Sari la conținut

K1200R sh vs FZ1 Fazer nou


knox
 Share

K1200R sh vs FZ1 Fazer nou  

98 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt tare bucuros. Un reprezentant bmw de form, caruia ii multumesc tare mult mi-a aranjat un test drive cu un k1200r sambata... Abia astept! :)

Am sa revin cu prima impresie.

Saru` mana pt pt sfaturi.

 

 

sa ne ti la curent cu impresile facute dupa ride-test :).....una peste alta sunt sigur ca nu are ce sa nu iti placa la BMW, exceptand pretul destul de piperat

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei, vreau sa va spun ca am un K12R.

Ce pot spune despre el este faptul ca este o bestie 0-100 - 2.7s in carte, poate undeva real 3, sau asa am vazut eu.

Trage in toate treptele foarte bine, adica de la treapta 3 nu este nici o diferenta la 4,5 si 6, cand dai gaz se duce cu aceiasi putere, precizand ca versiunea stoc are 163cp iar softul de S iti confera 180cp - oricum nu e cazul sa faci asta.

Daca optezi pentru un parpriz sport (optional) pe k12r nu te mai bate vantul asa rau ca la cel stoc si in felul asta pare mult mai interesant decat versiunea RS sau S clar.

Consumul de oras pe masura si anume un 8.5-9.5/100km depinzand de factorii externi ca viteza de deplasare, caldura etc. (la 40 de grade si coloane in care mergi cu 1 si 2 papa si 15%)

In afara papa cam 5.5-6 la o viteza de croaziera de pana in 140-150 iar de la 160-200 se ridica la 9-10 iar. Pentru viteze de peste 200, referindu-ma la 260+ consumul instant devine de 18.

Un paradaox este faptul ca in oras daca te dai la el sa pleci si sa conduci mai violent consuma mai putin decat daca mergi batraneste.

 

Toate accesoriile pentru acest model sunt extrem de scumpe, sau mie asa imi par (ex: coburi laterale 600Eur + 200Eur suportii de prindere + 150 fixarea butucelor pe cheie).

Piesele sunt iar scumpe (ex un panou lateral de rezervor 460 Eur)

Consumabilele, precum si reviziile sunt mai mult decat decente, mai mult spunand ca o diagnosticare + resoftare este cam 300Ron, iar un schimb de ulei pt 10k km costa cat un schimb normal. Mai trebuie precizat ca schimbul anual necesita si schimbarea lichidului de frana.

 

Mai am de adaugat faptul ca este un mancator de cauciucuri, mai ales cel spate care rupe aderenta foarte usor (Nu stiu cum este si modelul cu RDC - control al tractiunii si al presiunii in pneuri), adica undeva la 6000km trebuie schimbat.

 

Nu are o foarte mare manevrabilitate comparand-o cu un bandit spre exemplu si asta din cauza centrului de greutate situat un pic cam sus, dar daca te obisnuiesti cu asta faci slalom usor binenteles ajutandu-te forta motorului.

 

Referitor la preturi ai grija ca ce se gaseste pe mobile sau pe la dealeri la preturile de aprox 9000 ori au mai mult de 15k km ori sunt fara optionale adica sistemul de suspensie ESA care este o mare chestie inventata (3 moduri de suspensie soft normal si sport avand ca optiuni pasager sau bagaj in luarea in calcul a greutatii)

Un pret corect este pe la 11 - 12k si astfel beneficiezi de ceea ce descrii in dorinta ta, plus alte opitionale ca stop cu leduri sau coburi laterale.

Pretul de nou este 17k modelul mediu cu ESA fara RDC productie 06sau07.

 

Inchei prin a spune ca este o motocicleta exotica care iti da maxim de satisfactie indiferent ca mergi in oras sau afara neavand termen de comparatie cu restul pietei :D

Editat de maxx40
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi la test drive. Ce sa zic, am ramas fara cuvinte...

Motocicleta este alien-tech pt mine. Am plecat cu pasagera dupa mine asa ca a trebuit sa fac test drive-ul cu tot cu pasager, insa, spre deosebire de gsxf, chiar nu am mai simtit ca am pasager in spate.

