Sari la conținut

accident stirbei-voda


freedomwoman
 Share

Postări Recomandate

Accident cu un motor rosu,la ora 13.15.Nu am putut sa-i vad nr.sau marca.Nefericitul eveniment s-a intamplat langa reprezentanta Fordului...vis-a vis de ING.

eram pe banda 3,pe celalalt sens si din pacate nu am putut opri.

sper ca nu a patit nimic rider-ul..ca motoru'era cam varza.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simpatic: "n-am putut opri, dar am putut posta...jena nu ma-npiedica niciodata"

 

sa fiu daca stiu unde-i ford sau ing pe stirbei...

 

Voi cu scuterele va puteti da jos din mers dupa ele.....asa ca nu puteti intelege

A vazut...a scris....daca are cineva mai multe info..sa puna...daca nu./...asta e. Ce atata gura mare....ptr ca nu a pus omu poze....cum va plac voua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mai fost inca unul la vreo 300 m distanta, pe la podul Eroilor, in jurul orei 2 dimineata. Neacordare de prioritate. Mi-a povestit cineva care a vazut din mers. Erau cativa motoristi care-l ajutau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR 600 F e motorul, riderul e la Universitar, n-avea decât casca --> julituri pe mâini, picoare din ce-am văzut eu Âşi un umăr luxat mi-a zis un prieten de-al lui care a venit de la spital să păzească motorul. Eu n-am văzut accidentul, am văzut doar motorul întins pe jos, din ce spuneau cei de-acolo o 'tanti' cu un Ford argintiu (n-am reținut nr - ceva de IF) a vrut să întoarcă peste dublă linie continuă imediat după tribunal, el venea dinspre Eroilor, a claxonat, a frânat, a încercat să ocolească pe contrasens dar nimic, cucoana era în lumea ei. Din declarația ei: "Nu Âştiu de unde a apărut, eu m-am uitat Âşi nu venea nimeni de la semafor, am semnalizat Âşi m-am trezit cu el..." - au început să iasă motocicliÂşti din pământ. Viteză n-a avut peste 60, zicea Âşi prietenul lui că de multe ori merge prea încet, motorul n-are decât carena stânga zgâriată Âşi desprinsă din Âşuruburi, toba zgâriată (LeoVince) Âşi oglinda stângă stătea cam ciudat. Dacă avea ceva protecții cred că se putea duce mâine la mare după cum plănuise, aÂşa... Take care!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost martor la accident, eram prin zona sa cumpar ceva si s-a intamplat exact asa:

Fordul Mondeo a vrut sa intoarca pe linie dubla, motociclistul cu CBR F3 a venit relativ incet, nu avea viteza mare, insa marea lui greseala e ca s-a blocat pe frane, mai exact a blocat spatele si a intrat in aripa fata stanga a masinii, dupa impact a ajuns pe contrasens aproape de bordura tarash. Riderul era julit pe maini si picioare, nu avea deacat casca, era in pantaloni scurtzi si tricou.

 

Parerea mea este ca putea sa evite masina, daca era mai experimentat, acum depinde de fiecare. A avut timp destul sa anticipeze contactul, putea sa isi dea seama ca masina a incetinit suspect (nu stiu daca a dat semnal), si sa caute sa fandeze putin pe contrasens. Botul masinii nu depasise decat putin linia dubla continua . A facut si point fixation, s-a blocat cu privirea pe botul masinii, si a franat si spatele la disperare. Deci intai trebuia sa caute o iesire pe contrasens (in caz ca nu veneau masini), si pe urma franare sau evitare.

Nu il critic , doar imi expun acum doar punctul meu de vedere.

 

Asa ca ochii-n patru si sa ne asteptam la orice in traficul din Buc .

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accident cu un motor rosu,la ora 13.15.Nu am putut sa-i vad nr.sau marca.Nefericitul eveniment s-a intamplat langa reprezentanta Fordului...vis-a vis de ING.

eram pe banda 3,pe celalalt sens si din pacate nu am putut opri.

sper ca nu a patit nimic rider-ul..ca motoru'era cam varza.. :laugh:

 

Vad ca esti nou/noua...de obicei se pun poze le treaba asta si TREBUIE sa opresti poti/nu poti...altfel...

