megamotoreta Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 salutare. am luat o sticla de tratament de ulei romanesc, face motorul sa mearga mai bine-asa scrie pe ea.protejeaza..face...drege... am turnat putin intr-o sticluta in care aveam ulei motul 15w50.de curios. au aparut bule de aer in sticla,desi aditivul era conceput impotriva spumei,etc....daca torn in motor asa ceva,nu crapa motorul imediat? din ce cauza a aparut aerul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) salutare. am luat o sticla de tratament de ulei romanesc, face motorul sa mearga mai bine-asa scrie pe ea.protejeaza..face...drege... am turnat putin intr-o sticluta in care aveam ulei motul 15w50.de curios. au aparut bule de aer in sticla,desi aditivul era conceput impotriva spumei,etc....daca torn in motor asa ceva,nu crapa motorul imediat? din ce cauza a aparut aerul??? pai e aditivu ala care elimina aerul din ulei. nu ai auzit inca de el?! toti motociclistii il folosesc. se poate pune si in uleiul in care prepari cartofi pai. se prajesc mai omogen... acu serios vorbind: in ulei nu e necesar nici un aditiv. baga in motor ceea ce zice fabricantul si ajunge. respecta intervalele de schimb al uleiului si gata. arunca-l dracului daca nu vrei sa-ti arunci si motorul Editat Iulie 6, 2009 de dr.mengele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 De curiozitate ce Motul 15W50 este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 daca bagi aditivi risti sa ramai fara ambreiaj..daca e multidisc si in baie de ulei baga un ulei bun si gaz........bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) salutare. am luat o sticla de tratament de ulei romanesc, face motorul sa mearga mai bine-asa scrie pe ea.protejeaza..face...drege... am turnat putin intr-o sticluta in care aveam ulei motul 15w50.de curios. au aparut bule de aer in sticla,desi aditivul era conceput impotriva spumei,etc....daca torn in motor asa ceva,nu crapa motorul imediat? din ce cauza a aparut aerul??? E normal să apară bule de aer. Întâi pune intr-un ulei aditivul, nu într-o borală precum e Motul. Ăla nu e bun nici să ungi balamalele uÂşilor. Tu foloseÂşte-l în continuare. Meriți! daca bagi aditivi risti sa ramai fara ambreiaj..daca e multidisc si in baie de uleibaga un ulei bun si gaz........bafta E bine să ai cap pentru a nu-ți ploua în gât! Dă-i 'nainte, eÂşti "tru" Precizare: Ambreiajul multidisc în baie de ulei fuge de uleiurile auto Âşi de aditivi. Cu alte cuvinte, dacă folosiți uleiuri auto Âşi/sau aditivi în motocicletele dumneavoastră, ambreiajul se va supăra rău Âşi va fugi imediat din motor. Vă garantez că nu-l veți prinde, oricât de repede ați alerga după el. E tare pezevenghi ambreiajul ăsta! Editat Iulie 6, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 E normal să apară bule de aer. Întâi pune intr-un ulei aditivul, nu într-o borală precum e Motul. Ăla nu e bun nici să ungi balamalele uÂşilor. Tu foloseÂşte-l în continuare. Meriți! E bine să ai cap pentru a nu-ți ploua în gât! Dă-i 'nainte, eÂşti "tru" Precizare: Ambreiajul multidisc în baie de ulei fuge de uleiurile auto Âşi de aditivi. Cu alte cuvinte, dacă folosiți uleiuri auto Âşi/sau aditivi în motocicletele dumneavoastră, ambreiajul se va supăra rău Âşi va fugi imediat din motor. Vă garantez că nu-l veți prinde, oricât de repede ați alerga după el. E tare pezevenghi ambreiajul ăsta! mey meserie vb frumos si lasa ironiile cu plouatul in gat etc.....ai dume in program?.....am vrut sa scurtez cat mai mult teoria chibritului...de asta am folosit cuvantul "ramai", in loc de iti va patina in draci, cand faci tratament la motor..... daca nu aparea o "eminenta" care sa interpreteze frazele pe aici....dar, trebuie sa fie si cate unul care sare liniile la tramvai sa nu se curenteze.......altfel nu avea farmec postul asta....cotzcarule mult pa pe viitor .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 aditivul ala pare o frectie la picior de lemn..daca vrei aditiv bun, incerca metabond, si inca ceva: aditivul se toarna in uleiul cald cu motorul daca se poate pornit.....nu asa int-un bidon...si te asigur ca bulele alea o sa dispara, plus ca nu cred ca trec si prin filtrul de ulei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Sa fie oare caldura de vina ? Sa mor daca manualele acelea de service nu sunt SF pentru unii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Omul a pus o intrebare si nu e greu sa incercam sa fim seriosi. Multe din ce a fost postat pana acum sunt perfect adevarate. Adica: In motocicleta nu e bine sa bagi aditivi fiindca are ambreiajul umed. Exceptie facand aditivii speciali facuti pentru motociclete cu ambreiaj umed. Eu nu am vazut pana acum asemenea aditivi dar e posibil sa existe. Uleiul de motocicleta nu are nevoie de aditivi fiind deja aditivat cu compusi care protejeaza si ajuta ambreiajul. Din cauza asta este si asa scump. Daca totusi ai probleme cu uleiul si ti se pare ca are nevoie de aditivi mai bine bagi un ulei mai gros. Eu anul trecut am bagat intr-o mobra destul de veche de prin '86 ulei Motul 15W cu toate ca ea avea nevoie de 10W dar am zis ca e mai bine sa fie putin ma gros si a mers perfect. Anul asta am zis sa incerc cu uleiul care ii trebuie ei si i-am bagat Mobil 10W. Cand s-a incalzit nu mai mergea cum trebuie nu mai statea la relanti asa ca l-am dat jos dupa 7 km si i-am bagat iarasi Motul 15 W iar acum merge perfect. Motoreta nu are o compresie prea stralucita si uleiul mai gros o ajuta. In concluzie daca vei considera ca motocicleta ta are nevoie de aditivi in ulei ii bagi un ulei mai gros. PS Mie imi place cum lucreaza uleiul Motul. Pana acum nu am intalnit probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Baiatul are scuter,asa ca nu are treaba cu ambreiaj umed! Aditivul se pune la cald si se lasa sa mearga cateva minute! L-a pus pentru ca motorul lui este ,,obosit" si daca-mi amintesc bine(dintr-un alt topic) papa ulei! Motorul meu are 38000 si am pus in el sase feluri de ulei 5w-40 (de obicei schimb la 5000 dar daca nu mi-a placut cum arata am schimbat si la 2500-3000) printre care si mobil1 de auto!Singurul care nu m-a multumit a fost Motorex care s-a subtiat si s-a ars in jur de 2500!Bineinteles asta nu inseamna ca motorex-ul nu este o firma buna dar in cazul scuterului meu nu a fost compatibil! Celelalte uleiuri au fost ok dar nu a iesit in evidenta nici unul!La urmatorul schimb (40000) o sa-i pun 10w-40 sa vad ce efect are asupra compresiei! @mariion- jignirile nu sunt argumente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.