Jardi Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Legile din America (am prieten care a dat de permis in New York)spun asa:daca vrei sa schimbi directia de mers nu trebuie sa semnalizezi ca la noi cu 50-100 metrii inainte ,ci pur si simplu semnalizezi si te bagi,bine asta in cazul in care te-ai si asigurat.In cazul motociclistului al doilea se pare ca soferul Jeep-anului nu l-a vazut deloc,probabil ca dupa ce a trecut primul l-a urmarit pe ala cu privirea,de auzit nici atat,tot primul a luat fata si la galagie.Deci spaga lui ca s-a bagat,si consecintele se vad,avand in vedere ca se apropia o intersectie. Atentie mare la trafic .Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reddog Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Pt cei care ii tot dau ca nu a semnalizat suv-ul. voi semnalizati pe drumul cu prioritate cand apare o curba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cRAZy Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 cRAZy, vrajitorul vorbeste de legile americane, cele care guverneaza locul unde s-a produs accidentul, adicatelea America din cate-mi dau seama. Si mie imi pare rau ca nu exista aceeasi chestie si in Romania: ai 200 la ora in oras (fie ca esti masina sau motocicleta sau avion cu reactie zburand la nivelul solului), esti mai vinovat de accident decat cel care a presupus ca turbatu' aflat la 500 de metri de el merge cu 50 la ora (pentru cei nefamiliarizati, limita maxima de viteza pentru localitate, cu mici exceptii), asa ca a patruns linistit in intersectie. Sau tu astepti sa se elibereze strada complet inainte de a schimba directia de mers? Tot ce am scris se aplica pentru legile Romaniei; nu cunosc legile din TOGO DE SUS sau nu stiu eu de unde! Mai revedeti odata filmul, cand suv-ul a facut stanga, motociclistul era in unghiul mort. Corect! Dar asta nu este o scuza... Eterna "Nu te-am vazut" cati rideri a omorat? Pacat! Scuze daca gresesc, dar din cate stiu eu, si inca o gramada de militieni, trebuie sa te asiguri la schimbarea directiei de mers (se include si depasirea aici). Nu vreau eu "sa se elibereze strada complet inainte de a schimba directia de mers?", dar macar sa te asiguri ca nu-i asa greu! Ca fapt divers: Cati de multi dintre rideri merg pe drumurile europene din Romania cu max 110 kmph? Daca vine un rider cu 140 kmph si eu cu conserva sunt cu 100 kmph si virez stanga peste linia continua fara sa semnalizez si fara sa ma asigur si-l omor? Motociclistul este de vina ca a mers mai tare decat prevede legea? Daca motociclistul e de vina atunci ma imprumut de-un Hummer H1 si lovesc toti conservarii ca deh, ei sunt de vina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Crazy tu esti genul care dupa ce ca face o prostie tot el are si tupeul sa faca gat din cate se pare. SUV mergea pe drumul cu prioritate , drum care facea stanga.Daca ai sa citesti legislatia in momentul in care te deplasezi pe drumul cu prioritate si acesta face stanga nu dai nici un semnal ci iti continui drumul(pentru ca tu nu iti schimbi directia de deplasare). Omul a franat usor deoarece urma o curba usoara si ca sa poata vira in siguranta. Motociclistul a gresit de 2 ori ca a depasit peste linia continua si apoi ca a depasit si in intersectie incercand sa taie calea SUV-ului. Asa cum sunt si soferi care nu au habar sa invarta de volan asa sunt si destui motociclisti care incalca zeci de reguli si merg haotic. Motociclistul a facut gresit si ca urmare a incasat-o . Ia inverseaza rolurile ... tu erai cu motorul si te depasea un SUV pe linie dubla ... apoi drumul cu prioritate mergea la stanga si intra in depasire alt SUV care te lua din plin el vrand sa fie smecher si sa incalce regulile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
March Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 (editat) Corect! Dar asta nu este o scuza... Eterna "Nu te-am vazut" cati rideri a omorat? Pacat!Fa-te vazut. Unii chiar nu te vad. Si chiar daca te vad, scuzele lor nu te scot din mormant sau nu te ridica din scaunul cu rotile. Daca tu nu tii la pielea ta, de ce crezi ca ei ar fi mai interesati?Scuze daca gresesc, dar din cate stiu eu, si inca o gramada de militieni, trebuie sa te asiguri la schimbarea directiei de mers (se include si depasirea aici). Nu vreau eu "sa se elibereze strada complet inainte de a schimba directia de mers?", dar macar sa te asiguri ca nu-i asa greu!Exact. La depasire trebuie sa te asiguri ca manevra este permisa si nu era permisa, de vreme ce exista linie continua dubla. In plus, exista un indicator care arata ca urmeaza o curba la stanga, drumul principal mergea spre stanga, inainte putand fi intrarea spre un garaj sau o sosea secundara.Ca fapt divers: Cati de multi dintre rideri merg pe drumurile europene din Romania cu max 110 kmph? Daca vine un rider cu 140 kmph si eu cu conserva sunt cu 100 kmph si virez stanga peste linia continua fara sa semnalizez si fara sa ma asigur si-l omor? Motociclistul este de vina ca a mers mai tare decat prevede legea? Daca motociclistul e de vina atunci ma imprumut de-un Hummer H1 si lovesc toti conservarii ca deh, ei sunt de vina... Ce legatura are mersul in afara localitatii cu mersul in localitate? In afara localitatii sunt mai mici sansele sa-ti sara un om in fata, sa iasa cineva de pe un drum lateral fara vizibilitate etc. In plus, in afara localitatii ceilalti se asteapta ca participantii la trafic sa mearga cu o viteza in jurul si peste valoarea de 100 km/h, asa ca apreciaza altfel distantele si timpul necesar pentru executarea unei manevre. Sigur, daca-s normali, daca nu, oricum se suie pe tine oriunde. Dar noi vorbim de niste oameni care nu vor neaparat sa te omoare, ci fac greseli, inerente fiintelor umane. Editat Aprilie 4, 2006 de March Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cRAZy Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Drumul prioritar era la stanga; credeam ca semnul ala e de avertizare intersectie, nu prioritate. Gata cu scuzele! Am gresit! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Crazy ... ce vrei ...semne de americani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 Stimabile vrajitor, eu am avut 2 (doua) accidente cu conserva pentru ca 2 covrigari nu stiau ce ii aia semnalizare! Si de fiecare data era sa mor! Crezi ca daca ar fi semnalizat as mai fi intrat in depasire? Daca conduci bazindu-te pe semnalizarea altora insemna ca mergi la limita si ar fi mai sanatos pentru tine sa te lasi de sportul asta. Eu in viata mea nu am avut nici macar un incident minor de la semnalizare. Un procent mare de oameni nu semnalizeaza, eu vad cel putin vreo 20% din manevre fara semnalizare.. apoi, cum s-a spus mai sus becul se mai arde. Orice manevra faci bazindu-te pe faptul ca ala din fata ta respecta legea e din start gresita... din mormint cine ce si cum nu conteaza. E la fel de gresit sa-ti inchipui ca oamenii se uita in unghiul mort, aici majoritatea o fac, dar un procent semnificativ nu... iti pui viata in asa ceva? Apoi si asigurarea aia are niste limite. Eu am schimbat banda o data (acu vreo 3 ani), noaptea peste un motociclist care se ascunsese cu totul in dreptul stilpului "dintre usi" (vorba vine ca era coupe)... avem un mitsubishi eclipse care are stilpul ala mai lat, autostrada era luminata si nici lumina pe asfalt nu i-am vazut-o (omul mergea preventiv foarte pe stinga si am semnalizat mult). La un suv ce vrei sa faci daca te pitesti dupa masina, sa se urce ala din mers pe acoperis sa se uite imprejur? Tu ai cum sa vezi un copil pitit sub masina daca dai inapoi? Crezi ca aia din camioane vad in unghiul mort? Iti spun eu: nu, si spune la manual ca nu e sanatos sa stai acolo. Si nu are absolut nici o legatura cu unde se ducea drumul cu prioritate... adica tie ti se pare ca nu trebuie sa presupui ca oamenii conduc la viteza legala sau respecta liniile continue dar trebuie sa presupui ca semnalizeaza? BTW, din film nu prea ai cum sa-ti dai seama de semnalizare, eu nu m-am prins, semnalizarea la americani e altfel, cu rosu. Si da, cu mina pe inima iti spun ca eu nu ma uit in oglinda cind fac stinga pe linia CONTINUA pentru NU are ce sa caute nici