guzz Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 ...am facut o reductie la o bujie,si acum trebuie infiletata in chiulasa,si vreau sa-o lipesc suplimentar si cu o solutie............. am auzit ceva despre :rasina epoxi stiti ceva despre aceasta solutie sau o alta solutie care sa reziste la temperatura si presiunea unei camere de ardere? multam si astept niste pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Hm...gaseste un reprezentant Loctite si intreaba ce produse au in catalog care sa reziste la asa ceva. Ar merge ceva gen Frenbloc, e o pasta albastra pentru blocat suruburi/piulite. Cred ca rezista la temperaturi mari. Uite ceva asemanator, rezista la 150 grade http://www.louis.de/_30b36f48af3b7b8a36851...&TITLE=10004898 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gangster Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 ca ce pewla mea sa lipesti bujia? ca sa o scoti cu tot cu reductie dupa aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 150 de grade e o gluma fata de ce-si ia in freza bujia la un motor racit cu aer. Ar trebui sa blochezi mecanic bucsa cu un stift - bagi o gaura superficiala in buza bucsei, jumate in bucsa jumate in aluminiu, dupa care razi stiftul la fata cu o freza, altfel e f posibil sa smulgi bucsa la prima schimbare de bujie.Poti bloca bucsa si pe interior, dar asta inseamna ca trebuie sa intri in camera de ardere cu un plus de material, nu e indicat deloc, si e greu la guzzi pt ca are chiulasa plana perfect. Atata timp cat e blocata, poti sa pui si poxipol pe filet, se arde dar ramane acolo si ramane etans. Pe viitor incearca sa nu te mai opintesti in cheia de bujie , foloseste una cu brat scurt sa fii sigur. Strangerea bujiei trebuie sa fie mult mai slaba decat la orice filet de aceeasi dimensiune plasat oriunde pe motor. Si nu uita sa pui saiba pe bujie, daca o strangi direct fara saiba conul de etansare se infige al dracului de bine in aluminiu. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 ca ce pewla mea sa lipesti bujia? ca sa o scoti cu tot cu reductie dupa aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Daca omul vrea sa lipeasca reductia de chiulasa (si nu bujia de reductie), e treaba lui, eu i-am dat o solutie. De fapt e total nerecomandat, si vad ca nimeni nu ti-a spus (nici macar prietenul nostru Drujbarul) ca mare parte din caldura preluata de bujie din explozie se transfera chiulasei prin filet. Asa ca orice izolator o sa faca bujia sa lucreze foarte fierbinte si eventual sa se topeasca. Mai curind pui o pasta care sa faciliteze transferul de caldura. De blocat poti sa blochezi cum a spus Axa. Daca nu te descurci imprumuti o DRUJBA, e mama sculelor cind e vorba de motociclete.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 multumesc mult baieti ! am sa merg pe mana lui axa si pe solutiile lui cristi-mic, in mare ideea era ca,mesterul care mi-a facut reductia a facut-o un pic mai mica ,adica se infileteaza cam prea lejer si pe langa stiftul acela vroiam sa-o asigur suplimentar si cu o solutie contra rasuflarii sale care ar putea avea loc pe langa filetul dintre reductie si chiulasa...... si ma apuc de treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 dintr-un otel mai tare .. de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Am avut si eu o motocicleta cu reductie de fier si scapa compresie (desi avea si o saiba din aluminiu intre reductie si chiulasa). treuie facuta neaparat din "material care are un coeficient de dilatare asemanator cu cel din care este chiuloasa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 si din care material sa fie atunci daca nu din otel?........ nu de alta dar nu vreau sa schimb doua bujii si la a treia sa se strice iar filetul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Am avut bucse facute si din otel si din bronz la Jawa...nici una nu scapa compresie, nu am avut probleme nici cu transferul de caldura. Smecheria e ca filetul sa fie facut un pic pe con pentru o strangere ferma si asigurat cu ceva sa nu se desfaca odata cu bujia. Parerea mea e ca daca bucsa actuala e prea mica si nu sta ferm in filet, sa faci alta sa nu mai ai belele. De preferat din bronz. Atentie sa nu lasi muchii in camera de ardere pentru ca ajungi la autoaprindere . SI NU MAI STRANGE BUJIA ASA TARE !!! O strangi la mana pana se aseaza saiba pe chiulasa si dupa aia cu o cheie cu brat mic sa nu fi tentat;) . Eu intotdeauna cand strang o bujie apuc cheia "din scurt" sa nu pot forta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 pentru cei care intradevar mi-au fosr de folos si intradevar au inteles ce vreau sa fac...... altii mai putin ... auzi sa lipesc bujia de filet... pai asta sa faci dumneata domne la motorul tau...pentru cei care nu-se pricep nu mai postati aiurea ,fara suparare unii avem nevoie de oameni care se pricep sau care au mai facut asa ceva,nu de amatori care posteaza la distractie ! ps. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Stressul te-a inteles gresit, atata tot. Se pricepe si el, destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 pentru cei care intradevar mi-au fosr de folos si intradevar au inteles ce vreau sa fac...... altii mai putin ... auzi sa lipesc bujia de filet... pai asta sa faci dumneata domne la motorul tau...pentru cei care nu-se pricep nu mai postati aiurea ,fara suparare unii avem nevoie de oameni care se pricep sau care au mai facut asa ceva,nu de amatori care posteaza la distractie ! ps. n-am spus sa o lipesti, asa am inteles ca vrei tu sa faci si te-am intrebat de ce pt. ca NU SE FACE ASA CEVA! si in legatura cu reductia, da e cel mai bine sa o faci dintr-un material cu coeficient cat mai apropiat de dilatare de materialul chiulasei! daca nu este posibil este bine sa o faci conica pt. a mai reduce din pierderea de gaze! nu se simte in mers (e foarte mica pierderea) dar umple chiulasa de negreala pe acolo si nu e prea placut, atat! in cazut tau recomand sa iti faci o reductie din nou cu filetul pt. bujie exact cum trebuie! Stressul te-a inteles gresit, atata tot. Se pricepe si el, destul de bine. multumesc zappy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 scuze de neintelegere credeam ca faceti""" haz de necaz"""...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 nu, nu faceam! :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.