Sari la conținut

K1200R sh vs FZ1 Fazer nou


knox
 Share

K1200R sh vs FZ1 Fazer nou  

98 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salutare,

Pentru urmatoarea motocicleta am la dispozitie un buget de aprox 9000 de euro si am restrans alegerea la 2 modele.

Un bmw k1200R la mana a doua cu maxim 15.000 de km sau un yamaha fz1 fazer nou. Ambele modele au avantaje si dezavantaje.

As avea nevoie de o parere de la cineva care a mers pe vre-una din ele.

Voi ce ati alege?

Mesaj completat

bmw_k_1200_r_2006_1.jpg

 

YAMAHA_FZ1_Fazer_2007TMS.jpg

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vrut la un moment dat sa imi iau K1200R...arata demential si este mai extravagant (poate sa fie si singurul motiv pentru care l-as alege), dar am votat FZ1. De ce ?...nu prentru ca pana la urma am ales si eu tot Yamaha (xjr 1300 nou nout), ci pentru ca nu vad unde se duce diferenta aia de bani (in afara cardanului). Pe FZ1 am mers si este super manevrabil, liniar....super motor.

 

bafta in alegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fz1 fazer mai are si o versiune GT, aia merita :)

 

De acord. Dar nu am vazut niciuna second, asa ca is curios de pretul ei. :lol:

La BMW, te va costa mai mult intretinerea decat la FZ1. Plus ca Fazerul iti ofera avantajul semicarenei, care la drum lung chiar te avantajeaza. Plus ca Fazerul are tendinte de sport-touring asa ca se simte bine cu genti laterale si topcase.

 

 

dscn0429.jpg

 

Bine asta e deja Fazer GT, dar tot pe acolo. :agree:

Editat de alex ripper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu de GT dar nu mi se par prea reusite carenele mai degraba semicarenat cu o carena inferioara gen:

 

main.jpg

 

 

Insa nu ma lasa gandul de la bmw-ul fara telescoape la furca, simeringuri, lant, are cuplu ridicat, trage liniar din orice viteza samd.

Dezavantajul principal la bmw ar fi lipsa de service-urilor autorizate. Daca doamne fereste se strica ceva la el, nu poti merge la orice service de cartier.

S-ar putea sa ma insel insa nici de reprezentanta bmw de la noi nu am auzit de bine.

Bafta

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am votat FZ1 Fazer. De ce? Pentru ca... BMW-ul e intr-un mare fel, suspensie, cardan, motor mare, cuplu, tot ce vrei, dar mie mi se pare K1200 ca o motocicleta de duminica, doar pentru plimbari si iesiri scurte si pentru dat mare in fata prietenilor, pentru all day use aleg Yamaha FZ1 fara nici o discutie. Pozitia la ghidon, stilul motocicletei cu tendinte de streetfighter, te fac un fel de zeu al orasului. Da, motorul parca e un pic mai lesinat decat al BMW-ului, dar asta se rezolva cu un power commander care sa-ti dea ceva putere si la turatii joase si medii. Nu e vorba de service sau mai stiu eu ce, ca vorba aia, si cu Yamaha, daca o sa o iei de noua, o sa fii conditionat de garantie sa te duci numai la un anumit service si probleme pot aparea si acolo. Dar daca ai bani, ii faci usor si poti trece peste aspectul negativ al serviceurilor de la noi, atunci ia-ti BMW-ul! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am votat FZ1 Fazer. De ce? Pentru ca... BMW-ul e intr-un mare fel, suspensie, cardan, motor mare, cuplu, tot ce vrei, dar mie mi se pare K1200 ca o motocicleta de duminica, doar pentru plimbari si iesiri scurte si pentru dat mare in fata prietenilor, pentru all day use aleg Yamaha FZ1 fara nici o discutie. Pozitia la ghidon, stilul motocicletei cu tendinte de streetfighter, te fac un fel de zeu al orasului. Da, motorul parca e un pic mai lesinat decat al BMW-ului, dar asta se rezolva cu un power commander care sa-ti dea ceva putere si la turatii joase si medii. Nu e vorba de service sau mai stiu eu ce, ca vorba aia, si cu Yamaha, daca o sa o iei de noua, o sa fii conditionat de garantie sa te duci numai la un anumit service si probleme pot aparea si acolo. Dar daca ai bani, ii faci usor si poti trece peste aspectul negativ al serviceurilor de la noi, atunci ia-ti BMW-ul! :agree:

 

K`urile noi oricum sunt replica la japoneze, exceptand 1200GT care a ramas pe arhitectura veche...in concluzie fiabilitatea este tot cam pe acolo.

