emylyo Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 De vreo luna prin bunavointa unui domn am delimitat motorul si chiar se simte.Piesa se numeste Ivan Tre si a costat 110 dolari,dar cu taxe si alte cele a ajuns la 110 euro.Mi-am facut praf cauciucul spate in cateva iesiri.Top speedul nu l-am testat .dar cuplul se simte cu adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 sa ne anunti cand spargi motorul ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 hah.....asta a fost buna:)) pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 sa ne anunti cand spargi motorul ....... LoL...dar de aia care baga turbine si il au si delimitat ce mai zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 De vreo luna prin bunavointa unui domn am delimitat motorul si chiar se simte.Piesa se numeste Ivan Tre si a costat 110 dolari,dar cu taxe si alte cele a ajuns la 110 euro.Mi-am facut praf cauciucul spate in cateva iesiri.Top speedul nu l-am testat .dar cuplul se simte cu adevarat. nu cuplul ti-a facut praf cauciucul spate, ci iscusinta lu' matale. in rest, suntem plini de admiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 13, 2009 Autor Share Postat Iunie 13, 2009 Ce intreb eu si ce se raspunde?Delimitarea nu consta in delimitarea in turatie a motorului.Prin delimitare motorul lucreaza in parametrii normali,treapta a 6a nu mai este indentificata de CDI ca fiind a 5a si astfel motocicleta poate trece de limita celor 300 de km- lucru care ma intereseaza mai putin, dar ceea ce este mai important este castigul de cuplu in primele 4 trepte .Am intrebat din pura curiozitate pentru ca pe eBay se vand diverse modele de delimitatoare,dar se pare ca au inceput sa apara si replici mai mult mau mai putin reusite si unele chiar la noi in tara.Astept in continuare raspunsuri pertinente si strict legate de subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Numai mistocari pe aici... intreaba si omul ceva serios si sar zeii de dupa tastatura cu mistouri . Ba` baieti apucati-va de sah sa ceva sa va mai ocupati timpul. salutare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 eu as fi avut doua optiuni - delimitator - hrc cdi in prezent folosesc pe RVF un delimitator fabricat de POSHBIKE - Made in Japan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 LoL...dar de aia care baga turbine si il au si delimitat ce mai zici? de senzor de detonatie ai auzit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 de senzor de detonatie ai auzit ? vad ca te dai rotund ; spune daca stii care este rolul senzorului de detonatie ps. emile stai linistit ca tu pe buburusa nu ai asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 nu la fel de tare ca altii .... dar dc nu ne luminezi tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 15, 2009 Autor Share Postat Iunie 15, 2009 Cred ca ar fii mai important sa nu demosntram cat de destepti sunt unii si cat de neinformati sunt altii.Ar fii normal ca acei care sunt informati sa-i ajute si pe ceilalti,cei care doar o fac pe desteptii sa o faca pe strada lor.Nu pretind ca sunt destept sau inteligent.Dar pretind ca vreau sa invat si sa ma informez de la cei care chiar au informatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EEK!!! Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 (editat) Off topic:Si uite asa se incarca topicurile cu cei ce se dau rotunzi,si se pierde informatia. Ar trebui un topic separat "Cine este cel mai destept?" Daca omul adreseaza o intrebare care pentru cineva cu adevarat avizat poate parea lipsita de pertinenta,cei ce cunosc au obligatia morala sa lase misto-urile si sa umple golurile. Nu e frumos sa intrebi ceva si sa ai reply-uri curate si la obiect ? On topic:Corectati-ma daca gresesc,delimitarea modifica harta ECU si la trepte inferioare,sau doar permite acestuia sa livreze maximum de putere in ultima treapta ignorand limitarea (urcand peste 299 de ex.)? Editat Iulie 28, 2009 de EEK!