Sari la conținut

Motociclete de 400


Hekate
 Share

Postări Recomandate

Sper ca am nimerit subformului potrivit.

De-a lungul timpului m-am tot lovit de ideea ca la motocicletele de 400, facute special pt Japonia, este o problema cu piesele :wacko: . Cumva mi-am luat motor de 400, si ca proprietar de asemenea "dezastru" de motor nu am avut nici cea mai mica problema cu piesele de shimb. Toate motoarele de 400 pe care le stiu, sunt identice cu urmatorul model mai mare, in afara de motorul propriu zis.

Sunt foarte curioasa de parerile celor care au avut motoare de 400 si care chiar au avut probleme. Cei care au auzit de la prietenul unui prieten ii rog sa-si tina parerile pentru ei, ca nu e frumos sa discuti despre ceva ce nu cunosti din proprie experienta (cel putin aici se aplica din plin asta )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vorbesc din experienta. In al doilea rand din ce am observat este adevarat ca piesele de 400 sunt identice 90...% cu cele de 600. Inafara de motor logic(desi cred ca si cutia de viteze s-ar potrivi, la fel ambreiajul, pompa apa, electromotor, daca nu ma insel si carburatoarele sunt aceleasi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La consumabile uzuale (filtre aer, filtre ulei, kituri de lant, manete, placute, etc.) piesele-s aceleasi de la corespondentele lor de 600. (ZZR400 cu ZZR600, etc.)

La piesele mai complicate (garnituri motor, carburatoare, etc.) e un pic mai greu (insa nu imposibil) sa poti comanda de la magazine cu seria de sasiu si/sau cea de motor.

Probleme mai apar la modelele dedicate DOAR pietei japoneze (de exemplu Inazuma 400) care nu au corespondente pentru piata europeana si atunci e un pic mai greu sa gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru alea destinate pietei japoneze, repere OEM:

"Un pic mai greu" = imposibil fara deplasare in japonia sau un prieten sa locuiasca acolo.

Nici nu apar codurile in programele de piese, de unde crezi ca faci rost in Europa sau SUA?

Nu o sa stie nimeni ce sa-ti caute.

 

La consumabile uzuale (filtre aer, filtre ulei, kituri de lant, manete, placute, etc.) piesele-s aceleasi de la corespondentele lor de 600. (ZZR400 cu ZZR600, etc.)

La piesele mai complicate (garnituri motor, carburatoare, etc.) e un pic mai greu (insa nu imposibil) sa poti comanda de la magazine cu seria de sasiu si/sau cea de motor.

Probleme mai apar la modelele dedicate DOAR pietei japoneze (de exemplu Inazuma 400) care nu au corespondente pentru piata europeana si atunci e un pic mai greu sa gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca a scornit cineva "gluma" asta cu piesele.Se gasesc piese la 400 cmc inclusiv la modelele din 1970 deci asta cu negasitul de piese e o gluma proasta.

Exista pe net diverse site-uri care iti dau codul de piesa pe care il dai la cel care vinde piesa si daca e profesionist ar trebui sa aduca piesa intocmai codului dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam toate motoarele de 400 sunt facute special pt Japonia. Ideea este ca in afara de motorul propriu zis, probleme de genul ce zicea Thomas, pentru restul pui comanda ca si cum ai avea gpz 500 de exemplu. Si in general din cate stiu eu, atunci cand se intampla vreo problema mai serioasa la motor indiferent daca e de 400 sau facut pt Europa, nu stai bine nicicum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma chinuiam sa vand un zxr 400 si toti imi spuneau "da mah, dar la astea nu gasesti piese" si le spuneam ca exact la fel de usor le gasesti ca la orice motor. Pastila asta a fost aruncata de cei ce-si vindeau motoarele de 600 si fugareau clientii de pe piata 400.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un amic cu un chopper de 400, de fapt e cel din semnatura. Din cate stiu, anul trecut a schimbat ceva semeringuri pe la el, oricum, n-au fost probleme. "Nu se gasesc piese" cred ca e sinonima cu "Nu prea se dezmembreaza motoare de 400 la noi, dar iti poti lua piese noi de la orice magazin autorizat."

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Bandit de 400 a fost importat oficial in Europa?

Eu parca asa stiu, cel putin in cazul Angliei.