Parerea mea este ca putea sa evite masina, daca era mai experimentat, acum depinde de fiecare. A avut timp destul sa anticipeze contactul, putea sa isi dea seama ca masina a incetinit suspect (nu stiu daca a dat semnal), si sa caute sa fandeze putin pe contrasens. Botul masinii nu depasise decat putin linia dubla continua . A facut si point fixation, s-a blocat cu privirea pe botul masinii, si a franat si spatele la disperare. Deci intai trebuia sa caute o iesire pe contrasens (in caz ca nu veneau masini), si pe urma franare sau evitare.

Nu il critic , doar imi expun acum doar punctul meu de vedere.

Nu ca vreau sa te contrazic..dar cred ca exact asta nu trebuie sa faci...adica sa ocolesti masina prin fata directiei de mers...

Daca tot ai timp...poti fanda prin spatele masinii...pe contrasens ori iei masina care isi continua deplasarea...ori te poate lua in bot unul de pe contrasens.

Zic si eo... :lol:

Sanatate accidentatului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca vreau sa te contrazic..dar cred ca exact asta nu trebuie sa faci...adica sa ocolesti masina prin fata directiei de mers...

Daca tot ai timp...poti fanda prin spatele masinii...pe contrasens ori iei masina care isi continua deplasarea...ori te poate lua in bot unul de pe contrasens. Zic si eo... :laugh:

Sanatate accidentatului.

 

Motociclistul mergea pe banda a 2-a aproape de linia continua, ar fi fost mai dificil sa evite prin dreapta in acel moment. Si daca era si o masina pe banda 1 din dreapta mai greu sa evite pe acolo. Oricum , vorbim povesti acum, pt majoritatea e greu sa reactioneze intr-un timp asa scurt. Pe contrasens nu venea nimic in 10-20m , altfel l-ar fi luat in bot dupa ce a ricosat in stanga la impactul cu aripa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistul mergea pe banda a 2-a aproape de linia continua, ar fi fost mai dificil sa evite prin dreapta in acel moment. Si daca era si o masina pe banda 1 din dreapta mai greu sa evite pe acolo. Oricum , vorbim povesti acum, pt majoritatea e greu sa reactioneze intr-un timp asa scurt. Pe contrasens nu venea nimic in 10-20m , altfel l-ar fi luat in bot dupa ce a ricosat in stanga la impactul cu aripa.

Din penultimul tau post am inteles ca ai fost martor si ai mai spus ca dupa parerea ta ar fi avut timp sa evite prin fandare...de aici...intr-adevar incep povestile si tine de fiecare cum se descurca. Unii ocolesc prin dreapta..alti pe stanga...unii o culca voluntar, altii involuntar, alti sar peste...depinde. Acolo sunt doua benzi superlate...am spus ca poate ar fi fost mai indicat sa ocoleasca prin stanga daca zici ca ar fi avut timp.

Personal, desi sper sa nu fiu pus in postura asta niciodata, nu as incerca sa ocolesc pe contrasens, adica prin fata masinii, niciodata.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
Am fost martor la accident, eram prin zona sa cumpar ceva si s-a intamplat exact asa:

Fordul Mondeo a vrut sa intoarca pe linie dubla, motociclistul cu CBR F3 a venit relativ incet, nu avea viteza mare, insa marea lui greseala e ca s-a blocat pe frane, mai exact a blocat spatele si a intrat in aripa fata stanga a masinii, dupa impact a ajuns pe contrasens aproape de bordura tarash. Riderul era julit pe maini si picioare, nu avea deacat casca, era in pantaloni scurtzi si tricou.

 

Parerea mea este ca putea sa evite masina, daca era mai experimentat, acum depinde de fiecare. A avut timp destul sa anticipeze contactul, putea sa isi dea seama ca masina a incetinit suspect (nu stiu daca a dat semnal), si sa caute sa fandeze putin pe contrasens. Botul masinii nu depasise decat putin linia dubla continua . A facut si point fixation, s-a blocat cu privirea pe botul masinii, si a franat si spatele la disperare. Deci intai trebuia sa caute o iesire pe contrasens (in caz ca nu veneau masini), si pe urma franare sau evitare.

Nu il critic , doar imi expun acum doar punctul meu de vedere.

