gianni_83 Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Am luat un zzr400 de curand dar are probleme la pornire,nu vrea s-o ia nici moarta la automat,nici bateria nu prea are putere din cate am observat,claxonul suna ca un oboi ,dar impinsa o ia in 2 metri.aseara mi s--a oprit si in intersectie cu garcea de fata ,ce poate sa aiba.la automat invartesi doar cateodata o ia asta insemnand foarte rar,poate va pricepeti sa imi dati un sfat,apropo bateria pot sa o incarc la redresor daca scrie pe el 6-12V 12-72Ah ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Martie 22, 2006 Autor Share Postat Martie 22, 2006 si cam cat duce la bani sa repar puntea,daca asta e??p[arerea mea e ca la cat am mers aseara trebuia sa incarce ceva in baterie,dar nu baga deloc.cand mi s-a oprit in intersectie nu s-au stins becurile nu s-a intamplat nimic,am incercat cu ea pornita cand acceleram(pe loc)se intensifica lumina de la far,daca o baterie e laba rau chiar mai merge incarcata fara sa fie bagata la un redresor?ca motorul nu cred ca poate sa o incarce bine,mai ales ca am farul pe direct si porneste destul de des termostatul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 motorul o incarca foarte, foarte bine! bateria ta e moarta si incarcarea n-are nimic! daca avea ceva nu se marea lumina cand accelerai! du-te si ia o baterie noua si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 uite frate, am gasit si un site cu distribuitori de baterii ieftinache: http://www.sprinter-distribution.ro/store/...105&brand_name= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 (editat) De unde stii cat de ieftine sunt pe siteul ala ca eu nu am gasit nici o info referitoare la pretz sau la metoda de cumparare ( asta in cazul in care nu ma duc la Brasov sa o iau direct de la ei)? Le-am trimis si mail acum cateva zile da n-am primit nici un raspuns Rectific: mi-au trimis un mail in care imi cer datele personale da ajunsese in bulk si nu-l citisem Editat Martie 22, 2006 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Am luat un zzr400 de curand dar are probleme la pornire,nu vrea s-o ia nici moarta la automat,nici bateria nu prea are putere din cate am observat,claxonul suna ca un oboi ,dar impinsa o ia in 2 metri.aseara mi s--a oprit si in intersectie cu garcea de fata ,ce poate sa aiba.la automat invartesi doar cateodata o ia asta insemnand foarte rar,poate va pricepeti sa imi dati un sfat,apropo bateria pot sa o incarc la redresor daca scrie pe el 6-12V 12-72Ah ?? 99% ca e bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Am primit si o oferta de pretz de la sprinter-distribution: 12V 12Ah....................80 RON + TVA 12V 14Ah....................93 RON + TVA pretzurile isunt pt acumulatorii victor cu intretzinere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Da, 99% e bateria moarta, adica invirte prea incet ca sa porneasca motorul, plus ca in momentul ala scade tare tensiunea si nu mai are scinteie suficienta. Incearca sa cumperi o baterie fara intretinere (neagra, nu transparenta), sint incomparabil mai bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvidia Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 mah nu stiu ce sa zic... am fost si eu in situatia ta... drujba mea pornea la prima pedala nu aveam treaba motorul tragea bine, se ducea frumos in viteza, avea demaraj, dar cand era vorba de porine la automat nici o sansa, am incercat 3 baterii, am incercat alt demaror, si cand deodata mi-a venit fantastica idee sa incerc cu bateria de la masina, si acelasi cacao dar la masina la tata cand am ridicat capota am vazut eu o bujie bosch noua noutza singurica cum stralucea acolo, ce sa faca tata cu ea ca lui ii trebuie 4 si ce m-am gandit eu, ia sa o schimb eu cu bujitza mea cea veche un brisk dar care mergea birci, pun eu bosch-ul fericit si sa vezi minune de atunci nici ca m-am mai dat jos din sa sa dau la pedala, numai la buton porneste baiatu acu faci ce crezi da merita incercat sa vezi si cum stai cu scanteia un set de bujii nu e asa de mult si oricum prinde bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Martie 22, 2006 Autor Share Postat Martie 22, 2006 bateria cand am puso la redresor acum mi-a aratat ca e exact jumatate plina.si am mers asta seara putin cu ea,dar acum la sfarsit iar