stoeanp Postat Martie 26, 2006 Share Postat Martie 26, 2006 sal baieti! merge intr-un cilindru, scoate fum negru cu tot cu benzina. din cilindrul care nu merge curge benzina. i-am schimbat cablurile de acceleratie(improvizatie bineinteles din cauza ghidonului) si am probleme cu ele. cum draq se poate monta un cablu de acceleratie ca sa se potriveasca perfect pe locasele de la carburatoare si cele de la comenzi? eu sincer nu am nici cea mai mica idee. va rog ajutati-ma ca o iau razna. era sa-l caftesc azi pe un obosit care a venit sa ma ia la roate ca motorul meu il deranjeaza. eu ma chinuiam sa-l fac sa mearga si vine tartanu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 Pai.. fumul negru = amestec prea bogat = carburator dereglat si/sau filtru de aer infundat. Te-ai uitat la bujii? cum arata? Pun pariu ca ambele sunt afumate, ba poate chiar si uleioase. Pune bujii noi, verifica daca dau ambele scanteie, verifica filtrul de aer si regleaza carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 27, 2006 Autor Share Postat Martie 27, 2006 bujiile sunt pline de benzina, carburatoarele sunt noi(k68), bujiile au fost boch dar le-am aruncat pt ca s-au bulit si am pus sinterom. filtrul de aer arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 amestec prea bogat si/sau lipsa scantei sau avans busit. ai verificat scanteile? sunt mari, carnoase? verifica-le atat la pedala cat si in mers. in mers le verifici scotand fisa de la o bujie si bagand-o repede pe o bujie de rezerva, bineinteles cu manusi. dar mai intai tb sa o faci sa mearga in 2 cilindri. 1. verifica scanteile. 2. verifica avansul, cel static (daca e la mijloc e ok) si cel centrifugal - sa nu aibe arcuri rupte 3. verifica platinile 4. verifica nivelul de benzina in carburatoare (motorul pus pe cricul central, desfaci cele 2 suruburi care tin burta si o scoti usurel). nivelul tb sa fie egal si nu prea mare 5. verifica pozitia acului de dozaj. daca e la mijloc sau mai sus incearca sa-l cobori o pozitie mai jos 6. saraceste-i amestecul desuruband surubul de aer. desurubeaza-l cel putin 2 ture complete, sau insurubeaza-l de tot si desurubeaza-l vreo 4 ture. (asta e orientativ, esential e sa il desurubezi pana nu mai scoata fum negru si mai mult, pana cand bujiile ajung brune). 7. nu da foarte multe pedale, din cauza asta se uda bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 29, 2006 Autor Share Postat Martie 29, 2006 cred ca am descoperit care e faza cu fumul. i-mi intra benzina in ulei. am stricat tot uleiul, am schimbat uleiul, iar a intrat benzina in ulei. pe unde draq intra benzina in ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 pe la segmenti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 cred ca am descoperit care e faza cu fumul. i-mi intra benzina in ulei. am stricat tot uleiul, am schimbat uleiul, iar a intrat benzina in ulei. pe unde draq intra benzina in ulei? in mod sigur ai nivelul prea mare la carburatoare. e singura explicatie pt care ai atat de multa benzina in cilindri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 30, 2006 Autor Share Postat Martie 30, 2006 pai setul abia e schimbat, carburatoarele sunt noi (K68) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 Tocmai ca sunt toate noi si nerodate Carburatoarele vin dereglate din "fabrica". Benzina iti intra in ulei pe la cilindrul ala care nu merge si unde e bujia uda. Ai verificat ce ti-am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Vezi dak plutitorul de la carburatorul din stanga nu-i spart.Dak motorul sta pe cricul lateral prea inclinat si plutitorul nu inchide itzi curge benzina in cilindru,iar dak supapa de la admisie ramane deschisa atunci cand orpesti motorul..........eu am patit asa ceva anul trecut din cauza cricului lateral unui plutitor spart......nu mi-am dat seama decat prea tarziu......cam asta ar fi motivul pt benzina din ulei.....inca ceva.....cand opresti motorul ca sa fii sigur inchide si robinetul de sub rezervor....(vezi sa nu fie si ala uzat....curge si atunci cand e inchis). