Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 SALUTARE!AM INCRECAT APROXIMATIV TOATE METODELE DE A FACE NIPRUL MEU (MODIFICAT)SA FUNCTIONEZE SI EL CA TOATE NIPRELE , ADIK IN 2 CILINDRII......... NU VREA.... CARBURATORUL DREPT CURGE DE SPARGE.... (AM DESCOPERIT PLUTITORUL SPART...-BUN , L-AM SCOS L-AM LIPIT ) SI TOT CURGE....... KAKATURI DE K-63.... VIN ACUSI VACUUMATICELE DE 400MM DIFUZORUL , DAR MOMENTANM VREAU SA O DUC LA R.A.R. SI SA O AUDA AIA .... MACAR ATAT K LA CAT E MODIFICAT.... SPER SA FUNCTIONEZE CU SPAGA....... SI CUM SPUNEAM : ASEARA IN LOC SA MA UIT LA MECI , AM TOT INCERCAT SA-L FAC SA FUNCTIONEZE IN 2 PISTOANE .........CUM AR FI SI NORMAL...INCEP SA MA GANDESC LA AXA CU CAME... SAU VREUN GUNOI CARE NU LASA SUPAPELE SA INCHIDA CUM TREBUIE..... DE MENTIONAT E CA DA RATEURI IN CARBURATORUL RESPECTIV... CUM DREAQU?!?!?!? ADIK BENZINA ARE DE DA PE AFARA SI TOT DA RATEURI INCARBURATOIR?!?! VA ROG , PT. CEI MAI PRICEPUTI SA MA AJUTE (DACA STIU SI SE PRICEP ... DE MESTERII POULII SUNT TOTAL SATUL....) CAM ATAT! VA ASTEPT CU SUGESTII(DA VA ROG EU CAT MAI REPEDE CA LUNEA ASTA VREAU SA O URC IN REMORCA SI SA O DUC LA R.A.R.(ERA SI CAZUL CA MI S-A APLECAT DE NIPRU.....)SI INN GENERAL DE MOTOCICLETE CARE NU FUNCTIONEAAZA.... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 probabil ca ai verificat si electrica, sa-ti dea scanteie si pe cilindrul respectiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 iti aprinzi tigara... acum cred ca e bujia... stai sa verific.!!!mai vb maine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 PLUTITORUL SPART...-BUN , L-AM SCOS L-AM LIPIT schimba-l nu umbla cu carpeli la carb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 Pai dak itzi da rateuri in carb inseamna ca da prea multa benzina......Ai nivelul prea mare din cauza plutitorului spart.Asa am patit si eu mai demult......Dak nu pui unul bun nu porneste......Verifica totusi si scanteia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 31, 2006 Share Postat Martie 31, 2006 pai la 4 t da rateu pe admisie daca ai avansu prea mare(acu nu stiu ce sa zic k zici k celalalt cil merge) si prinde admisia deschisa si poc ,poc! sau nu ai reglat tu supapele bine pe partea aia... sau admisia de pa partea aia nu sa inchide... ai verif compresia?iti spune imediat daca se inchid bine supapele... sau mai e o treabaaa...cind bobina de inductie incepe sa se "duca" asa face: "afara" da scinteie inauntru ciuciu...s-o fi bulit pe parte aia bobina asta in cazu in care ai bobina originala,dubla(incearka sa inversezi fishele de la bujii intre ele,acolo direct de la bobina... sau daca ai doua bobine inverseazale si daca tot asa face inseamna ca bobina e buna dar ai tu ceva la supape....incearca sa inversezi si bujiile intre ele sa vezi reactia.. hai baga munca la ea k e cald afara si cam somezi din cite se vede... si sa scrii si aci sa vedem ce avea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 1, 2006 Share Postat Aprilie 1, 2006 ....... ok , scuzati-ma dar am avut o betie aseara dupa ce am vazut ca nu mere nu mere si iar nu mere.... am fost la unu , ieri mai pe dimineatza cu chiulasa si am mai pasuit (cica) supapa de admisie.... cred ca mai mult mi-a gripat-o.... aia nu inchidea cu benzina.... in schimb am invresat bujiile si nu a mai pornit de nici o culoare...deci : S-AR PUTEA SA FIE BUJIA... o sa iau un set de bujii 14NP24 , dar momenatan ma doare rau capu....ca am facut-o lata...am dormit pan la 2 dupa amiaza, cand au venit 2 amici sa ma ia de acasa sa bem o bere(culmea...)cu totii ! au venit o tura bikerii din buzau si ne-am adunat la un bar "TAIFAS"...dar promit ca mai incerc in seara asta si va zic maine ce si cum ! sincer , sunt cam demoralizat.... dupa ce am ajuns la aproape 30milioane bagate intr-un nipru.... si sa nu functioneze bine..... , mi-a cam trecut TOT cheful...plus ca se invart astia cu scuterele de imi vine sa mor....numai prin fatza casei mele.... sa-i foout.... mai vb! bafta! chiar asha, nu cumparati un nipru? ieftineaua(17milioane) in pretz intra un combinezon piele Vanucci, o casca Lazer(un pic zgariata) inca o pereche de segmenti goetze, o baterie de carburatoare vacumatice de kawasaki xz-9-R din 1994., in stare perfecta+flansele gata facute, si zincate....... dak o inscriu saptamana viitoare o dau cu 20mil....