Sari la conținut

Detinatori Husqvarna


floricel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 214
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut TE610/95.

 

Importatorul oficial e Automobile Bavaria, uite site-ul:

http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/husqvarna-motorcycles/

 

Ei pot aduce cam orice. Au cataloage la motociclete din 98 incoace, deci pentru a ta au piese

 

Apoi mai e userul rogerxtreme34. Uite-l aici:

 

/index.php?/topic/662966-park-dezmembrari-motociclete-enduro-cross/page__st__60#entry2944869

 

El le aduce piese second din Ungaria, asa ca il contactezi, ii spui exact ce piesa vrei, si te suna el in 4-5 zile din ungaria, din parcurile de unde ia piesele, si-ti comunica pretul.

 

La capitolul lant de distributie, cel ce se schimba la 10.000 km preventiv, daca nu gasesti la Bavaria, vezi urmatorul tabel:

http://shop.motogelnar.cz/rozvodove-retezy/rozvodovy-retez-did-fth-219-metraz

 

Deci, daca ai acelasi lant la SM ca si la TE, ar trebui sa ai lant DID 219FTH cu 100 zale. Eventual iei unul de la o alta motocilcleta din tabelul respectiv, si ii mai tai din zale.

 

 

Mai e si Romimoto pentru consumabile:

http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/54394/

 

 

Alte surse:

E un tip pe strada Vaselor nr 7, tel 0723.361.558, care face mai orice din cauciuc, pornind de la garnituri de frana si pana la tampoane. Eu am avut probleme cu garniturile de la pompa de frana spate, si aveam de ales intre modalitatea Husqvarna de a vinde, adica doar pompa cu totul la 90 euro, si niste garnituri facute de tipul asta, la 10 lei. Normal ca am ales garniturile facute, si s-au dovedit bune.

 

 

Apoi, manete si placute de frana de la orice magazin moto, te duci cu alea vechi in mana si se uita ei ce anume iti trebuie.

 

Cam atat

 

 

PS. Manuale:

 

Husqvarna te lt sm 410 610 2000 parts list

http://www.manualedereparatie.info/download/husqvarna-te-lt-sm-410-610-2000-parts-list.html

 

 

Husqvarna te 410 610e te 610e lt sm 610s 1998 2000 manual de reparatie

http://www.manualedereparatie.info/download/husqvarna-te-410-610e-te-610e-lt-sm-610s-1998-2000-manual-de-reparatie.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult, ai reusit in 20 de randuri scrise sa imi dai mai multe imformatii de cat aveam nevoie. inca o intrebare, stiu ca nu are legatura cu marca insa nu stiu ce sa fac si poate cineva s-a mai lovit de treaba asta. moto cumparata de mine este adusa din irlanda, am cartea si contractul de vanzare /cumparare intre mine si proprietar(irlandez), intrebarea este daca trebuie sa o inmatriculez acum sau pot astepta pana la primavara fara sa platesc vreo amenda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La administratia financiara sigur iti va da amenda (50 RON) daca trec mai mult de 30 zile de la data contractului de vanzare- cumparare. La inmatriculare nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu unul din exemplarele contractului

verde, rosu sau alb

nu stiu daca iti trebuie si fisa de inmatriculare

inmatricularea se face dupa inscrierea la financiar

cel mai bine de interesezi la fata locului sa stii ce acte iti trebuie pentru cazul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La financiar iti trebuie neaparat cartea de identitate a vehiculului, in original. Deci...intai mergi la RAR si scoti cartea, apoi la financiar.

Si eu am platit amenda de 30 lei la vremea respectiva, pentru ca m-au respins prima data la RAR si au trecut cele 30 de zile...dar asta e viata.

 

Preturi de acum 3 ani:

 

480 lei RAR

170 lei traducerea autorizata a tuturor actelor (trebuie sa mergi cu toate traduse la RAR)

39 lei numere rosii pe 1 luna

30 lei amenda la financiar

50 lei taxa inmatriculare

50 lei taxa talon

asigurare, drumuri, maruntisuri.......

 

 

Per total peste 1000 lei.