dracu acolo. Nu numai eu, nimeni nu se uita. Respect toate regulile de circulatie mai mult ca vreo 90% din soferi mai putin limitele de viteza. Da se poate merge repede si in limitele bunului simt si daca o patesc din cauza vitezei nu dau vina pe altii. De fapt NICIODATA nu dau vina pe altii. Fiecare incident/accident/greseala e vina mea exclusiv, pe cilalti ii tratez ca intr-un joc video: chestii imprevizibile si mecanice, fara ratiune. Nu ma intereseaza deloc sa-mi pierd un picior sau sa crap indiferent cit de legal am fost si cite milioane despaguribiri as lua (daca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
low gear Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 (editat) Reddog are dreptate, Suv-ul nu avea de ce sa semnalileze, asa era drumul, cu viraj la stanga (indicatirul si liniile duble o dovedesc). Intmplarea face ca in plin viraj sa existe un drum lateral (fara prioritate, evident), Deci Suv-l nu a schimbat directia de mers ci a continuat drumul, regulamentar si nu e vinovat nici dupa codul American nici dupa cel Romanesc. Editat Aprilie 12, 2006 de low gear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 1. Linie continua, depasirea intrezisa. 2. motociclistul din fata nu a semnalizat depasire. Dupa mine cu siguranta nici cel in cauza nu a facut-onici 3. nici conserva nu a semnalizat. 4. depasirea e in intersectie. 5. daca nu a semnalizat cu sguranta ca nu s-a asigurat. Cam atit acesatea sunt neregulile pe care le-am observat. motociclistul a gresit, mai mult decit conservarul e clar. Ceea ce deduc eu este ca si unii si altii conduc la fel. Ramione o intrebare : Daca masina semnaliza, se putea evita accidentul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Observ un lucru, cei care o tin de la inceput cu vina conservarului chiar si daca numai in parte ar fi patit-o foarte probabil ca zmeul din pelicula. Asta pentru ca sunt mai putin atenti la drum si mai mult la cum se reflecta imaginea lor in geamurile de pe marginea strazii. Multi au observat, insa sunt inca o minoritate pe aceste pagini, ca SUV-ul nu facea altceva nimic decat sa urmeze drum cu prioritate in conduita de trafic exemplara. Punct. Probabil singura scuza a motociclistului este ca nu stia drumul si singurul sau reper (pe care se temea sa nu-l piarda) era fundul colegului sau. Pe care s-a grabit sa-l urmeze. Alte scuze nu-i gasesc, iar asta nu cred ca este suficienta pentru ce-a facut. Concluzia, ochii la trafic, strada, semne si abia apoi bagat mana in gaz. Apropos, cum dacu sa mai franezi ca lumea. Peace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Hai sa raspund din pozitia victimei pt ca am fost in situatia aia!!! Am depasit ca un IDIOT ce am fost pe banda fix continua (asta toamna). Alt idiot (dar mai putin ca mine) a fost cel care a facut stanga. Evident ca fara asigurare sau semnalizare. A urmat o frana ca in povesti cu dare de cauciuc pe jos. Am evitat doar ca nu ajunsesem in dreptul masinii depasite. M-am considerat 200% vinovat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doggy Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Exact asa am patzit io ca asta din filmuletz numa ca eram in locul masinii(eu eram pe motor) si am semnalizat da ala cu masina nu a bagat in seama si era sa ma ia pe sus DOBITOC NENOROCIT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emi-act Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Chiar sa stii ca e culpa comuna. La schimbare de directie se semnalizeaza cu 50 de m inainte de intersectie. Dar si mobra e vinovata rau. si asa se ia permisu la amandoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Chiar sa stii ca e culpa comuna. La schimbare de directie se semnalizeaza cu 50 de m inainte de intersectie. Dar si mobra e vinovata rau. si asa se ia permisu la amandoi Mai vezi filmul încă o dată. Dacă în față era intrarea în curtea unuia nu se consideră intersecție, iar dacă drumul principal coteÂşte la stânga nu trebuie să semnalizezi. Altfel începi să dai semnale în toate curbele posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.