(lei vechi) nu mai pot... mi-a mancat nervii , banii , si mi-a trecut tot cheful.... imi dau demisia(de data asta de tot..... pt. k am mai avut o tentativa....) parerea mea e ca daca vrei sa fii BIKER , trebuie sa ai motor cat de cat functionabil....(daca nu am dreptate va rog contraziceti-ma....) v-am salutat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 ....... ok , scuzati-ma dar am avut o betie aseara dupa ce am vazut ca nu mere nu mere si iar nu mere.... am fost la unu , ieri mai pe dimineatza cu chiulasa si am mai pasuit (cica) supapa de admisie.... cred ca mai mult mi-a gripat-o.... aia nu inchidea cu benzina.... in schimb am invresat bujiile si nu a mai pornit de nici o culoare...deci : S-AR PUTEA SA FIE BUJIA... o sa iau un set de bujii 14NP24 , dar momenatan ma doare rau capu....ca am facut-o lata...am dormit pan la 2 dupa amiaza, cand au venit 2 amici sa ma ia de acasa sa bem o bere(culmea...)cu totii ! au venit o tura bikerii din buzau si ne-am adunat la un bar "TAIFAS"...dar promit ca mai incerc in seara asta si va zic maine ce si cum ! sincer , sunt cam demoralizat.... dupa ce am ajuns la aproape 30milioane bagate intr-un nipru.... si sa nu functioneze bine..... , mi-a cam trecut TOT cheful...plus ca se invart astia cu scuterele de imi vine sa mor....numai prin fatza casei mele.... sa-i foout.... mai vb! bafta! chiar asha, nu cumparati un nipru? ieftineaua(17milioane) in pretz intra un combinezon piele Vanucci, o casca Lazer(un pic zgariata) inca o pereche de segmenti goetze, o baterie de carburatoare vacumatice de kawasaki xz-9-R din 1994., in stare perfecta+flansele gata facute, si zincate....... dak o inscriu saptamana viitoare o dau cu 20mil....(lei vechi) nu mai pot... mi-a mancat nervii , banii , si mi-a trecut tot cheful.... imi dau demisia(de data asta de tot..... pt. k am mai avut o tentativa....) parerea mea e ca daca vrei sa fii BIKER , trebuie sa ai motor cat de cat functionabil....(daca nu am dreptate va rog contraziceti-ma....) v-am salutat! dark-rider baci , cred ca tu esti omul care 'face' un nipru de cel mai mult timp.... Doar doua aspecte trebuie clarificate :scinteie si benzina! -verifica punctul de aprindere pe fiecare cilindru!pentru ca , camele nu sint simetrice(desi asa ar trebui...), il invirti incetuc, si verifici sucesiv momentul aprinderii pe fiecare cilindru. -daca ai 2 bobine de inductie nu le lega pe aceiasi platina in paralel(sau , DA , dar cu doua apinderi de Dacia) leaga-le in serie. -cumpara 2 bujii noi de Sinterom -vezi supapele daca inchid, vezi daca dat al picior nu se modifica jocul la culbutori datorita unor eventuali tacheti uzati neuniform -vezi daca etanseaza bine carburatoarele pe chiuloasa(daca nu-s deformate flansele de la ceva stringeri animalice+garnituri+optional silicon pina vezi care-i baiu), pt. ca daca trage si numa o țîră de aer nu va porni si o sa ai niste rateuri de toata frumusetea. Chema pe cineva care se pricepe si si-l intretine singur, ii dai o bere(tu te abtii!), te uiti la el , taci , asculti, memorezi .... rabdare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 intrebare: cum se verifica daca inchid supapele, trebuie data jos chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 (editat) si sa nu-ti imaginezi ca vei gasi pe cineva care o sa-ti acorde permanent asistenta tehnica la 'utilaj' .Sansa ta ca sa te dai cu acest gen de scula este sa inveti sa-l intretii singur, si acum cind incerci sa-l pui la punct este cel mai bine.Fiecare are baiurile sale si trebuie sa i le inveti, altfel...pînă-i hău... intrebare: cum se verifica daca inchid supapele, trebuie data jos chiulasa? daca