Mi-a setat suspensiile (ESA) pe modul pasager si am iesit din pipera pe sos. de centura, spre tunari, acu imi pare rau ca nu mi-a picat fisa sa dau o tura pe amckart insa am apucat sa dau destule ture pe bucata nou asfaltata. :)

Prima impresie: Motorul suna si trage beton iar dupa 6000 de ture, parca era o bestie, sunetul era deodata cu totul altul, de parca se mai cupla un al doilea motor. De obicei ma tin cu 2 degete de manare, celealte 2 sunt pe frane/ambreiaj. La bmw n-a mai tinut... cand am accelerat in 10.000 de ture simteam ca raman fara alea doua degete. Pozitia era un pic mai deapta, tineam rezervorul intre picioare si parca era o senzatie ciudata pt mine :P apropo cum naiba se opreau semnalele?

Ciclistica era ok, la fel ca la gsxf, n-am apucat sa iau cine stie ce curbe insa ma strecuram cu aceeasi usurina printre masini. Nu eram insa obisnuit cu oglinzile pe ghidon care parca era prea aproape de mine.

Franele m-au lasat cu gura cascata, am testat de mai multe ori frana de urgenta de la 100 de km/h pana am simtit abs-ul... incredibil cat de mica a fost distanta de franare (comparativ cu gsxf-ul meu :)), traiasca abs-ul si franele combinate.

Cutia de viteze este foarte precisa si chiar m-am convins ca trage liniar in orice treapta, super tare chestia asta chiar si cu a 6-a la 50 la ora. :D

Protectia la vant este intradevar mica, insa tb sa recunosc e naked... Pana in 120 de km/h nu prea am simtit vantul, de la 140 incepuse se fie deranjant, dupa 160 am simtit ca imi iau zborul. Am mers cu maxim 180.. nu dati la ficati :)

Intr-un fel e bine ca nu te lasa sa ii dai gaz desi motorul trage lerjer 200+, dar parca totusi as opta pentru varianta R Sport cea semicarenata. Ma gandesc ca un drum pe autostrada ar fi un pic obositor pe un naked.

In incheiere... si pasagerei i-a placut foarte mult pozitia in spate acolo, are spatele mai drept, manere laterale, scaritele altfel, deci inca un plus...

Fiind primul miar pe care merg nu pot spune decat "bmw rox!".

 

ps: Am sa incerc sa iau legatura cu cei de la dual tours poate reusesc un test drive si cu un fazer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi la test drive. Ce sa zic, am ramas fara cuvinte...

Motocicleta este alien-tech pt mine. Am plecat cu pasagera dupa mine asa ca a trebuit sa fac test drive-ul cu tot cu pasager, insa, spre deosebire de gsxf, chiar nu am mai simtit ca am pasager in spate.

Mi-a setat suspensiile (ESA) pe modul pasager si am iesit din pipera pe sos. de centura, spre tunari, acu imi pare rau ca nu mi-a picat fisa sa dau o tura pe amckart insa am apucat sa dau destule ture pe bucata nou asfaltata. :wacko:

Prima impresie: Motorul suna si trage beton iar dupa 6000 de ture, parca era o bestie, sunetul era deodata cu totul altul, de parca se mai cupla un al doilea motor. De obicei ma tin cu 2 degete de manare, celealte 2 sunt pe frane/ambreiaj. La bmw n-a mai tinut... cand am accelerat in 10.000 de ture simteam ca raman fara alea doua degete. Pozitia era un pic mai deapta, tineam rezervorul intre picioare si parca era o senzatie ciudata pt mine :laugh: apropo cum naiba se opreau semnalele?

Ciclistica era ok, la fel ca la gsxf, n-am apucat sa iau cine stie ce curbe insa ma strecuram cu aceeasi usurina printre masini. Nu eram insa obisnuit cu oglinzile pe ghidon care parca era prea aproape de mine.

Franele m-au lasat cu gura cascata, am testat de mai multe ori frana de urgenta de la 100 de km/h pana am simtit abs-ul... incredibil cat de mica a fost distanta de franare (comparativ cu gsxf-ul meu :kiss:), traiasca abs-ul si franele combinate.

Cutia de viteze este foarte precisa si chiar m-am convins ca trage liniar in orice treapta, super tare chestia asta chiar si cu a 6-a la 50 la ora. :grinbandit:

Protectia la vant este intradevar mica, insa tb sa recunosc e naked... Pana in 120 de km/h nu prea am simtit vantul, de la 140 incepuse se fie deranjant, dupa 160 am simtit ca imi iau zborul. Am mers cu maxim 180.. nu dati la ficati :unsure:

Intr-un fel e bine ca nu te lasa sa ii dai gaz desi motorul trage lerjer 200+, dar parca totusi as opta pentru varianta R Sport cea semicarenata. Ma gandesc ca un drum pe autostrada ar fi un pic obositor pe un naked.

