Vizitator corleone Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Modificarea intinzatorului nu elimina problemele distributiei. Zgomotele nu apar din senin, ele indica uzuri. Eu l-am modificat deoarece imi zornaia doar la pornire, dupa 2-3 minute disparea tot zgomotul. Cand am desfacut am gasit plonjorul uzat in zona de lucru iar lantul avea o uzura medie. Prin modificarea intinzatorului am eliminat zgomotul dar nu si problema, pana la urma tot va trebui sa schimb lantul dar macar nu voi mai fi nevoit sa schimb intinzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) ideea ete sa l intinzi cand trebuie si cat trebuie Ca sa umbli la distributie (reaparatii sau reglaje) trebuie sa ai cunostinte avansate, unul care stie sa schimbe uleiul si un bec de far nu este o persoana avizata pentru o astfel de lucrare. De fapt am specificat foarte clar ca lucrarea facuta si prezentata de mine mai sus trebuie facuta de un mecanic (competent nu macelar). Editat Ianuarie 19, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 (editat) cunostinte avansate : adica sa te duca capul sa iei un service manual unde explica ca la prosti. Pentru mine sau pentru tine e usor de inteles din manual dar pentru cei care habar n-au nu prea e usor. Daca vrei fa un test, pune pe unul mai incepator cu manualul in mana sa repare mobre si mai discutam. "Ca sa umbli la distributie (reaparatii sau reglaje)" -LA distributie nu ai ce reglaje sa faci ,cu reparatii sunt deacord . in cazul de fata era vorba de intinzatorul transformat intr-unul mecanic cu reglaj. Editat Ianuarie 19, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Asa e, ai dreptate. Nu e suficient manualul daca tu nu stii sa folosesti cu incredere o cheie tubulara sau o surubelnita. Daca ai abilitati tehnice generale si ai mai surubarit la viata ta diverse mecanisme, ai mai strans un surub cu e cheie, da. Daca nu, nu recomand. Bine, exista un inceput pentru toate si poti incepe pe propriul motor, cine isi permite si are curaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Am si eu o intrebare la voi..am un CBR F2 are 51 mi de km.la cat se schimba lantul?sau cat rezista?motorul meu merge fin cateodata la rece tacane intinzatorul ala dar cum accelerez putin dispare(face ca un diesel) dispare repede oricum dar nu face mereu..rar depinde! in general cand trebuie schimbate patinele lantul..etc ce simtome are cand e pe moarte?face urat sau crapa direct?intreb si eu pentru ca am motorul de putin timp si vreau sa il am cat mai mult timp sa stiu despre ce e vb! Va salut.numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Am si eu o intrebare la voi..am un CBR F2 are 51 mi de km.la cat se schimba lantul?sau cat rezista?motorul meu merge fin cateodata la rece tacane intinzatorul ala dar cum accelerez putin dispare(face ca un diesel) dispare repede oricum dar nu face mereu..rar depinde! in general cand trebuie schimbate patinele lantul..etc ce simtome are cand e pe moarte?face urat sau crapa direct?intreb si eu pentru ca am motorul de putin timp si vreau sa il am cat mai mult timp sa stiu despre ce e vb!Va salut.numai bine! ???? nu are nimeni habar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Daca crapa lantul ala iti crapa tot in motor deoarece pistoanele or sa loveasca supapele, bujiile si iti imaginezi ce iese acolo .... si asta e valabil nu numai la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 ???? nu are nimeni habar? Nu crapa lantul deodata, mai intai "zdrangane" dar daca vrei sa stai linistit ii poti schimba lantul si nu mai ai treaba. De regula patinele sunt bune dar trebuie sa controlezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 stiu ce se poate intampla.. nui problema asta intreb ca sa stiu din timp.momentan nu zdrangane asbolut nimic la mine decat cand are toante cateodata repet cateodata se aude un tacanit ca la diesel dar dispare cum accelerez si nu mai apare! are 52 mi motorul nu a fost desfacut niciodata se vede clar pe el nu are nici un fel de urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Martie 4, 2010 Autor Share Postat Martie 4, 2010 aceasi problema o am si eu daca ai citit de la inceput,dupa care am schimbat uleiul si s a mai accentuat putin! Mesaj completat stiu ce se poate intampla.. nui problema asta intreb ca sa stiu din timp.momentan nu zdrangane asbolut nimic la mine decat cand are toante cateodata repet cateodata se aude un tacanit ca la diesel dar dispare cum accelerez si nu mai apare! are 52 mi motorul nu a fost desfacut niciodata se vede clar pe el nu are nici un