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 31, 2006 Autor Share Postat Martie 31, 2006 Tocmai ca sunt toate noi si nerodate Carburatoarele vin dereglate din "fabrica". Benzina iti intra in ulei pe la cilindrul ala care nu merge si unde e bujia uda. Ai verificat ce ti-am zis? da, am verifcat. Vezi dak plutitorul de la carburatorul din stanga nu-i spart.Dak motorul sta pe cricul lateral prea inclinat si plutitorul nu inchide itzi curge benzina in cilindru,iar dak supapa de la admisie ramane deschisa atunci cand orpesti motorul..........eu am patit asa ceva anul trecut din cauza cricului lateral unui plutitor spart......nu mi-am dat seama decat prea tarziu......cam asta ar fi motivul pt benzina din ulei.....inca ceva.....cand opresti motorul ca sa fii sigur inchide si robinetul de sub rezervor....(vezi sa nu fie si ala uzat....curge si atunci cand e inchis). plutitoru' e ok, din carburatoare nu iese nimic, doar prin preaplin. dupa mai multe investigatii am gasit o supapa de admisie care nu inchidea bine si 2 segmenti blocati. supapa am rezolvat-o, segmentii sunt cei care vin pe fiecare piston al doilea dinspre fusta spre cap, i-am rezolvat si pe astia. dupa cateva reglaje a inceput sa mearga cat de cat, consum (cu 2,5 L nu am apucat sa merg un km), scoate fum la greu, rar merge in ambii cilindri, imi uda o bujie si cealalta e afumata. baieti ce sa zic, deja imi vine sa-mi bag picioarele in ea de comunista ordinara. am luat-o ca sa repar la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicicleta Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 verifica drumul benzinei de la rezervor pâna laarburatoare vezi ce se intâmpla acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 vezi ca, carburatoarele K68 vin cu defect din fabrica....cuiul ponton ramane blocat pe deschis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! scoate capacu ala de jos de la carburator si vezi cum sta treaba......indoaie urechea aia pe care sta cuiu ponton si ai sa vezi ca mere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Aprilie 1, 2006 Autor Share Postat Aprilie 1, 2006 (editat) AM GASIT! MII DE MULTUMIRI LUI BIKER1977 AKA MIHAI CALINESCU!!! multumesc si celor care au venit cu o idee. va salut! Editat Aprilie 1, 2006 de stoeanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 Printre altele, verifica scinteia (sa fie albastra si "plina" la fiecare bujie. Poate fi si din bobina de inductie. Dar la modul in care consuma benzina...eu cred ca e ceva grav cu nivelul la carburator. Adica prea curge benzina (2,5 litri/km)....sigur cuiele pontou nu lucreaza cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Aprilie 1, 2006 Autor Share Postat Aprilie 1, 2006 am crezut ca am rezolvat. nu reusesc sa-i dau de cap. maine sa vad ce pot sa-i mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demoto Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 nu vreau sa te descurajez...parerea mea, este ca o sa i dai de kap, caci sunt multi pe aici care te pot ajuta... o sa mearga bine motoru! curaj!....problema este ca dupa ce o sa mearga bine, o sa inceapa sa cad iar..usor usor, un cable, ambreiaju..sau altele..o sa le repari, normal, dar iar o sa inceapa..parerea mea..este sa vinzi...si daca nu ai bani, ia ti un simson..eu am avut..cadea si ala, dar baremi era un cilindru...si mult mai usor la reparat..eu am facut cam 2000 km cu simsonu...reglaje usoare..mai nimik..! Bafta..sper sa reglezi..! cu piesele asa este..vin naspa, dar nu din fabrica de la maam lor..daca ajungi sa iei din fabrika...sunt super...dar costa mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 (editat) am crezut ca am rezolvat. nu reusesc sa-i dau de cap. maine sa vad ce pot sa-i mai fac. "din cilindrul care nu merge curge benzina" nu e stransa destul de bine chiuluasa(strage suruburile cu o chee dinamometrica dar grija ca se strica filetul la prezoane...sau se rup )....dupa care verifica segmentii...schimba i ,sunt in jur de 200mii in suceava in bazar .regleaza supapele( daca ai uzura....nu folosii lerele ca reglezi prost ) bucsele de la supape se freaca...pe acolo poate sa ti consume uleiul...si sa scoata fumul ala negru (sau o supapa sa nu inchida bine verifica pragul supapelor.... in rest ce sa ti mai zic bafta...si bine ai venit in lumea nepristilor...aici o sa inveti mecanica nu vreau sa te descurajez...parerea mea, este ca o sa i dai de kap, caci sunt multi pe aici care te pot ajuta... o sa mearga bine motoru! curaj!....problema este ca dupa ce o sa mearga bine, o sa inceapa sa cad iar..usor