Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Pai si nivelul cum e ? Ulei in principiu e bine sa-l schimbe la inceput de sezon chiar daca nu a facut km multi cu el, dar e statut si isi pierde din proprietati.

 

In manualul de la modelul '99 spune sa-i bagi : SAE20W40SE sau SAE10W30SE

Mesaj completat

amandoua sunt foarte bune, alege-l cu sufletul :crack:

 

PS : am un avut un r6 cu ohlins (cu peste 20 de click-uri) si acum am hyper pro rsc pe actualul moto, r1 (23 de click-uri parca...).

bafta!

 

Merci ... am ales ohlins pana la urma si cu sufletul si rational :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a scazut nivelul putin cat sa se aprinda sonda(becul) sau ce se aprinde @ yamaha in leg cu uleiul , multzumesc pt informatie .

Mesaj completat

SAE20W40SE sau SAE10W30SE sunt semi sintetic full sintetic k nu ma pricep

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a scazut nivelul putin cat sa se aprinda sonda(becul) sau ce se aprinde @ yamaha in leg cu uleiul , multzumesc pt informatie .

Mesaj completat

SAE20W40SE sau SAE10W30SE sunt semi sintetic full sintetic k nu ma pricep

 

1. poate sa fie sonda de la ulei bulita.

2. am avut r6 2001 care e identic cu 99, care manca ulei... si motorul era in mintile lui, dar pe motul 300v il papa pe paine. verificat si completat la o 1000 de km sa vezi cat mananca?!

3. cati km indica bordul ?

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ap 30.000 cristian , mersi pt info,motorul merge excelent , nu scoate fum , trage foarte bine , nu are niciun sunet suspect , doar ca mai scade nivelul ... nu cu mult , nici ingrijorator macar ... dar nu cred ca`i place uleiul pus atata timp cat cu cel avut initial in motor cand a fost cumparat nu a scazut 1mm

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutareee tuturor...caut si eu o sa pasager pt r6 2007... dk ar fi rosie sau alba ar fi perfect...s'auzim de binee

Mesaj completat

salutareee tuturor...caut si eu o sa pasager pt r6 2007... dk ar fi rosie sau alba ar fi perfect...s'auzim de binee

post-54479-1299287333_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vand combinezon de piele Dainese Yamaha GYTR , dintr-o bucata, culori albastru-negru-alb, impecabil, necazut, ca nou. L-am purtat de 2 ori la drumuri lungi . Protectii full, de titan, slidere impecabile, cocoasa. Marimea 50.

Iata ce spun producatorii despre el :

 

"Manufactured for Yamaha by the world renowned motorcycle clothing manufacturer Dainese, these 1-2mm cowhide suits are fully equipped with composite CE-approved protectors at the shoulders, elbows, knees and along the shin bones with additional external titanium protectors featured on the shoulders of the Professional 1-piece. Yamaha?s latest Professional 1-Piece leather riding suits offer superb style with extremely high standards of protection and excellent levels of comfort that you have come to expect from Yamaha and Dainese. Soft protectors are fitted around the hips, upper arms and collarbone ? and the sanitised lining is fully removable. Featuring a back protector pocket. D-Stone?, bi-axial elasticated inserts, aerodynamic hump and knee sliders, the Professional 1-Piece Leather Suit delivers class-leading performance on the road and the race circuit."

 

Pret : 500 euro, negociabil !

post-4366-1300211159_thumb.jpg

post-4366-1300211171_thumb.jpg

post-4366-1300211177_thumb.jpg

post-4366-1300211184_thumb.jpg

post-4366-1300211193_thumb.jpg

post-4366-1300211212_thumb.jpg

post-4366-1300211220_thumb.jpg

post-4366-1300211229_thumb.jpg

post-4366-1300211238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, imi cer scuze pentru off topic.

Caut cumparator pentru o galerie originala de r6 2006, si o pompa de benzina in stare impecabila pentru acelasi model.

Mai am si scaritele pilot originale, tot noi, si un cablu de ambreiaj in stare buna. Plus niste capace si alte maruntisuri. Le-as da undeva in jur de 350 de euro pe toate.

Astept oferte. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, cum a inceput caldura automat trebuie schimbat si uleiul vechi si stau in dubii...am pus pana acum de doua ori motul 7100, nici o problema, dar multi prieteni mi-au recomandat castrol power 1 10w50 pt ca merge mai bine cutia si mai dispar zgomotele din motor....pana la urma voi ce puneti? e un r6 din 2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu semnalizarile si sper sa gasesc o lamurire aici, semnalizarile sunt Rizoma pe leduri, in momentul cand semnalizez stanga sau dreapta fara sa fie aprinsa faza scurta imi semnalizeaza corect, cand aprind si faza scurta nu mai vor sa semnalizeze decat atunci cand cresc putin turatia motorului (spre 2000 asa), mi-a masurat un mecanic si a zis k incarcarea este Ok si k beleaua ar fi semnalizarile pe leduri, dar de ce atunci cand cresc turatia functioneaza corect?pana mai ieri clipoceau repede cand le actionam cum fac toate cele pe leduri nemodificate cu relee sau rezistente,am avut-o nitel prin service la revizie si tare mi-e sa nu fi schimbat mecanicul ceva pe la ea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o problema tot fluctueaza turatiile la relanti si moare motorul,pana la 60 de grade e ok pe urma scade de la aproape 2000 de ture pana la 1000(normal 1.350-1450) dupa ce se incalzeste se balbaie si moare...asta nu se intampla mereu din cand in cand,daca dau relantiul mai mare la 1500 merge ce merge si sare la 1700 de ture il pun normal iar functioneaza motorul normal dupa anumit timp iar se deregleaza....motocicleta are filtru de aer K&N iar injectia a fost curatata in urma cu 2 ani.Motocicleta este o Yamaha r6 2003.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o yamaha r6 2003 si am are o problema imi moare la relantii,mai exact se deregleaza il pun pe la 80-90 de grade la 1.350 de ture aproximativ iar dupa un timp cand stau la semafor vad ca sta la 1000 de ture se balbaie si moare daca pun relantiul iar la 1300 cand am probleme se deregleaza si ajunge la 1700 il dau inapoi la 1300 si tot asa asta nu tot timpul din cand in cand dar in ultimul timp tot mai des,filtru de aer K&N iar injectia a fost curatata acum 2 ani.

 

Sa imi stearga cineva postu de mai sus nu stiu de ce s-a postat de 2 ori.

Editat de Himura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...