Sari la conținut

Cum Chopperesc Ij Jupi


OLY
 Share

Postări Recomandate

Sa ma exprimez si eu de pe margine.

Daca nu ai decit un singur cadru,adica ala al lui original,e un pic riscant sa-l tai,din motive de ITP si RAR. Pentru o cioparire mai radicala mai fa rost de un cadru fara acte si apuca-te de treaba. Cerul e limita si sa nu se rupa vre-o sudura. Dca nu ai inca un cadru si vrei sa mai faci RAR-ul,tu sau altul,care o sa-l cumpere de la tine,mai bine fa ceva in sensul IJ-ului ala visiniu,ca e frumos.

Oricum,succes in activitate.

post-5541-1143015001_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma exprimez si eu de pe margine.

Daca nu ai decit un singur cadru,adica ala al lui original,e un pic riscant sa-l tai,din motive de ITP si RAR. Pentru o cioparire mai radicala mai fa rost de un cadru fara acte si apuca-te de treaba. Cerul e limita si sa nu se rupa vre-o sudura. Dca nu ai inca un cadru si vrei sa mai faci RAR-ul,tu sau altul,care o sa-l cumpere de la tine,mai bine fa ceva in sensul IJ-ului ala visiniu,ca e frumos.

Oricum,succes in activitate.

 

Bine zis. Nu umbla la cadru ca nema RAR dupa aia. In rest spor la treaba.

 

PS Dupa ce o sa-l termin pe al meu o sa pun niste poze, dar sa te uiti cu atentie ca e cadrul modificat.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu-i amputezi coarnele si rotile.

 

Termina cu prostiile, pt asta s-au inventat rusestile, pt exercitii de fantezie pe ele. De mers o sa mearga oricum la fel, e un fel de Honda Cub (votata cea mai buna motocicleta din lume, daca ai vazut documentarul pe Discovery).

 

Succes.

 

Geo

nu-s yo asha bolnavior sau extremist dar nici cu aspectul lui original nu pot dormi linistit SHAUA E PRIMA CARE ZBOARA :lol:

 

poate te ajuta cu ceva imaginile...la cerere, pot sa-ti dau mai multe. E un ij chopperit cu gust, zic io, si mi-o mers foarte bine, n-am avut probleme cu directia, sau de alta natura

:laugh:

DA intr'adevar foarte frumos facut (cu retineri pt shea) si nu e cine stie ce intervenit ....asa ceva DA zi-mi de furca aia totush :cheers: si kiar te rog sa mai pui merita vazute :laugh:

 

Sa ma exprimez si eu de pe margine.

Daca nu ai decit un singur cadru,adica ala al lui original,e un pic riscant sa-l tai,din motive de ITP si RAR. Pentru o cioparire mai radicala mai fa rost de un cadru fara acte si apuca-te de treaba. Cerul e limita si sa nu se rupa vre-o sudura. Dca nu ai inca un cadru si vrei sa mai faci RAR-ul,tu sau altul,care o sa-l cumpere de la tine,mai bine fa ceva in sensul IJ-ului ala visiniu,ca e frumos.

Oricum,succes in activitate.

am inteles k se omologheaza sau asa ceva .....k tzi se iau bani de orice sudura in plus k p mea ....oricum nu ash risca sa tai cadrul desi un prieten a ajuns la un rezultat frumusel facand asta uite poza cu ijul lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru furca, poti sa-i faci niste prelungitoare( atentie, nu mai lungi de jumatate din distanta dintre juguri). Intradevar, nu e prea "lucrat" dar e destul inchit sa-i schimbe total aspectul de ij clasic. Avantajul e ca in maxim 2 ore , de muncit lejer la ea, poti s-o aduci la starea initiala, toate modificarile aduse sunt reversibile.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine vrea rat-uri adevarate(uite un curent custom prea putin abordat) , iaca adresa de unde am luat poza de mai sus,care este:WWW.RADICALBIKES.CJB.NET.

Zic si iar zic,NU omologarii,ca am impresia ca te rupe la bani + ca te rupe si cu nervii.Solutia este un cadru fara acte,sau pentru adevaratii cunoscatori(si buni meseriasi),un cadru construit de la zero,da aici trebuie scule nene,nu jucarie(masa de facut cadre,aparat de indoit tava,autogen) si bineinteles documentatii,sincer,nu e pentru cei mai slabi de inger. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si am un ij si atrecut prin atatea modificari ca nici eu nu mai stiu ce parti componente are. important e ca acum sta mai bine pe dru si merge si mai bine ( asta din cauza motorului de honda care e in el :moto: ).

