nikel1992 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Verifică poziția în care stă furtunul după ce pui rezervorul la loc. Probabil se îndoaie aiurea pe undeva. De asta o să vezi multe arcuri puse pe furtunele de benzină la modelul ăsta, fix între filtru și rezervor. Imaginează-ți câtă elasticitate mai are un furtun de cauciuc după 15 ani. Un metru de furtun nou costă 12 lei, îți ia jumătate de oră să îl schimbi. Mai e un filtru în rezervor, două tuburi de plastic cu o plasă fină ca aia de țânțari, o să îl vezi când dai jos robinetul. Ok mersi mult, o sa ma uit la ele... Sper sa le dau de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 cine stie unde-mi pot copia cheia la R6 2006? in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Tie nu ti trebuie cip la cheie. Esti in Buc? Da-mi un call. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Ce anvelope aveti pe moto? As vrea sa imi iau o pereche de anvelope si ma intereseaza cam ce ati avut . Eu am avut un Qualifier 1 si nu am fost foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Ce anvelope aveti pe moto? As vrea sa imi iau o pereche de anvelope si ma intereseaza cam ce ati avut . Eu am avut un Qualifier 1 si nu am fost foarte multumit. Depinde ce te interesează. Anduranță - Am avut un set de michelin pilot road. A ținut cam 60,000 km până la sârme. Pe ploaie sunt fantastice. Altfel, realizezi relativ ușor că nu sunt făcute ptr genul ăsta de motoretă. Aderența e sub medie, că se încălzesc extrem de greu. Aderență pe uscat- Am avut un set de bridgestone bt 002. M-au ținut cam 12,000 km. Frânezi decent pe asfalt uscat, motoreta îngheață pe loc. Pe ploaie nu sunt deloc stabile. Aderență pe ud - Acum am Michelin pilot power 2ct. Sunt extrem de mulțumit de ele, se încălzesc imediat, mobra stă ca pe șine și pe ud și pe uscat. Singura problemă cu ele e că sunt scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Depinde ce te interesează. Anduranță - Am avut un set de michelin pilot road. A ținut cam 60,000 km până la sârme. Pe ploaie sunt fantastice. Altfel, realizezi relativ ușor că nu sunt făcute ptr genul ăsta de motoretă. Aderența e sub medie, că se încălzesc extrem de greu. Aderență pe uscat- Am avut un set de bridgestone bt 002. M-au ținut cam 12,000 km. Frânezi decent pe asfalt uscat, motoreta îngheață pe loc. Pe ploaie nu sunt deloc stabile. Aderență pe ud - Acum am Michelin pilot power 2ct. Sunt extrem de mulțumit de ele, se încălzesc imediat, mobra stă ca pe șine și pe ud și pe uscat. Singura problemă cu ele e că sunt scumpe. Scuze, tu chiar deschizi acceleratia spre maxim in treptele 1,2,3? Cu Power 2CT nu poti face wheelie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Are cineva de vanzare un stator de R6 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 Scuze, tu chiar deschizi acceleratia spre maxim in treptele 1,2,3? Cu Power 2CT nu poti face wheelie. Nu, nu deschid accelerația spre maxim. Uili nu fac, te cred pe cuvânt că nu se poate. Am frânat însă blană,și pe ud și pe uscat, de nevoie și am fost foarte mulțumit de rezultat. Atât de mulțumit că în 6 ani de când am mobra asta, niciodată nu a frînat atât de în scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Nu, nu deschid accelerația spre maxim. Uili nu fac, te cred pe cuvânt că nu se poate. Am frânat însă blană,și pe ud și pe uscat, de nevoie și am fost foarte mulțumit de rezultat. Atât de mulțumit că în 6 ani de când am mobra asta, niciodată nu a frînat atât de în scurt. La frinat blana , daca tine anv fata, incepi sa faci stopie. Esti cu roata spate in sau aproape in aer. Depinde la ce te raportezi. Editat Septembrie 7, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 La frinat blana , daca tine anv fata, incepi sa faci stopie. Esti cu roata spate in sau aproape in aer. Depinde la ce te raportezi. Probabil a franat blana in limita bunului simnt sau are frana fata moarta ca altfel ori il arunca peste cap daca e guma aderenta ori era pe jos daca are vro uscatura de guma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 (editat) La frinat blana , daca tine anv fata, incepi sa faci stopie. Esti cu roata spate in sau aproape in aer. Depinde la ce te raportezi. Să nu comparăm autobuze cu mașini de F1. Nu vorbesc de asfalt uscat ca în palmă care roade guma, nu vorbesc de uili și stopi. Acolo e altă discuție unde eu unul nu am ce căuta. Mă refer strict la distanța de frânare la o frână blană pe stradă, când merg 100+ și îmi iese unul în față la futui mă-sa, de exemplu. În nicio frână de-asta blană nu cred că am ajuns măcar aproape de stopi. Vorbesc de o frână blană bătrânească, în limitele mele de motociclist de stradă și în limitele unei mobre vechi de 17 ani. Power 2CT mi-a dat 10-15m în plus față de ce știam eu cu alte gume, și pe ud și pe uscat. La asta mă refer, de asta sunt foarte mulțumit de ele. Editat Septembrie 8, 2016 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Acum ai spus exact care a fost cea mai aderenta