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e. Intai faci CIV la RAR. Apoi incepi demersurile pentru inmatriculare. Cu CIV, fisa de inmatriculare, etc., te inscrii la financiar. Apoi te poti opri. Nu mai iei numere rosii. In felul asta esti proprietar de utilaj cu acte in regula, platitor de impozit. Adica esti in legalitate. Poti avea copie dupa CIV la tine ca sa demonstrezi politiei ca tu esti proprietarul mobrei la un eventual control in trafic. Avantajul e ca, atunci cand vei vinde mobra, nu va mai trebui sa o radiezi din circulatie. Viitorul proprietar, ca sa si-o inscrie, ii va trebui o hartie de la financiar de la fostul proprietar. Daca nu bagi mobra la financiar nici viitorul proprietar nu va putea sa o inscrie. Dezavantajul e ca poti parcurge un metru pe un drum public si chiar atunci sa te opreasca politia. Nefiind inmatriculata e caz penal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca faci cum zice andrei....si o inscrii doar la financiar, nu si la politie...nu comiti o infractiune..dar esti pasibil de o amenda contraventionala deoarece esti obligat sa inscrii vehicolul in tremen de 30 zile dupa ce l-ai cumparat!!

iar la primarie ...daca e prima data...sau zambesti frumos...poti scapa doar cu un avertisment!!

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba comiti o infractiune....conducerea unui vehicul neinmatriculat pe drumuri publice.

 

Dupa ce treci de RAR si financiar si dai grosul banilor si-ti tocesti nervii, mai sunt doar 1 drum la CEC, 1 drum la Politie si cam 150 lei taxe pentru a o inscrie si in circulatie. Ce e atat de greu?

Si e supermoto, nu e enduro, deci omul o conduce numai pe drumuri publice.....

Prost sa fie politaiul ala de vede un 600cmc cu numere galbene de primarie si nu il opreste....deci cazier din prima zi de condus.

 

P.S. Vorbim de un vehicul adus din afara, deci neinscris inca in Romania....nu de remorca mea, pe care am cumparat-o loco, inscris la financiar pe numele meu, dar nedus la politie nici dupa 2 ani sa o trec si acolo pe numele meu. Dar aia are numere romanesti de circulatie, valabile.

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb la cele de cross cum e. Astea clar nu pot fi inmatriculate si clar nu pot fi conduse pe drumuri publice. Totusi parerea mea e ca trebuiesc inscrise la financiar. Si badea cu tractorul plateste impozit chiar daca nu paraseste aratura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mie a fost in felul urmator:

 

Runda 1: dus cu toate actele traduse si legalizate, moto in stare buna. Doar s-au uitat la ea ca are de toate (inclusiv semnalizari, claxon), verificat serii, VERIFICAT DIMENSIUNI CAUCIUCURI. M-au pus doar sa aprind farul, ca sa vada daca bate la inaltimea corecta. Si, culmea, era far din ala de cross, cu 2 spoturi ca cele de mobila, de nu vezi nimic la el.

 

S-a constatat ca motorul nu are serii (nu apareau nici in cartea de Italia), iar lor le aparea ca orice Husky tre sa aiba serie pe motor. Asa ca m-au trimis la un notar sa dau declaratie pe propria raspundere ca nu am modificat eu seria de pe motor

 

Runda 2. Verificat declaratia pe proprie raspundere de la Notar, dat cartea de identitate.

 

Frane neverificate, noxe neverificate. Si, daca aveam si baterie la motor, si puteam sa aprind farul fara sa pornesc motorul, nici pe ala nu ma puneau sa-l pornesc.

 

Dar fiecare cu norocul lui....depinde de inspector.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb la cele de cross cum e. Astea clar nu pot fi inmatriculate si clar nu pot fi conduse pe drumuri publice. Totusi parerea mea e ca trebuiesc inscrise la financiar. Si badea cu tractorul plateste impozit chiar daca nu paraseste aratura.

 

nu e adevarat, cu tractorul mergi si pe drumuri publice, de aceea iti trebuie numere galbene de vehicul agricol ... acum e drept ca si cross-ul poate fi o solutie buna la brazdat, dar vehicul agricol sigur nu e :) E similar unei masini de raliu, mergi cu ea doar pe platforma, modificarile suferite nu o mai fac inmatriculabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am citit undeva pe un alt forum ca nu e obligatoriu sa faci traducere legalizata daca motoreta este adusa dintr-o tara partenera UE, de asta intreb, si proprietarul la fel mi-a spus insa la el e mai normal sa minta... insa daca cineva a fost cu actele netraduse si a fost trimis inapoi e clar, vorbim de RAR Afumati.

 

va salut, am fost si am facut traducere legalizata dupa cartea de irlanda insa nici macar nu s-au uitat la ea cei de la RAR ,dar fac pariu ca daca nu o aveam era o mare problema, inainte sa ajung la rar am confectionat niste capace din tabla pt tobe pe care le-am fixat in interior sa nu mai bubuie asa tare(si bine am facut!!). pana la urma au gasit sa se ia de faptul ca pe stopul de frana cand aveam pozitia aprinsa nu se vedea foarte tare cand apasam frana si faptul ca avea oglinda doar pe dreapta, am remediat bubele si am reusit sa trec de autentificare si rar. toate astea m-au costat cam 550 ron + 70 ron traducerea. maine ma duc sa o bag la financiar apoi ma duc la pipera sa iau talonul si numarul. multumesc tuturor pt ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut TE610/95.

