Sari la conținut

Accident Haios


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Si eu ma bucur cind o 'incaseaza' matizele, dar in cazul asta e nevinovat.

Filmul este encodat la un framerate mic dar se deruleaza la framerate mare si asta mareste viteza.

 

1. Locul accidentului este Barbu Vacarescu intersectia cu Ceaikovski , in fata cladirii care pe vremuri se chema Hilti iar acum este Scop Computers + Agip + inca niste firme. Ceea ce pare a fi o straduta , este de fapt iesirea de la billa, semaforul este probabil rosu.

 

2. Matizul si betoniera vin pe Barbu Vacarescu dinspre Stefan cel Mare , matizul pe banda 1, betoniera pe banda 2, si probabil merg in paralel.

 

3. Banda 2 este ocupata de masinile care fac stinga, betoniera frineaza si trage de volan dreapta. Din moment ce betoniera frineaza, matizul ajunge in fata si este lovit de betoniera in usa din spate sau roata din spate si este 'rasucit' in stilul polististilor americani cind ii lovesc pe aia care fug de ei pe autostrada.

 

Concluzia mea : betoniera vinovat 100%, daca in locul matizului era un motociclist, la ora asta era mort sub rotile betonierei sau infipt in stilp. Faptul ca matizul merge pe banda 1 nu se cheama depasire prin dreapta.

Editat de mihaip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vechea discutie de pe Fifth Gear cu punctul mort al camioanelor (re/vizionati episodul in care au facut testul). La politie a(r fi) iesit o mare varza, deoarece soferul betonierei avea Matizul in punctul mort, deci n-ar fi putut in nici un fel sa-si dea seama de existenta lui pe banda 1.

 

Edit: copy-paste de pe Wikipedia:

"Generally speaking, larger vehicles have larger rear blind spots. For example, the blind spot behind a typical sedan could only hide a small animal, while the blind spot of an SUV can hide small children, resulting in as many as 50 children being killed by reversing SUVs each year. The blind spot behind tractor trailers can contain entire vehicles, which is one reason many trucks carry warnings not to follow too close, such as "if you can't see my mirrors, I can't see you." This is partly because the driver's position is higher in a tractor-trailer.

 

Larger vehicles also have much larger front and side blind spots. Tractor-trailers have not only large rear quarter blind spots, but also a large blind spot directly to their left and to their front-right."

Editat de SnapShot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mihaip" are dreptate!

Daca urmariti cu atentie filmul o sa vedeti intre sec 5-7 exact ce sa intamplat, explicat in detaliu de "mihaip". Betoniera 100% vinovata!

 

ps: folositi media player clasic (6.4), puneti pe pauza si trageti in dreapta si stanga de slider, cat de repede sau cat de incet vreti! astfel o sa aveti o cursivitate a imaginilor :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a depasit prin dreapta, e si el vinovat -> CULPA COMUNA

Pe un drum cu 2 benzi pe sens, marcate, ce înseamnă depăÂşire prin dreapta? Dacă fiecare era pe banda lui nu e depăÂşire, dacă Matizul s-a încadrat pe banda 1 Âşi betoniera era încă pe banda 2 tot betoniera era de vină că a schimbat banda fără să se asigure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare din cartea galbena

 

219. Cum trebuie sa procedeze conducatorul autoturismului 1 (se afla pe banda a 2-a in spatele unui autocamion care face stanga) care, in raport cu pozitia pe care o ocupa , intentioneaza sa circule pe directia inainte?

 

a) sa astepte pana cand autocamionul schimba directia de mers spre stanga sau sa-l depaseasca pe partea dreapta, dupa ce a trecut autoturismul 2 (autoturismul 2 este pe banda 1 exact ca matizul);

b ) sa treaca printre cele doua autovehicule, deoarece circula pe directia inainte;

c) sa depaseasca autocamionul, deoarece are prioritate fatza de autoturismul 2.

 

 

Raspuns: A

 

Explicatie:

 

Practic, conducatorul autovehiculului 1 are doua posibilitati, si anume sa astepte ca autocamionul sa elibereze traseul pentru a-si continua deplasarea ori sa depaseasca autocamionul prin dreapta, dupa ce lasa sa treaca autoturismul 2.

 

 

Legenda:

 

intrebare film

autoturismul 1 = betoniera

autoturismul 2 = matizul

autocamionul = masinile care faceau stanga

 

 

Verdict: Betoniera VINOVAT

Editat de dracushorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe un drum cu 2 benzi pe sens, marcate, ce înseamnă depăÂşire prin dreapta? Dacă fiecare era pe banda lui nu e depăÂşire, dacă Matizul s-a încadrat pe banda 1 Âşi betoniera era încă pe banda 2 tot betoniera era de vină că a schimbat banda fără să se asigure.

 

Eu nu am vazut clar situatia. Am zis IPOTETIC daca ar fi depasit ...

