secbiker Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Dupa cum scrie si in titlu nu stiu cum se verifica corect nivelul la uleiul din motor. Acesta este cu carter uscat si retine uleiul in cadru. Inainte sa plec verific joja si indica ca fiind gol. Tot timplu completez ca nu cumva sa ramana fara ulei. Poate nu verific eu cand trebuie sau motorul manca ulei destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 pornesti,incalzesti,opresti motoru si scoti imediat(cit se poate nu ca ninja) joja si verif nivelu... ca la dominator,f650,etc. ha,uaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Dupa cum scrie si in titlu nu stiu cum se verifica corect nivelul la uleiul din motor. Acesta este cu carter uscat si retine uleiul in cadru. Inainte sa plec verific joja si indica ca fiind gol. Tot timplu completez ca nu cumva sa ramana fara ulei. Poate nu verific eu cand trebuie sau motorul manca ulei destul de mult. Conform manualului. Stiu doua modele de motociclete cu ulei in cadru, ambreiaj umed, iar procedura difera: unul trebuie lasat la rece pe cric, celalalt trebuie incalzit si tinut la verticala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 E ceva dubios pe-aici. Cum adica completezi mereu si tot nu ai? Chiar daca masurai gresit si completai pana la refuz, data urmatoare trebuia chiar masura gresit sa iti indice nivelul anterior. Sau poate iti curge pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Dupa cum scrie si in titlu nu stiu cum se verifica corect nivelul la uleiul din motor. Acesta este cu carter uscat si retine uleiul in cadru. Inainte sa plec verific joja si indica ca fiind gol. Tot timplu completez ca nu cumva sa ramana fara ulei. Poate nu verific eu cand trebuie sau motorul manca ulei destul de mult. In primul rand, intra pe http://www.manualedereparatie.info/ si ia de acolo manualul motocicletei. Asa cum spune in el, asa trebuie sa faci. De obicei uleiul se verifica cu motorul cald, nu dimineata, rece, dupa ce a stat 8 ore in garaj si a coborat in motor. La mine cel putin asa e, numai ca (,) coboara din cutie, nu din cadru. In functie de firma , la unii se infileteaza joja, la altii nu. pornesti,incalzesti,opresti motoru si scoti imediat(cit se poate nu ca ninja) joja si verif nivelu...ca la dominator,f650,etc. Pornesti, incalzesti si mergi cu el (motorul in sarcina) macar 500 de m si minim o data schimbat vitezele. Editat August 7, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat August 8, 2009 Autor Share Postat August 8, 2009 Poate ca aveti dreptate deoarece cand verific cu motorul cald joja indica putin ulei. Dar figura cu pornit si incalzit dupa care lasat aprox. 5 minute nu cred ca e buna deoarece asa nu indica nimic. De altfel nu completez asa mult pun max 100-150 ml. la o iesire. In manualul de repratii nu se specifica asa ca inca nu m-am lamurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Poate ca aveti dreptate deoarece cand verific cu motorul cald joja indica putin ulei. Dar figura cu pornit si incalzit dupa care lasat aprox. 5 minute nu cred ca e buna deoarece asa nu indica nimic. De altfel nu completez asa mult pun max 100-150 ml. la o iesire. In manualul de repratii nu se specifica asa ca inca nu m-am lamurit. e suficient sa pornesti motorul si sa-l lasi 2 minute. scoti joja, o stergi si dupa aia verifici. joja cand o scoti dupa ce ai oprit motorul trebuie sa fie plina de ulei. daca nu e murdara de ulei(desi ar trebui sa fie si daca e sub limita) poate ai obturat furtunul care pleaca din cadru la motor(in cel mai fericit caz). daca intr-adevar iti consuma atat de mult ai probleme prin motor(segmenti sau garnituri supape) e inadmisibil sa-ti consume atat ulei. dr-z consuma 200 ml la 5000km. ce ulei folosesti, cand l-ai schimbat si cat ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat August 9, 2009 Autor Share Postat August 9, 2009 Am facut de cand il am jur de 2000 km si am completat cam 500 ml. Poate ca si motorul are ceva uzura, poate ca merg cu el prea dur si de aceea dispare din ulei. De mers merge bine are putin clantanit de la supape cateodata dar mi se pare normal la 27000 km. De altfel acum i-am pus Mobil 10W40 semisintetic, am de gand ca la urmatorul schimb sa-i bag Motul 5100. M-ar mai interesa daca e bine sa mergi 6000 cu un schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Cum sa nu specifice manualul? Ce motor ai? Mobra '70? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Am facut de cand il am jur de 2000 km si am completat cam 500 ml. Poate ca si motorul are ceva uzura, poate ca merg cu el prea dur si de aceea dispare din ulei. De mers merge bine are putin clantanit de la supape cateodata dar mi se pare normal la 27000 km. De altfel acum i-am pus Mobil 10W40 semisintetic, am de gand ca la urmatorul schimb sa-i bag Motul 5100. M-ar mai interesa daca e bine sa mergi 6000 cu un schimb? nu ca e motoru' meu e de vanzare dar nu stiu ce viata a putut avea motoru ala si cu ce ulei de peste a mers. a meu are 35000 si merge impecabil. dr-z-ul daca e bine intretinut ar trebui sa te duca 70000+ fara nicio problema la motor(reglaj). uleiul pe care-l folosesti e bun. eu folosesc doar motul 300v si cand il schimb la 5000 km inca isi pastreaza culoarea verde. la cat completezi tu poti sa nu-l schimbi niciodata complet e ca la Dnepr. e inadmisibil sa consume atata ca doar nu mergi cu el numai la 9600rpm. vezi ca trage bine si la turatii joase. fum iti scoate? vezi daca funinginea din toba e uleioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat August 10, 2009 Autor Share Postat August 10, 2009 Nu scoate asta fum deloc, am pe el o toba foarte frumoasa si curata. Nu zic ca trage binisor si in turatii joase dar eu vin dupa Suzuki Rmz 450 si dupa Honda Cr 250 care erau mult mai puternice asa ca asta nu ma poate surprinde. Ma incanta la motorul acesta consumul, pornirea la demaror si ca este inmatriculabil. Oricum am sa schimb uleiul si am sa masor cat iese din el poate nici nu consuma atata doar ca eu n-am masurat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.