Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Imi poate spune cineva cum se aprind farurile la "iamahele" voastre ? adica ;

Faza scurta : ambele faruri , farul stang, sau farul drept

Faza lunga : ambele , stanga sau dreapta

ca azi... am pornit'o am aprins faza scurta :ambele faruri am aprins faza lunga lafel ambele dar mai puternic . mai pe seara am aprins faza scurta , doar farul drept si faza lunga ambele... drq mai stie care cum e :laugh:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Si eu sunt interesat. Daca gasesti sa ma anunti si pe mine pls.

 

 

pentru R6 din 2000 stiu eu pe cineva de la Timisoara.

 

L-am vrut eu dar nu se potriveste.

 

Cerea 50 de euro pe el, sunt sigur ca il da si mai ieftin.

 

Daca te intereseaza iti dau adresa lui de YM si te intelegi cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru R6 din 2000 stiu eu pe cineva de la Timisoara.

 

L-am vrut eu dar nu se potriveste.

 

Cerea 50 de euro pe el, sunt sigur ca il da si mai ieftin.

 

Daca te intereseaza iti dau adresa lui de YM si te intelegi cu el.

A mea e model rosu. La tine de ce nu se potriveste?

Editat de Razorbladed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca tu ai modelul 2000 iar el 2003.

am si eu o curiozitate. exceptand aspectul, mai are si alte functionalitati/avantaje capacul acesta?

 

 

Doar aspect.

 

Eu nu am scarite pentru pasager si nici nu intentionez sa-mi iau.

 

Am zgariat putin materialul de pe saua pasager si decat sa o refac mai bine imi caut capac monopost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toti... de luni o sa intru si eu in randul posesorilor de r6 (dupa 2 ani de dat pe GS500). am o mica nelamurire in legatura cu motoru... problema e ca schimbatorul este invers, adica 1 este in sus si restul treptelor in jos. aveti careva asa ceva? s-o las asa sau sa schimb tija sa fie schimbatorul normal? ceva avantaje/dezavantaje imi poate spune careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura chestie care imi vine in cap acum.. ar fi ca atunci cand vrei sa schimbi din 6 in 2 ori smth like that , o sa iti ia mai mult sa dai de 4 ori in sus decat sa lasi putin piciorul pe pedala . plus ca nu stiu cat de obositor este pt picior , ca aia care le'au proiectat au facut si ei niste studii inainte, nu degeaba la toate motoarele se schimba vitezele asa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toti... de luni o sa intru si eu in randul posesorilor de r6 (dupa 2 ani de dat pe GS500). am o mica nelamurire in legatura cu motoru... problema e ca schimbatorul este invers, adica 1 este in sus si restul treptelor in jos. aveti careva asa ceva? s-o las asa sau sa schimb tija sa fie schimbatorul normal? ceva avantaje/dezavantaje imi poate spune careva?

 

 

Sa o stapanesti sanatos fara incidente. :lol:

 

Un super motor, o sa fii foarte incantat de el. :crack:

 

Da si tu mai multe detalii, poze.

 

Era un topic special cu avantajele si dezavantajele.

 

Cauta si tu si vezi ce zice.

 

Eu unu iti recpomand sa le inverseszi, asa sunt aproape toate motoarele si e bine sa te obisnuiesti intr-un singur fel.

 

Numa bine!

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toti... de luni o sa intru si eu in randul posesorilor de r6 (dupa 2 ani de dat pe GS500). am o mica nelamurire in legatura cu motoru... problema e ca schimbatorul este invers, adica 1 este in sus si restul treptelor in jos. aveti careva asa ceva? s-o las asa sau sa schimb tija sa fie schimbatorul normal? ceva avantaje/dezavantaje imi poate spune careva?

 

 

schimbatorul care il ai tu(tija inversata) se foloseste pe circuit. eu zic sa te obisnuiesti cu el (o s-o faci repede) ,nu merita sa iei unul stock decat daca nu reusesti sa te obisnuiesti :yikes:.bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbatorul care il ai tu(tija inversata) se foloseste pe circuit. eu zic sa te obisnuiesti cu el (o s-o faci repede) ,nu merita sa iei unul stock decat daca nu reusesti sa te obisnuiesti :yikes:.bafta

 

azi am luat motorul si evident am dat o tura prin oras. in afara de faptul ca rupea aderenta la 4000 rpm alte probleme nu sunt. faza cu schimbatul vitezelor nu e chiar asa de grava, dar inainte de orice schimbare ma gandeam de doua ori in ce parte tre sa schimb :yikes: ceva detalii despre el: 1999, 20000km si o toba mivv care suna ca dracu

 

m-am interesat si eu de schimbatoru invers si ai dreptate, asa se foloseste pe circuit. adica intr-o curba cand esti inclinat este mai usor sa dai treapta superioara aposand schimbatoru decat sa-l ridici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...