fel de urma! iti apare tacanitul la pornire,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 aceasi problema o am si eu daca ai citit de la inceput,dupa care am schimbat uleiul si s a mai accentuat putin!Mesaj completat iti apare tacanitul la pornire,nu? rar imi apare are toane... rar nu stiu ce si cum merge fin dar cand are ea chef tacane putin pana accelerez putin gen 2000 RPM si gata a disparut mai apare cand are el chef.in 250 de km daca a facut de 5 ori e mult! are toane..are 52 mi motorul meu si pare impecabil nedesfacut merge fin nu face pe nebunu de zdranganit nimic nimic nu se aude am ascultato....dar na intreb si eu sa stiu la ce sa ma astept eventuale solutii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 rar imi apare are toane... rar nu stiu ce si cum merge fin dar cand are ea chef tacane putin pana accelerez putin gen 2000 RPM si gata a disparut mai apare cand are el chef.in 250 de km daca a facut de 5 ori e mult! are toane..are 52 mi motorul meu si pare impecabil nedesfacut merge fin nu face pe nebunu de zdranganit nimic nimic nu se aude am ascultato....dar na intreb si eu sa stiu la ce sa ma astept eventuale solutii! Da-i pe carca ca nu are nimic, oricum lantul se uzeaza treptat si devine din ce in ce mai zgomotos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Da-i pe carca ca nu are nimic, oricum lantul se uzeaza treptat si devine din ce in ce mai zgomotos. Ms domnu!!oricum altceva nu ii faceam....si azi am scultato din nou nu zdrangane nimic nimic!merge fin! bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opreasandu64 Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Am si eu o intrebare la voi..am un CBR F2 are 51 mi de km.la cat se schimba lantul?sau cat rezista?motorul meu merge fin cateodata la rece tacane intinzatorul ala dar cum accelerez putin dispare(face ca un diesel) dispare repede oricum dar nu face mereu..rar depinde! in general cand trebuie schimbate patinele lantul..etc ce simtome are cand e pe moarte?face urat sau crapa direct?intreb si eu pentru ca am motorul de putin timp si vreau sa il am cat mai mult timp sa stiu despre ce e vb!Va salut.numai bine! lantul se schimba cand se aude, nu are un numar de kilometrii. am schimbat kituri de distributie si la 25000 km, totu conteaza cum mergi cu motoru, daca nu l lasi sa se incalzeasca cand il pornesti, daca tragi de el pe o roata(ii dai accelerari bruste) atunci el se forteaza si ii creste uzura, uleiul daca nu l schimbi la timp e un alt factor, insa cel mai mult sunt accelerarile bruste. Printre altele postate bataia poate fi si de la o sincronizare necorespunzatoare, dar in acel caz motoru incepe sa si trepideze nu mai are mersul rotund, sunt n cazuri, cert e k nu trebuie sa ti bagi nasu unde nu cunosti, macar sa vezi o data, citind cu acel intinzator mecanic, tare romanu e inventiv imi place ideea dar nu e buna ai sansa k la urmatoarea strangere sa nu mai ai ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TM89PTM Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Salut Ca sa nu deschid un alt topic continui pe acesta dar problema care o am eu e pe un cbr f3 600 Cand pornesc motorul la rece nu imediat dupa un minut incepe si se aude un zornait in partea dreapta pe la mijlocul motorului prima data am crezut ca e destrans ceva pe la carene dar am obs ce vine din motor Chestia interesanta ca dupa ce ajunge motorul la temperatura ideala nu se mai aude bataia sau daca este rece i il turezi dispare acel zornait pana revine la relanti. Puteti sa ma ajutati cu o parere cam ce ar putea fi Axul cu came o supapa ??? si inca ceva turatia imi vareaza la relanti cam 500 de rpm variaza nu sta fix acul Astept raspuns si dac e cv la motor se poate face si cam cat ar costa adika se merita P.S. motorul trage de rupe nu are lipsa de putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 La tine probabil cauza zornaitului este lantul de distributie uzat... Din ce stiu eu F3 are intinzator mecanic la distributie deci nu ar fi cazul sa dai vina pe el.Lantul zornaie dar ar putea fi si patinele cam uzate dar nu neaparat!Oricum lantul e mai mult ca sigur dus si merita schimbat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TM89PTM Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 La tine probabil cauza zornaitului este lantul de distributie uzat... Din ce stiu eu F3 are intinzator mecanic la distributie deci nu ar fi cazul sa dai vina pe el.Lantul zornaie dar ar putea fi si patinele cam uzate dar nu neaparat!Oricum lantul e mai mult ca sigur dus si merita schimbat! Okei