Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Si un zx6r/636 / suzuki k6/k7/k8 ( 600 ) nu sunt nervoase ? Adica ... cat de mare sa fie diferenta ca putere/acceleratii etc ?

 

Stiam ca diferentele intre ele sunt de zecimi de secunde... si asta pe circuit.

dap, exact. nu sunt asa nervoase. r6 mananca la acceleratie orice gsxr. cu 636ele nu stiu, ca nu am incercat.

 

Daca vrei o motocicleta cuminte, 600rr e pentru tine. r6ele nu e tocmai linistit. Eu NU recomand r6 ca fiind prima motocicleta. sunt prea putini cei care nu au cazut cu r6ele ca incepatori. Dar daca te simti norocos incearca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si un zx6r/636 / suzuki k6/k7/k8 ( 600 ) nu sunt nervoase ? Adica ... cat de mare sa fie diferenta ca putere/acceleratii etc ?

 

Stiam ca diferentele intre ele sunt de zecimi de secunde... si asta pe circuit.

 

 

Diferentele sunt mari intre ele. Nici macar nu seamana. :)

 

Pentru mine e superba. :)

 

Fiecare cu gusturile lui.

 

Mie imi plac toate moocicletele, dar mi-am dorit R6 si nu prea imi vine sa il schimb cu alt model.

 

Imi place si 636-le, K7 dar R6-le e motocicleta mea de suflet.

 

Asa ca il sfatuiesc sa-si cumpere ce ii place lui mai mult.

 

Ca performante cred ca sunt cam apropiate, in mana unor cunoscatori.

 

Numai bine!

 

ALex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alxcristea. nu stiu daca a fost careva atent. dar el o sa foloseasca motorul IN TRAFIC. nu pe circuit. nu ne uitam care e mai buna pe circuit ca sa stim ce ne luam in oras.

 

Parerea mea, daca nu ai experienta, 600rr. daca ai, r6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei o motocicleta cuminte, 600rr e pentru tine. r6ele nu e tocmai linistit. Eu NU recomand r6 ca fiind prima motocicleta. sunt prea putini cei care nu au cazut cu r6ele ca incepatori. Dar daca te simti norocos incearca...

Wow... totusi vorbim de un 600, si R6`le nu este nici o bestie. Pana`n 10.000+ ture este chiar anemica, si nu vorbesc din reviste. Pt mersul in oras, unde este mai greu sa o turezi atat de mult este chiar mai ok decat un 600rr care trage de jos.

 

bla bla bla

Baietii vorbeau de R6 2006+. Ce ai tu este total diferit de modelul asta. R6`le tau trage ca un 600rr nou (ma refer la felul in care livreaza puterea, nu una vs alta). Si nici de data asta nu vorbesc din reviste.

 

Parerea mea, daca nu ai experienta, 600rr. daca ai, r6.

Periculos rau R6`le asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va suparati pe mine da parca sunteti de la masterbike... ce conteaza 20 cai putere in minus sau in plus. ce conteaza ca trage de jos, ca trage mai de sus daca traficul e asa cum e, daca iti taie calea unu cu masina care "nu te-a vazut". La noi daca treci peste 100 cu motorul o faci pe propia raspundere chiar daca mergi in afara localitatii ( un amic care e politist la circulatie era cu motocicleta pe la marasesti si avea cam 130 si i-au iesit biste oi in fata, ce a urmat va dati seama), sau in oras cat de tare vrei sa mergi ca sa te simti in siguranta, sa nu iti taie cineva calea sau sa nu iti iasa un caine in fata si sa dai peste el. Eu sunt din bacau si daca plec tare de la un semafor si trag tare, pe urmatorul il prind pe rosu si stau si ma ajunge si ala cu bicicleta din urma, ce folos. intradevar e mai misto sa le spui prietenilor ca ai un motor mare si ca ai putere cat un dragster. in italia de fiecare data cand am fost rar am vazut o vitezana in oras (vreau sa scot in evidenta ca nu prea ai ce face cu vitezana in oras). diferenta dntre 1000 si 600 nu se vede in oras, ci in fara orasului unde aia de 600 consuma ca un mig ca sa se tina tare, sau pe circuit unde intradevar iti trebuie putere mare de la turatii joase. e logic dupapaparerea mea ca un motor de 600 sa traga la turatii mai inalte dact unu de 1000. ce vreau sa inteleg este cui ii trebuie toate datele astea, care trage mai tare, de la cate turatii, pana unde, si dece ii trebuie datele astea... e cineva care vrea sa concureze in superbike? atunci sa consulte o echipa de tehnicieni. si inca ceva... cineva de aici si-a adus din italia un ducati 999 parca era facut pentru pista... dar credeti ca i-a folosit la ceva ca avea multa putere si un cuplu mai mare ca la celelante, avea radiator racing mic si se infierbanta de naiba o lua, pornea greu din cauza ca avea compresia mare si alte minusuri, asta a fost asa ca o paranteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow... totusi vorbim de un 600, si R6`le nu este nici o bestie. Pana`n 10.000+ ture este chiar anemica, si nu vorbesc din reviste. Pt mersul in oras, unde este mai greu sa o turezi atat de mult este chiar mai ok decat un 600rr care trage de jos.

