brembo Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 ....aham.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 salutari R6-istilor.... de curand mi-am luat si eu un R6 1999 si permis categoria A,sunt din Fundulea,aproape de bucuresti(25 km)...si am o problema...se apasa ambreiajul cam greu si din aceasta cauza s-a cam rupt cablu de la maner. de la ce ar putea fii? o fi fost cablul prost pe interior?! si dak tot am deschis subiectul poate stie cnv sau a mai cumparat cablu de ambreiaj la un pret accesibil,am gasit undeva la 170 lei, parerea mea ca e cam mult. va multumesc si astept raspuns cablul ala trebuie gresat odata pe luna sau chiar mai rar daca esti delasator... dureaza 15 minute dar te tine mai mult plus ca se apasa ambreiajul muuult mai usor . Cand am apasat ambreiajul dupa ce a stat toata iarna am zis ca nu e adevarat , abea il apasam cu 2 maini ... am scos cablul l-am uns bine cu ulei si cu o seringa cu ac si acum il apas cu 2 degete . La reglaj cand l-ai pus maneta trebuie sa aiba cam 1cm joc la capat sau 3-4 mm la baza , ca sa nu ramana ambreiat si sa mergi asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Va salut! Am si eu un R6 din 1999 si am avut problema cu o bujie. Am desfacut-o, am curatat-o, a mers putin, acum iarasi nu mai merge.... In fine, nu asta este problema. Cand am vrut sa montez carburatoarele inapoi, nu am mai reusit decat dupa ce am slabit colierele. Spre surprinderea mea, erau stranse la maxim. Eu nu am mai putut sa le strang dupa aceea. Voi cum procedati? Cum le strangeti? Pentru ca din cate am vazut, chiar nu este spatiu suficient pentru strangere. Dar, atunci, cel care le-a strans inaintea mea, cum le-a strans? Sau trebuia sa le las stranse la maxim si sa ma mai straduiesc cu, carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Va salut! Am si eu un R6 din 1999 si am avut problema cu o bujie. Am desfacut-o, am curatat-o, a mers putin, acum iarasi nu mai merge.... In fine, nu asta este problema. Cand am vrut sa montez carburatoarele inapoi, nu am mai reusit decat dupa ce am slabit colierele. Spre surprinderea mea, erau stranse la maxim. Eu nu am mai putut sa le strang dupa aceea. Voi cum procedati? Cum le strangeti? Pentru ca din cate am vazut, chiar nu este spatiu suficient pentru strangere. Dar, atunci, cel care le-a strans inaintea mea, cum le-a strans? Sau trebuia sa le las stranse la maxim si sa ma mai straduiesc cu, carburatoarele? Nu trebuia sa desfaci carburatoarele pentru a umbla la bujii. era suficient sa desfaci cutia de la filtrul de aer si atat. Daca te referi la colierele care fac prinderea dintre carburatoare si cutia filtrului, slabeste-le la maxim, invarte-le in cu surubul in felul urmator: cele doua din dreapta surubul indreptat la 45 de grade spre stanga, cele din stanga la 45 de grade spre dreapta. In felul asta vei avea spatiu suficient pentru a le strange. Cat despre bujie... scoate-le si curata-le pe toate nu doar una. Daca sunt iridium le cureti degeaba, schimba-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 rid za manual ! te va scoate din ceata ! de fapt la orice operatiune dinasta e bine sa consulti manualul... ca nu ai desfacut atatea motoare incat sa intuiesti care cum se afla acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Ok! Multumesc pentru raspunsuri! Am desfacut suficiente motoare si de masina si de motociclete, incat sa am habar macar sa schimb o bujie. In primul rand, sub cutia filtrului de aer, sub carburatoare, mai are o bucata de cauciuc si una din plastic, pe care daca nu le dai la o parte, nu poti ajunge la bujii. In al doilea rand, nu este vorba de colierele dintre carburatoare si filtru, ci despre cele dintre carburatoare si chiuloasa. Adica, cele de sub carburatoare. In al treilea rand, stiu cum se incearca si se afla daca si care bujie nu merge. Nu este vorba de bujii iridium. Sunt obisnuite. Si probleme nu am decat cu una. Nu prea merge