 

Importatorul oficial e Automobile Bavaria, uite site-ul:

http://www.bavaria-b...na-motorcycles/

 

Ei pot aduce cam orice. Au cataloage la motociclete din 98 incoace, deci pentru a ta au piese

 

Apoi mai e userul rogerxtreme34. Uite-l aici:

 

http://www.motocicli...60#entry2944869

 

El le aduce piese second din Ungaria, asa ca il contactezi, ii spui exact ce piesa vrei, si te suna el in 4-5 zile din ungaria, din parcurile de unde ia piesele, si-ti comunica pretul.

 

La capitolul lant de distributie, cel ce se schimba la 10.000 km preventiv, daca nu gasesti la Bavaria, vezi urmatorul tabel:

http://shop.motogeln...-fth-219-metraz

 

Deci, daca ai acelasi lant la SM ca si la TE, ar trebui sa ai lant DID 219FTH cu 100 zale. Eventual iei unul de la o alta motocilcleta din tabelul respectiv, si ii mai tai din zale.

 

 

Mai e si Romimoto pentru consumabile:

http://www.romimoto-.../vehicle/54394/

 

 

Alte surse:

E un tip pe strada Vaselor nr 7, tel 0723.361.558, care face mai orice din cauciuc, pornind de la garnituri de frana si pana la tampoane. Eu am avut probleme cu garniturile de la pompa de frana spate, si aveam de ales intre modalitatea Husqvarna de a vinde, adica doar pompa cu totul la 90 euro, si niste garnituri facute de tipul asta, la 10 lei. Normal ca am ales garniturile facute, si s-au dovedit bune.

 

 

Apoi, manete si placute de frana de la orice magazin moto, te duci cu alea vechi in mana si se uita ei ce anume iti trebuie.

 

Cam atat

 

 

PS. Manuale:

 

Husqvarna te lt sm 410 610 2000 parts list

http://www.manualede...parts-list.html

 

 

Husqvarna te 410 610e te 610e lt sm 610s 1998 2000 manual de reparatie

http://www.manualede...-reparatie.html

 

Multumesc si eu un pic cam tarziu dar a durat pana mi-au validat contul. Am luat de la Bavaria aproape toate piesele care imi trebuiau pt capra mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. As avea 2 intrebari celor care cunosc, legat de un wr de 125:

 

1. as dori sa stiu ce este, ce face si cum il reglez surubul din stanga celui de reglat relanti (unii mi-au zis ca e ceva jigler de aer-carburatie sau ceva de genu);

 

https://www.google.ro/search?q=dellorto+phbh+28+BS&hl=ro&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=byUEUYqtMpD6sgaX6YGgDQ&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1280&bih=894#imgrc=yeWEnp9Ea724gM%3A%3BrxhOf_N7sS2iMM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.duepercento.com%252Fimages%252F5001012.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.duepercento.com%252Fpopup_image.php%253FpID%253D73%2526osCsid%253Dc5f8d9305306056c43ac19f51b4430b6%3B772%3B551

 

2.Despre power valve: cum imi dau seama daca lucra, daca e limitat din cdi si la cat ??

 

Multumesc!

Editat de boy9881
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Husky TE 510 - 2005 (primul meu motor l-am luat anu' trecut in august)

 

singura problema e ca nu pot s-o pornesc cu kick-starteru') ba e prea tare ba prea molae oricum nu face o tura completa ca sa apuce sa porneasca

 

aveti ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o Husqvarna TE510 din 2008. Pana acum m-a lasat pompa de benzina, dar am gasit nou nouta cu 120euro. Are kitul full power, de concurs, trage foarte tare.

Beton motor, felicitari!

Am acelasi model da' din 2005...

Lamureste-ma si pe mine ce kit de putere ai pe el?

si inca ceva am vazut ca ai kit de faruri... ce diferenta e fata de cele originale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salut

daca ma puteti lamuri careva: am un te250 din 2008 si nu indica pe ceas viteza implicit si nr km. banuiesc ca este cablul de kilometraj. totusi arata rotatiile/min si ore de functionare. cum stiu daca este cablul de vina si de unde pot sa mi procur unul bun? nu est ecu melc are un magnet in discul de frana si un senzor care este fiz si conectat la ceas prin cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce iti arata, este ceea ce iti trebuie. Banii dati pe cablu sunt(parerea mea) aruncati pe geam...

Editat de Sher
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...