paduche Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 salut! Am luat un virago xv250 de mai bine de o luna si zilele trecute cand am vrut sa-i curat filtru de aer am descoperit cu stupoare ca lipseste cu desavarsire.Am vorbit cu tipul de la care am luat-o si mi-a zis ca el in lunile cat a fost la el nu ia verificat filtrul de aer.Deci concluzia ar fi ca se merge de ceva vreme fara filtru. Intrebarea mea este, cat de mult rau i-a facut si cat de periculos este pentru un V2 de 250 sa functioneze fara filtru de aer? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) Cumpara un filtru nou si schimba neaparat uleiul. Eventual fa si o spalare a motorului cu ulei nou pe care dupa cateva minute de functionare la relanti, arunca-l. Apoi schimba filtrul de ulei si ulei nou. O parte din praful aspirat ramane in ulei si bineinteles este abraziv. Uzura cauzata de praful aspirat depinde de cat s-a circulat asa. Daca este vorba de cateva sute de km, nu este nici o problema, dar daca au fost mai multe mii ..... Editat Iulie 17, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 salut! Am luat un virago xv250 de mai bine de o luna si zilele trecute cand am vrut sa-i curat filtru de aer am descoperit cu stupoare ca lipseste cu desavarsire.Am vorbit cu tipul de la care am luat-o si mi-a zis ca el in lunile cat a fost la el nu ia verificat filtrul de aer.Deci concluzia ar fi ca se merge de ceva vreme fara filtru. Intrebarea mea este, cat de mult rau i-a facut si cat de periculos este pentru un V2 de 250 sa functioneze fara filtru de aer? Multumesc depinde cum si pe unde a mers, ti-as recomanda sa cureti/sa verifici cu atentie carburatoarele/corpul carburatoarelor pentru uzura excesiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 chiar daca nu ai bani de filtru original, sau nu gasesti, poti monta unul de masina. sa se potriveasca...eu asa am facut si nu am probleme,desi toti au ras de mine pe forum. am iesit de 20 ori mai ieftin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Cumpara un filtru nou si schimba neaparat uleiul. Eventual fa si o spalare a motorului cu ulei nou pe care dupa cateva minute de functionare la relanti, arunca-l. Apoi schimba filtrul de ulei si ulei nou. O parte din praful aspirat ramane in ulei si bineinteles este abraziv. Uzura cauzata de praful aspirat depinde de cat s-a circulat asa. Daca este vorba de cateva sute de km, nu este nici o problema, dar daca au fost mai multe mii ..... sa nu fie cu suparare, dar prin ce procedeu trece praful de segmenti hãt in baia de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 chiar daca nu ai bani de filtru original, sau nu gasesti, poti monta unul de masina. sa se potriveasca...eu asa am facut si nu am probleme,desi toti au ras de mine pe forum. am iesit de 20 ori mai ieftin.... daca pretul mediu la in filtru ii 30 ron si tu ai gasit de 20 de ori mai ieftin, inseamna ca filtrul de masina ii 1,5 ron; ia si mie 10 bucati ca iti dau banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 sa nu fie cu suparare, dar prin ce procedeu trece praful de segmenti hãt in baia de ulei? buna intrebare. probabil trece dupa ce face praf segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) bai sincer , chiar ma gindeam cum dracului sa ajunga praful in ulei . acum na si praful e de mai multe genuri daca ar fi sa zicem de origine vegetala el ar fi distrus in camera de ardere sa zicem ca e praful ce rezulta din minerale el ar ramine in filtrul de ulei . , hai ma gata ca mor dracului de ris la faza cu praful in ulei ca sa ajunga acolo ar trebui ca segmentul de ardere sa fie muci cel de radere la fel si atunci ori lasi in urma ta un nor gros de fum ori stai linga motor si fluieri a paguba facind socoteli cit mai ai pina la leafa ca sa iti iei piese . Editat Iulie 17, 2009 de rados Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (...) si atunci ori lasi in urma ta un nor gros de fum ori stai linga motor si fluieri a paguba facind socoteli cit mai ai pina la leafa ca sa iti iei piese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 daca pretul mediu la in filtru ii 30 ron si tu ai gasit de 20 de ori mai ieftin, inseamna ca filtrul de masina ii 1,5 ron; ia si mie 10 bucati ca iti dau banii. pretul mediu al meu e cam de 100 euro la Honda mea. cred ca se referea la pretul filtrelor pt. moto si nu prea gasesti filtru de aer la 30 de lei pentru auto decat rar, pt. masini vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 sa nu fie cu suparare, dar prin ce procedeu trece praful de segmenti hãt in baia de ulei? Praful odata lipit pe pelicula de ulei din cilindrii nu mai pleaca din motor, si ghici unde se aduna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Praful odata lipit pe pelicula de ulei din cilindrii nu mai pleaca din motor, si ghici unde se aduna deci praful ajunge in motor, trece de segmenti si se lipeste de pelicula de ulei de pe cilindrii, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.