In incheiere... si pasagerei i-a placut foarte mult pozitia in spate acolo, are spatele mai drept, manere laterale, scaritele altfel, deci inca un plus...

Fiind primul miar pe care merg nu pot spune decat "bmw rox!".

 

ps: Am sa incerc sa iau legatura cu cei de la dual tours poate reusesc un test drive si cu un fazer.

 

ai reusit sa te dai si cu yamaha ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am votat fazeru pt ca mi se pare cea mai frumoasa combinatie naked sport la ora actuala!

Intradevar bmw-ul e unu dintre nakedurile mele favorite si da arata extrem de tare dar pt folosinta zilnica si drumuri ceva mai lungi as opta pt yamaha!

Sunt curios daca reusesti sa faci test si cu fazeru!

In plus faptu ca yamaha ar fi noua...ar fi din nou un atu suplimentar!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ales mobre total diferite...am mers putin pe amandoua(fazer 2007).

Daca nu insisti pe protectia la vant,ia-ti bmw,cu conditia sa aiba ABS si reglajul suspensiilor electronic.Daca nu esti mic de inaltime,BMW-ul va fi foarte manevrabil si in trafic.

Garda la sol e mai mica ca la fazer.

Cu tot plusul de performanta,bmw-ul este mai iertator.

Daca mergi frecvent cu pasager,tot bmw-ul iese castigator.

Diferenta de 15.000 km nu inseamna nimic. :)

 

@maxx..setul de valize de care pomenesti e mai ieftin decat la vfr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu ca musca in lapte:

1. bmw second acum, peste 2-3 ani, cam acelasi pret. aaa...

2. cite motoare bmw dupa accidente sunt de nereparat, precum japonezele?

3. bmw-ul este o stare de spirit, o mentalitate, o ... da, stiu, nu as lua altceva:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator montecristo

am citit toate parerile si eu is posesor de yamaha si fan yamaha dar modelul asta de bmw e favoritul meu, desi si eu vreau sa-mi iau tot fazer ca si tine. dupa ce ti-am citit experienta pe bmw sunt convins ca ar fi o alegere mai buna, si sa fim sinceri, cand mergi cu pasagera sau in grup cine a mers cu mai mult de 180? sau nici atat? mai ales in grup? si pt cateva ore de nazbatii cand o sa ai tu chef sunt convins ca putin vant nu te va deranja nush cat de tare, si avand in vedere ca ai avut tot un model touring sport nu cred ca esti vitezist maniac, si ca asa ca mine, vrei ceva pt drum lung, confortabil dar care atunci cand ai nevoie sa zboare si sa nu ramai in urma de prietenii tai care au r1, r6 ninja sau firebladeuri.. deci cu toate ca sunt fan yamaha si fazerul e urmatorul meu motor pe linia de asteptare am votat pt bmw. si sper sa faci la fel. (oricum cand e vb de conserve sunt fan bmw si am fost si posesor :cheers:) si in plus de aia poti sa-ti comanzi kitul resident evil pt el :disappointed:

bafta si asfalt uscat tuturor!

Editat de montecristo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

parerea mea este ca nu se poate face comparatie intre cele doua modele.

yamaha are design , consuma putin , are o greutate redusa , piese de schimb pe toate drumurile la preturi mici.

si m-ai presus de toate este JAPONEZA

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca nu se poate face comparatie intre cele doua modele.

yamaha are design , consuma putin , are o greutate redusa , piese de schimb pe toate drumurile la preturi mici.

si m-ai presus de toate este JAPONEZA

 

Tu cred ca te referi la Dacia 1300 cu piese ieftine si pe toate drumurile.

Ma indoiesc sa existe diferente de pret pt piese si de fiabilitate.

Pt alegere, testul fiecarei motociclete e important.Motocicletele fiind in categorii apropiate alegerea va fi subiectiva oricum.