 

Care stie ceva mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi de unde ideea ca nu exista piese? Pentru ca la mine asta este motivul de care ma lovesc de cand tot incerc sa vand un gpz de 400. Si nu ai cum sa-i explici omului ca exista piese, cand el a auzit de 2-3 "atotstiutori" ca e greu cu piesele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi de unde ideea ca nu exista piese? Pentru ca la mine asta este motivul de care ma lovesc de cand tot incerc sa vand un gpz de 400. Si nu ai cum sa-i explici omului ca exista piese, cand el a auzit de 2-3 "atotstiutori" ca e greu cu piesele .

 

Este aceeasi conceptie ca si la masinile straine de acum cativa ani: "Daca ai masina straina si se strica, ce faci?" Lumea o sa-si dea seama in timp ca nu e char asa, gasesti piese cacalau oriunde, trebuie doar sa cauti si sa ai bani de dat pe ele, sunt putini cei care doneaza piese moca :agree:. cand te mai intreaba cineva asta, raspunde-i tot cu o intrebare: "Si daca ai GPZ de 500 de unde-ti iei piese???"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Bandit de 400 a fost importat oficial in Europa?

Eu parca asa stiu, cel putin in cazul Angliei.

 

Care stie ceva mai mult?

 

A fost importat in Anglia, Germania si Italia.

Versiunea de 250 si cea de 400.

 

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi de unde ideea ca nu exista piese? Pentru ca la mine asta este motivul de care ma lovesc de cand tot incerc sa vand un gpz de 400. Si nu ai cum sa-i explici omului ca exista piese, cand el a auzit de 2-3 "atotstiutori" ca e greu cu piesele .

 

Exista piese dar sunt SCUMPE CU DRACI!

Modelul tau de GPZ nu figureaza in listele de distribuitori aftermarket si singurul loc de unde poti cumpara piese sunt reprezentantele care te usuca de bani.

Exista insa si piese interschimbabile (bujii, filtre si bobine de aprindere etc.) dar cand vine vorba de piese pentru motor sau cutie, vorbesti singur.

Imi pare rau pentru tine dar asta este adevarul.

Uita-te pe sit-ul asta (cel mai mare din UK) si o sa te convingi ca nu au nici un fel de piese pentru gepezic-ul tau.

 

www.wemoto.com

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista piese dar sunt SCUMPE CU DRACI!

Modelul tau de GPZ nu figureaza in listele de distribuitori aftermarket si singurul loc de unde poti cumpara piese sunt reprezentantele care te usuca de bani.

Exista insa si piese interschimbabile (bujii, filtre si bobine de aprindere etc.) dar cand vine vorba de piese pentru motor sau cutie, vorbesti singur.

Imi pare rau pentru tine dar asta este adevarul.

Uita-te pe sit-ul asta (cel mai mare din UK) si o sa te convingi ca nu au nici un fel de piese pentru gepezic-ul tau.

 

www.wemoto.com

 

Ai avut motor de 400 ? Daca da detaliaza. :cheers:

Cum spuneam si mai sus piesele de GPZ 500 se potrivesc la GPZ 400 in afara de motorul propriu zis. Cam la orice motor cand ti se strica motorul e urat, pentru ca ori ai noroc sa gasesti la dezmembrari ori de pe ebay tot la ghici. In cazul in care cumva ti se strica motorul la o motocicleta de 400 se poate face comanda la fel ca mai sus sau la tomina, dar dureaza ceva pana ajunge.

Cum motorul se strica destul de rar, nu apar probleme cu gasitul pieselor uzuale. Ai fi mirat sa afli ca orice piesa de care am avut nevoie, am avut-o in maxim 2 saptamani. Cam atat dureaza orice comanda indiferent de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut motor de 400 ? Daca da detaliaza. :cheers:

Cum spuneam si mai sus piesele de GPZ 500 se potrivesc la GPZ 400 in afara de motorul propriu zis. Cam la orice motor cand ti se strica motorul e urat, pentru ca ori ai noroc sa gasesti la dezmembrari ori de pe ebay tot la ghici. In cazul in care cumva ti se strica motorul la o motocicleta de 400 se poate face comanda la fel ca mai sus sau la tomina, dar dureaza ceva pana ajunge.

Cum motorul se strica destul de rar, nu apar probleme cu gasitul pieselor uzuale. Ai fi mirat sa afli ca orice piesa de care am avut nevoie, am avut-o in maxim 2 saptamani. Cam atat dureaza orice comanda indiferent de motor.