deloc. Scoasa, da scanteie. Si unde trebuie, si unde nu trebuie. Insa, cu motorul pornit, toba ramane rece. Si este sigur din bujie, pentru ca am schimbat-o cu alta, de la alt cilindru, si acolo face la fel. Oricum, trebuie sa cumpar alta. Maine plec sa dau comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 (editat) Bun : 1. daca dadeai plasticul ala negru jos era imposibil sa nu poti da bujiile jos 2. nu era nevoie sa dai carburatoarele jos 3. daca consultai manualul faceai ce ti-am zis eu la 1 si 2 4. daca tot le-ai dat jos (carburile )curata-le si sincronizeaza-le 5. nu cred ca ai desfacut atatea motoare in cat sa mergi la sigur , daca erai atat de sigur nu intrebai pe forum 6. motoarele de motocicleta , SS-urile in general sunt foarte compacte si inghesuite 7. daca schimbi bujiile fa un efort si schimba-le pe toate 4 Spor la treaba LE : vezi cum pui fisele sa nu le inversezi... Editat Martie 7, 2010 de bau-bau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Ok! Multumesc pentru raspunsuri! Am desfacut suficiente motoare si de masina si de motociclete, incat sa am habar macar sa schimb o bujie. In primul rand, sub cutia filtrului de aer, sub carburatoare, mai are o bucata de cauciuc si una din plastic, pe care daca nu le dai la o parte, nu poti ajunge la bujii. In al doilea rand, nu este vorba de colierele dintre carburatoare si filtru, ci despre cele dintre carburatoare si chiuloasa. Adica, cele de sub carburatoare. In al treilea rand, stiu cum se incearca si se afla daca si care bujie nu merge. Nu este vorba de bujii iridium. Sunt obisnuite. Si probleme nu am decat cu una. Nu prea merge deloc. Scoasa, da scanteie. Si unde trebuie, si unde nu trebuie. Insa, cu motorul pornit, toba ramane rece. Si este sigur din bujie, pentru ca am schimbat-o cu alta, de la alt cilindru, si acolo face la fel. Oricum, trebuie sa cumpar alta. Maine plec sa dau comanda. Probabil ai desfacut multe motoare, dar aici nu aveai de ce sa il desfaci Singurul lucru care trebuie dat jos este Cutia filtrului de aer, ai loc suficient sa scoti bujiile. Acum va trebui sa faci si o sincronizare a carburatoarelor daca tot le-ai demonatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Mda... Nici nu mai stiu sigur de ce am dat jos carburatoarele. Am incercat sa scot bucata aia de plastic si cred ca atunci am tras si de ele. In fine... Nu asta este important. Mi-ati dat sfaturi, o sa tin cont de ele, insa tot nu mi-ati raspuns la intrebarea mea. Cum se strang colierele acelea? In ceea ce priveste sincronizarea, aici este o problema. Eu sunt din Tg-Jiu si pe aici nu s-a prea auzit de asa ceva. Cred ca, cat de curand, o sa experimentez "aparatul" home-made descris intr-un topic aici pe forum. daca nu o sa gasesc pe cineva prin apropiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 buna , ma numesc Mihai si se pare ca ingros si eu randurile de r6 in romania , sau mai mult din cluj cu un r6 03 . daca ma ajuta cel de sus si reusesc sa strang banii ! abia astept sa vina vara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 R6 2003 de vanzare, albastra, aproximativ 28 500 de km. Cumparata acum aproximativ 2 ani, la 4000 de km pe bord. 108.5 cai la roata dupa modificari la testul Dyno Intretinerea: ulei schimbat la aproximativ 4000-5000 km, intotdeauna cu filtru. Schimburi de ulei s-au desfasurat dupa cum urmeaza: -4000 ~8000 ~13000 ~17800/ schimbul kitului de lant > pinioane Vortex -1 +2 ~22800 *25400 - rearmare intinzator lant/revizie generala ~26500 in prezent are aproximativ 28500 + - 300km Cauciucuri - un set de Pilot Power 2CT Exista doua variante de vanzare. In pretul de 3000E se refera la echiparea stock, unde mai sunt incluse: - filtru de aer K&N High Airflow - furtune Galfer, fata spate, albastre - semnalizari fata schimbate - semnalizari spate incluse in stop / cu geam fumuriu - set de crash paduri pe: furca/ cadru (marca vortex)/ baia de ulei/bascula - scarite - alte piese