freebiker Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Salut, am o honda vfr 400r din 96 si mi s-a stricat regulatorul. Stie cineva daca se potrivesc si alte regulatoare; daca stiti de care, unde pot gasi, cat costa..... ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 http://www.wemoto.com/pictures.dyn?u=25330qqq25671 Asta e de rvf400 banuiesc ca asta ai tu daca zici ca e din 96. Sanse sa ti se potriveasca de la alteceva sunt mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Salut, am o honda vfr 400r din 96 si mi s-a stricat regulatorul. Stie cineva daca se potrivesc si alte regulatoare; daca stiti de care, unde pot gasi, cat costa..... ms mult De la Honda trebuie sa se potriveasca , diferenta este mufa de la instalatia electrica. Parametrii de incarcare sunt aceiasi. Incearca de la ceva de 600- -CB, CBR F2,3,4 ,VFR 750,800. Sigur se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freebiker Postat Septembrie 5, 2009 Autor Share Postat Septembrie 5, 2009 asa arata regulatorul meu... are 3 fire galbene care vin din alternator intra intr-o mufa (care s-a ars), apoi in regulator si are 4 fire care ies (doua verzi si doua rosii cu dunga alba). deci mufa de iesire e in 4 si cea de intrare in 3 imi cer scuze de calitatea pozei.... cred k s-a stricat si aparatul foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 dupa cum spuneam mai sus: du-te si cauta un releu de incarcare de honda. daca gasesti cu mufa identica e ok. daca nu are mufa identica e simplu: pui papuci la fiecare fir si ai grija sa nu gresesti cand il montezi. sau cauti unu original de honda vfr 400 si platesti de te saturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freebiker Postat Septembrie 5, 2009 Autor Share Postat Septembrie 5, 2009 dupa cum spuneam mai sus: du-te si cauta un releu de incarcare de honda.daca gasesti cu mufa identica e ok. daca nu are mufa identica e simplu: pui papuci la fiecare fir si ai grija sa nu gresesti cand il montezi. sau cauti unu original de honda vfr 400 si platesti de te saturi. thanks for the advice am sa incerc cum spui tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Nu e chiar asa. Nu se potriveste orice. Preturi rezonabile gasesti la relee after-market cum ar fi de exemplu cele produse de http://www.electrexworld.co.uk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Mai recomand si http://www.ignitech.cz - niste cehi care fac regulatoare si CDIuri de calitate. Ai mai putea incerca sa vorbesti si la Dilly ( http://www.dillypoint.ro ) - el de obicei are pe stoc relee si din astea si te poate ajuta. Preturi OEM fara cine stie ce adaos. Editat Septembrie 7, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freebiker Postat Septembrie 7, 2009 Autor Share Postat Septembrie 7, 2009 Salut freebiker. Pune si tu o poza cu motorul, ca releele difera si in functie de anii de fabricatie si schema de culori. Bun motor, sa'l stapanesti sanatos. am incercat sa fac poza dar nu-mi mai merge aparatul foto... schema de culori e nh-196 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.