Sari la conținut

vreau vtr sp1


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

Hai sa-mi dau si eu cu parerea ca vad ca se pierde pe pustii un infocat fan Kawa.

 

Eu am mers doar cu SV650 cativa metri si cu Honda VTR Firestorm o zi prin Bucuresti. Parerea mea despre motorele V ale acestor 2 motociclete pe care am mers un pic:

- trag foarte frumos de jos, apoi au o perioada de palier si apoi trebuie sa schimbi pentru ca in ture multe nu fac mare lucru,exact invers fata de 4L;

 

- frana de motor foarte puternica, cred ca astia cu V-urile schimba mai rar placutele de frana decat oricare altii, dar nu mi-a placut senzatia, poate fi nasol, mai ales pana te obisnuiesti; daca iti va placea insemna ca-ti va placea V-ul si asta e,te duci pe calea asta;

- din cauza puterii de jos cred ca pana pe la 120-150 o iei inaintea unui 4L, cel putin asa pare,ca ar fi mai rapida; dar si cand intra motorul 4L in ture s-a terminat cu joaca, un ZX9 dupa 150km la ora trage mai tare decat Firestorsm asta; nu stiu cum o fi cu SP2,mai stiu ca am un amic cu SV1000 de care nu ma prea apropii,iar pe plecari de pe loc si iesiri din curba sigur iese mai tare decat mine; dar SV1000 cred ca are cuplu si cai mai multi decat Firestorm;

- ciclistica la Honda este mai buna,ca orice Honda (nah ca am zis-o!),deci pentru dat pe curbe la munte cred ca V-urile astea sunt o placere;

 

Luand toate aspectele in consideratie sunt in continuare fan 4L, doar ca iti trebuie unul mare care sa aiba cuplu mai de jos!

Personal nu mi-a placut Honda SP1 Firestorm. :lol:

 

P.S.Ahhhhhhh..am uitat un aspect,consuma de rupe,Honda asta!Cat un ZX12! :)

 

compari o motoreta de 110 cai putere cu una de 140 de cai putere, that`s not fair. E adevarat ca 2v-urile cresc linear in putere si 4 linie au explozie, da daca vrei sa faci ceva compara vtr-ul cu zx6r si vezi ce se intampla.

 

Sv1000 are 120 cai si 9 Nm in plus la cuplu.

 

ciclistica la honda este fenomenala.

 

 

Mi-a zis un cunoscator ca Firestormu ori il iubesti ori il urasti din prima...so, can`t blame you.

 

On the other hand, io nu stiu de ce-i tot dati inainte cu rsv1000 si sp2 and shit like that.

Frate, io mi-as lua sp1 pentru singuru motiv ca motorul de sp e superior motorului de vtr, si nu ma refer la putere ma refer la distributie.

In schimb mi-ar fi mila sa-mi iau sp1 sau rsv1000 , motoretele astea sunt facute clar de circuit, nascute, crescute, gandite pt circuit, le-au pus un far si le-au dat pe strada, unde ai tu asfalt atat de bun, si drum atat de ok incat sa te dai cu motoreta la cat poti tu (ca in cele mai multe cazuri sigur poti mai putin decat poate ea)?

Nicaieri. drept urmare iti bati joc de furca aia upside-down suspensiile Ohlins (ma refer la rsv) si toate bunatatile alea de circuit pe care le au motoretele astea, doar pentru ca esti atat de fitzos incat sa-ti iei bolid.

Editat de werewolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pro si contra exista la orice

da da chiar si la honda(na am spus-o :lol:?

am mai zis si in alt post

daca nimeresc un zx10 la pret de criza nu imi mai iau vtr

eram interesat si sunt adia de vtr fiindca e v2

imi place sunetul..fatpul ca nu ii trebuie 170demii de ture ca sa traga

bla bla

stiti voi

dar daca reusesc sa lovesc un zx10 2004 la pret de foame m-am scos:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fact: 105Nm @ 8000RPM (SP1) vs. 105Nm @9500 (Fireblade SC50).

Dar da, are cuplu de mori SP1. Lol.

Are acelasi cuplu maxim pe un motor mai greu.

Da, curba de cuplu pleaca mai de jos, insa cutia mai lunga penalizeaza o parte din acest cuplu.