care au fost schimbate de-alungul timpului: * capac alternator * schimbator * scarite pilot (scaritele in sine) * inca cateva piese de carenaj zgariate dar intregi, ce pot fi folosite inc az de urgenta (capacele de la bord, plastic lateral de sub carena superioara) etc In pretul de 3800E intra: - Akrapovic Evolution Titanium - Power Commander III + harti custom - amortizor de ghidon Bitubo, cu 10-15(?) reglaje - amortizor pe spate Bitubo Motocicleta prezinta mici defecte optice, pe care ma angajez sa le rezolv cat mai bine: - cateva zgarieturi - cateva suruburi lipsa (intentionez sa dau comanda de prinderi si suruburi saptamana viitoare) Detalii complete despre istoricul ei (incidente, poze etc) pe mesageria privata sau la telefon 0722 94 77 62 - Radu Voi posta pana duminica poze actualizate cu motocicleta. Pana atunci atasez cateva poze de anul trecut (unde lipseau cateva piese instalate in prezent) si cateva din accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thydusk666 Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 R6 2003 de vanzare, albastra, aproximativ 28 500 de km. Cumparata acum aproximativ 2 ani, la 4000 de km pe bord. 108.5 cai la roata dupa modificari la testul Dyno Intretinerea: ulei schimbat la aproximativ 4000-5000 km, intotdeauna cu filtru. Schimburi de ulei s-au desfasurat dupa cum urmeaza: -4000 ~8000 ~13000 ~17800/ schimbul kitului de lant > pinioane Vortex -1 +2 ~22800 *25400 - rearmare intinzator lant/revizie generala ~26500 in prezent are aproximativ 28500 + - 300km Cauciucuri - un set de Pilot Power 2CT Exista doua variante de vanzare. In pretul de 3000E se refera la echiparea stock, unde mai sunt incluse: - filtru de aer K&N High Airflow - furtune Galfer, fata spate, albastre - semnalizari fata schimbate - semnalizari spate incluse in stop / cu geam fumuriu - set de crash paduri pe: furca/ cadru (marca vortex)/ baia de ulei/bascula - scarite - alte piese care au fost schimbate de-alungul timpului: * capac alternator * schimbator * scarite pilot (scaritele in sine) * inca cateva piese de carenaj zgariate dar intregi, ce pot fi folosite inc az de urgenta (capacele de la bord, plastic lateral de sub carena superioara) etc In pretul de 3800E intra: - Akrapovic Evolution Titanium - Power Commander III + harti custom - amortizor de ghidon Bitubo, cu 10-15(?) reglaje - amortizor pe spate Bitubo Motocicleta prezinta mici defecte optice, pe care ma angajez sa le rezolv cat mai bine: - cateva zgarieturi - cateva suruburi lipsa (intentionez sa dau comanda de prinderi si suruburi saptamana viitoare) Detalii complete despre istoricul ei (incidente, poze etc) pe mesageria privata sau la telefon 0722 94 77 62 - Radu Voi posta pana duminica poze actualizate cu motocicleta. Pana atunci atasez cateva poze de anul trecut (unde lipseau cateva piese instalate in prezent) si cateva din accesorii. Up pentru Radu, e un baiat serios! Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Cine ma ajuta cu niste stikere la un pret bun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Voi ce ulei puneti la R6? Semisintetic sau full sintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Voi ce ulei puneti la R6? Semisintetic sau full sintetic? Eu pun full sintetic si din ce stiu marea majoritate la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 R6 2003 de vanzare, albastra, aproximativ 28 500 de km. 108.5 cai la roata dupa modificari la testul Dyno Intretinerea: ulei schimbat la aproximativ 4000-5000 km, intotdeauna cu filtru. Cauciucuri - un set de Pilot Power 2CT Kit de lant Vortex -1 +2 Exista doua variante de vanzare. In pretul de 3000E se refera la echiparea stock, unde mai sunt incluse: - filtru de aer K&N High Airflow - furtune Galfer, fata spate, albastre - semnalizari fata schimbate - semnalizari spate incluse in stop / cu geam fumuriu - set de crash paduri pe: furca/ cadru (marca vortex)/ baia de ulei/bascula - scarite - alte