 

pt inceput poti sa schimbi telescoapele ( ca sunt cam nasoale la jupi) , iti zic din propria experienta, ca a suferit cam mult din cauza lor, cauta ceva de ceva jopo sau altceva

dar nu rusesti , dupa care poti modifica si cadrul daca vrei dar aici tre sa ai mare grija , mai ales la sudurile care le vei face ;si sa fie f bine centrat aici e o poza cu al meu , poate te ajuta cu ceva sunt si ceva modificari la cadru si ai sa vezi.

si furca spate e schimbata fiind una de honda care e mai ushoara cu 3 kg decat dea originala

post-9047-1143706506_thumb.jpg

post-9047-1143706584_thumb.jpg

post-9047-1143706628_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si am un ij si atrecut prin atatea modificari ca nici eu nu mai stiu ce parti componente are. important e ca acum sta mai bine pe dru si merge si mai bine ( asta din cauza motorului de honda care e in el :moto: ).

 

pt inceput poti sa schimbi telescoapele ( ca sunt cam nasoale la jupi) , iti zic din propria experienta, ca a suferit cam mult din cauza lor, cauta ceva de ceva jopo sau altceva

dar nu rusesti , dupa care poti modifica si cadrul daca vrei dar aici tre sa ai mare grija , mai ales la sudurile care le vei face ;si sa fie f bine centrat aici e o poza cu al meu , poate te ajuta cu ceva sunt si ceva modificari la cadru si ai sa vezi.

si furca spate e schimbata fiind una de honda care e mai ushoara cu 3 kg decat dea originala

:moto: :moto: :moto: omule mai e ceva de ij pe bicicleta aia? e cam.........nu stiu cum sa zic ....are un aspect dezbinat ....nu k ar fi iju frumos si compact .......dar.......it's your choice :moto: :kali: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare lucru nu mai e inafara de rezervor care si el e latit si acum are 17l si de cadru care si el e modidicat in unele zone. eu am urmarit sa ii fac o ciclistica mai buna decat originala, iar acum sta mult mai bine pe drum fiind si garda la sol un pic schimbata. nu imi mai e frica sa intru in curbe cu viteze peste 90km/h ca inainte ca ma rugam sa ies din curba cu bine ca toata vibra si tremura. de aspect .........eu zic ca arata mai bine acum decat in original .............dar asta e............. dupa posibilitati. sunt gusturi si gusturi.........

ieri i-am schimbat roata pe fata , am dat-o jos pe cea pe 21 si am pus pe 18 cu cauciuc de 110 ciuperca, pt a sta mai bine in curbe

si furca spate e prelungita cu 10cm :moto: e lung rau si cine nu stie nu isi mai da seama ca a fost ij

Editat de cicioc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus un honda cb250e are 33cp si e suparat pe distante scurte adica ajunge repede la 100km/h si in a 3-a ajung cu el la 110km/h . in a 5-a nu i-amdat mai mult de 125km/h dar e ok decet originalui dar poate ca o sa-l schimb si pe asta ca din cate m-am interesat am voie sa pun pe el un motor pana la 480cm3 in 4 timri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

si am un ij si atrecut prin atatea modificari ca nici eu nu mai stiu ce parti componente are. important e ca acum sta mai bine pe dru si merge si mai bine ( asta din cauza motorului de honda care e in el :goodposting: ).

 

pt inceput poti sa schimbi telescoapele ( ca sunt cam nasoale la jupi) , iti zic din propria experienta, ca a suferit cam mult din cauza lor, cauta ceva de ceva jopo sau altceva

dar nu rusesti , dupa care poti modifica si cadrul daca vrei dar aici tre sa ai mare grija , mai ales la sudurile care le vei face ;si sa fie f bine centrat aici e o poza cu al meu , poate te ajuta cu ceva sunt si ceva modificari la cadru si ai sa vezi.

si BASCULA spate e schimbata fiind una de honda care e mai ushoara cu 3 kg decat dea originala

 

Mie imi place! Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite asa arata ij-ulmeu

iar daca vrei un cadru de ij festival si un motor facut nou de fapt am tota motocicleta fara fata

 

app. am si actele

 

asa si faza cea mai tare e ca dala le vrei te costa o bere rece:P

dar tre sa astepti pana in iulie cand ma intorc io in tara :goodposting:

 

app

si mai am o gramade de piese

dar te mai costa o bere

mia am inca nu motor dar demontat

deci in total te costa 3 beri reci

ce ziceai de cadru? :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine vrea rat-uri adevarate(uite un curent custom prea putin abordat) , iaca adresa de unde am luat poza de mai sus,care este:WWW.RADICALBIKES.CJB.NET.