 

Sunetul insa e demential. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar se simte

si se vede la accelerari

si nu tre sa mesteci in cutie ca in ciorba

plus frana de motor care te arunca overboard

bubuitul care face toti banii

iti vibreaza mancarea in mate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar se simte

si se vede la accelerari

si nu tre sa mesteci in cutie ca in ciorba

plus frana de motor care te arunca overboard

bubuitul care face toti banii

iti vibreaza mancarea in mate

cu bubuitul si banii sunt de acord. in rest e comportament de diesel si mie personal nu imi place deloc. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-ai mah cu dieselu'?E foarte bun,motoarele diesel au evoluat foarte mult si deja sunt cel putin la fel daca nu si mai performante decat cele pe benzina.

 

Eu am diesel pe masina dar prefer 4L la moto.Nu vad nimic rau in asta.

Imi place la 4L ca se poate conduce linistit ca mopedu pana in 7000 si apoi cand esti pus pe treaba tii motorul in ture si-ti faci treaba.

 

Prea mult cuplu si frana de motor la motocilete nu-mi place. Oricum,recomand oricui sa nu-si ia o motocicleta fara sa o probeze macar asa cativa km.

 

Eu unul pe neprobate nu o sa iau... :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar sa nu uitam ca FIM le da an de an si niste regulamente favorabile.

 

offtopic stiu dar trebuia sa zic ceva :D.. regulamentele sunt aceleasi pt toti. daca cei care fac motoare 4 linie se cred dezavantajati ca ducati are voie la 2in V sa puna 1200 cc atunci de ce nu fac si ei 2 V de 1200 cc?

 

fair enough nu?

:angryfire:

 

gata ca o dam in off :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca japonezii care au inventat 4linie si au perfectionat tehnica asta de 25 de ani nu o pot lasa balta doar fiindca FIM decide sa ii lase pe ducati cu v de 1200.

in moto gp 800cc e 800cc.

si acolo ducati o cam fura an de an.

inafara de anul 2007 parca.

acolo regulamentul e pt toti egal.

Mesaj completat

PS.tocmai am spus-o

cand honda a venit cu vtr repede homosexualii din italia(il piu gay paese del mondo) au sarit ca arsi.

nu le convine cilindree asemanatoare nici 4linie dar nici v-twin.

stiau ca vtr nu se va face de 1200.

s-au bazat pe asta.

fereasca Dumnezeu sa le treaca la honda prin ca p ideea de a creea un vtr 1200 pt pista.

FEREASCA DUMNEZEU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te uiti in ultimii 10 ani cate titluri au avut ducati si cate au avut altii ti ai schimba parerea instant.

Sa nu uitam ca ducati a concurat cu 1000 cmc pana acum 2 ani. si tot dadea goarna la 4 linie.

in anul in care SP1 a castigat se batea cu ducati 996 care a iesit pe 2. cu un an inainte sa castige SP1, 996 castigase in fata aceluiasi SP1.

Factorul "pilot" nu prea intra in calcul pentur ca erau la acelasi nivel. edwards.. foggy.

 

nu te poti baza pe afirmatia ca japo care au inventat 4linie o sa mearga pe aceasta configuratie pana in panzele albe numai pt k au inventat. daca i-ar dezavantaja 1200cmc pt V2 ar trece maine, asadar faza cu vtr de 1200 care crezi tu ca ar rupe gura e hazardata. :lol:

 

pt strumf: bati campii cu gratie daca stai sa te uiti la date tehnice pe hartie. parca ai merge pe motoare de ieri.. in fine.. daca ai mers numai pe "linii" atunci nah.. statisticile dau o idee.. gresita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ok

deci daca e asa cum spui tu de ce au decis sa treaca la 1200 din moment de si cand erau la 1000cm castigau titluri mondiale?

plus de asta sp1 are doua titluri nu unul.

si pe vremea 996-lui japonezii concurau cu 750.

da da 750.deci cilindree mai mica.

deci oricat ai incerca sa le cauti scuze trebuie sa recunosti ca nu suporta sa se lupte de la egal la egal fiindca stiu ca nu ai nici o sansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU le caut scuze doar ca nimeni nu ii retine pe japo sa foloseasca V twin la 1200. Iar in ziua de astazi TRADITIA este data in darat pentru venit. Se fac compromisuri pentru bani in orice directie aproape. (Ce treaba aveau BMW cu motoarele supersport pana acum?)

 

daca vrei o putem lua altfel.. uite din 2000 pana in 2006 si V2 si L4 au avut 1000 cmc iar clasamentul pe CONSTRUCTORI .. uite-l mai jos. Nah.. acum ce scuza mai gasesti pentru japo :D:D

 

2008 Ducati

2007 Yamaha

-----------------------

2006 Ducati

2005 Suzuki

2004 Ducati

2003 Ducati

2002 Ducati

2001 Ducati

2000 Ducati

----------------------

1999 Ducati

1998 Ducati

1997 Honda

1996 Ducati

1995 Ducati

1994 Ducati

1993 Ducati

1992 Ducati

1991 Ducati

1990 Honda

1989 Honda

1988 Honda

 

 

hai k am dat-o in mega flame topic, iar tu de fapt vrei un V2 ca de L4 te-ai plictisit. Fair enough. :lol:

go for it dude, dar.. te-as sfatui la un pursange. Sp1, SP2 sau un Ducati. Firestorm sau TLR sunt cam .. baltzate asa.