La cum merge piata moto acum la revanzare oricum o sa te doara sufletul; cel mai tare in cazul FZ1.Dar poate nu o sa vina prea repede momentul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod sigur exista diferente de pret si cel m-ai important aspect este ca durata de utilizare a unui produs european este cu mult sub cel japonez.

nu pot sa spun cat este de fiabil acest model de bmw dar stiu sigur cat este de rezistenta o japoneza.

avem prieteni care au motociclete europene si nu este saptamana sau m-ai bine spus traseu la care sa nu apara o defectiune.

parerea mea este ca japoneza este mult m-ai indicata in aceasta situatie.

 

 

asfalt uscat si sa auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod sigur exista diferente de pret si cel m-ai important aspect este ca durata de utilizare a unui produs european este cu mult sub cel japonez.

nu pot sa spun cat este de fiabil acest model de bmw dar stiu sigur cat este de rezistenta o japoneza.

avem prieteni care au motociclete europene si nu este saptamana sau m-ai bine spus traseu la care sa nu apara o defectiune.

parerea mea este ca japoneza este mult m-ai indicata in aceasta situatie.

 

 

asfalt uscat si sa auzim numai de bine.

 

ai pus vreodata mana pe 1200r?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca nu se poate face comparatie intre cele doua modele.

yamaha are design , consuma putin , are o greutate redusa , piese de schimb pe toate drumurile la preturi mici.

si m-ai presus de toate este JAPONEZA

 

 

parerea ta nu prea conteaza.

 

Chestia cu design-ul e o perla cretina. Din moment ce vorbim de design, e clar ca subiectivitatea fiecaruia isi va spune cuvantul.

N-o sa-si ia FZ1 pentru ca TIE ti se pare c00l design-ul.

 

Aia cu "Japoneza" a fost maxima:)

 

Ceva de genu' "ia-ti o blonda, ca sigur stie sa fu.ta" ( NOT!) :laugh:

Mesaj completat

in mod sigur exista diferente de pret si cel m-ai important aspect este ca durata de utilizare a unui produs european este cu mult sub cel japonez.

nu pot sa spun cat este de fiabil acest model de bmw dar stiu sigur cat este de rezistenta o japoneza.

avem prieteni care au motociclete europene si nu este saptamana sau m-ai bine spus traseu la care sa nu apara o defectiune.

parerea mea este ca japoneza este mult m-ai indicata in aceasta situatie.

 

 

asfalt uscat si sa auzim numai de bine.

 

gramatica face victime si in randul motociclizdelor:) (se scrie mai, nu m-ai, in acel context, dar cand ai motor, ce mai conteaza cum te exprimi).

 

eu zic sa nu mai debitezi tampenii, nu de alta,dar altii inzestrati cu mai putina putere de a 'discerne' o sa puna botu' la balivernele tale.

 

ai facut tu benchmark pe nu stiu ce esantion de 'europene' si 'japoneze' si ne inveti? sau dai copy si paste, intr-o romana agramata, la niste sh!turi pe care le citesti probabil pe forumurile de yamaha-FZ-fanboys?

 

probabil prietenii tai au grija de motoarele lor (europene) asa cum stii si tu sa vorbesti rromâneÂşte (d-aia li se 'defecteaza' mereu)

 

 

ai vorbit ca o adevarata fan-girl yamaha.

 

niciodata nu am inteles oamenii care-s 'dedicati' trup si suflet doar unui brand, cu ochelari de cal pe ochi si care denigreaza alte branduri.

 

Ok, esti fan yamaha, in speta seria FZ,bravo tie, dar nu o arde prost pe tema BMW,daca nici macar n-ai urcat in saua unui bmw (din seria K).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......

...Spuse un obsedat de K1200 :laugh:

E exact ca acum vreo 15 ani: nu-ti lua masina straina, ca daca ti se strica, cine ti-o repara?!?!

 

Initiatorul topicului a facut vreo alegere pana la urma?

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar vezi tu, miturile astea sunt destul de impamantate in "motociclismul" romanesc, ca daca n-ar fi fost asa am fi vazut mai multe Triumphuri sau Benelli pe strazi, sau Guzzi, sau Moto Morini.... Da, stiu, sunt motociclete mai de nisa, dar daca te uiti pe moto.it cam toate nakedurile astea din liga mare incep de pe la acelasi pret: Triumph Speed Triple 1050, Benelli TNT, Kawasaki Z1000, KTM Super Duke, Ducati Monster S2R, Moto Morini Corsaro, Yamaha FZ1, MV Agusta Brutale. Poate si la noi o sa inceapa lumea sa se mai destupe un pic, ca prea e piata plina de CBR-uri si R6.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu judecam inainte ca piata e plina de CBR-uri, etc si in final tot Honda am.