nu mai pornea..apropo unde se afla sigurantele la asta ca nu mi se aprind luminile de la bord si pozitia spate....iar azi cred k am busit turometrul ca s-a dat inapoi peste aia care il tine ce-i fac...Asta e....doar sunt incepator pana nu o stric bine si o fac la loc nu ma las Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Incearca intai cu o baterie buna, dar nu de masina. Spun nu de masina pentru ca nu e concludent. Cele de masina au capacitate mult mai mare. Daca merge iti cumperi baterie, daca nu poate fi si demarorul (perii duse) si ia curent mai mare decat trebuie, facind sa-ti scada tensiunea la bornele bateriei. O baterie slaba/veche nu se mai poate incarca si nu tine incarcatura. Cand dai la demaror tensiunea scade. Demarorul se invarte si la tensiune mai mica, dar aprinderea electronica (banuiesc ca ai asa ceva din constructie) nu da scanteie sub o anumita tensiune, deci scula nu porneste. Cand o impingi bateria tine tensiunea suficient de sus ca sa ai scanteie. Cu vremea n-o s-o mai poti porni nici asa si nu face bine nici la alternator/punte/regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Martie 22, 2006 Autor Share Postat Martie 22, 2006 Thanks,o sa aplic maine ce ati scris aici,brb cu rezultate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Martie 25, 2006 Autor Share Postat Martie 25, 2006 am incercaat cu alta baterie si nu o ia.problema e ca am si farul pe direct poate suge ala mult...chestia interesanta e ca uneori dupa ce am ers si o las la relanti se opreste,e posibli sa fie pompa?dupa ce o accelerez pe loc relantiul revine foarte greu adica mai sta turata putin si abia apoi revine fara sa o accelerez eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 26, 2006 Share Postat Martie 26, 2006 Greu de spus ce s-a intimplat. Pune si tu mina pe un voltmetru si masoara tensiunile. Altfel ... un diagnostic e imposibil de dat. La bateria ta "jumate" poate insemna 6v. Daca e asa, sigur nu va porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Martie 26, 2006 Share Postat Martie 26, 2006 si eu am aceeasi problema in primul rand desfa electrootoru....99% e plin de praf de carbune si il face sa fure curent ceea ce duce la lipsa scanteii...asta ar fii in cel mai fericit caz......mai grav ar fii sa fie carbunii dusi>>>>>cumperi altii......eu trebui sa imi cumpar carbuni.....am intrebat la motomania si mi-au cerut 30 de euro pe 2 carbuni (....cred ca o sa ii pun daia din piatza .......100%asta e problema......iti garantez si daca nu te pricepi vb cu mao-san Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smile Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 a ' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Aprilie 5, 2006 Autor Share Postat Aprilie 5, 2006 Am dus-o la un tip si am aflat k nu e de la baterie,la cilindrul 2 din dreapta nu merge o supapa ceva ca a incercat baiatul sa vada compresia cu un furtun care il tinea in locul la bujie si tinea degetul pe el si ii tragea degetul inauntru,la celelalte pistoane mergea normal,e posibil din cauza asta sa arda si bujiile mai repede?mentionez ca dupa ce porneste impinsa si se incalzeste,daca o opresc si ii dau imediat la automat porneste dar daca o las mai mult nu mai vrea.Ultima oara cand am pornit-o impinsa a scos mult fum si pentru vreo 2 minute mergea in 3 cilindri ca se auzea mai ciudat motorul,abia dupa aceea si-a revenit. Cam ce sa poate face in situatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 parerea mea: 1.n-am inteles ce a vrut ala cu furtunul, n-am auzit de asa ceva in viata mea 2. daca nu ti se invarte motorul cand dai la automat uitate prima oara la electromotor, bateria nu se strica peste noapte 3. daca iti porneste impinsa nu are motorul nimic. 4. daca iti merge cateodata in 3 pistoane scoate fisele pe rand, vezi care nu functioneaza, schimba bujia. 5. daca tot nu merge cubujia schimbata incearca sa schimbi si fisa. P.S. : nu te mai du la mecanici care iti masoara compresia cu furtunu' in rest mult noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Aprilie 11, 2006 Autor Share Postat Aprilie 11, 2006 Am aflat problema:are pastilele mari(au fost schimbate probabil)si stau supapele deschise,relatari la sfarsitul saptamanii dupa ce o fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.