Sari la conținut

Rugaminte mare...


Postări Recomandate

Apelez la voi, in speranta ca poate puteti sa ma ajutati...

A venit momentul sa-mi inlocuiesc lantul la motocicleta, dar nu am presa....Caut sa imprumut o presa de lant pentru vineri-sambata si Duminica. Ofer garantie bani sau acte.

Rugamintea se adreseaza celor din Bucuresti, Buzau, Urziceni, Ploiesti...

Va multumesc mult !

 

Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0729 941 216 boggy sau 0721 419 412 axa

dai un telefon stabilesti o intalnire (Bucuresti, zona lacul tei) te duci frumusel cu lantul cel nou (si foaie pinion, eventual) la atelier, ii cinstesti pe baieti cu ce si cat trebe' si ai rezolvat problema. pe mine m-au rezolvat "in drum" ca eram cu lantul rupt...

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu am inteles, omul vrea presa sa faca cu ea ceva, presupun sa monteze un lant. cum poate sa se duca cu lantul la cineva daca lui ii trebuie montat pe motocicleta? Sau cu foaia??? Ce treaba are foaia? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta cea mai lejera este sa ma duc cu motocicleta la un service, dar prefer sa fac singur operatiunea de inlocuire. Sunt mai tipicar de felul meu... Apelez la service numai in cazurile in care sunt depasit de problema respectiva...

Daca stiti alta varianta de nituit noul lant ( fara presa ), va rog sa-mi spuneti si mie...

 

Va multumesc

Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 oameni, ciocan, dorn. Asa mi-am pus si eu lantul.

 

E si un clip pe undeva pe net unde mecanici pro pun lant la un KTM cu ciocanul si dornul. De intrat intra usor boltul, totul e sa-i faci o mica floricica sau o oarecare largire dupa ce a intrat de tot sa nu iasa. Eu zic ca la faza asta ciocanu e sfant. Daca boltul de inchidere e cu gaura bate in ea cu un dorn conic, in asa fel incat sa o largesti. Asta face si presa.

 

Al doilea om e necesar sa tina contra pe partea cealalta cu un alt ciocan mare sau fier/nicovala/uatever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 oameni, ciocan, dorn. Asa mi-am pus si eu lantul.

 

E si un clip pe undeva pe net unde mecanici pro pun lant la un KTM cu ciocanul si dornul. De intrat intra usor boltul, totul e sa-i faci o mica floricica sau o oarecare largire dupa ce a intrat de tot sa nu iasa. Eu zic ca la faza asta ciocanu e sfant. Daca boltul de inchidere e cu gaura bate in ea cu un dorn conic, in asa fel incat sa o largesti. Asta face si presa.

 

Al doilea om e necesar sa tina contra pe partea cealalta cu un alt ciocan mare sau fier/nicovala/uatever.

nu merge si o "nicovala" pe pamant? :P ma intereseaza in cazul unei pene de lant la drumul mare :kali:

 

De curand am cumparat o za 520 Regina standard (pentru trusa de pene) iar lantul cred ca e 520 DID oring :D - Pot monta agrafa standard (diametru bolturi? :baubau: ) sau trebuie sa cumpar za DID oring ???????????

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu merge si o "nicovala" pe pamant? :P ma intereseaza in cazul unei pene de lant la drumul mare :kali:

 

De curand am cumparat o za 520 Regina standard (pentru trusa de pene) iar lantul cred ca e 520 DID oring :D - Pot monta agrafa standard (diametru bolturi? :baubau: ) sau trebuie sa cumpar za DID oring ???????????

Normal ca merge. Dar trebuie sa pui motocicleta jos. Merge si un bolovan.

Merge orice za cred, doar ca nu stii cat o sa tina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic, dar de retinut pentru problemele cu lantzul.

Eu personal prefer sa cumpar lantzul gata inchis din fabrica si sa demontez bascula, pentru schimbarea lantzului. Dureaza ceva operatiunea, dar merita, pentru "confortul mental" ulterior. Un lantz cand se rupe, o va face de la zaua cea mai slaba, de unde si expresia "veriga slaba". Am vazut un lantz rupt, care fusese inchis ce-i drept cu za de-aia cu clips, nu cu nituire. Un lantz inchis ca lumea nu are voie sa se rupa. Se va intinde pana cand iese din plaja de reglaj - nu ai unde sa mai dai roata in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca atunci cand folosesti presa cu zaua de inchidere originala iese ca din fabrica! Daca aia se rupe eu imi dau demisia din motociclism. Daca nu e montata corect, da, sau daca e cu siguranta, dar daca e nituit nu se desface in veci de una singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca atunci cand folosesti presa cu zaua de inchidere originala iese ca din fabrica! Daca aia se rupe eu imi dau demisia din motociclism. Daca nu e montata corect, da, sau daca e cu siguranta, dar daca e nituit nu se desface in veci de una singura.