 

 

Baietii vorbeau de R6 2006+. Ce ai tu este total diferit de modelul asta. R6`le tau trage ca un 600rr nou (ma refer la felul in care livreaza puterea, nu una vs alta). Si nici de data asta nu vorbesc din reviste.

 

 

Periculos rau R6`le asta...

Eu cred ca vb din reviste. Altfel nu puteai sa afirma ca pana-n 10.000 de ture e anemica. Lipsa de cuplu este sub 6500 rpm. Ma rog, o sa caut pe net un dyno-chart sa iti arat ca pentru un incepator este mult mai potrivit un 600rr.

 

Bine, stiu ca probabil si dupaia o sa vi cu alte argumente sa imi demonstrezi ca honda e honda...

 

http://images.sportrider.com/bikes/146_060...out+tq_copy.jpg

 

vezi tu ce e acolo cu albastru. vezi tu, ce curbe urate? ei bine, alea inseamna bye bye pe strada daca nu te astepti sa zvacneasca.

 

bine, un baiat experimentat ca tine banuiesc ca stie chestia asta. dar unu mai fraier, mai muritor de rand... care vorbeste din reviste?

 

Dar la urma urmei, sa isi cumpere toti ce vor si sa nu mai ceara sfaturi, daca mai moare vreun inceapator pe vreun motor rau sa nu se mai posteze pe forum ca ocupa spatiu degeaba...

Editat de Dimitris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudata moda... mai nou SS-urile de 600 au ajuns motoare pentru incepatori :D

 

Păi da, hai sa iți explic si de ce.

 

1. Nu mulți au bani sa iÂşi cumpere ceva de 125 ... se tem ca vor rămâne cu el.

2.Un 600 atrage mai mult un incepător pentru că spun ei incepatorii "are sunet super belea frate ... si stii cat prinde 270 km/h deci e super tare frate" si de aceea si design-ul ii atrage si puterea pe care bine inteles nu o pot controla ... in cele mai fericite cazuri un incepator traieste maxim 1 saptamana (pe PRO TV au aratat cu ceva timp in urma un baiat care avea 27 de ani si din lipsa de experienta a intrat intr-un copac si adio)

Uitati-va si singuri ...

3.Prea multi pusti de bani gata vor sa impresioneze gagicile cu "motoarele lor de ultima generatie" si cam atat ar cam fi ..

 

daca credeti ca am spus ceva gresit sa imi spuneti sau puteti veni cu o completare :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6'le e anemic pana in 4000rpm.... intre 4000 -7000 trage bine iar dupa 7000 trage de rupe mai ales in tr 1 si 2 mie personal imi fuge de poponeata cand dau drumul rapid ambreiajului...

Intre 600 si 1000 nu exista grad de comparatie... 600cc trage de la 4000rpm in sus pe cand 1000cc trage mult mai bine inca de la 2000rpm dar 1000 se tureaza pana la 13000 rpm si 600 uca mai mult in ture... 15500 rpm... comparatia asta am facut'o intre a mea si honda cbr 900 fireblade

daca gresesc corectati'ma !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca vb din reviste. Altfel nu puteai sa afirma ca pana-n 10.000 de ture e anemica. Lipsa de cuplu este sub 6500 rpm. Ma rog, o sa caut pe net un dyno-chart sa iti arat ca pentru un incepator este mult mai potrivit un 600rr.

 

Bine, stiu ca probabil si dupaia o sa vi cu alte argumente sa imi demonstrezi ca honda e honda...

 

http://images.sportrider.com/bikes/146_060...out+tq_copy.jpg

 

vezi tu ce e acolo cu albastru. vezi tu, ce curbe urate? ei bine, alea inseamna bye bye pe strada daca nu te astepti sa zvacneasca.

 

bine, un baiat experimentat ca tine banuiesc ca stie chestia asta. dar unu mai fraier, mai muritor de rand... care vorbeste din reviste?

 

Dar la urma urmei, sa isi cumpere toti ce vor si sa nu mai ceara sfaturi, daca mai moare vreun inceapator pe vreun motor rau sa nu se mai posteze pe forum ca ocupa spatiu degeaba...

Repet, nu vorbesc din reviste, m-am dat cu R6 identic cu al tau, chiar si la culoare :rusinica: Si parerea mea a fost ca sub 10.000 e anemic. S-o simti vreo diferenta la 6000 ture, dar asta tot nu inseamna ca trage tare acolo.

 

Care-i faza cu Honda e Honda ? Esti frustrat ca ai Yamaha sau ce? Discutia Honda Vs. Yamaha porneste-o cu altcineva, ca pe mine ma doare-n ... , sincer.