 

Asa ca ochii-n patru si sa ne asteptam la orice in traficul din Buc .

 

:laugh:

exact avea sa patesc si eu.dar aveam mai mult, vreo 120 cand un nene fara sa dea semnal face stanga pe linia continua, eu aflandu-ma in depasirea lor(cei drept aveam si eu vina ca ii depaseam pe linia continua) dar nu trecusem peste ea. m-am cam racit cand am vazut dar nu am blocat franele, pe frana fata m-am catarat la maxim iar spatele incepuse sa joace. evitandul prin spatele masinii. multi vad ca se pierd si blocheaza franele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca esti nou/noua...de obicei se pun poze le treaba asta si TREBUIE sa opresti poti/nu poti...altfel...

 

Da,vezi bine...si hai sa lamurim treaba cu cele 2 slash-uri..

-sunt Noua

-NU am putut opri,asa cum am spus mai sus,eram pe banda a2a+coloana de masini in spatele meu+ ... eram cu copilu'in masina...

 

"alfel"cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca esti nou/noua...de obicei se pun poze le treaba asta si TREBUIE sa opresti poti/nu poti...altfel...

 

Da,vezi bine...si hai sa lamurim treaba cu cele 2 slash-uri..

-sunt Noua

-NU am putut opri,asa cum am spus mai sus,eram pe banda a2a+coloana de masini in spatele meu+ ... eram cu copilu'in masina...

 

"alfel"cum?

altfel vei fi dojenita si acuzata ca faci de ras comunitatea moto...de catre cei care ajuta la prevenirea accidentelor facand poze celor care au fatza schimonosita de durere sau chiar isi dau ultima suflare in urma unui accident si apoi comenteaza calitatea cauciucurilor motocicletei printre RIP-uri si lacrimi de crocodil ale unor bocitoare profesioniste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mai fost inca unul la vreo 300 m distanta, pe la podul Eroilor, in jurul orei 2 dimineata. Neacordare de prioritate. Mi-a povestit cineva care a vazut din mers. Erau cativa motoristi care-l ajutau.

 

 

omu este fratele unei bune prietene.....

nu cred ca are id aici...

Georgescu Mihai e un om foarte norocos.

Pe de altă parte, fiindcă zeci de oameni, sau mai mult, au avut grupa 0.

Pe de altă parte, a scăpat la milimetru. Mi-li-me-tru. Fracturi de bazin, un rinichi scos Âşi o bucată din ficat. Toate din cauza unei cretine care nu s-a asigurat cu tot cu maÂşina ei de rahat.

e inca la terapie intensiva...mi sa spus ca sa trezit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe zi ce trece ma conving tot mai mult ca femeile sunt dezastru la volan, in general cele trecute de 40ani. Bineinteles ca nu trebuie generalizat, sunt si exceptii.

Intr-o singura zi doi motociclisti au ajuns in spital din cauza unor doamne soferite :laugh:

Trist.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost martor la accident, eram prin zona sa cumpar ceva si s-a intamplat exact asa:

Fordul Mondeo a vrut sa intoarca pe linie dubla, motociclistul cu CBR F3 a venit relativ incet, nu avea viteza mare, insa marea lui greseala e ca s-a blocat pe frane, mai exact a blocat spatele si a intrat in aripa fata stanga a masinii, dupa impact a ajuns pe contrasens aproape de bordura tarash. Riderul era julit pe maini si picioare, nu avea deacat casca, era in pantaloni scurtzi si tricou.

 

Parerea mea este ca putea sa evite masina, daca era mai experimentat, acum depinde de fiecare. A avut timp destul sa anticipeze contactul, putea sa isi dea seama ca masina a incetinit suspect (nu stiu daca a dat semnal), si sa caute sa fandeze putin pe contrasens. Botul masinii nu depasise decat putin linia dubla continua . A facut si point fixation, s-a blocat cu privirea pe botul masinii, si a franat si spatele la disperare. Deci intai trebuia sa caute o iesire pe contrasens (in caz ca nu veneau masini), si pe urma franare sau evitare.

Nu il critic , doar imi expun acum doar punctul meu de vedere.

 

Asa ca ochii-n patru si sa ne asteptam la orice in traficul din Buc .

