Sari la conținut

virago fara filtru de aer


Postări Recomandate

salut!

 

Am luat un virago xv250 de mai bine de o luna si zilele trecute cand am vrut sa-i curat filtru de aer am descoperit cu stupoare ca lipseste cu desavarsire.Am vorbit cu tipul de la care am luat-o si mi-a zis ca el in lunile cat a fost la el nu ia verificat filtrul de aer.Deci concluzia ar fi ca se merge de ceva vreme fara filtru.

Intrebarea mea este, cat de mult rau i-a facut si cat de periculos este pentru un V2 de 250 sa functioneze fara filtru de aer?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara un filtru nou si schimba neaparat uleiul. Eventual fa si o spalare a motorului cu ulei nou pe care dupa cateva minute de functionare la relanti, arunca-l. Apoi schimba filtrul de ulei si ulei nou. O parte din praful aspirat ramane in ulei si bineinteles este abraziv. Uzura cauzata de praful aspirat depinde de cat s-a circulat asa. Daca este vorba de cateva sute de km, nu este nici o problema, dar daca au fost mai multe mii .....

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

Am luat un virago xv250 de mai bine de o luna si zilele trecute cand am vrut sa-i curat filtru de aer am descoperit cu stupoare ca lipseste cu desavarsire.Am vorbit cu tipul de la care am luat-o si mi-a zis ca el in lunile cat a fost la el nu ia verificat filtrul de aer.Deci concluzia ar fi ca se merge de ceva vreme fara filtru.

Intrebarea mea este, cat de mult rau i-a facut si cat de periculos este pentru un V2 de 250 sa functioneze fara filtru de aer?

 

Multumesc

 

depinde cum si pe unde a mers, ti-as recomanda sa cureti/sa verifici cu atentie carburatoarele/corpul carburatoarelor pentru uzura excesiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca nu ai bani de filtru original, sau nu gasesti, poti monta unul de masina. sa se potriveasca...eu asa am facut si nu am probleme,desi toti au ras de mine pe forum. am iesit de 20 ori mai ieftin....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpara un filtru nou si schimba neaparat uleiul. Eventual fa si o spalare a motorului cu ulei nou pe care dupa cateva minute de functionare la relanti, arunca-l. Apoi schimba filtrul de ulei si ulei nou. O parte din praful aspirat ramane in ulei si bineinteles este abraziv. Uzura cauzata de praful aspirat depinde de cat s-a circulat asa. Daca este vorba de cateva sute de km, nu este nici o problema, dar daca au fost mai multe mii .....

sa nu fie cu suparare, dar prin ce procedeu trece praful de segmenti hãt in baia de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar daca nu ai bani de filtru original, sau nu gasesti, poti monta unul de masina. sa se potriveasca...eu asa am facut si nu am probleme,desi toti au ras de mine pe forum. am iesit de 20 ori mai ieftin....

daca pretul mediu la in filtru ii 30 ron si tu ai gasit de 20 de ori mai ieftin, inseamna ca filtrul de masina ii 1,5 ron; ia si mie 10 bucati ca iti dau banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai sincer , chiar ma gindeam cum dracului sa ajunga praful in ulei . :bounce: acum na si praful e de mai multe genuri daca ar fi sa zicem de origine vegetala el ar fi distrus in camera de ardere sa zicem ca e praful ce rezulta din minerale el ar ramine in filtrul de ulei .

 

, hai ma gata ca mor dracului de ris la faza cu praful in ulei :rock: :moto: ca sa ajunga acolo ar trebui ca segmentul de ardere sa fie muci cel de radere la fel si atunci ori lasi in urma ta un nor gros de fum ori stai linga motor si fluieri a paguba facind socoteli cit mai ai pina la leafa ca sa iti iei piese .

Editat de rados
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) si atunci ori lasi in urma ta un nor gros de fum ori stai linga motor si fluieri a paguba facind socoteli cit mai ai pina la leafa ca sa iti iei piese .

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pretul mediu la in filtru ii 30 ron si tu ai gasit de 20 de ori mai ieftin, inseamna ca filtrul de masina ii 1,5 ron; ia si mie 10 bucati ca iti dau banii.

 

pretul mediu al meu e cam de 100 euro

la Honda mea.

cred ca se referea la pretul filtrelor pt. moto

si nu prea gasesti filtru de aer la 30 de lei pentru auto decat rar, pt. masini vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Praful odata lipit pe pelicula de ulei din cilindrii nu mai pleaca din motor, si ghici unde se aduna :lol:

deci praful ajunge in motor, trece de segmenti si se lipeste de pelicula de ulei de pe cilindrii, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...