Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici eu nu ma simteam prea bine cu mucii tarash prin casca. Sper ca sapt viitoare sa ne strangem toti cei care s au anuntat anterior.

Asfalt curat!

Mesaj completat

imi spune si ie cineva daca am facut bine ca am luat motul 300v factory line 10w40 pt r6 din 2000?

 

Eu asta am pus la recomandarea unor prieteni care au spus ca n au avut probleme cu el. Parca am pus intr un an si motul si a fost ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi anul asta la schimb cu tot cu filtru nou mia intrat exact 2.7 litri la modelul 99 punei si u 2.7 la inceput dai o cheie lasal 2 minute apoi oprestel lasal 10 min si iai nivelul... mai putin nu iti trebuie in nici un caz si daca mai trebuie putin completezi oricum 2.7 trebuie sa iti intre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum bomba......cat ulei sa pun la r6 din 2000 ...precizez ca schimb si filtrul de ulei

Mesaj completat

uni zic 2,7...3...sau 3,5....help

Scrie pe capac cat tre' sa pui. "2500cm3" la care adaugi cat intra in filtru, deci vreo 200...

 

nu baga mai mult de 2,7 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tipilor, saptamana viitoare o sa intru in posesia unui R6 2007. :blbl:

Abia astept sa ma dau, mai ales ca nu am apucat sezonul asta sa scot fosta motoreta, am vandut-o weekend-ul trecut..

O sa revin cu poze in curand.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

 

Nu esti chiar tu cu intamplarea ? :P

 

Din cauza cantitatii prea mari de ulei ai presiune prea mica la ulei; daca ai presiune mica atunci nu se face ungerea cum trebuie, deci nu face bine la motor. Tot din cauza cantitatii prea mari de ulei, motorul lucreaza in temperaturi mai mari si cum a mers si fara antigel e iar nasol; nici la garnituri nu face bine prea mult ulei; Sa verifice si filtrul de aer si probabil e si ala plin de ulei. Trebuie sa-i puna antigel nu apa ca o fierbe imediat ... Oricum, din moment ce s-a "ars" o data la ce mai intreaba pe forum? De ce n-o duce la un mecanic?

 

si acum bomba......cat ulei sa pun la r6 din 2000 ...precizez ca schimb si filtrul de ulei

Mesaj completat

uni zic 2,7...3...sau 3,5....help

 

Depinde cat de bine ai scurs ulei-ul vechi. Tu prima oara pune-i cat scrie pe ea + max 200 ml ca schimbi si filtrul (si pui putin si in filtru). O pornesti, incalzesti ulei-ul nou apoi o opresti si o lasi 10 minute maxim sa se "aseze" ulei-ul, o indrepti si verifici nivelul (la carte spune sa fie la jumatea distantei dintre semnul de minim si cel de maxim). Sa nu uiti sa verifici nivelul din cand in cand ca 300V e mancat cam repede de motoare (probabil ca e bun si de-aia) :blbl:)

 

Salut tipilor, saptamana viitoare o sa intru in posesia unui R6 2007. :P

Abia astept sa ma dau, mai ales ca nu am apucat sezonul asta sa scot fosta motoreta, am vandut-o weekend-ul trecut..

O sa revin cu poze in curand.

 

bafta

 

Tipule, pai sa urmaresti forumul si poate vi la intalnirea R6 cu noua achizitie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand scarite reglabile pp tuning cu "revers shifting", scaritele au fost montate pe o yamaha r6, se potrivesc pe orice model '06-'11 si sunt ideale pentru pista.urmeaza si poze live!

 

 

270 euro

Editat de @jinx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand scarite reglabile pp tuning cu "revers shifting", scaritele au fost montate pe o yamaha r6, se potrivesc pe orice model '06-'11 si sunt ideale pentru pista.urmeaza si poze live!

 

 

270 euro

 

un mare up de la mine pt reverse shifting... chiar daca sunt sceptici pe aici legat de faptul ca e ciudat sa schimbi invers sau alte idei, eu personal chiar va recomand asa ceva pt ca e mult mai bine, mai practic, mai usor. si daca urci pe o moto cu schimbatorul normal cu siguranta vei stii sa schimbi corect. e ca si cum te-ai urca dintr-o masina cu volan pe stanga in una cu volan pe dreapta :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand scarite reglabile pp tuning cu "revers shifting", scaritele au fost montate pe o yamaha r6, se potrivesc pe orice model '06-'11 si sunt ideale pentru pista.urmeaza si poze live!

 

 

250 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti am un Rezervor de R6 1998-2002 de vanzare. A fost cazut, infundat, tras laloc, acum este in perfecta stare, ii trebuie doar cosmetizarea pe placul inimii fiecariua. pret 250 negociabil tel:0730469565

 

era defapt NEnegociabil scuze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit, de dat asta si cu o poza :rolleyes:

Asadar R6-le meu: am pe ea suspensii Ohlins (fata-spate-amortizor ghidon), filtru aer BMC, parbriz PUIG negru inchis (pe care as vrea sa-l vand sa iau unu mai putin inchis, daca stiti pe cineva dati un semn), kit lant VORTEX race si alte maruntisuri.

Din pacate am pe ea evacuarea stock si asta ma omoara, dar urmeaza un full exhaust system :bigstar:

 

In seara asta nu am cum sa mi va alatur, in luna Mai doar in uikenduri..

 

asfalt uscat...ca de ploaie ne-am saturat cu totii :D

 

P.S. e limited edition (380/500) nu ca ar conta :laugh:

post-14381-0-36670400-1305276589_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...