vrei sa verifici de-adevaratelea , Da! O dai jos , pui benzina in galeria de admisie , si apoi in cea de evacuare , si dupa citeva minute verifici daca apar curgeri sau umeziri incamera de explozie. Editat Aprilie 12, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Bai Gabi, daca tot nu merge in 2 cilindri, intoarce motorul cu cilindrul bun in sus, scoatei-l pe ala praf cu tot cu biela si sudeaza-i o tabla si uite cum ai facut un Nipru de 325 monocilindru! Acuma lasand gluma la o parte eu sunt convins ca se poate face frate, nu are de ce sa faca figuri asa aiurea, de ce sa il dai asa cu usurinta? Exact acum cand aproape l-ai terminat... n-ar fi pacat? Eu am fost destul de multumit de Nipru chit ca am intampinat probleme ca aproape orice Niprist si le-am rezolvat (chiar... e cineva care nu a avut probleme - relativ nasoale - cu Niprul? daca este... inseamna ca il are de putin timp ) Bafta si nu te lasa sa te faca un Nipru ce mama dreaq!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 @drobu: merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 tot nu i-am dat de cap...DAR :cred ca e de la c..acatu ala centrifugal... ca de altceva nu mai stiu..... P.S: BEAU DE MA FAC PRASTIE:) DUPA CE M-A BAGAT UNDEVA LA R.A.R. LA BUZAU, M-AM SUPARAT, L-AM URCAT INAPOI IN REMORCA I-AM ZIS SEFULUI DE LA R.A.R. SA MA SUOGA DE SCULA , SI AM TAIAT-O LUNI LA FOCSANI:)( EHHHH ORASUL IN CARE AM CRESCUT EU:)) DEJA IMI CRESTE INIMA:) ) DAR INAINTE AM DAT CATEVA TELEFOANE SI S-A REZOLVAT.... BINE CU CATEVA MILIOANE SPAGI... SI SA VEZI CE MAI RADEAM CU INGINERU SEF , CA SCARTAIA ETRIERUL SAU MAI BINE ZIS PLACUTZELE CAND AM BAGAT-O IN HALA.... SA MOR DE RAS NU ALTA...SE AUZEA NOSTIM RAU..... PLUS ATASU DUPA CARE M-AM INTORS LA RAMNIC.... SI ALA IMPRUMUTAT.... DEH ... CAT SA FACA POZA.... SI SA VERIFICE SERIILE .... MAINE AM NUMARUL DE INMATRICULARE SI CERTIFICATUL! O SA VEDETI SI CEVA POZE CU EA... PACAT CA NU AM REZOLVAT CILINDRUL ALA DREPT.... SI SA STII LUPULE CA E BUNA IDEEA : VREAU UN MONOCILINDRU IN 4 TIMPI!CAM CAT COSTA UN KTM? DE VREO 400CMC? SUNT "DOAR"CURIOS:)EU SUSTIN TARE CA E DE LA CENTRIFUGAL... ALA NU E DE PRECIZIE... CE PANA MEA.... SAU POATE NU STIU EU CEVA.... OK DROBULE , PARTEA CU CHIULASELE DIFERITE N-O STIAM... EU CREDEAM CA LE DESCHIDE SI INCHIDE AMBELE IN ACELASI TIMP..... ORICUM NU LE-AM REGLAT EU.... DA MAI VEDEM ! MAINE PUN SI EU NR PE MOTOR.....DUPA APROAPE 3 ANI.... ) SI BINEINTELES IN AVATAR:)) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Vezi ca centrifugalul ala lucreaza pentru ambii cilindrii... stabileste avansul, mama lui de avans, deci daca e sa faca figuri ala, ar merge prost cu ambii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 hm, incepe sa devina interesant, probabil asta ma asteapta si pe mine. hai zi-ne si noua ce ai facut mai departe.. oricum sunt convins ca se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 NU NEAPARAT CU CENTRIFUGALUL PROST MIE IMI TUSESTE DOAR DINTR-UNUL. PROBABIL CA E MANA IN MANA CU BOBINA "BUNA". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Vezi ca centrifugalul ala lucreaza pentru ambii cilindrii... stabileste avansul, mama lui de avans, deci daca e sa faca figuri ala, ar merge prost cu ambii!!! Se uzeaza diferit camele.Nu ma intreba cauza..sunt sigur ca-s mai multe,dar in orice caz e boala destul de frecventa la centrifugale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 eh, uite vezi, de asta ma gandesc la cdi, ca scapi de centrifugal. dar bineinteles, sa nu coste o caruta de bani. Desi, mai e o varianta, inlocuitul platinii cu 2 senzori hall. Si atunci chiar daca nu scapi de centrifugal scapi de uzura neuniforma a camelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Pai in cazul asta incearca sa comanzi la reprezentanta centrifugal original...bine daca nu o fi si ala de ordinul sutelor de oiro ,ca la capitolul calitate inclin sa cred ca nu se compara cu cele de la tunaru sau gaspar.Oricum stai linistit ca