Sari la conținut

Yamaha R1 Problema Motor!


lei_92
 Share

Postări Recomandate

Buna!Am cumparat un R1 cu motorul stricat si i-am luat alt motor fara cutie , pompa ulei,apa etc... am schimbat tot in el am pus motorul... il pornesc se opreste... iar il pornesc se opreste... se oprea dintr-o data , am schimbat ulei,filtru,bujii tot... il pornesc iar se opreste... pana ce a urcat apa la 50-60 mai statea la relanti dar nu-i puteam da gaz k murea iar... n-am stiut ce sa mai fac... am luat motorul jos iar sa vad ce problema are... cand desfac motorul cuzinetii de la vibrochen praf... ok... schimb cuzinetii ... pornesc motorul... se opreste... :| care poate fi problema? pompa de ulei ?(becul de la ulei nu se aprinde)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renunta la motorul asta. Daca s-au distrus cuzinetii acel vibrochen nu va mai suporta turatii. Sfat, cauta un motor functional pe care sa-l poti testa si ulterior doar demonta si monta pe motorul tau. spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Buna!Am cumparat un R1 cu motorul stricat si i-am luat alt motor fara cutie , pompa ulei,apa etc... am schimbat tot in el am pus motorul... il pornesc se opreste... iar il pornesc se opreste... se oprea dintr-o data , am schimbat ulei,filtru,bujii tot... il pornesc iar se opreste... pana ce a urcat apa la 50-60 mai statea la relanti dar nu-i puteam da gaz k murea iar... n-am stiut ce sa mai fac... am luat motorul jos iar sa vad ce problema are... cand desfac motorul cuzinetii de la vibrochen praf... ok... schimb cuzinetii ... pornesc motorul... se opreste... :| care poate fi problema? pompa de ulei ?(becul de la ulei nu se aprinde)

 

Da-l la remat. Ia un motor in stare foarte buna daca vrei sa te bucuri de bicla asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cuzineti ai pus? De pe motorul vechi?

Ai dus vilbrochenul la verificat ? Poate are zgarieturi sau deformari care duc la topirea cuzinetilor din cauza ca nu se mai face presiunea uleiului acolo.

 

Buna!Am cumparat un R1 cu motorul stricat si i-am luat alt motor fara cutie , pompa ulei,apa etc... am schimbat tot in el am pus motorul... il pornesc se opreste... iar il pornesc se opreste... se oprea dintr-o data , am schimbat ulei,filtru,bujii tot... il pornesc iar se opreste... pana ce a urcat apa la 50-60 mai statea la relanti dar nu-i puteam da gaz k murea iar... n-am stiut ce sa mai fac... am luat motorul jos iar sa vad ce problema are... cand desfac motorul cuzinetii de la vibrochen praf... ok... schimb cuzinetii ... pornesc motorul... se opreste... :| care poate fi problema? pompa de ulei ?(becul de la ulei nu se aprinde)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Ce cuzineti ai pus? De pe motorul vechi?

Ai dus vilbrochenul la verificat ? Poate are zgarieturi sau deformari care duc la topirea cuzinetilor din cauza ca nu se mai face presiunea uleiului acolo.

 

Doar am schimbat cuzinetii de pe motorul vechi. :laugh:

Mesaj completat

Bai dar sunteti incredibili. Omul credeti ca si-a luat motor stricat de multi bani ce are? Du-l la un mecanic bun si vezi ce zice ala.

 

O sa-l duc sapt viitoare la un mecanic....

Editat de lei_92
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai curatat si cooler de ulei cand ai pus celalt motor? Adica, poate era plin de span si din cauza asta iar s-a stricat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai curatat si cooler de ulei cand ai pus celalt motor? Adica, poate era plin de span si din cauza asta iar s-a stricat..

 

Sincer... nu... dupa ce l-am pus iar si sa stricat atunci m-am gandit... am sunat un mecanic bun si o spus k poate fi de la pompa de ulei... era plin de span prin motor cand l-am luat jos... am curatat eu ce am curatat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cuzineti ai pus? De pe motorul vechi?

Ai dus vilbrochenul la verificat ? Poate are zgarieturi sau deformari care duc la topirea cuzinetilor din cauza ca nu se mai face presiunea uleiului acolo.

 

Daca ajungi sa umbli la vibrochenul oricarui motor de motocicleta din principiu acel moto este compromis. Vibrochenul il mai rectifici, mai schimbi cuzineti la o masina care se tureaza pana in 5-6 miii de ture dar la o motoreta care sare de 10 mii este practic imposibil sa rectifici vibrochenul, sa pui cuzineti de reparatie(daca gasesti) si sa mai si tina reparatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ajungi sa umbli la vibrochenul oricarui motor de motocicleta din principiu acel moto este compromis. Vibrochenul il mai rectifici, mai schimbi cuzineti la o masina care se tureaza pana in 5-6 miii de ture dar la o motoreta care sare de 10 mii este practic imposibil sa rectifici vibrochenul, sa pui cuzineti de reparatie(daca gasesti) si sa mai si tina reparatia.