 

Un prieten bun a avut un Kawasaki VN de 400. De la el stiu urmatoarele:

- kit-ul de lant foarte greu de gasit si chiar mai scump decat un kit de lant de VN de 750 sau 800;

- filtrul de aer atipic, mult mai scump ;

- nu a gasit sisy bar sau suporti de cob-uri pentru modelul lui si a renuntat, facandu-si un sisy bar home made care si el a costat destul de mult;

 

Un alt prieten cu un Kawasaki Barukan de 400:

- motor praf dupa mai putin de 1 km (cumparat de la Tomina, evident);

- a asteptat alt motor vreo 4 luni sa vina tocmai din Japonia intrucat era imposibil sa gaseasca piese pentru cel defect;

 

Exemplele pot continua cu aceste motoare de 400 pentru japonezi.

La vitezanele de 400 lucrurile stau exact la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există piese la acelaÂşi preț cu restu'! Am avut un Bandit de 250, e drept că nu am avut prea multe de cumpărat la el, dar ce am căutat, am găsit. Apoi Âştiu pe cineva care de fiecare dată când avea nevoie de ceva mergea cu piesa în mână, sau cu poză Âşi a găsit întotdeauna tot ce a avut nevoie (avea o motoretă făcută pentru piața japoneză, neimportată în Europa, de 400).

So, e mit, care dăinuie deoarece mintea românului nu poate trece peste zvonistică, culmea, care vine de multe ori de la persoane care nu au avut niciodată tangențe cu astfel de motorete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesele ca piesele dar..manualele de service lipsesc cu desavarsire. asta o spun din chestii patite. e vorba de model in sine nu neaparat de faptul ca ar fi de 400. La un moment dat am cautat intr-un manual de service japonez si am gasit ce imi trebuia pentru ca...am terminat facultatea de limba japoneza, dar sincer altii nu stiu de unde ar putea lua informatii despre diverse reglaje ce trebuie facute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca la mine se potriveste kitul de lant DID, Regina sau mai stiu eu ce. 2 ore a durat pana l-am avut, la acelasi pret ca la un ninja de 600 de exemplu. Cu suportii de coburi si sissy bar ma cam indoiesc ca e asa cum zici tu. Poate il rogi sa-si spuna parerea proprie si pe topicul asta.

Aici nu se discuta despre Tomina, pentru asta exista un alt topic. Cauta-l si spune-ti acolo parerea.

Cum ziceam mai sus, astepti mai mult pentru un motor de 400 tocmai pentru ca vin din Japonia. Dar sansele sa se strice motorul depind de norocul fiecaruia.

Mai da exemple daca mai stii, de pe la prieteni.

Asta cu vitezanele de 400 tot de la prieteni o stii,nu? Si ei de la prietenii prietenilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca la mine se potriveste kitul de lant DID, Regina sau mai stiu eu ce. 2 ore a durat pana l-am avut, la acelasi pret ca la un ninja de 600 de exemplu. Cu suportii de coburi si sissy bar ma cam indoiesc ca e asa cum zici tu. Poate il rogi sa-si spuna parerea proprie si pe topicul asta.

Aici nu se discuta despre Tomina, pentru asta exista un alt topic. Cauta-l si spune-ti acolo parerea.

Cum ziceam mai sus, astepti mai mult pentru un motor de 400 tocmai pentru ca vin din Japonia. Dar sansele sa se strice motorul depind de norocul fiecaruia.

Mai da exemple daca mai stii, de pe la prieteni.

Asta cu vitezanele de 400 tot de la prieteni o stii,nu? Si ei de la prietenii prietenilor?

 

De potrivit se potriveste dar nu intodeauna se si nimereste...

Hai ca te contrazici singura, dar nu conteaza. Daca vrei sa intelegi ca motoaretele astea de 400 sunt un "pain in the ass" e bine daca nu, treaba ta. Io unu fug de ele ca dracu de tamaie.

O sa mai ma documentez mai mult si o sa-ti arat una alta, adica faptele care fac o investitie paguboasa cumpararea unui motor de 400 facut pentru japani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista piese dar sunt SCUMPE CU DRACI!

Modelul tau de GPZ nu figureaza in listele de distribuitori aftermarket si singurul loc de unde poti cumpara piese sunt reprezentantele care te usuca de bani.

Exista insa si piese interschimbabile (bujii, filtre si bobine de aprindere etc.) dar cand vine vorba de piese pentru motor sau cutie, vorbesti singur.