 

Dyno chart-ul ala, cat si felul in care trage motocicleta in sine, nu ma impresioneaza cu nimic. Da, ai dreptate, este brutala, dar nu de nestapanit sau ceva de genu', cum incercati voi s-o faceti sa para. Nu ma intereseaza ce motocicleta isi ia, ca oricum n-o sa ma asculte pe mine sau pe tine, m-am bagat in seama ca prea ati exagerat cu puterea enorma, brutala, de nestapanit etc care o are R6`le. Diferentele intre ele sunt prea mici, difera doar modul in care trag. N-o sa-l omoare zvacnitul ala mai repede ca puterea in sine a motocicletei. Anyway, sper ca m-am facut inteles, no hard feelings si R6`le care chiar daca dupa parerea mea trage aiurea rau, ramane cea mai frumoasa motocicleta de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai conteaza pe ce motor te dai... important e cum te simti TU pe el... la ce iti foloseste cateva ture in plus ca tot pe acelasi drum mergem. Nu m-ai faceti glume cu si depre moarte... cred ca e un subiect mult prea sensibil pentru unii dintre noi care am pierdut in accidente auto sau moto prieteni, familie, apropiati. Inca ceva... wheelie, burnout, si altele sunt trecute in codul rutier... eu ma pregatesc acuma pentru categoriile C,D si nu am gasit asa ceva prin carti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, nu vorbesc din reviste, m-am dat cu R6 identic cu al tau, chiar si la culoare :rusinica: Si parerea mea a fost ca sub 10.000 e anemic. S-o simti vreo diferenta la 6000 ture, dar asta tot nu inseamna ca trage tare acolo.

 

Care-i faza cu Honda e Honda ? Esti frustrat ca ai Yamaha sau ce? Discutia Honda Vs. Yamaha porneste-o cu altcineva, ca pe mine ma doare-n ... , sincer.

 

Dyno chart-ul ala, cat si felul in care trage motocicleta in sine, nu ma impresioneaza cu nimic. Da, ai dreptate, este brutala, dar nu de nestapanit sau ceva de genu', cum incercati voi s-o faceti sa para. Nu ma intereseaza ce motocicleta isi ia, ca oricum n-o sa ma asculte pe mine sau pe tine, m-am bagat in seama ca prea ati exagerat cu puterea enorma, brutala, de nestapanit etc care o are R6`le. Diferentele intre ele sunt prea mici, difera doar modul in care trag. N-o sa-l omoare zvacnitul ala mai repede ca puterea in sine a motocicletei. Anyway, sper ca m-am facut inteles, no hard feelings si R6`le care chiar daca dupa parerea mea trage aiurea rau, ramane cea mai frumoasa motocicleta de 600.

 

Pai normal ca nu o simti ... odata ce ai mers pe a ta... cbr 1000rr + power commander ! ~ 180cp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde Yamaha R46 Valentino Rossi Limited Edition

 

model 2005

950 Km parcursi (practic e motocicleta noua)

impecabila (nu are nici o zgarietura)

Inmatriculata in Austria cu acte in regula

 

Pret 7900 Euro negociabil

 

Pe cei interesati ii rog sa ma contacteze pe YM Id : buattila

post-39857-1224700139_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Motorul meu: R6 albastru, model 2004.

 

Intrucat o am de putin timp si trebuie sa recunosc ca acum mai invat despre ea, as avea nevoie de ajutor intr-o chestiune:

 

Se poate modifica unghiul coarnelor / manerelor ?

Sa fiu mai explicit : As vrea sa ridic putin exteriorul, astfel incat coarnele sa pice cat mai perpendicular pe directia bratelor.

Eu sunt mai inalt si as avea nevoie de alt unghi fata de cel actual. La drum lung, incep sa ma doara putin incheieturile.

Editat de kta007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te dor incheieturile din cauza coarnelor , te dor pentru ca esti incepator si nu te-ai obisnuit inca cu ea. Probabil ca stai si prea incordat ... o sa vezi ca dupa cateva sute de km nu o sa mai simti.

Bafta si sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te dor incheieturile din cauza coarnelor , te dor pentru ca esti incepator si nu te-ai obisnuit inca cu ea. Probabil ca stai si prea incordat ... o sa vezi ca dupa cateva sute de km nu o sa mai simti.

Bafta si sa o stapanesti sanatos.

right... de curand am trecut prin perioada asta dar dupa cateva zile de mers te obisnuiesti ! sa o stapanesti sanatos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, merci pentru ganduri :blink:

... si sa inteleg ca nu se poate modifica deloc pozitia coarnelor .... :rusinica:

Oricum ce-i drept ma cam dor in trafic cand tot timpu stau incordat si cu mana pe ambreiaj ... in rest cand e liber si pot merge lejer, ma gandesc numai la motor :D

 

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...