Mesaj completat

Stiu de GT dar nu mi se par prea reusite carenele mai degraba semicarenat cu o carena inferioara gen:

 

main.jpg

 

 

Insa nu ma lasa gandul de la bmw-ul fara telescoape la furca, simeringuri, lant, are cuplu ridicat, trage liniar din orice viteza samd.

Dezavantajul principal la bmw ar fi lipsa de service-urilor autorizate. Daca doamne fereste se strica ceva la el, nu poti merge la orice service de cartier.

S-ar putea sa ma insel insa nici de reprezentanta bmw de la noi nu am auzit de bine.

Bafta

 

Ba de ce nu poti merge la orice service ?...oricum la 15k km este ca si noua motocicleta.....un timp destul de indelungat nu te mai gandi la servisare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite,nu credeam ca o sa iau vreodata apararea unui model BMW,dar totusi seria K1200-K1300 se pare ca merita.

 

Pe Fazer m-am urcat si am dat o tura prin parcare, cu BMW-ul nu am mers. Dar am cunoscuti care au si sunt foarte incantati de K1200R.

Nu uitati poate cel mai important aspect:franele!Franele acestor modele sunt cotate cam cele mai bune existente acum pe motocicletele de serie. ABS plus franare combinata fata-spate fac ca aceste motociclete sa franeze foarte bine.

Nu mai spun ca daca il iei SH o sa poti alege un model superaccesorizat cu suspensii reglabile si alte gadget-uri.

 

Pretul de intretinere o fi ridicat dar cardanul este aproape fara intretinere iar uleiul se schimba la 20.000km. In timpul asta la Fazer trebuie sa faci 3 revizii si sa te joci mereu cu lantul ala.

 

Sper sa nu ma auda fanii BMW dar eu in cazul tau cred ca as alege K1200-le cu ABS. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite,nu credeam ca o sa iau vreodata apararea unui model BMW,dar totusi seria K1200-K1300 se pare ca merita.

 

Pe Fazer m-am urcat si am dat o tura prin parcare, cu BMW-ul nu am mers. Dar am cunoscuti care au si sunt foarte incantati de K1200R.

Nu uitati poate cel mai important aspect:franele!Franele acestor modele sunt cotate cam cele mai bune existente acum pe motocicletele de serie. ABS plus franare combinata fata-spate fac ca aceste motociclete sa franeze foarte bine.

Nu mai spun ca daca il iei SH o sa poti alege un model superaccesorizat cu suspensii reglabile si alte gadget-uri.

 

Pretul de intretinere o fi ridicat dar cardanul este aproape fara intretinere iar uleiul se schimba la 20.000km. In timpul asta la Fazer trebuie sa faci 3 revizii si sa te joci mereu cu lantul ala.

 

Sper sa nu ma auda fanii BMW dar eu in cazul tau cred ca as alege K1200-le cu ABS. :agree:

 

cu tot cu franele BMW-ului, pentru care sunt de acord cu tine, tot nu gasesc justificarea pentru diferenta de pret destul de mare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba de ce nu poti merge la orice service ?...oricum la 15k km este ca si noua motocicleta.....un timp destul de indelungat nu te mai gandi la servisare.

Tu ai merge la orice service cu un bmw? Eu m-am lecuit de vreo 3 service-uri din care una e reprezentanta suzuki si m-am dus cu o amarata de gloaba de gsxf unde nu aveam abs, esp, asc, esa, duolever, cardan, computer de bord etc. Revizie de 2000 de ron si o luam la fel cum o duceam.

Sunt convins ca romanu e inventiv si gaseste la orice problema o solutie care implica neaparat o legatura cu o sarma, surub de alta lungime care se potriveste, aerisit frane cu seringa, replici gen... supureaza nu curge, megre si fara ulei in furca samd.

Sunt curios cate service-uri din bucuresti au aparat de diagnosticare pt bmw sau cati mecanici stiu sa schimbe lichidu de frana la un motor cu abs.

Din experienta prefer sa raman un pic pesimist cand vine vorba de mecanici priceputi si service-uri. :agree:

Merci pentru sfaturi.

Editat de knox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta prefer sa raman un pic pesimist cand vine vorba de mecanici priceputi si service-uri. :agree:

Merci pentru sfaturi.