usor, un cable, ambreiaju..sau altele..o sa le repari, normal, dar iar o sa inceapa..parerea mea..este sa vinzi...si daca nu ai bani, ia ti un simson..eu am avut..cadea si ala, dar baremi era un cilindru...si mult mai usor la reparat..eu am facut cam 2000 km cu simsonu...reglaje usoare..mai nimik..! Bafta..sper sa reglezi..! cu piesele asa este..vin naspa, dar nu din fabrica de la maam lor..daca ajungi sa iei din fabrika...sunt super...dar costa mult! priveste o nepra care a mers mult /O-Dnepr-si...ute-t36209.html si a fost si la intrunirea de iarna si acolo chiar a fost in apele ie....singura fara probleme...650km in februarie cat despre simson...merge e fainut..dar cam mic...si nu gasesti piese la nepra piese ieftine...facute cam din coada de topor dar dupa o rectificare merg si alea saliveaza uitandu te la poze si crede ma ca mi i dor de aventurile cu nepra mea tot timpul se stricca ...dar ajungeam la destinatie (acum am o honda de 650) Editat Aprilie 1, 2006 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slick Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Prea multe probleme...asa e cu motoarele vechi....pana nu le faci bucatele si le iei pe toate la rand nu rezolvi nimic.(poate doar daca ai f. f. mult noroc). Daca intra benzina in ulei e clar ca ai probleme la segmenti....spui ca ai setul nou...dar....se potrivesc oare la cota?...au fost montati de un specialist ?....degeaba pui segmenti noi de cota 0 dak tu ai la camasa cota 1 sau mai rau......ADIO compresie....si implicit consum de tractor si fum asemenea !!! Incearca sa rezolvi problemele pe rand...prin eliminare : 1. Verifica in primul rand segmentii si chiar pistoanele (vezi cum se aseaza segmentii pe ele si vezi sa nu fie sparte....chiar si cea mai mica spartura creeaza probleme mari). Introdu pistonul cu segmentii pe el, pe cilindru si uita-te la deschiderea segmentilor...nu trebuie sa depaseasca grosimea unei lame de ras !!! 2. Dupa ce te-ai asigurat cu segmentii si pistoanele, verifica etanseitatea garniturii de chiuloasa si a galeriilor de evacuare. 3. Informeaza-te care este punctul de aprindere la motorul respectiv si regleaza platinile corespunzator! Foloseste un comparator sau o rigla de masurat avansul dupa care verifica scanteia la bujii cu acestea afara. 4. Dupa ce ai reglat platinile si avansul si te-ai asigurat ca functioneaza corespunzator, mai raman de reglat carburatoarele. Daca zici ca sunt noi nu ai de reglat decat nivelul de benzina si sa te asiguri ca, cuiul pontou isi face datoria. ITI UREZ MULTA BAFTA, RABDARE SI SPOR LA TREABA !!! " IA-O INCET , CA GRABA STRICA ORICE EFECT" Te mai pot ajuta cu nr. de telefon si adresa unui meserias (strungar) din Ploiesti care face treaba foarte buna. Repara ambielaje, le bucseaza, le centreaza, face segmenti (de calitate) de orice dimensiuni, toarna pistoane, confectioneaza diferite piese...etc. E foarte priceput si are toate sculele si cunostintele necesare....si nu e piperat la preturi! De exemplu un set de segmenti costa 150.000 . Contactati-ma la adresa born4u_ro@yahoo.com daca vreti adresa si nr. lui de tel. !!! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 3. Informeaza-te care este punctul de aprindere la motorul respectiv si regleaza platinile corespunzator! Foloseste un comparator sau o rigla de masurat avansul dupa care verifica scanteia la bujii cu acestea afara. 4. Dupa ce ai reglat platinile si avansul si te-ai asigurat ca functioneaza corespunzator, mai raman de reglat carburatoarele. Daca zici ca sunt noi nu ai de reglat decat nivelul de benzina si sa te asiguri ca, cuiul pontou isi face datoria. 3.niprana n-are decat o platina 4.da!da!s-o crezi tu ca daca-s noi doar nivelul trebuie reglat. Stoeanp@: pe viitor ar fi bine cand cumperi un motor sa te uiti in mod special la starea lui tehnica si mai putin la ce rezervor lacrima,ghidon,roata lata etc are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Aprilie 4, 2006 Autor Share Postat Aprilie 4, 2006 Prea multe probleme...asa e cu motoarele vechi....pana nu le faci bucatele si le iei pe toate la rand nu rezolvi nimic.