Zic si iar zic,NU omologarii,ca am impresia ca te rupe la bani + ca te rupe si cu nervii.Solutia este un cadru fara acte,sau pentru adevaratii cunoscatori(si buni meseriasi),un cadru construit de la zero,da aici trebuie scule nene,nu jucarie(masa de facut cadre,aparat de indoit tava,autogen) si bineinteles documentatii,sincer,nu e pentru cei mai slabi de inger. :goodposting:

 

1. de ce ai inteles tu ca ne intereseaza rat-uri (ce or fi alea?) cand noi vorbeam de Ij-uri (motociclete).

2. ce dreaq sa faci cu un cadru fara acte sau cu unul facut de tine daca nu vrei sa treci pe la omologari...

 

Io unul n-am inteles nimic...

 

pai exact ce am zis daca-l vrei vi si-l iei

 

Daca nu intereseaza pe nimeni cadrul si piesele alea de Ij pe care le ai de dat te scap eu de ele. Caut un cadru cu acte de cand am intrat pe forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadru fara acte inseamna un cadru original de Ij,gasit de tine la cineva si pe care il modifici cum vrei,ca sa nu-l strici pe al tau originalu,pe care ,din pacate,sa afla batuta seria de la RAR. Ce e asa greu de inteles???

Rat-urile sint niste motoare cam din topor,nici eu nu le pot defini exact,opusul tonelor de crom si al vopselurilor de jdemii de coco,fara abtipilde si brizbrizuri. Adica parca zici ca au fost facute pt. saraci.

post-5541-1144364753_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tare!

ha ha ha

da cred ca l-am promis lui speedy.k

sorry

oly

daca omu nu mai vine ti-l dau tie

pe mine nu ma intereseaza cuui i-l dau

da iodeobicei ma tin de cuvant

deci speedy.k e al tau daca zici ca te duci sa-l iei

 

Asa cum am mai spus, incerc sa fac rost de masina. Daca nu reusesc iispun lu' Oly si vorbiti voi.Merci again.

 

Cadru fara acte inseamna un cadru original de Ij,gasit de tine la cineva si pe care il modifici cum vrei,ca sa nu-l strici pe al tau originalu,pe care ,din pacate,sa afla batuta seria de la RAR. Ce e asa greu de inteles???

Rat-urile sint niste motoare cam din topor,nici eu nu le pot defini exact,opusul tonelor de crom si al vopselurilor de jdemii de coco,fara abtipilde si brizbrizuri. Adica parca zici ca au fost facute pt. saraci.

 

Si ? Ti-o inscrii cu cadrul original si dupa aia muti totu' pe ala modificat si mergi cu el ? Cam riscant, nu? Daca te opreste un gabor motorist care se cam pricepe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate,fa cum vrei,eu asa stiu ca se procedeaza. Intrebi ca sa te afli in treaba,sau te apuci de lucrare?Daca toti care apar pe forumul asta si-ar fi pus atitea intrebari nu mai vedeai atitea modificari la socialiste.Ce ma oftica e ca vrei da n-ai prea vrea,pai crezi ca poti face ceva legal? Daca reusesti esti bun,sa te ajute Dumnezeu,eu iti doresc succes de pe acum,da nu mai intreba daca te jenezi sa te apuci de modificat.Daca chiar vrei,treci frate la treaba,fa ceva si vezi tu ce se intimpla.Conteaza si cit de radical vrei sa fii,modifici mai mult sau mai putin? Dar oricum , da-i drumul odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate,fa cum vrei,eu asa stiu ca se procedeaza. Intrebi ca sa te afli in treaba,sau te apuci de lucrare?Daca toti care apar pe forumul asta si-ar fi pus atitea intrebari nu mai vedeai atitea modificari la socialiste.Ce ma oftica e ca vrei da n-ai prea vrea,pai crezi ca poti face ceva legal? Daca reusesti esti bun,sa te ajute Dumnezeu,eu iti doresc succes de pe acum,da nu mai intreba daca te jenezi sa te apuci de modificat.Daca chiar vrei,treci frate la treaba,fa ceva si vezi tu ce se intimpla.Conteaza si cit de radical vrei sa fii,modifici mai mult sau mai putin? Dar oricum , da-i drumul odata.

 

Bey da' nervos mai esti...

Daca ne-am arunca toti asa cu capu' inainte in ilegalitate s-ar alege prafu'.Si dupa aia vrem sa ne respecte lumea pe strada, cand colo noi cu motoare ilegale, cu viteze ilegale si cu manevre ilegale. Oi fi vreunul din aia care dau anunturi de genu' "Cumpar acte"...

Si ca sa-ti mai linistesc nerabdarea uite cam cum arata motorul anul trecut in probe.

 

Asa ca stai linistit ca n-am pierdut timpul, dar nici nu vreau dosar penal aiurea...Mai ales dupa ce in ziua in care am facut poza aia mi-a luat un gabor permisu' ca umblam pe ea in halu' ala vreo 50 de metri pe o straduta sa vad cum merge motoru".

 

Respect.Speedy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...