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Ti s-a modificat in sensul bun harta de putere la roata in treptele respective.....eu inclin sa cred ca in toate treptele, dar cred ca in 5 si 6 nu simti tu din pricine evidente de viteza/adrenalina sau doar din diferenta mare castigata la treptele 1-4 fata de ce era inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 (editat) Salutare, Cateceva despre TRE... ride better... unleash the HayaBusa... God Speed. ========================= Eliminator, Speed Restrictor - TRE 1999-2007 Timing Retard Eliminator Installation - Locate and separate the white G.P.S. (Gear Position Sensor) connector, and simply plug in the Timing Retard Eliminator to the matching connectors and secure unit. The white connector will have 3 wires, blue, black and pink. If the fuel injection light comes on, you have plugged it into the wrong connector, re-read your instructions to verify that you have the correct color of wires. What it does - This product will provide very sharp throttle response, so take time to get used to your added drive ability of the motorcycle. It makes the engine "think" that it is in 5th gear all the time. This provides better throttle response and drive ability at 4500 rpm and under, and reduces the stumbling associated with the stock timing from the factory in the lower gears. On some models, like the Hayabusa, it also shuts off the high speed limiter, and lets the bike run as fast as the engine has power for. Dynojet Power Commander - Yosh Fuel Injection Adjuster No, you do not need a power commander or Yosh Box to make it work. It works with or without them, and no re-mapping is necessary, as it only affects the engine under 4500 rpm. But yes, you can re-map your power commander or Yosh Box to fine tune the bike. Suzuki models does it fit and where does it plug in at ? 1999-2007 Hayabusa GSXR1300 ----under fuel tank behind engine 2000-2005 GSXR600/750, 2001-2004 1000 ----- under fuel tank behind engine 1998-1999 GSXR750 ----------------------------- behind the rear cowl on the left side near the front seat TL1000S ------------------------------------------- under tank, behind frame on right side it Working ? To check if the unit is functional, simply warm up the engine completely, apply throttle to 2500 rpm and pull in the clutch lever, if the rpm?s drop, it is working (most models) The Smart TRE We now have the "Smart" TRE that had a computer chip built in. It makes the motorcycle run smoother at an idle than the regular TRE does. They are blue in color and just a little bit bigger than the regular TRE. What it does - This product will provide very sharp throttle response, so take time to get used to your added drive ability of the motorcycle. It makes the engine "think" that it is in 5th gear all the time. This provides better throttle response and drive ability at 4500 rpm and under, and reduces the stubling associated with the stock timing from the factory in the lower gears. On some models, like the Hayabusa, it also shuts off the high speed limiter, and lets the bike run as fast as the engine has power for. Use of this product may not comply with your warranty. Do not connect to any other connection on the motorcycle. Use of this product may cause your motorcycle to violate Federal Emission laws. Question - How do you connect a TRE if you have a Power Commander? Answer - The TRE is connected to the Gear Position Sensor only. The Power Commander is not connected to that at all... There are two 3 pin connectors on the Hayabusa. One near the throttle bodies (Power Commander connects to) and one right above the engine cases near the front sprocket cover (TRE connects to). Be sure to connect the TRE to the gear position sensor connector. You may need to get a flashlight or take the tank off to see it. Mesaj completat de senzor de detonatie ai auzit ? Simplu, Un senzor montat in carterul motorului... acesta monitorizeaza concentratia de hydrocarburi scapate in baia de ulei... cand atmosfera depaseste concentratia optima de detonatie taie alimentarea la motor ca sa nu-ti explodeze baia de ulei in cazul scaparilor de gaze fierbinti... Se mai numeste si MistDetector... la motoarele cu uzura intensa e f important sa se monitorizeze scaparile de compresie care duc la posibila avariere a motorului. Normal compozitia de hydrocarburi se intoarce la Busa in cutia de aer printr-un racord flexibil. Cunoscatorii elimina returul si sigileaza cutia de aer. In locul furtunului se monteaza pe carter un filtru special "Breather" care lasa gazele datorate scaparilor de compresie sa iasa in atmosfera. (Tot ei spun ca se mai castiga ceva "ponei" in plus) Cam despre asta cred eu ca e vorba. God Speed. Ps: Un Breather arata cam asa... Editat Iulie 30, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Suzuki models does it fit and where does it plug in at ? 