nipra nu prea are treaba cu precizia....acum tu ce vrei sa ai motorul ideal?Ideea e sa porneasca fara sa faci gamba ca lui Nicu Vlad,sa te duca unde ai nevoie in conditii decente...acu daca mai trage cate o chifla,ca-ti mai consuma si se-ncinge la regimuri de mers subturat,ca mai tragi cu smirghelul pe platina,ca se mai deregleaza carbulicioasele asta e!E mobra de cateva sute de euro,ce-ai vrea sa fie fiabila ca o japa de cateva mii?Eu altceva incerc sa spun: ca daca te apuci si pui piese vestice(carburi mikuni,alternator denso,aprindere nu stiu de care etc) pe ea tot nu o duci la calitatea unei vestice(chiar si daca ai pune set,arbore de nu stiu ce firma) si nu stiu sa-ti spun de ce.Probabil fiindca-i nascuta in rusia,respectiv ukraina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 nu are cum sa coste mult un amarat de centrifugal. piesele de nipru sunt mai ieftine decat cele de ural. de ce oare???.... vb de preturi de la fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 s-a rezolvat! era din centrifugal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 doresc detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 salutare tuturor!va rog sa ma scuzati da' nu prea reuseam sa intru pe forum...in rm nu merge pagina..... sau nu mergea la salile la care am mers eu!!!!..... am bagat benzina de 200mii si de vreo 4 zile nu reusesc sa o termin:)) ) totusi se auzea o mica bataie cand plecam de pe loc si pana la urma era DIN AVANS..... SI CENTRIFUGAL (CRED) !AZI am reusit"perofmanta" sa o ingenuchez in 7km..... bine era si un deal.... si tot asha se aauzea: parca nu mai vroia sa inainteze si parca se auzea o bataie..... sau ciocanele in motor.... ma gandesc la detonatii .... ar trebui sa depun un efort si sa adaptez carburatoerele vacuumatice KEIHIN ... dar tentatia de a ma plimba in fiecare zi e prea mare:)) plus ca in oras nu zice nimik oricat as fugario eu.... a nu se intelege gresit !!!!!!!!!! nu dau mai mult de 70km.../h ! azi dimineatza la 7,jumate am dat toaata partea din spate jos si m-am holbat nitel la ambreiaj........ era un surubel slabit asha ca le-am strans ceva mai tare..... si batut cu un dorn pe margine sa nu se mai slabeasca!aveti careva vreo idee despre cum se regleaza ambreiaju? sau cum sa fac sa nu mai se auda bataia aaia! mai vb cand am timp liber....... si merge pagina cu forumul!!! bafta si cred ca mai intai tre sa fac rodaj k lumea si dupa ma "arunc "la intalniri si alte alea........ ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 S-A DUS PE POULA....AZI LA 16:30.... S-A RUPT O GARNITURA DE LA BAIA DE ULEI....SI AM RAMAS FARA ULEI IN CATEVA SECUNDE..... CUM ?!?! HABAR NU AM .DAR ,CU ASTA S-A UMPLUT PAHARUL........... MA FOUT IN EA DE MOTOCICLETA SI DE MOTOCICLISM........ BAFTA LA RESTUL BIKERILOR! ASTA E ULTIMUL MESAJ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 S-A DUS PE POULA....AZI LA 16:30.... S-A RUPT O GARNITURA DE LA BAIA DE ULEI....SI AM RAMAS FARA ULEI IN CATEVA SECUNDE..... CUM ?!?! HABAR NU AM .DAR ,CU ASTA S-A UMPLUT PAHARUL........... MA FOUT IN EA DE MOTOCICLETA SI DE MOTOCICLISM........ BAFTA LA RESTUL BIKERILOR! ASTA E ULTIMUL MESAJ... nu cred!!!! ce? dupa ce te impiedici nu te mai ridici???? "ridicate" mai repede k daca nu te iau la suturi in "dos" de nu te vezi....in loc sa te ambitionezi si sa fii mai hotarit tu gata....iti vina mai usor sa renunti??? pune mina pe chei si rezolva problema ...daca-i stii tu cun e la intruniri de la ora 16.30 cind ti sa stricat si pina la 17.00 ,adica in 30 min era gata....puturosule halal motociclist esti trintestei o garnitura de silicon acolo dupa ce degresezi bine si nu te mai plinge atita.... dupa ce ai bagat atitia bani in ea si iai facut atite lucruri bune ...lucruri la care unii da pe forum viseaza inca ...viseaza inca pt k nu au si nu vor aveaq curaju tau sa o modifice si sa investeasca atit suflet in primu rind. hai baga raspuns"""POZITIV""" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.