Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am un Yamaha R6 2008 si vreau sa ii pun o evacuare Yohimura TRC Carbon full exhaust... trebuie remapare si pus filtru de aer sport ? Multumesc.

ar trebui sa pui filtru de aer sport.

ai Power Cmd?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu.

Fara power cmd o sa pierzi putin din putere (nesemnificativ)si o sa ai neregularitati in relanti. Filtru de aer sport nu este obligatoriu,de fapt este recomandat pt pista, pt ca este mai permisiv inclusiv pt praf, iar praf este din belsug si in Ploiesti si in Bucuresti.

Pe de alta parte Power cmd este folositor pe circuit...pe strada fiind un moft....fimiu la R6 il da pe harta 0 cand nu este pe circuit iar eu la K5 il tin decuplat pe strada.

ATENTIE daca schimbi toba lasa comenzile de la exhaust valve sa functioneze ca si cum ar actiona clapeta exup...daca le blochezi iti apare martorul EFI in bord.

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg ce urmaresti cand vrei sa-i pui o evacuare Yohimura TRC Carbon full,fara pc si filtru sport?

nu o sa simti absolut nimic schimbat in bine in afara de sunet si poate psihicul tau foarte HIGH.

cand o sa ai toata combinatia cu pc(pe el o harta de curse setata corespunzator) si filtru o sa simti diferenta imediat,o sa traga mult mult mai bine dar nu ca un R1!!!.

eu ma gandesc asa... r6`le este o motocicleta oricum problematica care urca mult in ture pt ce sa-i mai faci si una ca asta ?

te asigur ca poti sa-i pui toate acestea si nu o sa o faci sa alerge ca un R1

dupa parerea mea nu merita investitia pt strada

daca alergai la curse cu ea merita fiecare cent

numai bine

Doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal!!

acum cateva minute am coborat de pe fostul meu k5`750 care are pc3,full arrow,k&n,harta de curse,kit de lant cu +3 pe spate,am mers pe el 2 ani dintre care 1 an si 1/2 cu toata combinatia asta,este ceva simtitor mult mult mult in bine din toate punctele de vedere cum accelereaza,cum urca-n ture,cum trage,sunetul se schimba,cand am cumparat motocicleta avea doar toba full arrow,dupa ce am pus toate prostiile si am vazut cum merge nu-mi venea sa cred ce schimbare a fost si cum/cat poate sa se schimbe puterea motocicletei cat si feelingul pe ea.

dupa cumpararea motocicletei investitia mea a fost undeva in jurul la 350E(pc3,k&n,kit de lant),"grosu-l" aveam pe motocicleta (toba full arrow).

Cu toate acestea puterea nu este macar asemanatoare/comparabila cu puterea miarului actual!!deci...

 

*** mai inainte cand am postat nu stiam ca o sa am norocul sa merg chiar astazi din nou cu ea si cu gume noi,o senzatie tare ,tare placuta!!!

 

.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vreau sa ma duc sa ma dau si pe circuit cat de curand, de indata ce timpul liber imi va permite asta si gasesc naibii si un garaj unde sa tin motocicleta in Bucuresti ma duc si pe circuit.

 

Si cum ma mananca palma sa incep sa bag bani in motocicleta, o Yoshimura mi-ar satisface aceasta mancarime. Abia astept sa ajung maine acasa sa imi montez parbrizul double bubble. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am intins lantul ,lasand un joc de 40–50 mm (cum scrie in manual)...

Mergand pe ea am observat cum intr-un anumit punct lantul se intinde la maxim si troncane ca toti :angryfire: :angryfire:

Pe toata lungimea lantului doar in acel punct se intinde.....

 

Cere alt kit?

 

Blesteme.... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/308676-cat-va-consuma-motocicleta/

In topicul de mai sus , la paginile 9 si 10 am pus consumul ptr. acelasi model ca al tau .

P.S. : daca mai dadeai o pagina pe aceeasi pe care ai postat , ai fi gasit .

