Sari la conținut

Dati-mi Si Mie Un Sfat..


guzz
 Share

Postări Recomandate

:crack: ...am facut o reductie la o bujie,si acum trebuie infiletata in chiulasa,si vreau sa-o lipesc suplimentar si cu o solutie............. am auzit ceva despre :rasina epoxi stiti ceva despre aceasta solutie sau o alta solutie care sa reziste la temperatura si presiunea unei camere de ardere? multam si astept niste pareri! :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...gaseste un reprezentant Loctite si intreaba ce produse au in catalog care sa reziste la asa ceva.

Ar merge ceva gen Frenbloc, e o pasta albastra pentru blocat suruburi/piulite. Cred ca rezista la temperaturi mari.

Uite ceva asemanator, rezista la 150 grade

http://www.louis.de/_30b36f48af3b7b8a36851...&TITLE=10004898

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 de grade e o gluma fata de ce-si ia in freza bujia la un motor racit cu aer. Ar trebui sa blochezi mecanic bucsa cu un stift - bagi o gaura superficiala in buza bucsei, jumate in bucsa jumate in aluminiu, dupa care razi stiftul la fata cu o freza, altfel e f posibil sa smulgi bucsa la prima schimbare de bujie.Poti bloca bucsa si pe interior, dar asta inseamna ca trebuie sa intri in camera de ardere cu un plus de material, nu e indicat deloc, si e greu la guzzi pt ca are chiulasa plana perfect. Atata timp cat e blocata, poti sa pui si poxipol pe filet, se arde dar ramane acolo si ramane etans. Pe viitor incearca sa nu te mai opintesti in cheia de bujie , foloseste una cu brat scurt sa fii sigur. Strangerea bujiei trebuie sa fie mult mai slaba decat la orice filet de aceeasi dimensiune plasat oriunde pe motor. Si nu uita sa pui saiba pe bujie, daca o strangi direct fara saiba conul de etansare se infige al dracului de bine in aluminiu.

 

Spor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca omul vrea sa lipeasca reductia de chiulasa (si nu bujia de reductie), e treaba lui, eu i-am dat o solutie.

De fapt e total nerecomandat, si vad ca nimeni nu ti-a spus (nici macar prietenul nostru Drujbarul) ca mare parte din caldura preluata de bujie din explozie se transfera chiulasei prin filet.

Asa ca orice izolator o sa faca bujia sa lucreze foarte fierbinte si eventual sa se topeasca. Mai curind pui o pasta care sa faciliteze transferul de caldura.

De blocat poti sa blochezi cum a spus Axa. Daca nu te descurci imprumuti o DRUJBA, e mama sculelor cind e vorba de motociclete....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult baieti ! am sa merg pe mana lui axa si pe solutiile lui cristi-mic, in mare ideea era ca,mesterul care mi-a facut reductia a facut-o un pic mai mica ,adica se infileteaza cam prea lejer si pe langa stiftul acela vroiam sa-o asigur suplimentar si cu o solutie contra rasuflarii sale care ar putea avea loc pe langa filetul dintre reductie si chiulasa...... :crack: si ma apuc de treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu o motocicleta cu reductie de fier si scapa compresie (desi avea si o saiba din aluminiu intre reductie si chiulasa). treuie facuta neaparat din "material care are un coeficient de dilatare asemanator cu cel din care este chiuloasa"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: si din care material sa fie atunci daca nu din otel?........

 

nu de alta dar nu vreau sa schimb doua bujii si la a treia sa se strice iar filetul.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut bucse facute si din otel si din bronz la Jawa...nici una nu scapa compresie, nu am avut probleme nici cu transferul de caldura. Smecheria e ca filetul sa fie facut un pic pe con pentru o strangere ferma si asigurat cu ceva sa nu se desfaca odata cu bujia. Parerea mea e ca daca bucsa actuala e prea mica si nu sta ferm in filet, sa faci alta sa nu mai ai belele. De preferat din bronz. Atentie sa nu lasi muchii in camera de ardere pentru ca ajungi la autoaprindere . SI NU MAI STRANGE BUJIA ASA TARE !!! O strangi la mana pana se aseaza saiba pe chiulasa si dupa aia cu o cheie cu brat mic sa nu fi tentat;) .

Eu intotdeauna cand strang o bujie apuc cheia "din scurt" sa nu pot forta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: pentru cei care intradevar mi-au fosr de folos si intradevar au inteles ce vreau sa fac...... altii mai putin ... auzi sa lipesc bujia de filet... :crack: :blbl: :D :ok: pai asta sa faci dumneata domne la motorul tau...pentru cei care nu-se pricep nu mai postati aiurea ,fara suparare unii avem nevoie de oameni care se pricep sau care au mai facut asa ceva,nu de amatori care posteaza la distractie ! ps.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

:crack: pentru cei care intradevar mi-au fosr de folos si intradevar au inteles ce vreau sa fac...... altii mai putin ... auzi sa lipesc bujia de filet... :crack: :blbl: :D :ok: pai asta sa faci dumneata domne la motorul tau...pentru cei care nu-se pricep nu mai postati aiurea ,fara suparare unii avem nevoie de oameni care se pricep sau care au mai facut asa ceva,nu de amatori care posteaza la distractie ! ps.

 

n-am spus sa o lipesti, asa am inteles ca vrei tu sa faci si te-am intrebat de ce pt. ca NU SE FACE ASA CEVA! :ok: si in legatura cu reductia, da e cel mai bine sa o faci dintr-un material cu coeficient cat mai apropiat de dilatare de materialul chiulasei! :P daca nu este posibil este bine sa o faci conica pt. a mai reduce din pierderea de gaze! nu se simte in mers (e foarte mica pierderea) dar umple chiulasa de negreala pe acolo si nu e prea placut, atat!

 

in cazut tau recomand sa iti faci o reductie din nou cu filetul pt. bujie exact cum trebuie! :ok:

 

Stressul te-a inteles gresit, atata tot.

Se pricepe si el, destul de bine.

 

 

multumesc zappy! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...