 

Playerul meu de filme stie doar play/pauze/stop. Si m-am jucat cu PAUSE. Nu am vazut clar ...

 

Dar cum s-a zis mai sus ca e pe Barbu Vacarescu, e clar ca matizul era pe banda I

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod sigur Matizul nu a iesit de pe strada laterala, pt ca altfel impactul ar fi fost mai mare, datorita diferentei de viteza. Deci diferenta de viteza a fost mica, vehiculele circulau cu viteze aproximativ egale.

 

Raman 2 posibilitati:

1.basculanta a vrut sa depaseasca prin dreapta si nu a observat matizul -> vinovat: 'basculantul'

2.basculanta depasea prin dreapta iar matizul a incercat sa depaseasca prin dreapta basculantei, intre ea si trotuar , bazandu-se pe dimensiunea redusa a masinii, fiind apoi agatat de basculanta (poate ca a incercat sa intre in fata ei si nu era destul de avansat). -> vinovat: 'matizosul'

 

LE: matizul ori are viteza mai mare ori accelereaza in momentul impactului, pt il agata in dreptul portierei lui si apoi inainteaza astfel incat la sfarsit toata partea stanga este lovita.

De asemenea, e posibil sa fie de vina matizosul pt ca nu face scandal, ceea ce in cazul in care e nevinovat e putin probabil. Basculantul e iarasi calm, dar la ce magaoaie are nu cred ca s-a simtit in pericol.

Editat de mst
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod sigur Matizul nu a iesit de pe strada laterala, pt ca altfel impactul ar fi fost mai mare, datorita diferentei de viteza. Deci diferenta de viteza a fost mica, vehiculele circulau cu viteze aproximativ egale.

 

Raman 2 posibilitati:

1.basculanta a vrut sa depaseasca prin dreapta si nu a observat matizul -> vinovat: 'basculantul'

2.basculanta depasea prin dreapta iar matizul a incercat sa depaseasca prin dreapta basculantei, intre ea si trotuar , bazandu-se pe dimensiunea redusa a masinii, fiind apoi agatat de basculanta (poate ca a incercat sa intre in fata ei si nu era destul de avansat). -> vinovat: 'matizosul'

 

 

posibilitatea 2 nu exista pt ca matizul avea prioritate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, era deja pe banda!

Putea sa vina din spatele betonistului si sa aiba viteza mai mare si sa vrea sa tasneasca. Amandoi efectuau manevrea in acelasi timp dar betonistul nu avea cum sa il vada, avand o viteza putin inferioara.

 

Dupa cum am zis, m-as mira ca cineva nevinovat sa fie asa de calm dupa ce era sa fie omorat de o betoniera.

 

Ma rog, e cu dus-intors.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De asemenea, e posibil sa fie de vina matizosul pt ca nu face scandal, ceea ce in cazul in care e nevinovat e putin probabil.

de unde stii ? filmul n-are sonor. Si sunt curios tu, dupa ce ai fi tarat de tren 100m, cat de vioi ai fi cand te-ai da jos din masina ....

Am rulat filmul cu BSplayer, la jumatate din viteza, si momentul impactului frame cu frame. Matizul circula pe banda 1, cu jumatate din lungimea masinii inaintea betonierei (asta explica rasucirea cand il loveste betoniera). Betoniera schimba banda (2 ->1), aparent fara sa incetineasca. 100% vinovata betoniera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar intrebarea de baza: CE CAUTA ALA CU CIFA PE BANDA 2? Vehiculele greleautobuze,camioane,alea,alea,tre sa circule pe banda 1.(asta tine mai mult de conduita preventiva,nu stiu exact daca e articol de lege,care sa-l si oblige)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Betoniera e clar de vina. Se vede intre sec 5-7 cum evita o dacie fara sa se asigure. Acum ca sa fim evil vad si astia cu matizuri cum e sa ti-o iei nevinovat :angryfire: Cred ca daca am face o comparatie cu animalele Matizul este inamicul natural al motocicletei :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lamurit. Betoniera venea tare pe banda 2 si s-a trezit cu masini oprite care faceau stinga. fiindca nu avea cum sa opreasca pina in ele - probabil - a luat dreapta fara sa se asigure. Pe banda 1 venea Matizul cu o viteza similara. Matizul probabil ca era putin mai in fata betonierei, altfel ar fi fost aruncat in lateral, nu tirit atit. Nu cred ca Matizul era in depasire ca nu e Ferrari sa depaseasca atit de repede.

Betoniera e de vina! Desi mi-ar fi placut sa fie vina Matizului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, cum ai vrea sa te asiguri fara sa ai vizibilitate? si nu asta-i problema la Matiz, ca e maxim 1m de la numar pina la ochi, cind te apleci sa vezi ce e in stinga, in dreapta ... deci nu, asteptam pe Voikunen cu explicatii mai plauzibile ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...