(poate doar daca ai f. f. mult noroc). Daca intra benzina in ulei e clar ca ai probleme la segmenti....spui ca ai setul nou...dar....se potrivesc oare la cota?...au fost montati de un specialist ?....degeaba pui segmenti noi de cota 0 dak tu ai la camasa cota 1 sau mai rau......ADIO compresie....si implicit consum de tractor si fum asemenea !!! Incearca sa rezolvi problemele pe rand...prin eliminare : 1. Verifica in primul rand segmentii si chiar pistoanele (vezi cum se aseaza segmentii pe ele si vezi sa nu fie sparte....chiar si cea mai mica spartura creeaza probleme mari). Introdu pistonul cu segmentii pe el, pe cilindru si uita-te la deschiderea segmentilor...nu trebuie sa depaseasca grosimea unei lame de ras !!! 2. Dupa ce te-ai asigurat cu segmentii si pistoanele, verifica etanseitatea garniturii de chiuloasa si a galeriilor de evacuare. 3. Informeaza-te care este punctul de aprindere la motorul respectiv si regleaza platinile corespunzator! Foloseste un comparator sau o rigla de masurat avansul dupa care verifica scanteia la bujii cu acestea afara. 4. Dupa ce ai reglat platinile si avansul si te-ai asigurat ca functioneaza corespunzator, mai raman de reglat carburatoarele. Daca zici ca sunt noi nu ai de reglat decat nivelul de benzina si sa te asiguri ca, cuiul pontou isi face datoria. ITI UREZ MULTA BAFTA, RABDARE SI SPOR LA TREABA !!! " IA-O INCET , CA GRABA STRICA ORICE EFECT" Te mai pot ajuta cu nr. de telefon si adresa unui meserias (strungar) din Ploiesti care face treaba foarte buna. Repara ambielaje, le bucseaza, le centreaza, face segmenti (de calitate) de orice dimensiuni, toarna pistoane, confectioneaza diferite piese...etc. E foarte priceput si are toate sculele si cunostintele necesare....si nu e piperat la preturi! De exemplu un set de segmenti costa 150.000 . Contactati-ma la adresa born4u_ro@yahoo.com daca vreti adresa si nr. lui de tel. !!! Bafta! multumesc mult pt sfaturi, dar cred ca 150k nu e o suma enorma pt un set de segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 daca folosesti in continuare bosh sau suintr\erom o sa ai probleme cu el din cauza sta pune ceva mai bun increca de ex ce e si ieftin adik brisk sunt ok pt motoarele care ajung la temperaturi mari ca dneper asta in caz ca nu vrei sa iti iei ngk care sunt bujii nu gluma o sa fie alta aprindere acolo o sa vezi si tu si asta sa sti ca influenteza f mult cum merge si cat consuma asa ca.................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 daca folosesti in continuare bosh sau suintr\erom o sa ai probleme cu el din cauza sta pune ceva mai bun increca de ex ce e si ieftin adik brisk sunt ok pt motoarele care ajung la temperaturi mari ca dneper asta in caz ca nu vrei sa iti iei ngk care sunt bujii nu gluma o sa fie alta aprindere acolo o sa vezi si tu si asta sa sti ca influenteza f mult cum merge si cat consuma asa ca.................. spui numai tampenii si nu ai nici cea ma mica idee despre ceea ce inseamna cifra termica a bujiilor. Terog cauta topicurile de la service in care se vb despre asta si apoi mai vezi daca crezi ce ai scris aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 spui numai tampenii si nu ai nici cea ma mica idee despre ceea ce inseamna cifra termica a bujiilor. Te rog cauta topicurile de la service in care se vb despre asta si apoi mai vezi daca crezi ce ai scris aici sa stii ca are dreptate...olecuta....bujiile bosh sunt foarte proaste!!!!!la nepra nu mergeau aproape deloc....incearca mai multe feluri de bujii...sa vezi poate problema era doar de la bujii(eu am patit odata si vroiam si eu sa i dau foc...dar am schimbat bujiile si a mers) am vazut la mz etz...ca sunt foarte pretentioase...trebuia bujii care sa reziste la temperaturi mari(ceva pentru trabaturi)..altfel nu mergea decat 30 de secude...la nepra nu este cazul....dar daca nu sunt reglate carburatoarele bafta si spune si tu mai exact care este problema ....(cum sunt bujiile...??culoare...ce fum mai scoate motorul...la rece, la cald..???) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 daca vorbiti de besch-urile de 200-300.000 4 buc, alea sunt execrabile! si la reprezentanta cam joci alba-neagra cu ele! eu prefer brisk cand n-am bani (foarte bune pt. banii pe care ii dai pe ele) sau denso iridium power! am pus pe jawa... se simte enorm! consuma mai putin (nu cu mult, 3-400 ml/100km in oras) dar se tureaza muuuuuuuuuuuult mai fain motorul si suna altfel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.