guma cu care ai mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Am scris și mai sus: BT 002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 de ce unele r6 2006-2008 au 18k rpm in bord, altele 20k rpm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 12, 2016 Share Postat Septembrie 12, 2016 2006 a avut turatia aia astronomica, 17 500 red line. Au reusit sa pacaleasca multi novici. Numai ca oamenii si-au dat seama ca turometrul arata mai mult decit turatia reala. Plus ca turatia maxima reala, 16 0000tr/min, era si aia prea mare, bubuiau in draci propulsoarele. In 2007 i-au limitat turatia maxima la 15 750, la fel si la modelul 08-09, aceeasi turatie maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Va salut ,acum cateva weekenduri am mers pe circuit cu un R6 up de 2006 resoftat de Bogdan sincer chiar`mi era dor sa merg cu o asemenea motocicleta,am mai mers si in trecut cand avea PC pe ea si harta pe dyno,atunci cum am mai zis si aici avea o frana de motor brutala tragea tare doar de la8000- 9000 in sus si orice inconstanta a acceleratiei si decelerare ducea la pierderea unor secunde bune pe tot circuitul.Dupa resoftare nu stiu e ce valori si ce scamatorie a facut Bogdan din soft (ca nu ma pricep si departe de mine sa ma gandesc la asta ) dar motocicleta trage acum foarte foarte bine pe toata plaja de turatii de la 5000-10000-13000,chiar si la 5000rpm cand tensionam lantul simteam cum motocicleta vroia sa o accelerez si sa decoleze in cel mai lent punct de pe tot circuitul,puterea este acum foarte dozabila ,nu simti ca se plafoneaza , ca te sperie sau ca e doar pe o anumita plaja ,frana de motor era acum 0(asta-mi placea cel mai mult cand merg cu o motocicleta,nu vreau sa simt ca are frana de motor ca ma apuca durerea de cap). Qs`ul setat din ecu mergea perfect. Timpul scos pe circuit cu aceasta motocicleta pe care nu o cunosteam,a fost cu doar 2 secunde mai slab de cel mai bun timp scos de mine pana atunci,motocicleta era incaltata cu d212 fata si d211 gp racer spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Salut .. Am mers 2 ani cu motul 300v 15w50 si multa lume mi-a recomandat ca ar fi mai bun un motul 7100 10w60 pentru oras . Sunt dispus sa incerc sa vad daca se comporta mai bine ca asta . Ideea e ca nu sunt sigur cat de gros sa fie uleiul pt ca am 26k facuti iar motoreta e un R6 2006-2007 PS: Uneori imi facea fite si nu reuseam sa o aduc in Neutru cand motoreta se incalzea peste 85 de grade si ma gandeam implicit cauza sa fie uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Cu 7100 o sa intre si mai greu in viteza. A patit-o un coleg cu moto identica ca a ta. El punea numai 300V, insa inainte de o etapa la Serres nu a gasit la dealerii locali din Botosani decit 7100. Bun, pune 7100 si da-i bice spre Serres. Merge motocicleta vineri si simbata, duminica dimineata la prima intrare, surpriza, nu mai putea retrograda. A ratat cursa. Intors acasa, desface cutia, totul era perfect. Schimba uleiul cu 300V, mergea ca noua. Nu zic ca numai 300 V trebuie pus, comparatia este STRICT intre 7100 si 300V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 Cu 7100 o sa intre si mai greu in viteza. A patit-o un coleg cu moto identica ca a ta. El punea numai 300V, insa inainte de o etapa la Serres nu a gasit la dealerii locali din Botosani decit 7100. Bun, pune 7100 si da-i bice spre Serres. Merge motocicleta vineri si simbata, duminica dimineata la prima intrare, surpriza, nu mai putea retrograda. A ratat cursa. Intors acasa, desface cutia, totul era perfect. Schimba uleiul cu 300V, mergea ca noua. Nu zic ca numai 300 V trebuie pus, comparatia este STRICT intre 7100 si 300V. Posibil sa fi pus un ulei mult prea gros? si poate deaia nu a fost pe placul cutiei? eu ma gandeam la 7100 10w40 sa pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 10w40 a pus, si nu a tinut decit 150km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alpha28 Postat Octombrie 10, 2016 Share Postat Octombrie 10, 2016 10w40 a pus, si nu a tinut decit 150km. avand in vedere ca merg doar in oras cu el si rar exterior o sa-l incerc si eu sa vad cum se comporta.. mersi Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Pai avind in vedere ca mergi numai in oras, asta inseamna ca se incalzeste mai mult decit pe pista. Intimplarea povestita mai sus se petrecea in aprilie, 20-22gr, bordul afisa maxim 83gr, Prima tura cutia functiona, in tura a 2-a incepeau problemele. Oameni buni, lasati-l pe Batman in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TTKAWA79 Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Salut, ma poate ajuta cu o info? am nevoie de schema firelor din mufa de bord.....care fir este pt neutral, pt turometru, pt vitezometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Ce moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 10, 2016 Share Postat Noiembrie 10, 2016 E R6 2010, a rezolvat-o. Afisor de treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.