acei 2cp in plus(asta ,daca chiar sant) nu conteaza prea mult ,banuiesc ca nici cele aproape 10kg nu conteaza prea mult ,nu?
Onoriu, a mai avut niste ambreiaje topite, insa si acum a ramas o enigma pentru mine treaba asta, pentru ca eu nu am reusit sa topesc nici unul si nu-mi amintesc sa fi mers incet prea mult si nici ceilalti cunoscuti ce alearga pe ZX 10 nu au reusit performanta lui
Ia mai gandeste-te cine mai este ,ca eu nu pot sa spun ca cica ma baneaza pe sbz daca spun asta :D :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia mai gandeste-te cine mai este ,ca eu nu pot sa spun ca cica ma baneaza pe sbz daca spun asta :D :cheers:

 

Nu stiu cine te baneaza de pe sbz ca enumeri cativa care au avut probleme cu ZX-urile? Numai eu stiu vreo 10 care au avut probleme cu Honda Yamaha si Suzuki.... iar de aici nu putem trage concluzii. In sfarsit.

 

Asa cum am mai spus de 10 ori pe SBZ, daca tot m-ai luat din amintiri :baldy:, Akrapovic, are singurul Laborator Dyno (camera izolata, ce genereaza aceleasi conditii atmosferice pentru fiecare test in parte) aici nu exista doua teste cu puteri diferite.... Stiu lucrul asta, pentru ca noi importam evacuari Akrapovic si am vazut prezentarea oficiala a fabricii si a laboratoarelor de cercetare...

 

Noi si alte firme de tuning din lume tinem dyno-ul in service-uri cu conditii atmosferice date de mama natura si de aceea apar astfel de rezultate pur orientative, insa Akrapovic si poate or mai fi si altii pe care nu-i stiu, au cele mai sofisticate sisteme de masura ale puterii motorului si motocicletei (ei fac testul cu aceiasi pereche de cauciucuri nelasand nici macar factorul de deformare sa intervina in rezultatul final)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sant asa de ciumege masuratorile astea,AFTER-MARKET DE CE producatorii nu trec in cartea motocicletei puterea de pe standul dyno si trec puterea motorului?...ca si in cazul puterii la roata sant diferente INFIME si ar putea sa le treaca pe acestea in carte ,dar de ce NU LE TREC(asta daca sant asa ciumege dupa cum le lauzi tu-masuratorile ma refer)?!?!??! Raspunde-mi LOGIC si nu gen producatorii dau puterea la axul mootor ,dar se pierde pe traseu etc etc.....pur si simplu ,daca sant mai smekere acele masuratori ,de ce nu sant luate ca etalon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sant asa de ciumege masuratorile astea,AFTER-MARKET DE CE producatorii nu trec in cartea motocicletei puterea de pe standul dyno si trec puterea motorului?...ca si in cazul puterii la roata sant diferente INFIME si ar putea sa le treaca pe acestea in carte ,dar de ce NU LE TREC(asta daca sant asa ciumege dupa cum le lauzi tu-masuratorile ma refer)?!?!??! Raspunde-mi LOGIC si nu gen producatorii dau puterea la axul mootor ,dar se pierde pe traseu etc etc.....pur si simplu ,daca sant mai smekere acele masuratori ,de ce nu sant luate ca etalon?

Nu sunt mai smechere sau mai proaste masuratorile la axul motor. In toate cartile de omologare unde este trecuta seria motorului se cer caracteristicile acestuia nu ale motocicletei. Intelegi? Cand se omologheaza motocicleta trebuie data fiecare caracacteristica a fiecarei piesa componenta si nu a intregului ansamblu.

Nu stiu daca ai aflat, insa chiar si putere cu ram-air este orientativa (uneori este mai mare alteori este mai mica) de-asta fabrica da puterea motorului fara ram-air...

 

Nu ti se pare LOGIC ca puterea se pierde? Pe traseul axul motor- roata? Atunci nu am cum sa-ti explic, la nivelul asta nu stiu cum as putea sa te iau.... Chiar m-ai incuiat!!!

 

Tu intrebi de ce nu sunt luate ca etalon? :D :baldy: :baldy: Fereasca dumnezeu!!! Te rog frumos, intreaba-l pe Onoriu, ca stiu ca de el asculti. Ce il incalzeste mai mult? Sa aiba 200 HP la axul motor sau sa aiba 200 HP la roata? Vezi ce-ti raspunde.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ,dar totusi asta nu imi raspunde DELOC la intrebare...cumva producatorii ,la orgoliile care sant intre ei ,nu pot face in asa fel incat in cartea tehnica sa dea puterea la roata si nu la ax ?!....ma indoiesc la banii celor 4 mari :cheers: .Iar chestia cu Ono ,ti-am spus ca il APRECIEZ CA OM in primul si in primul rand si asta nu cred ca inseamna ca am idoli :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ,dar totusi asta nu imi raspunde DELOC la intrebare...cumva producatorii ,la orgoliile care sant intre ei ,nu pot face in asa fel incat in cartea tehnica sa dea puterea la roata si nu la ax ?!....ma indoiesc la banii celor 4 mari :D .Iar chestia cu Ono ,ti-am spus ca il APRECIEZ CA OM in primul si in primul rand si asta nu cred ca inseamna ca am idoli :baldy:

Aici nu este vorba de nici un orgoliu ci doar de tehnologie... Noi romanii am descoperit puterea la roata abia anul trecut... In tarile dezvoltate de interes pentru cei 4 japonezi se faca testdrive-uri si atunci nu-i intereseaza datele pe care le dau ei ca sa para mai tari decat ceilalti. Pur si simplu lasa tehnologia sa vorbeasca de la sine asa cum incerc sa fac si eu cu pasionatii de pe aici... Vreau sa se urce ei pe motocicleta si sa spuna daca le place sau nu... Eu, daca nu mi-as cunoaste marfa, nu as face asa ceva intr-o mie de ani.... Nu crezi? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa se urce ei pe motocicleta si sa spuna daca le place sau nu... Eu, daca nu mi-as cunoaste marfa, nu as face asa ceva intr-o mie de ani.... Nu crezi?
Tocmai ,e cu psihologie inversa :D Cati crezi ca or sa se urce pe un zx10 sau zx6 nou si sa-i dea sa-i sara capacele ,asa de dragul artei?!...hai sa fim seriosi ,e un motor nou ,NU este al meu ,deci e LOGIC ca am sa am o plantatie de morcovi in dos si nu am sa "simt" mai nimic...poate voi santeti Rossi si scoateti si untul din ele(poate peste Rossi :cheers: ) ,dar eu sant mai modest si mi-e mila de lucrul ALTUIA .Asa ca faza cu "oferitul" motorului e cam cu dus si intors ,cel putin din punctul meu de vedere :baldy:

 

Ps:stiam ca romanii au descoperit puterea la roata anul trecut ,dar asta nu-i impiedica pe marii producatori sa dea caii putere la roata....oare ce ar avea de pierdut daca ar da la roata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, vreau sa-l destept pe Dimi, vreau sa-l transform intr-un om documentat, nu fan Kawasaki, ci doar documentat!!!

Vreau sa fac din Dimi, un motociclist inteligent, desi este la fel de greu, ca si cand as incerca sa fac un elefant sa zboare fara aparat... Desi este cam exagerat exemplu pentru ca s-ar putea ca elefantul pana la urma sa zboare insa Dimi :cheers: tot mult peste conditia umana se va afla !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MC am impresia ca userul Silviu.C este DIMI, asa ca o sa te contrazica pana ...... :cheers:

Da Laur ,eu sant dimi :D Si nu ma contrazic decat cand cineva incearca sa arate ca DOAR un obiect e bun ,iar celelate proaste(ca putere ,ca ciclistica ,ca orice) ,iar eu ma contrazic pe niste articole scrise in reviste de niste PROFI(desi am si eu motocicleta ,in nici un caz nu sant la nivelul sa-mi emit niste opinii ,desi multi de pe aici se cred peste) ,iar unii din ce merg. Pai si eu am mers cu Trabi si e mai misto de condus ca un S-classe...e bine asa?....sa vb doar de dragul de a face o reclama foarte agresiva?Oricum discutiile in contradictoriu ,eu zic ca sant benefice ,asta pana la o limita cand se incepe cu jigniri etc etc :baldy: :baldy:

 

 

 

@MC si eu vreau sa fac oamenii sa creada ca mai exista si Honda si Yamaha si Suzuki ,dar pt tine (si te inteleg ca asta ti-e meseria) exista DOAR kawasaki ,iar celelate sant slabe rau :baldy: .Simplu ,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici nu este vorba de nici un orgoliu ci doar de tehnologie... Noi romanii am descoperit puterea la roata abia anul trecut... In tarile dezvoltate de interes pentru cei 4 japonezi se faca testdrive-uri si atunci nu-i intereseaza datele pe care le dau ei ca sa para mai tari decat ceilalti. Pur si simplu lasa tehnologia sa vorbeasca de la sine asa cum incerc sa fac si eu cu pasionatii de pe aici... Vreau sa se urce ei pe motocicleta si sa spuna daca le place sau nu... Eu, daca nu mi-as cunoaste marfa, nu as face asa ceva intr-o mie de ani.... Nu crezi? :cheers:

 

MC am o intrebare de bun simt pentru tine pentru ca esti in domeniu fiind dealer Kawasaki.In toata lumea in ce mod se vinde mai bine o marca?Printr-un marketing agresiv(poate nu e cel mai bun termen) din partea dealerului sau cu ajutorul substantial al rezultatelor din toate tipurile de curse la care participa modelul respectiv.Ca exemplu ai Honda care se vindea f. bine cand Doohan castiga tot si vinde f. bine modelul 600RR pentru ca are rezultatele care le are in SS,Yamaha care vinde iar f. bine datorita lui Rossi,Suzuki care domina (impreuna cu Ducati) SBK-UL etc.

Intrebare mea e de ce Kawasaki nu-si sustine vanzarile cu o echipa oficiala intr-un campionat gen SBK sau SS?