 

:laugh:

 

e cum zice laur...

nu-i venea sa creada ca aia inca continua intoarcerea desi el claxona si probabil si injura in casca... :lol:

claxon, frana, claxon, proasta merge mai departe buf ... el stia ca l-a lovit tipa din lateral dreapta, caz in care a avut mare bulan ca nu i-a prins piciorul.

a zis si el ca a avut bulan ca nu venea nimic de pe contrasens, si ca nu avea viteza, si avand in vedere ca a cam vazut ca e ceva in neregula cu ea cred ca ar fi putut sa o evite.

ma rog, asta a fost. omul e ok, cel putin cu moralul. umar luxat, julituri la greu(nu stiu daca o sa poarte echipament, stiu doar ca i-am facut capul calendar de cand si-a luat motorul sa puna echipament pe el, poate o sa-si schimbe viziunea)

a fost la politie a dat declaratie, tipa nici macar la politie nu a fost si nici nu l-a sunat pana acum, probabil o sa depuna plangere...

omul e in drum spre mare.

 

topicul poate fi inchis

Editat de prolific
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar "precuviosul" are mania persecutiei mele: merg pe scuter pt ca in caz de accident cobor de pe el inaintea impactului, spre ciuda celor care descaleca.

 

cand vezi un accident nu tb sa te opresti pt a face poze, ci pt a vedea indeaproape ceea ce se intampla si dc poti ajuta cu ceva, un pic mai mult decat doar a creea un topic. Eu unul m-am oprit mereu si asa scuterist cum sunt am reusit sa ajut (chiar am dus un rider la spital cu scuterul meu), apoi cand am intrat pe forum, m-am uitat dc nu cumva a creeat altcineva topic si abia apoi am purces la informarea comunitatii.

 

eu cred ca asta cu franarea corecta , fara blocare, este poveste...e posibil sa nu blochezi pt ca nu iti tzin franele :laugh:

intr-o situatie limita blochezi franele din lipsa de autocontrol, lipsa pe care sigur o ai daca nu esti Rossi. Asa ca nu tb blamat cel care a blocat franele: orice utilizator moderat de moto va face asta pt a evita impactul. Altceva este dc te prinzi ca s-a blocat roata si ai timp sa constientizezi si sa slabesti frana. Daca nu blochezi roata si nu reusesti nici sa ocolesti obstacolul, impactul va fi mai puternic. Asta-i parerea mea umila si nu sustin ca detin adevarul absolut, asa ca ma puteti contrazice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cum zice laur...

nu-i venea sa creada ca aia inca continua intoarcerea desi el claxona si probabil si injura in casca... :laugh:

claxon, frana, claxon, proasta merge mai departe buf ... el stia ca l-a lovit tipa din lateral dreapta, caz in care a avut mare bulan ca nu i-a prins piciorul.

a zis si el ca a avut bulan ca nu venea nimic de pe contrasens, si ca nu avea viteza, si avand in vedere ca a cam vazut ca e ceva in neregula cu ea cred ca ar fi putut sa o evite.

ma rog, asta a fost. omul e ok, cel putin cu moralul. umar luxat, julituri la greu(nu stiu daca o sa poarte echipament, stiu doar ca i-am facut capul calendar de cand si-a luat motorul sa puna echipament pe el, poate o sa-si schimbe viziunea)

a fost la politie a dat declaratie, tipa nici macar la politie nu a fost si nici nu l-a sunat pana acum, probabil o sa depuna plangere...

omul e in drum spre mare.

 

topicul poate fi inchis

 

Vina e de cele mai multe ori impartita (nu neaparat dpdv legal). Parerea mea e ca de cele mai multe ori incercam sa dam vina pe celalalt fara sa ne gandim ce am fi putut face noi ca sa evitam accidentul. Comentarii de genul "proasta nu a dat prioritate", "mi-a intors conserva in fata si nu am avut ce face" constituie o atitudine periculoasa. O atitudine constructiva ar fi "ce puteam eu sa fac in momentul ala ca sa raman cu cauciucu' in jos?" si atunci macar pentru viitor poti trage niste concluzii si invata niste lectii.

 

Este un topic despre cartea "Proficient motorcycling" la motociclisiti in fiecare zi, mi se pare. Va recomand cartea! Personal dupa ce am citit-o am realizat ca puteam evita foarte usor tranta pe care am luat-o acu 4 ani daca as fi citit aceasta carte.