piese care au fost schimbate de-alungul timpului: * capac alternator * schimbator * scarite pilot (scaritele in sine) * inca cateva piese de carenaj zgariate dar intregi, ce pot fi folosite in caz de urgenta (capacele de la bord, plastic lateral de sub carena superioara) etc In pretul de 3800E intra: - Akrapovic Evolution Titanium - Power Commander III + harti custom - amortizor de ghidon Bitubo, cu 10-15(?) reglaje - amortizor pe spate Bitubo Poze dupa cum am promis: 0722 94 77 62 - Radu // 3000E echipare stock // 3800E echipata complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Vand Yamaha YZF R6, 2002, 600cmc, 120cp, 35000km, ulei, fliltru ulei, filtru aer, bujii, placute frana, baterie, releu incarcare, kit pinioane si lant, toate sunt noi, ITP pana la sfarsitul lumii in 2012 motocicleta merge impecabil, 2800 euro negociabil putin Sunt incepator si e prea mult pt mine,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 cam repde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Vand Yamaha YZF R6, 2002, 600cmc, 120cp, 35000km, ulei, fliltru ulei, filtru aer, bujii, placute frana, baterie, releu incarcare, kit pinioane si lant, toate sunt noi, ITP pana la sfarsitul lumii in 2012 motocicleta merge impecabil, 2800 euro negociabil putinSunt incepator si e prea mult pt mine,,, ori e criza ori chiar e prea mult pt tine... motocicleta stie sa mearga si incet, nu doar blana ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 ori l-a speriat asa tare incat e hotarat sa o vanda .... ciudat , ca mai acum cateva saptamani erai nerabdator sa iesi cu ea . Poate ne explici si noua ce ai patit , eu unul sunt curios ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Poate ne explici si noua ce ai patit , eu unul sunt curios ! Salut, hai sa va explic Am iesit cu ea intr-adevar, imi place, e perfecta, dar pt viteza mi s-a suspendat carnetul pe 3 luni Vitezana a fost visul meu de cand eram pustan, mi l-am implinit, insa eu iubesc muntele si drumetia si cu R6 nu pot merge pe drumuri forestiere Cam asta e,, fac si schimb cu Transalp sau F650 din aceiasi ani M-am gandit sa-mi iau enduro si sa tin si R6-le, dar banii nu sunt destui,,, Toate bune Mesaj completat iar faza cu "e prea mult pt mine" am zis-o doar ca sa nu se iveasca intrebari de genu,, de ce o dai? ai cazut cu ea,, etc nu e prea mult, o stapanesc f bine chiar si ca incepator fiindca nu merg la risc cand sunt pe ea moto e in stare f buna, merge impecabil, am bagat o groaza de bani in ea fata de cum am luat-o, cine o va cumpara nu mai are de cheltuit decat pe benzina sper sa nu ma judecati fiindca am tradat breasla vitezanelor pt soft enduro si pana am s-o vand ma voi mai da cu ea numai bine Mesaj completat si din ce am observat nu se vand asa usor motoarele, deci imi recuperez carnetul si ne vom intalni la o plimbare lwu all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Poze dupa cum am promis:............... ............... 0722 94 77 62 - Radu // 3000E echipare stock // 3800E echipata complet Pentru ca am fost intrebat Da, motocicleta are toate carenele - pintenul este dat jos momentan pentru curatare si schimbul de ulei + filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 ma intereseaza daca vinzi amortizorul de ghidon separat si stopul de frana cu semnalizarea inclusa. dau la schimb stopul original + diferenta bineinteles. daca esti interesat da-mi te rog un pm, multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Salut. As prefera sa vand motocicleta cu toate accesoriile. Dar daca o vand "stock", amortizorul va fi la vanzare. In orice caz, exista si posibiltiatea sa mai vand piese de pe ea inainte sa vand motocicleta, dar cum iti spuneam, prefer sa mai astept un pic. Mai intreaba-ma in doua-trei saptamani. In schimb, daca doresti, iti pot aduce eu un stop nou identic cu al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 la ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.