 

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In AMA Pro Racing, Buell concureaza cu 1125RR la categoria ... 600cc supersport. Din motive obiective. Cam asa si cu Ducati la ora actuala. Imo, e destul de irelevant ce s-a intamplat acum cativa ani ...

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU le caut scuze doar ca nimeni nu ii retine pe japo sa foloseasca V twin la 1200. Iar in ziua de astazi TRADITIA este data in darat pentru venit. Se fac compromisuri pentru bani in orice directie aproape. (Ce treaba aveau BMW cu motoarele supersport pana acum?)

 

daca vrei o putem lua altfel.. uite din 2000 pana in 2006 si V2 si L4 au avut 1000 cmc iar clasamentul pe CONSTRUCTORI .. uite-l mai jos. Nah.. acum ce scuza mai gasesti pentru japo :laugh::D

 

2008 Ducati

2007 Yamaha

-----------------------

2006 Ducati

2005 Suzuki

2004 Ducati

2003 Ducati

2002 Ducati

2001 Ducati

2000 Ducati

----------------------

1999 Ducati

1998 Ducati

1997 Honda

1996 Ducati

1995 Ducati

1994 Ducati

1993 Ducati

1992 Ducati

1991 Ducati

1990 Honda

1989 Honda

1988 Honda

 

 

hai k am dat-o in mega flame topic, iar tu de fapt vrei un V2 ca de L4 te-ai plictisit. Fair enough. :cheers:

go for it dude, dar.. te-as sfatui la un pursange. Sp1, SP2 sau un Ducati. Firestorm sau TLR sunt cam .. baltzate asa.

 

spor.

nu m-am saturat de 4linie.

m-am saturat de motorul meu greoi.

am zis ca daca as gasi un zx10r la pret bun as sari pe el cat e cald.

trecerea la v2 ar fi mai mult dintr-o pura curiozitate...si sunet...:angry:

daca in sbk le putem gasi scuze amadurora..ba cilindree.ba putere..ba nu stiu ce...

in MOTO GP unde e adevarata batalie la cel mai inalt nivel tehnologic...

te rog da-mi o lista cu titlurile din moto gp castigate constructori de-a lungul anilor.

sa vad ce scuze le gasesti acum la italieni :laugh:

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am saturat de 4linie.

m-am saturat de motorul meu greoi.

am zis ca daca as gasi un zx10r la pret bun as sari pe el cat e cald.

trecerea la v2 ar fi mai mult dintr-o pura curiozitate...si sunet...:angry:

daca in sbk le putem gasi scuze amadurora..ba cilindree.ba putere..ba nu stiu ce...

in MOTO GP unde e adevarata batalie la cel mai inalt nivel tehnologic...

te rog da-mi o lista cu titlurile din moto gp castigate constructori de-a lungul anilor.

sa vad ce scuze le gasesti acum la italieni :laugh:

 

Pai scuza ar fii Rossi :cheers:) nu este la Ducati :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt strumf: bati campii cu gratie daca stai sa te uiti la date tehnice pe hartie. parca ai merge pe motoare de ieri.. in fine.. daca ai mers numai pe "linii" atunci nah.. statisticile dau o idee.. gresita.

tot ce este posibil, am mers doar pe 4L (600F & 954) si 2L (GS500 si TDM).

Cine imi da si mie imprumut un VTR SP2 sau o Aprilia RSV1000R ca sa pot vorbi in cunostinta de cauza? :angry:

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce este posibil, am mers doar pe 4L (600F & 954) si 2L (GS500 si TDM).

Cine imi da si mie imprumut un VTR SP2 sau o Aprilia RSV1000R ca sa pot vorbi in cunostinta de cauza? :angry:

:laugh:

 

iti dau eu Ducati :cheers: cand mai merg la AMC.

 

 

Serj> una e SBK alta e motogp. dezvoltarea unui prototip presupune un research de la zero pentru o bomba pe roti unde nu prea ai reguli. in mare vb.

 

la sbk iei motorul de pe strada si il modifici, ceea ce pentru mine este mult mia relevant decat un prototip car enu ajung vreodata sa il vad nicimacar live.

