6speed Postat Iulie 20, 2009 Autor Share Postat Iulie 20, 2009 xr650r: ulei+filtru, ulei+filtru, ulei+filtru, anvelopa spate, kit de lant, ulei+filtru, ulei+filtru, ulei+filtru, ulei+filtru, ulei+filtru, ulei+filtru, anvelopa spate, lant, mi-am cumparat rotile de la o yamaha tzr 125...modificam. Fata e pusa si bagam stoppie-uri nice. la mine nu e chiar ulei+filtru and so on,dar o sa fie. Nu poti cere unui motor ce a fost neglijat sa mearga for ever. asteptami poze cu modificarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 De curiozitate cit ai dat pe mobra?fain de tine ca an de fabricatie mai apropae de noi,piese gasesti kakalau. gata inmatriculata i-mi sta aproape in 2000 de iepuroi 1500 ea + transport + roata fata care era fisurata + rulmenti + bujii + ulei si filtru am avut noroc pot sa spun uite cat e una la italieni tot din 99 ... http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=2045298 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 21, 2009 Autor Share Postat Iulie 21, 2009 gata inmatriculata i-mi sta aproape in 2000 de iepuroi1500 ea + transport + roata fata care era fisurata + rulmenti + bujii + ulei si filtru am avut noroc pot sa spun uite cat e una la italieni tot din 99 ... http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=2045298 a ta de unde provine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 @FILICA: Desi nu am XR, am un NX de 650 care e cam tot pe acolo cu partea tehnica: ulei in cadru, procedura de verificare similara etc. Ce patesc eu: dupa ce schimb uleiul, bag 2L (manualul zice 1,9 fara filtru respectiv 1,95 cu filtru). Daca o las sa se incalzeasca 5 min si verific, sigur nivelul va fi mic (spre minim, daca se vede!). In schimb daca dau o tura de 15 minute, o tin verticala pe loc 1 min cu motorul pornit, opresc, mai stau un minut is verific, uleiul va fi putin peste maxim. Salut din nou, Ce ai scris mai sus cred ca este solutia. Intradevar daca am umblat cu el vreo 10 minute pe strada arata uleiul mult mai sus decat limita maxima de pe joja. Ideea este ca in manual scrie sa il lasi pornit 5 min fara sa il accelerezi sau citirea nu v-a fi corecta. In fine, probabil ca asa o sa imi fac verficarea de acum inainte dupa o mica tura cu el sa se incalzeasca bine. In alta ordine de idei legat de 10w40 sau 20w50 (astea sunt scrise in manual ca fiind uleiurile care se potrivesc) din cate am inteles eu 10w40 este pentru anotimpul mai rece iar 20w50 este pentru anotimpul cald. Se pare ca e relativ importanta diferenta de vascozitate la temperaturi de functionare diferite. Ma am o intrebare la care pana acum nu am gasit raspuns clar. In afara de acest indice ce tip de ulei folositi - mineral, semisintetic sau sintetic. Eu nestiind exact despre ce ar fi ideal am folosit semisintetic pana acum. Am inteles ca din cauza ca motoarele sunt modele mai vechi e indicat sa fie folosit ulei mineral pentru ca asa au fost concepute la vremea respectiva sa functioneze. Alte pareri? Legat de schimbul de ulei peste tot pe unde m-am uitat se spunea: "cu cat mai des cu atat mai bine". Am inteles ca un "normal" ar fi undeva la 1000 de km. Mesaj completat Aveti idee unde pot gasi un scut de protectie pentru motor? Voi folositi scut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 23, 2009 Autor Share Postat Iulie 23, 2009 Salut din nou, Ce ai scris mai sus cred ca este solutia. Intradevar daca am umblat cu el vreo 10 minute pe strada arata uleiul mult mai sus decat limita maxima de pe joja. Ideea este ca in manual scrie sa il lasi pornit 5 min fara sa il accelerezi sau citirea nu v-a fi corecta. In fine, probabil ca asa o sa imi fac verficarea de acum inainte dupa o mica tura cu el sa se incalzeasca bine. In alta ordine de idei legat de 10w40 sau 20w50 (astea sunt scrise in manual ca fiind uleiurile care se potrivesc) din cate am inteles eu 10w40 este pentru anotimpul mai rece iar 20w50 este pentru anotimpul cald. Se pare ca e relativ importanta diferenta de vascozitate la temperaturi de functionare diferite. Ma am o intrebare la care pana acum nu am gasit raspuns clar. In afara de acest indice ce tip de ulei folositi - mineral, semisintetic sau sintetic. Eu nestiind exact despre ce ar fi ideal am folosit semisintetic pana acum. Am inteles ca din cauza ca motoarele sunt modele mai vechi e indicat sa fie folosit ulei mineral pentru ca asa au fost concepute la vremea respectiva sa functioneze. Alte pareri? Legat de schimbul de ulei peste tot pe unde m-am uitat se spunea: "cu cat mai des cu atat mai bine". Am inteles ca un "normal" ar fi undeva la 1000 de km. Mesaj completat Aveti idee unde pot gasi un scut de protectie pentru motor? Voi folositi scut? poate ne spui si noua ce XR ai.