 

Exact asta am subliniat si eu. Daca la Yamaha mai gasesti pe unu' sau altu' care sa-si bage nasul in ea (plus ca motorul e unul.. comun, e cel de pe R1) si nu are o mecanica foarte deosebita fata de clasicul motor de patru-n linie pe injectie, la BMW lumea o sa-si puna ceva intrebari inainte sa apuce sa-si bage nasul pe acolo la un reglaj sau un schimb de altceva.

Uite AICI o discutie despre serviceul Automobile Bavaria.

Daca e sa fac eu alegerea asta, mi-ar fi greu, capul spune "Ia-ti Yamaha!", inima spune "Mergi pe BMW!".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru urmatoarea motocicleta am la dispozitie un buget de aprox 9000 de euro si am restrans alegerea la 2 modele.

Un bmw k1200R la mana a doua cu maxim 15.000 de km sau un yamaha fz1 fazer nou. Ambele modele au avantaje si dezavantaje.

As avea nevoie de o parere de la cineva care a mers pe vre-una din ele.

Voi ce ati alege?

 

Eu am mers pe K1200R dar nu si pe fz1. K-ul este de vis... puterea enorma, frane excelente, de look nu mai vorbim... Ce nu-mi place este protectia aproape nula la vant, chiar si cu acel mic parbriz; aici cred ca este singurul funct unde pierede in fata lui fz1, poate iei in calcul si K1200R Sport (semicarenat).

Pe langa alte puncte forte la BMW ar fi clar cardanul si eventualitatea sa aiba ESA.

 

Ce ar mai fi poate bine sa iei in calcul: la o eventuala revanzare, la BMW vei pierde mult mai putin decat la Yamaha care pe langa brand, va avea pierderea mare specifica unui vehicul nou.

Mesaj completat

La BMW, te va costa mai mult intretinerea decat la FZ1.

 

Fara a te contrazice... esti sigur? Ai comparat concret o revizie (piese + manopera la service reprezentanta) in ambele cazuri? E clar ca nu e ieftin la BMW dar tare mi-e ca s-a creat un mit ca tot ce-i BMW costa de rupe, ca si cum la celelalte firme e nimica toata.

 

Mesaj completat

Pretul de intretinere o fi ridicat dar cardanul este aproape fara intretinere iar uleiul se schimba la 20.000km. In timpul asta la Fazer trebuie sa faci 3 revizii si sa te joci mereu cu lantul ala.

 

Atentie! La 10.000, nu la 20.000... dar chiar si asa, e aproape dublu fata de Yamaha care probabil tb facut la 6000. In final, nu cred ca iesi in pierdere. Si, chiar daca e putin mai scump, sa dai o data pe an ceva in plus dar sa ai moto care ti-o doresti, nu e capat de tara. Asa, ideea de moto in general cam este moft si daca te uiti la fiecare leu, renunti din start.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am votat BMW!

Nu te gandi ca e cine stie ce de intretinere...Multi proprietari mi-au zis ca nu trebuie sa le faci nimic aproape niciodata...cum au mai spus altii inaintea mea...cardan, motor fiabil, frane super bune...

 

Dar nici Yamaha nu prea e de aruncat...

 

 

Hmm grea decizie...incarca sa le probezi pe amandoua...si sa te gandesti bine la ce o vei folosi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am votat BMW!

Nu te gandi ca e cine stie ce de intretinere...Multi proprietari mi-au zis ca nu trebuie sa le faci nimic aproape niciodata...cum au mai spus altii inaintea mea...cardan, motor fiabil, frane super bune...

 

Dar nici Yamaha nu prea e de aruncat...

 

 

Hmm grea decizie...incarca sa le probezi pe amandoua...si sa te gandesti bine la ce o vei folosi...

 

ce inseamna la voi motor fiabil...noua generatie K este una si acelasi pamant cu japonezele, nu spun ca nu sunt fiabile, doamne fereste, dar sunt acelasi lucru (exceptant GT`u si cred ca si LT`u daca mai este in productie)

 

tu cand spui fiabil in mod sigur te gandesti la K`ul vechi sau la boxer, pe care nu il poti utiliza intr-un regim atat de sportiv ca pe un 4L

 

ia-ti-le taica pe amandoua, asa sa iti ajute Dumnezeu :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar sunt acelasi lucru (exceptant GT`u si cred ca si LT`u daca mai este in productie)

 

De ce "exceptezi" tu GT-ul? Toata seria K inseamna R-ul, S-ul si GT-ul, toate avand acelasi motor cu mici diferente de putere/cuplu. (valabil si pt generatia 1200ultima si pt 1300)