 

Din acest motiv ma incita mai mult tot ce tine de SBK.. SSP.. superstock mai ales etc. pentru ca acolo.. ai un motor REAL.

Il poti cumpara, chiar daca .. stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dau eu Ducati :angry: cand mai merg la AMC.

 

 

Serj> una e SBK alta e motogp. dezvoltarea unui prototip presupune un research de la zero pentru o bomba pe roti unde nu prea ai reguli. in mare vb.

 

la sbk iei motorul de pe strada si il modifici, ceea ce pentru mine este mult mia relevant decat un prototip car enu ajung vreodata sa il vad nicimacar live.

 

Din acest motiv ma incita mai mult tot ce tine de SBK.. SSP.. superstock mai ales etc. pentru ca acolo.. ai un motor REAL.

Il poti cumpara, chiar daca .. stock.

amandoua tipurile de motoare sunt la fel de accesibile ca mersul pe luna.

doar carenele si forma fizica e asemanatoare cu motoarele stock pe care le cumparam din abc-uri...in rest nimic.

poate doar faptul ca si la alea cat si la stock rotile sunt rotunde.

in rest vorbim de avioane.

in ziua de azi e atat de aproape stockul de sbk cum e si de moto gp.

pana si fata de superstock e diferenta de cateva mii de euro buni.

 

Mesaj completat

amandoua tipurile de motoare sunt la fel de accesibile ca mersul pe luna.

doar carenele si forma fizica e asemanatoare cu motoarele stock pe care le cumparam din abc-uri...in rest nimic.

poate doar faptul ca si la alea cat si la stock rotile sunt rotunde.

in rest vorbim de avioane.

in ziua de azi e atat de aproape stockul de sbk cum e si de moto gp.

pana si fata de superstock e diferenta de cateva mii de euro buni.

P.S. oricum cel mai mare sbk din istorie ramane zxr 750.

si nu pentru ca e motorul meu favorit ci pentru ca era cat se poate de banal.

poate cea mai banala campioana mondiala ever.

pe cand yamaha suzuki si honda faceau editii limitate care se vindeau la preturi de 30-35 de mii de marci (fzr750-ow01 gsxr750r si rc30) full ohlins showa si mai stiu eu ce minuni tehnologice moderne ale vremii KAWASAKI a venit cu umilul zx750M care saracu avea doar carburatoare de 39mm fata de 38 la editia de strada un tank din aliaj de aluminiu si o cutie de viteze cu prima treapta pana in 140.plus ca avea 200 de kile cand celelalte aveau 170.

si a reusit sa fie primul in line 4 care castiga competitia suprema.

plus de asta in 94 termina clasamentul general pe 2 la o diferenta infima.

ca sa nu mai zic 5 titluri mondiale in campionatul mondial anduranta(91,92,93,94,96).

cursa de la suzuka 8 ore...japan sbk...italian sbk 2000(gregorio lavilla) australian sbk,german sbk,AMA sbk de (6 ori) plus ca in canada e numita (the most succesfull bike in history).

cum spunea ala care a facut cartea despre service ala renumit...

NOR BAD FOR AN OL' SIMPLE AND HEAVY IN LINE4.

not bad at all.

nu m-am putut abtine...sa vezi ce o sa imi sara tot forumu in cap.

im sorry.

nu mai am motor si mi-e dor de fosta mea campioana mica grea batrana si verde.

oh the times we had :cheers:(

 

Mesaj completat

tuti netu matii sa-ti tuti

Mesaj completat

P.S 2 am uitat sa mentionez ca pretul unui zxr 750 era pe atunci de 15-16 de marci fata de concurenta care venea cu editii exotice la 30-35 de mii.

cam cum face ducati cand ne arunca in nas 1098r la 35 de mii si care are performanta unui r1 de 12mii.

acela a fost zxr-ul.

get my point?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am saturaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.

Ce mai tare motocicleta e sau cea pe care o ai acum sau cea pe care o doresti.

INDIFERENT DE MARCA

 

 

Ai si tu dreptate pe undeva...:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du'te in genunchi la ala de i l'ai vandut si spune'i ca ai gresit si ca il vrei inapoi. :angry:

i would suck his cock if he would give me my baby back :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
nu am nimic cu honda

ma enerveaza aia care o pupa in fund fara argumenete..asa din auzite

poate ai putea spune ca ma pish pe cbr

chiar nu le vad utilitatea

este yamaha pt frumusete

kawasaki pt putere

si suzuki pt fiabilitate

dar trebuie sa aiba si femeile motocicleta lor nu-i asa?:wacko:

 

 

 

...Rautacios :):P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...