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 poate ne spui si noua ce XR ai.... Pai il descrisesem putin mai devreme in 2 cuvinte. XR 400R din '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 23, 2009 Autor Share Postat Iulie 23, 2009 scuze. se pare ca sfertul meu de creier da si el rateuri uneori. La mine in cartea de intretinere scrie SAE as low as possible -W40 or 20W50. Cred ca cel mai indicat e 10w40 ,e de la-10 grade pina la +40.20w50 e de la 0 grade la +40. Eu unul folosesc 20w50 cae mobra mai veche,Motul. Intentionez sa trec pe Castrol 15w40.Motul cred ca e mai mult reclama aiurea,tot Castrol e mama lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 a ta de unde provine? tot din ITALY eu am luat-o pentru ca era cea ma ieftina de pe net si italianul stia ca o roata originala te costa aprox 5 - 600 euro asa ca am negociat la sange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 23, 2009 Autor Share Postat Iulie 23, 2009 mda,italia,pentru ieftineli,se pare. Lumea recomanda pentro motoare intretinute Germania sau Olanda,dar la preturile alea............mmmmmm. In alta ordine de idei si un motor ieftin la cumparare,poate avea defecte ascunse,intretinere derizorie si ar rezulta bani bagati,adica pret germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 mda,italia,pentru ieftineli,se pare.Lumea recomanda pentro motoare intretinute Germania sau Olanda,dar la preturile alea............mmmmmm. In alta ordine de idei si un motor ieftin la cumparare,poate avea defecte ascunse,intretinere derizorie si ar rezulta bani bagati,adica pret germania. Depinde de proprietar in cea mai mare parte. Plus de asta se vede/aude un motor intretinut si un tiriplici. Dar totusi nu inteleg de ce atatea griji....doar sunt Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 xr 250 R nu as da un xr pe 10 rahaturi de kakaTM uri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 24, 2009 Autor Share Postat Iulie 24, 2009 xr 250 R nu as da un xr pe 10 rahaturi de kakaTM uri.... ok,super. dar poti argumenta? tot aud despre KTM fel de fel de pareri. Uni le lauda altii le injura.Uni isi doresc alti le au si vor japoneze. Care-i treaba? scuze de off topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 e ca diferenta intre T34 si Zero. primul butucanos de simplu iar al 2-lea finete tehnologica. peste pietre si namol iti trebuie ceva rezistent, solid, ... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 ok,super.dar poti argumenta? tot aud despre KTM fel de fel de pareri. Uni le lauda altii le injura.Uni isi doresc alti le au si vor japoneze. Care-i treaba? scuze de off topic cum adica argument? pai argument e doar numele. iar cand ajungi sa ai un KakaTM nou si ii faci motorul dupa cateva ture de bloc, scuze, mai trebuie argumentat? stai ca daca mai faci si niste ture prin padure, repari la el mai mult decat te dai... e ca la tohan. merge o zi si sta un an au stiut austriecii sa faca ceva ca lumea vreodata??? sa copieze dupa altii...chiar si copiile le ies prost. probabil au stiut ceva sa faca bine. sa si-o traga cu ungurii pe la spate. din pacate, am ajus noi sa ''nimerim'' in fata p. lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 25, 2009 Autor Share Postat Iulie 25, 2009 e ca diferenta intre T34 si Zero. primul butucanos de simplu iar al 2-lea finete tehnologica.peste pietre si namol iti trebuie ceva rezistent, solid, ... ! esti pre afin pentru gindirea mea rarefiata si asa. Deci,ce vroiai sa zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Si eu sunt posesorul unui xr 600 r superb de aproape un an si pot sa zic ca la ce-l folosesc eu este motocicleta perfecta .Are putin din toate. poti sa o bagi si in hard enduro ( fara sa ai pretentii ca sa zbori cu ea pe acolo) , are o sa destul de lata si moale sa faci 250 km  fara sa mori stand in picioare,   si de fiabilitate ce sa mai zic ......nu prea are ce sa se strice. .......e tanc.Are foarte putini km si a fost foarte ingrijita de ceilalti posesori.......Este din 1997 totul fiind 100% original.Totusi avea zgarieturi atat pe cadru cat si pe alte componente. Iarna trecuta m-am hotarat sa o desfac bucati sa verific fiecare rulment ,fiecare bucsa, sa le gresez, sa reconditionez cadrul, evacuarea, si altele . Las pozele sa vorbeasca de la sine .  