ionut5 Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 sal.nu are nimeni un r6 din 99 p rosu cu alb???am si eu nevoie ajutor.asfalt uscat am eu. da e cam spart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kuklux Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Sal la toata lumea! Am si eu o intrebare, a pus careva xenon pe Yamaha R6 din 2003? Daca da , unde gasesc? Acceasi problema am si eu cu avariile . Daca ai gasit vre-o rezolvare te rog sa-mi zici si mie! /index.php?...=242138&hl= profesionalism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 /index.php?...=242138&hl= profesionalism. problema este ca la modelul 2003 nu gasesti soluti sanatoase sa o faci sa nu mai fie "chioara". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kuklux Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 problema este ca la modelul 2003 nu gasesti soluti sanatoase sa o faci sa nu mai fie "chioara". http://www.r6messagenet.com/forums/r6-how-...headlights.html Alta solutie nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stef_anonim Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 am eu. da e cam spart mersi dar am nevoie sa fie din buc.mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...000-151361.html interesat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zex Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 heloo all! inca nu am r6 , dar e my next moto , la anu cand o sa am A V-am pupat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yunal Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 zex lasa k numai este mult pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Imi poate spune cineva cum se aprind farurile la "iamahele" voastre ? adica ; Faza scurta : ambele faruri , farul stang, sau farul drept Faza lunga : ambele , stanga sau dreapta ca azi... am pornit'o am aprins faza scurta :ambele faruri am aprins faza lunga lafel ambele dar mai puternic . mai pe seara am aprins faza scurta , doar farul drept si faza lunga ambele... drq mai stie care cum e )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 la modelul tau, din cate stiu eu ai si faza scurta si lunga pe ambele faruri. probabil s-a ars faza scurta pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Salut, Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar un capac monopost pentru R6' 03? merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Salut, Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar un capac monopost pentru R6' 03? merci, incearca pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 incearca pe ebay Merci, Nu am mai comandat niciodata de pe ebay. ma gandeam ca poate gasesesc mai aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 Merci, Nu am mai comandat niciodata de pe ebay. ma gandeam ca poate gasesesc mai aproape. Si eu sunt interesat. Daca gasesti sa ma anunti si pe mine pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 Si eu sunt interesat. Daca gasesti sa ma anunti si pe mine pls. pentru R6 din 2000 stiu eu pe cineva de la Timisoara. L-am vrut eu dar nu se potriveste. Cerea 50 de euro pe el, sunt sigur ca il da si mai ieftin. Daca te intereseaza iti dau adresa lui de YM si te intelegi cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) pentru R6 din 2000 stiu eu pe cineva de la Timisoara. L-am vrut eu dar nu se potriveste. Cerea 50 de euro pe el, sunt sigur ca il da si mai ieftin. Daca te intereseaza iti dau adresa lui de YM si te intelegi cu el. A mea e model rosu. La tine de ce nu se potriveste? Editat Ianuarie 12, 2009 de Razorbladed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 A mea e model rosu. La tine de ce nu se potriveste? pt ca tu ai modelul 2000 iar el 2003. am si eu o curiozitate. exceptand aspectul, mai are si alte functionalitati/avantaje capacul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 pt ca tu ai modelul 2000 iar el 2003.am si eu o curiozitate. exceptand aspectul, mai are si alte functionalitati/avantaje capacul acesta? Doar aspect. Eu nu am scarite pentru pasager si nici nu intentionez sa-mi iau. Am zgariat putin materialul de pe saua pasager si decat sa o refac mai bine imi caut capac monopost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Am zgariat putin materialul de pe saua pasager si decat sa o refac mai bine imi caut capac monopost. Asa am facut si eu...nici nu cunosc vre un tapiter sa mi o repare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 e? va place motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 salutare la toti... de luni o sa intru si eu in randul posesorilor de r6 (dupa 2 ani de dat pe GS500). am o mica nelamurire in legatura cu motoru... problema e ca schimbatorul este invers, adica 1 este in sus si restul treptelor in jos. aveti careva asa ceva? s-o las asa sau sa schimb tija sa fie schimbatorul normal? ceva avantaje/dezavantaje imi poate spune careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 singura chestie care imi vine in cap acum.. ar fi ca atunci cand vrei sa schimbi din 6 in 2 ori smth like that , o sa iti ia mai mult sa dai de 4 ori in sus decat sa lasi putin piciorul pe pedala . plus ca nu stiu cat de obositor este pt picior , ca aia care le'au proiectat au facut si ei niste studii inainte, nu degeaba la toate motoarele se schimba vitezele asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 salutare la toti... de luni o sa intru si eu in randul posesorilor de r6 (dupa 2 ani de dat pe GS500). am o mica nelamurire in legatura cu motoru... problema e ca schimbatorul este invers, adica 1 este in sus si restul treptelor in jos. aveti careva asa ceva? s-o las asa sau sa schimb tija sa fie schimbatorul normal? ceva avantaje/dezavantaje imi poate spune careva? Sa o stapanesti sanatos fara incidente. Un super motor, o sa fii foarte incantat de el. Da si tu mai multe detalii, poze. Era un topic special cu avantajele si dezavantajele. Cauta si tu si vezi ce zice. Eu unu iti recpomand sa le inverseszi, asa sunt aproape toate motoarele si e bine sa te obisnuiesti intr-un singur fel. Numa bine! Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 salutare la toti... de luni o sa intru si eu in randul posesorilor de r6 (dupa 2 ani de dat pe GS500). am o mica nelamurire in legatura cu motoru... problema e ca schimbatorul este invers, adica 1 este in sus si restul treptelor in jos. aveti careva asa ceva? s-o las asa sau sa schimb tija sa fie schimbatorul normal? ceva avantaje/dezavantaje imi poate spune careva? schimbatorul care il ai tu(tija inversata) se foloseste pe circuit. eu zic sa te obisnuiesti cu el (o s-o faci repede) ,nu merita sa iei unul stock decat daca nu reusesti sa te obisnuiesti .bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 schimbatorul care il ai tu(tija inversata) se foloseste pe circuit. eu zic sa te obisnuiesti cu el (o s-o faci repede) ,nu merita sa iei unul stock decat daca nu reusesti sa te obisnuiesti .bafta azi am luat motorul si evident am dat o tura prin oras. in afara de faptul ca rupea aderenta la 4000 rpm alte probleme nu sunt. faza cu schimbatul vitezelor nu e chiar asa de grava, dar inainte de orice schimbare ma gandeam de doua ori in ce parte tre sa schimb ceva detalii despre el: 1999, 20000km si o toba mivv care suna ca dracu m-am interesat si eu de schimbatoru invers si ai dreptate, asa se foloseste pe circuit. adica intr-o curba cand esti inclinat este mai usor sa dai treapta superioara aposand schimbatoru decat sa-l ridici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.