 

 

Din acelasi motiv incerc sa fac rost de presa... Este posibil sa fac rost de lantul nou abia saptamana viitoare, asa ca rugamintea cu imprumutatul presei, se decaleaza cu o saptamana....

Va multumesc .

Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Montatul corect e problema principala. Nu e chiar simplu de folosit o presa de lant si de apreciat cat sa strangi.

Crede-ma ca atunci cand folosesti presa cu zaua de inchidere originala iese ca din fabrica! Daca aia se rupe eu imi dau demisia din motociclism. Daca nu e montata corect, da, sau daca e cu siguranta, dar daca e nituit nu se desface in veci de una singura.

 

 

 

Ai verificat totusi? Nu-ti vine cumva inchis lantul si sa-l montezi asa? (cu deranjul basculei data jos binenteles).

Asta nu inseamna ca nu puteti sa ma ajutati cu idei de fixat noul lant ( pesless , nitless, sau dispozitivless)

Va multumesc.

Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aceeasi problema am si eu. Si mie mi-ar trebui o presa de lant.

 

 

2 oameni, ciocan, dorn. Asa mi-am pus si eu lantul.

 

Aici e vorba despre zaua de inchidere sau despre o za normala?

 

 

Crede-ma ca atunci cand folosesti presa cu zaua de inchidere originala iese ca din fabrica! Daca aia se rupe eu imi dau demisia din motociclism. Daca nu e montata corect, da, sau daca e cu siguranta, dar daca e nituit nu se desface in veci de una singura.

 

Din cate am vazut eu, zaua de inchidere nu are mazga din aia sigilata de o/z/x ringuri. Asta nu inseamna ca zaua respectiva o sa se comporte ca o za de lant fara o/z/x ringuri? Cam cum e la bicicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aceeasi problema am si eu. Si mie mi-ar trebui o presa de lant.

 

Aici e vorba despre zaua de inchidere sau despre o za normala?

 

 

Din cate am vazut eu, zaua de inchidere nu are mazga din aia sigilata de o/z/x ringuri. Asta nu inseamna ca zaua respectiva o sa se comporte ca o za de lant fara o/z/x ringuri? Cam cum e la bicicleta?

E vorba de zaua de inchidere. Acum 2 ani cand mi-am luat lantul actual nu aveam presa. (za de inchidere prin nituire, nu cu siguranta)

 

Cand am cumparat lantul avea intr-un plic X-ringuri pentru zaua de inchidere si intr-un mini-plic maglavais de uns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul poate fi din ala infinit adica gata nituit peste tot din fabrica, necesitand o demontare a multor chestii pentru schimbare sau poate fi cu clips ori cu o za pentru nituire. Cum se procedeaza? Ca si la lantul de distributie sau orice alt lant ce necesita schimbare: zaua de schimb vine cu boltul ei care cica ar fi un picut altfel ( banuiesc ca e vorba de faptul ca nu a fost supus nici unei forte ) fata de boltul normal al oricarei alte zale care compune deja lantul, de asta se si specifica faptul ca pentru nituire sa nu se foloseasca niciodata boltul SCOS si doar cel nou! Zaua noua se prinde de un capat al lantului prin scoaterea boltului vechi si atasarea prin presare a celui nou. Ideea era ca trebuie sa fii foarte atent si sa apreciezi corect forta de presare. Daca totul a fost bine aliniat si s-a presat exact pe centrul boltului ( atentie contrar altor opinii nu trebuie o forta foarte mare de presare- mai ales la lanturile mai finute gen de distributie) atunci se va obtine o mica floare din capul boltului. Ideal trebuie ca aceasta floare sa fie distribuita egal ca margini. Atentie ca la o presare prea mare se poate sparge boltul. In cazul in care nu ai presa poti folosi un chiocan si orice altceva ai avea la indemana pentru a face tu prin presare o floare sau macar o cruce din capul boltului.

Zaua care vine are tot ce ii trebuie, o-ring, x-ring si un pliculet separat cu vaselina. Restul lantului este deja dat din fabrica cu vaselina.

Sper sa iti fie de ajutor informatiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zaua care vine are tot ce ii trebuie, o-ring, x-ring si un pliculet separat cu vaselina. Restul lantului este deja dat din fabrica cu vaselina.

Sper sa iti fie de ajutor informatiile.

 

Nu am remarcat pliculetul ala in kitul meu. Am sa ma uit mai atent.

Dar cum ingesui vaselina intre o-ring si za astfel incat sa stea acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am remarcat pliculetul ala in kitul meu. Am sa ma uit mai atent.

Dar cum ingesui vaselina intre o-ring si za astfel incat sa stea acolo?

 

Pai cred ca nu asta era ideea sa STEA acolo ci pur si simplu sa fie toate componentele gresate. Adica iei pe deget si pui peste tot pe za pe o ring..oricum procedeeul asta e bine sa il faci ca sa intre mai usor pinul ala nou. Ultimul lant pe care l-am vazut ( un DID de transmisie ) a venit cu punguta cu vaselina. Poate vaselina au pastrat-o ei :cheers:

Editat de sailordana8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...