Nu crezi ca daca zx10-le si 636-le ar castiga cateva curse imaginea si implicit vanzarile ar fi mai bune?

Numai bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare mea e de ce Kawasaki nu-si sustine vanzarile cu o echipa oficiala intr-un campionat gen SBK sau SS?

Nu crezi ca daca zx10-le si 636-le ar castiga cateva curse imaginea si implicit vanzarile ar fi mai bune?

Numai bine :baldy:

 

 

Buna intrebare :baldy:

 

:cheers:

 

Dimi si MC o sa se contrazica, pe SBZ s-a deschis un alt topic din cauza off-topicurilor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Laur ,eu sant dimi :cheers: Si nu ma contrazic decat cand cineva incearca sa arate ca DOAR un obiect e bun ,iar celelate proaste(ca putere ,ca ciclistica ,ca orice) ,iar eu ma contrazic pe niste articole scrise in reviste de niste PROFI(desi am si eu motocicleta ,in nici un caz nu sant la nivelul sa-mi emit niste opinii ,desi multi de pe aici se cred peste) ,iar unii din ce merg. Pai si eu am mers cu Trabi si e mai misto de condus ca un S-classe...e bine asa?....sa vb doar de dragul de a face o reclama foarte agresiva?Oricum discutiile in contradictoriu ,eu zic ca sant benefice ,asta pana la o limita cand se incepe cu jigniri etc etc :baldy: :D

@MC si eu vreau sa fac oamenii sa creada ca mai exista si Honda si Yamaha si Suzuki ,dar pt tine (si te inteleg ca asta ti-e meseria) exista DOAR kawasaki ,iar celelate sant slabe rau :baldy: .Simplu ,nu?

 

Din nou ai tras o concluzie proasta bazata pe .... asa cum ne-am obisnuit... pe nimic!!! Am spus eu lucrul asta?

Macar noi vorbim din experienta iar tu din auzite, care o fi mai avizata...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Daca sant asa de ciumege masuratorile astea,AFTER-MARKET DE CE producatorii nu trec in cartea motocicletei puterea de pe standul dyno si trec puterea motorului?...ca si in cazul puterii la roata sant diferente INFIME si ar putea sa le treaca pe acestea in carte ,dar de ce NU LE TREC(asta daca sant asa ciumege dupa cum le lauzi tu-masuratorile ma refer)?!?!??! Raspunde-mi LOGIC si nu gen producatorii dau puterea la axul mootor ,dar se pierde pe traseu etc etc.....pur si simplu ,daca sant mai smekere acele masuratori ,de ce nu sant luate ca etalon?

 

ducati dau puterea la roata, nu la motor! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MC am o intrebare de bun simt pentru tine pentru ca esti in domeniu fiind dealer Kawasaki.In toata lumea in ce mod se vinde mai bine o marca?Printr-un marketing agresiv(poate nu e cel mai bun termen) din partea dealerului sau cu ajutorul substantial al rezultatelor din toate tipurile de curse la care participa modelul respectiv.Ca exemplu ai Honda care se vindea f. bine cand Doohan castiga tot si vinde f. bine modelul 600RR pentru ca are rezultatele care le are in SS,Yamaha care vinde iar f. bine datorita lui Rossi,Suzuki care domina (impreuna cu Ducati) SBK-UL etc.

Intrebare mea e de ce Kawasaki nu-si sustine vanzarile cu o echipa oficiala intr-un campionat gen SBK sau SS?

Nu crezi ca daca zx10-le si 636-le ar castiga cateva curse imaginea si implicit vanzarile ar fi mai bune?

Numai bine :cheers:

 

Ducati desi a castigat pana acum 2 ani tot ce se putea in cursele de SBK nu a fost deloc pe primul loc la vanzari. Honda a avut cel mai curat marketing si cea mai buna imagine pe care a sustint-o in de-a cursul anilor la acelasi nive... si a fost de 5 ani incoace pe primul loc in lume la vanzari. In ultimii 2 ani Suzuki este regina SBK-ului si este pe locul trei la vanzari dupa Honda si Yamaha. Vb de Moto GP desi Yamaha este pe primul loc de doi ani datorita lui Rosi si echipei, nu trece la vanzari pe primul loc devansand-o pe Honda. Dupa cum vezi, rezultatele in SBK SS si Moto GP sunt importante numai in Romani, doar aici isi inchipuie motociclistul ca se duce la magazin si isi cumpara o motocicleta ca aia de la televizor.

 

Strategia celor de la Kawasaki, este clara: Nu baga bani in sport ci in tehnologia motocicletelor stock. Am facut o lista cu inovatiile pe care le-a adus kawasaka motocicletelor de serie pe care le vinde... intr-un post anterior, daca te intereseaza si ai ratat postul spune-mi si le mai enumar o data.

 

Piata din tarile dezvoltate, care este de interes pentru cei 4 japonezi, asa cum am mai spus nu se bazeaza pe rezultatele competitiilor sportive, pentru ca oamenii de acolo sunt mai evoluati si stiu ca motocicletele de pe grila de start sunt foarte mult modificate si acolo echipa + pilotul = vitcorie, indiferent de marca pe care se alearga :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...