 

Tre' sa recunoastem, la noi ne luam ce ne permitem.

 

Iti garantez ca daca situatia ar fi mai roz, multi si-ar schimba motoarele pe ceea ce le place cu-adevarat.

 

E adevarat ca sunt si la noi multi cu bani care-si iau superbike-uri japoneze,costum full,casca scumpa & shit pentru 'patrula' clasica prin oras.

 

Astia sunt o specie aparte,care indifierent cati bani ar avea, nu s-ar atinge vreodata de un K1200R/Buell XB12R, Benelli TNT, Super Duke sau speed triple.

 

Lor le-a fost inoculata ideea ca japonez/ascutit = cool,rapid,misto (dă bine).

 

Da'n fine,sa nu stricam topicu' omului cu aberatiile noastre despre clasicul motociclism din Romania:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea ta nu prea conteaza.

 

Chestia cu design-ul e o perla cretina. Din moment ce vorbim de design, e clar ca subiectivitatea fiecaruia isi va spune cuvantul.

N-o sa-si ia FZ1 pentru ca TIE ti se pare c00l design-ul.

 

Aia cu "Japoneza" a fost maxima:)

 

Ceva de genu' "ia-ti o blonda, ca sigur stie sa fu.ta" ( NOT!) :laugh:

Mesaj completat

 

 

gramatica face victime si in randul motociclizdelor:) (se scrie mai, nu m-ai, in acel context, dar cand ai motor, ce mai conteaza cum te exprimi).

 

eu zic sa nu mai debitezi tampenii, nu de alta,dar altii inzestrati cu mai putina putere de a 'discerne' o sa puna botu' la balivernele tale.

 

ai facut tu benchmark pe nu stiu ce esantion de 'europene' si 'japoneze' si ne inveti? sau dai copy si paste, intr-o romana agramata, la niste sh!turi pe care le citesti probabil pe forumurile de yamaha-FZ-fanboys?

 

probabil prietenii tai au grija de motoarele lor (europene) asa cum stii si tu sa vorbesti rromâneÂşte (d-aia li se 'defecteaza' mereu)

 

 

ai vorbit ca o adevarata fan-girl yamaha.

 

niciodata nu am inteles oamenii care-s 'dedicati' trup si suflet doar unui brand, cu ochelari de cal pe ochi si care denigreaza alte branduri.

 

Ok, esti fan yamaha, in speta seria FZ,bravo tie, dar nu o arde prost pe tema BMW,daca nici macar n-ai urcat in saua unui bmw (din seria K).

 

 

astept scuzele de rigoare pentru atitudinea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am votat pentru ca nu prea inteleg ce vrei....

 

un naked sau un touring...

 

daca vrei un naked manevrabil pentru oras, cert BMW-ul e mult prea mare si poate si motorul de 1000 al fz-ului e supradimensionat. Pt. asta eu as fi ales fz 6.

 

daca vrei un touring..fz 1 ar trebui sa faca treaba mult mai bine ca bmw-ul. daca ai pune in balanta si k1200s asta ar fi alegerea mea pentru touring rapid si confortabil.

 

oricum in anglia ( cauta pe http://www.autotrader.co.uk/) ambele bmw-uri (sh, cu km doriti de tine si unele cu multe optionale) au pret incepand de la 5500 de lire ( un pic peste 6000 e) .

 

cu ocazia asta poti castia si o super excursie pe moto pana in romania ( eu am ales sa-mi aduc ultima mobra de acolo pe tir si-mi pare rau de cate ori imi aduc aminte :laugh: ).

 

astea cu intretinerea, uleiu, placuta, cauciocu spate si cat de repede il papa..sunt vrajeli...daca o iubesti suficient de mult o sa faci pe dracu-n patru si o sa-i cumperi orice.

fiabilitatea eu nu cred ca e un factor decisiv in alegerea ta...practic nu cred ca o sa gasesti capatul fiabilitatii la aceste 2 modele ( stii ca mai e ceva la care n-o sa gasesti capatul..oricat ai inecerca :laugh: )

oricum alegerea o sa o faci singur..si nu cu mintea..

 

bafta

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...