deci zici ca ar fi lantu de distributie o idee e gereu de schimbat cam cat costa kitul ca banuiesc ca tot trebuie schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 In general arcul de la intinzator slabeste si mai are eventual si putina mizerie, si trebuie putin ajustat, nefiind nevoie de schimbat patina si lant, daca continua sa zornaie dupa ce faci, ajustarea arcului abia atunci poate ai o problema cu restul. F1, F2, F3, F4 au intinzatoare mecanice actionate cu arc elicoidal, nu hidraulice(acionate prin presiunea uleiului). Cu intinzatoarele pe care le reglezi manual(cu surub), nu prea sunt de acord, ca daca unul nu stie cat sa-i dea intindere la lant, il termina, plus ca e o operatie care se face la fiecare 5000 de km. Personal si la mine zornaia lantul, cand avea toane, am scos intinzatorul, l-am curatat si am dat mai multa tensiune arcului, nu mai zornaie deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 In general arcul de la intinzator slabeste si mai are eventual si putina mizerie, si trebuie putin ajustat, nefiind nevoie de schimbat patina si lant, daca continua sa zornaie dupa ce faci, ajustarea arcului abia atunci poate ai o problema cu restul. F1, F2, F3, F4 au intinzatoare mecanice actionate cu arc elicoidal, nu hidraulice(acionate prin presiunea uleiului). Cu intinzatoarele pe care le reglezi manual(cu surub), nu prea sunt de acord, ca daca unul nu stie cat sa-i dea intindere la lant, il termina, plus ca e o operatie care se face la fiecare 5000 de km. Personal si la mine zornaia lantul, cand avea toane, am scos intinzatorul, l-am curatat si am dat mai multa tensiune arcului, nu mai zornaie deloc. , din fabricuta aia din japonia,ieseau pe poarta mociclete f2 cu intainzator mixt(arc si hidraulic) -daca il demontezi vei vedea ca pe suprafata de etansare exista o gaurica.Prin ea circula ulei si tot acolo se inchide si circuitul.da intinzatorul jos,fa-ti un device pe diametrul respectiv(cu posibilitate de reglaj)si da i buton.Vei avea surprize..pe gaurica tasneste ulei si nu se mai stinge martorul din bord! ghici de ce? ) pt ca e hidraulic si arcul e compensator (cat sa nu sara prima fractiune de secunda de la pornire si pana in momentul in care se inchide circuitul/presiunea....de aceea tacane la porni si apoi dispare f3,f4...intradevar ...doar pe arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Si a mea tacane la fel la porniri.Bine nu tot timpul are toane.o las putin si gata sau accelerez usor ori merg usor putin si in cativa metri a disparut.E la intinzator toata beleaua pentru ca nu face presiune indeajuns.Eu o sa il desfac maine il curat(daca am ce) si eventual voi schimba arcul ala cu unul mai solid.Apoi vedem ce va mai fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
triumph Postat Aprilie 9, 2011 Autor Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) Batranica are acu are 80 mii si se aude la fel,la pornire ...dar nu mereu! Editat Aprilie 9, 2011 de triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djr0bert2008 Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Salut Fiecare motor are probleme lui.Am si eu un Honda cbr f2 din 94 ultimu f2 fabricat.Aveam probleme cu distributia suna distributia si la mine.Petrnu ca sunt mecanic si ma ocup de mult timp cu motoare cand l`am cumparat f2`u stiiam ca ii suna distributia.Am desfacut carenele de pe el si primu lucru ce am facut am desfacut capacu de la distributie si am constatat ca intinzatoru nu mai intinde mai nimic pt ca e era si rupt.Daca tot am desfacut si am vazut despre ce ii vb am zis schimb tot kitu de distributie ...normal cum spuneau si baieti se poate schimba dar intinzatorul dar peste cateva 100 de km iarasi.In romania destul de greu sa gasesti distributie complecta din cate am vazut eu si pe ce site`uri am gautat nu am gasit patinele.Pana la urma am comandat din germania de pe ebay lantu patine si intinzator.Patinele au fost noi noute 20 de euro mi se pare,lantul 40 de euro nou nout intinzatorul undeva injur la 40 nu mai tin exact minte..leam schimbat am facut anul acesta 7000 de km merge si se aude ca si nou.Honda are probleme lui gen distributie,huruitu la rulmenti din cutie cam la toate bine,si rulmentu de presiune.Fiecare motor are bolile dar la honda cam cele 3 probleme apar,cine are probleme cu distributia il sfatuiesc sa schimbe lantu de distributie toate cele 3 patine si intinzator sa puna mecanic nu hidraulic cum are cbr`u si normal la un servis sau la cineva cine are experienta in asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.