Sper sa-ti fie de folos .

Am mai facut de atunci cateva consumuri si imi da tot pe acolo ( nu am depasit 6% ) .

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care are cumva din greseala un tub de acceleratie R6 2006-2007 STRICT?

Va rog un PM.

 

Hai cu vara!!!

 

O intrebare, cati km parcurgeti cu un plin de benzina?

 

 

La vale sau la deal ?

 

:D

 

Hai cu vara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar sti Bogdane ca 3 diferente sunt intre modelul 2003 , 2004 si modelul 2005 .

Toata lumea o sa enumere 2 diferente . La a 3-a nu se gandeste nimeni .

Cele 2 diferente :

- furca USD

- etrieri radiali ( sper sa fi spus corect )

- ?

Care e a 3-a ?

:bounce:

Postul este in spirit de gluma ( asta sa nu inceapa lumea sa-mi sara in cap ) .

 

P.S. : dau un suc ( eu nefiind consumator de alcool ) celui care raspunde corect si vine pe litoral .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema r6 2008... Dupa ce o pornesc, nu sta la relanti!

 

Prima pornire a zilei e ok, indiferent de temperatura sau de perioada de cand nu a mai fost pornita, dar de la a doua pornire apare problema, si anume: nu sta la relanti. Pot sa o pornesc si de 20 de ori, ca daca nu vrea ea sa stea la relanti, nu sta. Daca o tin din acceleratie si ajung la primul semafor, observ ca sta la relanti. Am observat ca treaba asta cu statul la relanti la pornire, e ca o loterie... poate sa stea, poate sa nu stea. Nu imi face figura asta nicicodata la prima pornire a zilei (adica rece fiind), cum v-am spus... Nu imi apare nimic in bord, totul e ok. Merge bine, trage bine, nu intrerupe...

 

Ce poate fi?

Editat de guduno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar sti Bogdane ca 3 diferente sunt intre modelul 2003 , 2004 si modelul 2005 .

Toata lumea o sa enumere 2 diferente . La a 3-a nu se gandeste nimeni .

Cele 2 diferente :

- furca USD

- etrieri radiali ( sper sa fi spus corect )

- ?

Care e a 3-a ?

:bounce:

Postul este in spirit de gluma ( asta sa nu inceapa lumea sa-mi sara in cap ) .

 

P.S. : dau un suc ( eu nefiind consumator de alcool ) celui care raspunde corect si vine pe litoral .

 

 

2003-2004 au un singur ventilator la radiator , 2005 are 2 ventilatoare

carenele sunt la fel la 2003-2004 si la 2005, mai putin aripa fata care are forma diferita :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema r6 2008... Dupa ce o pornesc, nu sta la relanti!

 

Prima pornire a zilei e ok, indiferent de temperatura sau de perioada de cand nu a mai fost pornita, dar de la a doua pornire apare problema, si anume: nu sta la relanti. Pot sa o pornesc si de 20 de ori, ca daca nu vrea ea sa stea la relanti, nu sta. Daca o tin din acceleratie si ajung la primul semafor, observ ca sta la relanti. Am observat ca treaba asta cu statul la relanti la pornire, e ca o loterie... poate sa stea, poate sa nu stea. Nu imi face figura asta nicicodata la prima pornire a zilei (adica rece fiind), cum v-am spus... Nu imi apare nimic in bord, totul e ok. Merge bine, trage bine, nu intrerupe...

 

Ce poate fi?

Posibil ca shocul termic sa nu inchida perfect,o problema minora(gen furtun fisurat) la map senzor,sincronizarea clapetelor,sau CO trim incorect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2003-2004 au un singur ventilator la radiator , 2005 are 2 ventilatoare

carenele sunt la fel la 2003-2004 si la 2005, mai putin aripa fata care are forma diferita :D

 

Na belea . :laugh:

Inseamna ca sunt mai mult de 3 diferente .:lol:

Pe cele enumerate de tine nu le stiam , dar omul cat traieste invata .