Singurele minusuri sunt intradevar consumul un pic ridicat (depinde cum mergi) si suspensiile care sunt mai mult de cros decat de enduro (destul de tari). Consumul nu am putut sa-l cobor sub 6,3 %,....iar maxim pe dealuri si cross pana la 8 %. Singurele modificari pe care le-am facut au fost sa-i pun un scut motor din aluminiu si stop cu leduri pe spate. Despre ulei pot sa zic ca cartea recomanda pe o plaja foarte larga de temperaturi exterioare 10 w 40 multigrad.  Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 vreau sa ma apuc sa fac ture de 200-300 km cu XR 250 R-u asta al meu problema este daca rezista saracu si la goana pe asfalt si la endureala ( catre hard )? ce gume ar trebui sa pun pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 uite si pozele Mesaj completat vreau sa ma apuc sa fac ture de 200-300 km cu XR 250 R-u asta al meuproblema este daca rezista saracu si la goana pe asfalt si la endureala ( catre hard )? ce gume ar trebui sa pun pe el? rezista stai linistit.........i-ti recomand metzeler karoo t si probabil putin umblat la nr de dinti ale pinioanelor pt ca ma gandesc ca nu vrei sa-ti consume 7 daca mergi cu 100 de km /h, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 multumesc de sfaturi cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Si eu sunt posesorul unui xr 600 r superb de aproape un an si pot sa zic ca la ce-l folosesc eu este motocicleta perfecta .Are putin din toate. poti sa o bagi si in hard enduro ( fara sa ai pretentii ca sa zbori cu ea pe acolo) , are o sa destul de lata si moale sa faci 250 km  fara sa mori stand in picioare,   si de fiabilitate ce sa mai zic ......nu prea are ce sa se strice. .......e tanc.Are foarte putini km si a fost foarte ingrijita de ceilalti posesori.......Este din 1997 totul fiind 100% original.Totusi avea zgarieturi atat pe cadru cat si pe alte componente. Iarna trecuta m-am hotarat sa o desfac bucati sa verific fiecare rulment ,fiecare bucsa, sa le gresez, sa reconditionez cadrul, evacuarea, si altele . Las pozele sa vorbeasca de la sine .  Singurele minusuri sunt intradevar consumul un pic ridicat (depinde cum mergi) si suspensiile care sunt mai mult de cros decat de enduro (destul de tari). Consumul nu am putut sa-l cobor sub 6,3 %,....iar maxim pe dealuri si cross pana la 8 %. Singurele modificari pe care le-am facut au fost sa-i pun un scut motor din aluminiu si stop cu leduri pe spate. Despre ulei pot sa zic ca cartea recomanda pe o plaja foarte larga de temperaturi exterioare 10 w 40 multigrad.  Salut, FAIN MOTORU ! Am vazut ca esti si tu din Sibiu. Poate ma poti ajuta intr-o problema. Cum rezolv sa imi cumpar/construiesc un scut pentru motor? Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 de cumparat am incercat eu ....si nu am gasit nicaieri.....nici aftermarket nici original.O sa o pozez pe a mea si-ti descriu cum trebuie sa faci ....e destul de simplu. Sau da-mi nr tau de tel pe pm si ne vedem...cum vrei. In principiu cauta tabla de aluminiu intre 2,5 mm si 3,5 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat August 11, 2009 Autor Share Postat August 11, 2009 de cumparat am incercat eu ....si nu am gasit nicaieri.....nici aftermarket nici original.O sa o pozez pe a mea si-ti descriu cum trebuie sa faci ....e destul de simplu. Sau da-mi nr tau de tel pe pm si ne vedem...cum vrei. In principiu cauta tabla de aluminiu intre 2,5 mm si 3,5 mm exact. muleaz-o pe cadru,astfel incit sa protejeze din fata motorul,dar sa ajunga cit mai mult si sub motor.Sa ii faci gauri musai. O sa pun poze cu al meu,e din tabla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Cateva imagini si cu bijuteria mea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Pai tu bagi frica in XR-isti cu pantele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat August 12, 2009 Autor Share Postat August 12, 2009 Pai tu bagi frica in XR-isti cu pantele alea. alea sunt light Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.