1999-2007 Hayabusa GSXR1300 ----under fuel tank behind engine 2000-2005 GSXR600/750, 2001-2004 1000 ----- under fuel tank behind engine 1998-1999 GSXR750 ----------------------------- behind the rear cowl on the left side near the front seat TL1000S ------------------------------------------- under tank, behind frame on right side Pe TL1000R nu se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 cred ca intre r si s nu e nici o diferenta majora<excludem carenaju> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 (editat) Suzuki models does it fit and where does it plug in at ? 1999-2007 Hayabusa GSXR1300 ----under fuel tank behind engine 2000-2005 GSXR600/750, 2001-2004 1000 ----- under fuel tank behind engine 1998-1999 GSXR750 ----------------------------- behind the rear cowl on the left side near the front seat TL1000S ------------------------------------------- under tank, behind frame on right side Pe TL1000R nu se pune? Probsbil se pune... nu ma intreba diferenta... nu-mi sunt familiare. Oricum se poate observa fraza data de producator: -On some models, like the Hayabusa, it also shuts off the high speed limiter, and lets the bike run as fast as the engine has power for. Ceea ce inseamna ca anuleaza limitarea impusa de producator. ar mai fi si cea: -No, you do not need a power commander or Yosh Box to make it work. It works with or without them, and no re-mapping is necessary, as it only affects the engine under 4500 rpm ceea ce inseamna ca pot functiona cu si fara Power Commander... nu necesita neaparat schimbare de harta (dar se poate face). -clar ca garantia data de producator se duce pe apa sambetei.... si alte subtilitati pe care utilizatorul TRE' sa le aiba in vedere. ======== In legatura cu senzorul de detonatie... ganditi-va la un motor care e pregatit de DragRace, cu relantiul undeva la 4500-5000RPM si unde treptele de viteza tre sa fie date intre 7000-10000rpm cam ce uzura are motorul ala... si cam in ce timp trebuiesc date toate treptele ptr a ajunge la o acceleratie maxima... Munca de ceasornicar... Se mai pun si costul elementelor si instalatiilor investite... un turbo kit 3500-5000usd, Kit Pistoane JP, arbore cotit si bielete marite, axe came , supape si arcuri speciale(titan probabil), ambreaj multiStage, cutie viteze... Cam la ce cost ajunge un motor de DragRace.Cateva zeci de mii?! Un senzor de detonatie ... e un element de protectie... care are un rol bine stabilit... Mist Detectorul... citeste "ceata" din spatiile din cutie si le transmite unui traductor... cand compresia scapata ajunge la o concentratie de hidrocarburi mai mare de 1% din Volumul spatiului liber... in atmosfera din carterul motorului iar concentratia de oxigen este mai mare de 10%... exista pericolul de explozie. Asa zice Diagrama Exploziei. 10% Oxigen e pragul limita. 1% din Volum Hidrocarburi... valoarea limita... Ce se intampla... "Ingineri Stie"... bre Oricum Delimitarea in curand o sa o pot face si eu ptr orice fel de Busa... astept sa-mi parvina interfata de comunicare cu ECU-ul... softul il am ) Apare si va dau de veste... Cele bune. God Speed. PS: in romania nu am auzit de senzor de detonatie montat pe vreo motocicleta... spatiul din cutie fiind prea mic... dar so fi auzit pe la vre'un Bemer su la vre un V12... unde spatiul si valorile motoarelor sunt considerabil marite... Editat August 10, 2009 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 (editat) PS: in romania nu am auzit de senzor de detonatie montat pe vreo motocicleta... spatiul din cutie fiind prea mic... dar so fi auzit pe la vre'un Bemer su la vre un V12... unde spatiul si valorile motoarelor sunt considerabil marite... Eu stiu ca motoreta mea are senzor de detonatie, tocmai asta era una din "marile" imbunatatiri pe care le-au adus motorului Honda. (e vorba despre un cbr600rr 2007). Corectati-ma daca gresesc Editat August 17, 2009 de Dan-Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 frate la honda nu ma bag ca nu stiu ,dar suzuki nu are senzor de detonatie deh HONDA E HONDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 HONDA E HONDA are de toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.