P.S. : si acuma te pomenesti ca vrei sucul ? :bounce:

 

Cuvantul e cuvant , cu toate ca nu la raspunsul asta ma asteptam .

Numai bine !

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca shocul termic sa nu inchida perfect,o problema minora(gen furtun fisurat) la map senzor,sincronizarea clapetelor,sau CO trim incorect.

 

 

din cite inteleg eu ar fi 3 probleme si cum ajungem sa ne dam seama care din ele ar fi problema

 

cu furtunul fisurat se observa curge dar ce facem cu restul se poate vedea functionarea corecta sau incorecta a senzorilor pe un tester

aceeasi problema o am si eu cu relantiul am auzit zvonuri ca ar fi de la filtrul sport si toba spor si ca trebuie o remapare

sau de la senzorul TPS-ul (throttle position sensor) dar nu vreau sa dau cu banul si sa desfac toata motoreta mai mult sa stric decit sa repar vreau sa stiu ce are si ce sa cer in servis

 

cu mentiunea ca problema mea este constanta si cu impresia ca uneori nu mai trage

saptamina aceasta dupa un drum mai lung bucuresti sibiu si retur am observat ca motoreta merge surprinzator de bine sta in relanti si trage foarte bine a si inca ceva fostul propietar de la care am cumparato folosea benzina 95 ceea ce nu se recomanda pentru R6 2005

 

cine imi poate spune un servis bun in bucuresti si un mecanic care se pricepe la R6 2005

eu asi vrea sa apelez la cei de la Dual Tours pipera cine a apelat la ei si care este impresia facuta

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu mentiunea ca problema mea este constanta si cu impresia ca uneori nu mai trage

saptamina aceasta dupa un drum mai lung bucuresti sibiu si retur am observat ca motoreta merge surprinzator de bine sta in relanti si trage foarte bine a si inca ceva fostul propietar de la care am cumparato folosea benzina 95 ceea ce nu se recomanda pentru R6 2005

 

 

De ce nu este recomandata benzina de 95 ?

Cea de 99 se presupune ca ar fi mai buna , dar se si consuma mai repede ( din auzite , eu nu mi-am dat seama ) .

Eu am varianta R6 - 2003 .

Scrie in cartea motorului sa se foloseasca doar 99 ?

Numai bine !

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nah belea .. cati posesori R6 05 s-au adunat ...

 

Si R6 le meu tot 2005 este.

 

Inca o diferenta fata de 03-04 si 05 ... ar fi ca are 2-3 cp in plus ...

 

Poate facem o "intalnire" ... pe litoral sa ne luam sucul de la CTRAD.

 

din cite inteleg eu ar fi 3 probleme si cum ajungem sa ne dam seama care din ele ar fi problema

 

cu furtunul fisurat se observa curge dar ce facem cu restul se poate vedea functionarea corecta sau incorecta a senzorilor pe un tester

aceeasi problema o am si eu cu relantiul am auzit zvonuri ca ar fi de la filtrul sport si toba spor si ca trebuie o remapare

sau de la senzorul TPS-ul (throttle position sensor) dar nu vreau sa dau cu banul si sa desfac toata motoreta mai mult sa stric decit sa repar vreau sa stiu ce are si ce sa cer in servis

 

cu mentiunea ca problema mea este constanta si cu impresia ca uneori nu mai trage

saptamina aceasta dupa un drum mai lung bucuresti sibiu si retur am observat ca motoreta merge surprinzator de bine sta in relanti si trage foarte bine a si inca ceva fostul propietar de la care am cumparato folosea benzina 95 ceea ce nu se recomanda pentru R6 2005

 

cine imi poate spune un servis bun in bucuresti si un mecanic care se pricepe la R6 2005

eu asi vrea sa apelez la cei de la Dual Tours pipera cine a apelat la ei si care este impresia facuta

 

Multumesc

 

 

Du-te la TNGeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...