 

LT este intr-adevar din generatia mai veche de motoare, probabil cu RS si GT vechi... dar tu ai zis "daca mai este in productie" asa ca inteleg ca te refereai oricum la GT nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce "exceptezi" tu GT-ul? Toata seria K inseamna R-ul, S-ul si GT-ul, toate avand acelasi motor cu mici diferente de putere/cuplu. (valabil si pt generatia 1200ultima si pt 1300)

 

LT este intr-adevar din generatia mai veche de motoare, probabil cu RS si GT vechi... dar tu ai zis "daca mai este in productie" asa ca inteleg ca te refereai oricum la GT nou.

 

oricum si GT`u nou a ramas cu arhitectura veche a motorului (4 linie orizontal)

 

dar totusi hai sa ramanem pe tema topicului :blink:

Editat de metaxa09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara a te contrazice... esti sigur? Ai comparat concret o revizie (piese + manopera la service reprezentanta) in ambele cazuri? E clar ca nu e ieftin la BMW dar tare mi-e ca s-a creat un mit ca tot ce-i BMW costa de rupe, ca si cum la celelalte firme e nimica toata.

 

Eu vorbesc de piese + manopera in Romania, pentru ca pe aici ne cam petrecem noi timpul. In Austria probabil e mai ieftin, nu stiu. La Yamaha stiu ce inseamna pentru ca eu am Fazer, la BMW din ce am citit pe net si de la prietenii posesori.

Editat de alex ripper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum si GT`u nou a ramas cu arhitectura veche a motorului (4 linie orizontal)

 

dar totusi hai sa ramanem pe tema topicului :blink:

Un pic de off topic la inceput

 

Seria GT are 3 editii :

K1200GT - 1st edition 2002-2006 (motor de 1171cc la 130 cai) - favoritul meu

K1200GT - 2nd edition 2006 - prezent teoretic inca in productie,in practica nu se mai fabrica (motor de 1157cc la 152 cai) motor total schimbat

K1300GT - noul model (nu stiu unde a fost pus in vanzare insa sigur se poate comanda) 1293cc la 135 cai motor schimbat plus cutie schimbata

Singura chestie la 1300 este ca nu poti sa dezactivezi ABS.

 

Eu daca as avea 9000 eur acum,mi-as lua din Germania un K1200GT din 2005-2006 cu tot cu sa incalzita,manere incalzite,ESA si toate goodies inclusiv cufere. Si cred ca mi-ar ramane si bani de bere. Insa avand in vedere optiunile de aici ... zic oricare din ele. K1200R nu imi place si nu-i inteleg utilitatea iar FZ1 mi se pare fragil (la vedere). Daca vrei sa mergi "suficient de repede" atunci GT is the name. Daca vrei actiune,iei un S sau un R ori FZ1,evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt tare bucuros. Un reprezentant bmw de form, caruia ii multumesc tare mult mi-a aranjat un test drive cu un k1200r sambata... Abia astept! :D

Am sa revin cu prima impresie.

Saru` mana pt pt sfaturi.

 

Bun asa. Vezi ca la Dual Tours sunt sanse mari sa mai fie FZ1 pentru drive test. Oricum, aveau un FZ1 Fazer 2007 la 7.900 Euro. Nici oferta asta nu cred ca e de dat la o parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am votat pentru Fz1S pentru ca am unul si dupa ceva motorete incercate mi se potriveste perfect

al meu e din 2006 cu 40k si nu are nici macar o problema

despre putere nu cred ca are rost sa discutam deoarece nu cred ca pe strada se poate atinge potentialul maxim la nici una din ele

+ fata de Bmw:

- motor nou (elimini anumite defecte ascunse)

- protectie la vant

- manevrabilitate foarte buna

 

 

singurul lucru pentru care mi-as lua bmw este Abs-ul dar si acesta din ce stiu este optional si pe fazerele noi

 

urmatorul motor va fii probabil Fazerul cu noul motor de pe R1 2009

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

knox, Dual Tours sunt, intradevar, cei din Pipera. Dificila alegere. Personal, cred ca as lua BMW-ul dar doar in cazul in care are instalate si optionalele.

 

peu, e foarte posibil sa nu iasa FZ1 cu motorul de pe R1 2009 din doua motive: flux de aer pentru racire mai scazut datorita lipsei carenelor laterale si forma motorului, care este foarte lat si nu prea se preteaza la o semi-carenata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...