Imi pare rau pentru tine dar asta este adevarul.

Uita-te pe sit-ul asta (cel mai mare din UK) si o sa te convingi ca nu au nici un fel de piese pentru gepezic-ul tau.

 

www.wemoto.com

 

Dadada, ai mare dreptate. Nu se gasesc. Prietenii tai normal ca n-au gasit daca au cautat pt moto de 400. Trebuia sa caute pt echivalentul european din acelasi an.

 

ZZR-ul pe care il dezmembrez este(a fost) de 400. Si a functionat din 2004 pana in primavara cand am decis sa-l fac bucati pt ca nu-l cumpara nimeni. N-am gasit piese de ZZR400 dar nu am stat cu el in drum. Cand am avut nevoie de ceva am comandat in germania:

 

Carene de bord ZZR600

Semnale de ZZR600

Oglinzi de ZZR600

Ornament de legatura intre carene de ZZR600

kit reparatie robinet benzina de ZZR600

Kit lant de ZZR 600

Placute de frana de ZZR600

Filtru de ulei de ZZR 600

Filtru de Aer de ZZR600

Radiator de ulei de ZZR600

CADRU de ZZR600

Lant de distributie de ZZR600

Axe cu came de ZZR600

 

Oi fi eu mai special daca am fost in stare sa evaluez piesele si sa vad ca sunt identice...

 

Mesaj completat

adica faptele care fac o investitie paguboasa cumpararea unui motor de 400 facut pentru japani.

 

Hai ca-s chiar curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De potrivit se potriveste dar nu intodeauna se si nimereste...

Hai ca te contrazici singura, dar nu conteaza. Daca vrei sa intelegi ca motoaretele astea de 400 sunt un "pain in the ass" e bine daca nu, treaba ta. Io unu fug de ele ca dracu de tamaie.

O sa mai ma documentez mai mult si o sa-ti arat una alta, adica faptele care fac o investitie paguboasa cumpararea unui motor de 400 facut pentru japani.

Cei care au auzit de la prietenul unui prieten ii rog sa-si tina parerile pentru ei, ca nu e frumos sa discuti despre ceva ce nu cunosti din proprie experienta (cel putin aici se aplica din plin asta )

 

Ai avut tu vreun motor de 400? Iar vorbesti din chestii citite sau patite de altii? Tu nu esti in stare sa-ti sustii un punct de vedere folosind o experienta proprie?

Tu traiesti numa din documentare, parerea ta nu este relevanta pentru acest topic. Daca vrei sa ajuti cu ceva, roaga-ti "prietenii" sa dea un reply, altfel taci ! :cheers:

Si da kitul de lant DID se potriveste la GPZ 500/ EX 5, adica se potriveste si la GPZ 400/EX 4. Invata-te sa citesti inainte sa deschizi gura sa zici prostii, s-a specificat de cateva ori pe topic faptul ca pentru un motor de 400 se potrivesc piesele de la urmatorul model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut tu vreun motor de 400? Iar vorbesti din chestii citite sau patite de altii? Tu nu esti in stare sa-ti sustii un punct de vedere folosind o experienta proprie?

Tu traiesti numa din documentare, parerea ta nu este relevanta pentru acest topic. Daca vrei sa ajuti cu ceva, roaga-ti "prietenii" sa dea un reply, altfel taci ! :cheers:

Si da kitul de lant DID se potriveste la GPZ 500/ EX 5, adica se potriveste si la GPZ 400/EX 4. Invata-te sa citesti inainte sa deschizi gura sa zici prostii, s-a specificat de cateva ori pe topic faptul ca pentru un motor de 400 se potrivesc piesele de la urmatorul model.

 

Oricum, de bune ce sunt toata lumea le dexmembreaza sau le vinde.

Chiar trebuie sa fi expert si sa faci un caiet de sarcini cand vrei sa cumperi un filtru de aer, ca sa vezi care se potrivesc. Contraproductiv, cronofag, bleahhh.

Asa ca raman la parerea mea ca modelele de 400 sunt pentru galbejiti si pentru nestiutori, care iau tzeapa. Sorry, da am cautat pe louis si m-am convins, piese pentru modelul tau de gepezic, mai rarutz, daca nu chiar deloc.

Deci, sper sa gasesti prostu mai repde, dar te asigur ca o sa ai parte de injuraturi sau cel putin de multe telefoane de consultare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...