 

Nu are vibrochenul nimic , l-am pornit de 2x si atat... nu se vad urme pe el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are vibrochenul nimic , l-am pornit de 2x si atat... nu se vad urme pe el!

1)..........Ai masurat vibrokenul?De unde stii ca este bun?

2)..........Un vibroken pentru motorul tau are 3 tipuri de cuzineti in 3 sutimi deci nu se rectifica!

doar atunci cind masina de rectificat i-a pozitia de plecare si atinge materialul s-a dus o sutime sau mai mult!

3)..........Ce cuzineti ai pus ce dimensiune sau mai pe intelesul tau ce culoare?

4)..........R1 nu are senzor de presiune de ulei,are doar de nivel de ulei!

5)..........Daca cuzineti s-au invitit pe biele si pe vibroken sa ales prafu!

6)..........Ai verificat pompa de ulei?

Raspunde la intrebarile astea si poate iti dam un raspuns ce se intimpla cu motorul tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)..........Ai masurat vibrokenul?De unde stii ca este bun?

2)..........Un vibroken pentru motorul tau are 3 tipuri de cuzineti in 3 sutimi deci nu se rectifica!

doar atunci cind masina de rectificat i-a pozitia de plecare si atinge materialul s-a dus o sutime sau mai mult!

3)..........Ce cuzineti ai pus ce dimensiune sau mai pe intelesul tau ce culoare?

4)..........R1 nu are senzor de presiune de ulei,are doar de nivel de ulei!

5)..........Daca cuzineti s-au invitit pe biele si pe vibroken sa ales prafu!

6)..........Ai verificat pompa de ulei?

Raspunde la intrebarile astea si poate iti dam un raspuns ce se intimpla cu motorul tau!

 

Din pacate s-au invartit , daca la asta te referi!

Mesaj completat

ce tare... ai pus cuzinetii de pe motorul stricat si te asteptai sa mearga !!!!!!!!!!!!!!! muhahahhaha.

 

amice pentru cultura ta generala, vibrochenul de r1 nu se rectifica, se schimba, nici nu exista cuzineti de reparatie .

 

mai fa un credit si cumpara alt motor.

 

Am zis eu ceva de rectificat?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate s-au invartit , daca la asta te referi!

Mesaj completat

 

 

Am zis eu ceva de rectificat?!

 

 

Daca cuzinetii au ajuns sa se-nvarta pe vibrochen, iti spun la modul cel mai serios posibil ca daca dai vibrochenul jos si pui comparatorul pe el 100% are bataie.

 

Tot la modul cel mai serios posibil ia-ti gandul de la motorul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cuzinetii au ajuns sa se-nvarta pe vibrochen, iti spun la modul cel mai serios posibil ca daca dai vibrochenul jos si pui comparatorul pe el 100% are bataie.

 

Tot la modul cel mai serios posibil ia-ti gandul de la motorul asta.

 

O sa duc motorul duminica la ala de la care l-am luat de la Deva... stie el pe un mecanic bun... sa vad daca poate sa mai faca ceva cu el... daca nu... are ebay-ul destule... :laugh:

Ms orcm la toti pt sfaturi:)

Mesaj completat

Motorul e praf! Vibrochen,axe cu came,biele problema fiind de la pompa de ulei , presiune nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
1)..........Ai masurat vibrokenul?De unde stii ca este bun?

2)..........Un vibroken pentru motorul tau are 3 tipuri de cuzineti in 3 sutimi deci nu se rectifica!

doar atunci cind masina de rectificat i-a pozitia de plecare si atinge materialul s-a dus o sutime sau mai mult!

3)..........Ce cuzineti ai pus ce dimensiune sau mai pe intelesul tau ce culoare?

4)..........R1 nu are senzor de presiune de ulei,are doar de nivel de ulei!

5)..........Daca cuzineti s-au invitit pe biele si pe vibroken sa ales prafu!

6)..........Ai verificat pompa de ulei?

Raspunde la intrebarile astea si poate iti dam un raspuns ce se intimpla cu motorul tau!

 

dupa cum ai spus am impresia ca te pricepi forte bine la moto yamaha!

problema e cum isi alege cuzinetii in functie de culoarea lor care se face dupa codu de pe vibrochen si cel de pe bloc!

asta daca nu a facuto poate sa faca cacao in el de motor ca o sutime conteaza la yamaha!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...