 

Un citat de bagat la cap legat de prioritate:

 

"He was right, dead right, as he sped allong,

But now he's just as dead as if he were wrong..."

 

Mesaj completat

clar "precuviosul" are mania persecutiei mele: merg pe scuter pt ca in caz de accident cobor de pe el inaintea impactului, spre ciuda celor care descaleca.

 

cand vezi un accident nu tb sa te opresti pt a face poze, ci pt a vedea indeaproape ceea ce se intampla si dc poti ajuta cu ceva, un pic mai mult decat doar a creea un topic. Eu unul m-am oprit mereu si asa scuterist cum sunt am reusit sa ajut (chiar am dus un rider la spital cu scuterul meu), apoi cand am intrat pe forum, m-am uitat dc nu cumva a creeat altcineva topic si abia apoi am purces la informarea comunitatii.

 

eu cred ca asta cu franarea corecta , fara blocare, este poveste...e posibil sa nu blochezi pt ca nu iti tzin franele :lol:

intr-o situatie limita blochezi franele din lipsa de autocontrol, lipsa pe care sigur o ai daca nu esti Rossi. Asa ca nu tb blamat cel care a blocat franele: orice utilizator moderat de moto va face asta pt a evita impactul. Altceva este dc te prinzi ca s-a blocat roata si ai timp sa constientizezi si sa slabesti frana. Daca nu blochezi roata si nu reusesti nici sa ocolesti obstacolul, impactul va fi mai puternic. Asta-i parerea mea umila si nu sustin ca detin adevarul absolut, asa ca ma puteti contrazice.

 

Te contrazic la partea cu franarea. Gandeste-te ca exista notiunea de endo sau stoppie, cre demonstreaza clar cam cata aderenta are cauciucul fata daca franezi corespunzator. In franare se descarca spatele si se incarca fata => ca pierzi aderenta pe roata din spate si castigi aderenta pe fata. Transferul de greutate de pe spate pe fata dureaza in jur de o secunda dupa care se aplica franare puternica pe fata. Intr-adevar trebuie exersata franarea de urgenta pentru a vedea cum iti raspunde motorul si care este cel mai eficient mod de a frana... lucru care ar trebui exersat de fiecare motociclist. In momentul in care ai exersat chestia asta de suficient de multe ori, o vei pune in aplicare automat in momentul in care chiar o sa ai nevoie.

Mesaj completat

ftp://aeolus.rdsct.ro cu user si pass "moto"

 

link unde gasiti Proficient Motorcycling

Mesaj completat

ftp://aeolus.rdsct.ro cu user si pass "moto"

 

link unde gasiti Proficient Motorcycling

Mesaj completat

ftp://aeolus.rdsct.ro cu user si pass "moto"

 

link unde gasiti Proficient Motorcycling

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altfel vei fi dojenita si acuzata ca faci de ras comunitatea moto...de catre cei care ajuta la prevenirea accidentelor facand poze celor care au fatza schimonosita de durere sau chiar isi dau ultima suflare in urma unui accident si apoi comenteaza calitatea cauciucurilor motocicletei printre RIP-uri si lacrimi de crocodil ale unor bocitoare profesioniste

 

 

da...am inteles..multumesc pentru explicatii..

stii care-i culmea?

am si poze....pentru ca am oprit,de fiecare data (din pacate ) cand am trecut pe langa unele accidente..dar nu le-am postat niciodata,din acelasi considerente ca cele pe care le-ai mentionat.

Mesaj completat

Pe zi ce trece ma conving tot mai mult ca femeile sunt dezastru la volan, in general cele trecute de 40ani. Bineinteles ca nu trebuie generalizat, sunt si exceptii.

Intr-o singura zi doi motociclisti au ajuns in spital din cauza unor doamne soferite :makeout:

Trist.....

 

Exact ca tine...imi dau si eu seama ca pe zi ce trece, femeiile...sunt niste bombe cu ceas..si fara varsta...la volan.Am destui de multi ani...de condus in cat A,dar ce se intampla in trafic si mai ales in Bucuresti..e de no comment

 

E un topic creat de TARKA 2, legat de acest subiect.

 

Intr-adevar,e trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...