mayer_maryus Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 salutare am un cross mai exact o honda cr 125 din 95, de care sant multumit si mai trebui sa-i cumpar cate ceva... deci pt ca vine toamna si motorul inca e divizat in mai multe bucati (trebuie sa-mi vina kitul de biela si piston cam in 2 saptamani) vreau sa-i schimb si lantul deoarece este cam dus, sau cel putin asa mi se pare mie pt ca ramane blocat si zornaie... stiu ca normal se schimba la un sezon, eu fiind in posesia ei doar de 2 luni. acum va intreb pe voi ce lant m-ati sfatui sa cumpar si de unde:D , mentionez ca nu fac decat plimbari cu el prin padure de genul hobby ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 schimbul se face in functie de uzura, mai putin de perioada de la ultima inlocuire. as recomanda pentur cross Rentha, DID sau Regina , variantele de top. Grija mare insa ca lantul de cross trebuie curatat si uns mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) schimbul se face in functie de uzura, mai putin de perioada de la ultima inlocuire. as recomanda pentur cross Rentha, DID sau Regina , variantele de top. Grija mare insa ca lantul de cross trebuie curatat si uns mai des. Nea Soso, lant de MX (cross) am io pe a mea si estimez ca va tine in total fo 6-7 iesiri. Pe Maclaud l-a tinut numa 4 iesiri. Mentionez ca lantu de mx NU are O, Z, XW-ring-uri de nici un fel. Tragand linie la sfarsit e mai "scump" un lant mx, chiar daca la prima strigare este exagerat de ieftin. Ca si concluzie finala, lantu fara ring-uri nu are ce cauta la enduro, cel putin eu n-o sa mai repet experienta asta. Editat Septembrie 15, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Lant bun ce poti pune pe motor : -D.I.D OX-Ring -Regina O-Ring -Renthal O-Ring -THC O-Ring toate se invart in jur la 80 euro Lanturi ieftine : -THC fara o`ring -D.I.D fara o`ring In jur la 39-50 euro. Cu primele lanturi (daca schimbi cu tot cu pinioane) mergi un sezon Cu ultimele maxim 10-11 iesiri (se lungesc foarte repede) Mai bine dai 110-115 euro pe un kit complet de lant si pinioane pe an decat sa dai 70 de euro de 3-4 ori pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Soso, tre sa ne pune bine cu colegu' ca stie locurile cheie pe neajlov (l-am ginit pe forumul rapitori ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 care esti ma clenar? ia recunoaste, ca sa ne vedem la ochi. hai, fara rusine, ca incepe sezonu de spining Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Poate cineva sa-mi dea niste lamuriri...care e diferenta intre O, Z, XW sau mai stiu eu ce alte combinatii de ring-uri exista?...ca si eu tre sa-mi schimb kit-ul de lant cat de curand... Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 O-Ring chain: garniturile de cauciuc de la zalele lantului au sectiunea in forma literei O. X-ring, Z-ring, W-ring - la fel: se refera la ce forma are sectiunea garniturii respective. In principiu, O-ringurile sunt standardul dupa cum am mai zis, iar X,Z,W-ringuri ar fi versiuni imbunatatite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Daca tot vorbim de lanturi...am observat ca lantul meu (DR 650) desi nu este vechi, are unele zale mai strinse decit altele, adica gripate...eu l-am uns chiar mai des de 1000 km, dar am mers si pe ploaie si pe linga asfalt... Deci ce sa fac? Va multumesc anticipat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 O-Ring chain: garniturile de cauciuc de la zalele lantului au sectiunea in forma literei O. X-ring, Z-ring, W-ring - la fel: se refera la ce forma are sectiunea garniturii respective. In principiu, O-ringurile sunt standardul dupa cum am mai zis, iar X,Z,W-ringuri ar fi versiuni imbunatatite. deci...sa inteleg ca "al mai tare si mai tare" e W-ring?...sau altfel spus, pt un beginner, ar fi suficient O-ring, sau sa ma bag la cele imbunatatite? imi poti sugera si o combinatie de pinioane?...tot asa, de "inceput"? (Yamaha WR400, '98) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Un lant cu O-ring de orice tip se curata mai greu decat un lant fara O-ring (nu poti sa-l cureti in interior) + ca in caz de spalare sub presiune retine apa dupa garnituri.....si se poate deteriora mult mai repede... daca este "nepotrivit" intretinut..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Un lant cu O-ring de orice tip se curata mai greu decat un lant fara O-ring (nu poti sa-l cureti in interior) + ca in caz de spalare sub presiune retine apa dupa garnituri.....si se poate deteriora mult mai repede... daca este "nepotrivit" intretinut..... si...care e sistemul de curatare? tre ceva scula speciala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 @ Daaaan: - WR400: raportul de pinione e 14/50, lantul e de 520, 120 zale cred. O-ring, X-ring, ce vrei tu. O ring e standard, restul X,Z,W sunt variante imbunatatite; nu poti spune ca vreunul din ele e clar mai bun - recomand musai lanti cu o/x/z/w-ring-uri; te tine un sezon. Un lant fara ring-uri, desi e mai ieftin, te tine cateva iesiri doar - pentru curatare, iei o pensula si vreo juma de litru de motorina intr-un castron sau borcan mai mare - dai cu pensula pe lant pana se curata bine bine apoi il stergi cu ceva. Dupa asta ungi. Vezi pe forumu de SERVICE ca e acolo multe poveste pe tema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 @ Daaaan: - WR400: raportul de pinione e 14/50, lantul e de 520, 120 zale cred. O-ring, X-ring, ce vrei tu. O ring e standard, restul X,Z,W sunt variante imbunatatite; nu poti spune ca vreunul din ele e clar mai bun - recomand musai lanti cu o/x/z/w-ring-uri; te tine un sezon. Un lant fara ring-uri, desi e mai ieftin, te tine cateva iesiri doar - pentru curatare, iei o pensula si vreo juma de litru de motorina intr-un castron sau borcan mai mare - dai cu pensula pe lant pana se curata bine bine apoi il stergi cu ceva. Dupa asta ungi. Vezi pe forumu de SERVICE ca e acolo multe poveste pe tema asta. Amin. Mersi frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Curatat - necuratat, am aproape 2 sezoane in care nu am schimbat lantul si nu are o uzura exagerata. Mentionez ca este cu z-ring si pinioanele le-am schimbat acum 2 week-end-uri (am trecut de la 14:50-uzate- la 13:50). De obicei o spal dupa fiecare iesire, cand am timp, si dau cu furtunul cu apa pe lant sa se duca noroiul, apoi dau cu spay de curatat de la motorex (cand se termina nu mai iau altul ca e cam degeaba), apoi cu spay de uns tot de la motorex. E important sa dati cu spay cu cel putin o zi inainte, ca sa aibe timp uleiul sa se usuce putin, devenind astel ca o unsoare (eu nu am stiu asta si pana acum 2 luni il dadeam cu spray inainte de iesire). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Curatat - necuratat, am aproape 2 sezoane in care nu am schimbat lantul si nu are o uzura exagerata. Mentionez ca este cu z-ring si pinioanele le-am schimbat acum 2 week-end-uri (am trecut de la 14:50-uzate- la 13:50). De obicei o spal dupa fiecare iesire, cand am timp, si dau cu furtunul cu apa pe lant sa se duca noroiul, apoi dau cu spay de curatat de la motorex (cand se termina nu mai iau altul ca e cam degeaba), apoi cu spay de uns tot de la motorex. E important sa dati cu spay cu cel putin o zi inainte, ca sa aibe timp uleiul sa se usuce putin, devenind astel ca o unsoare (eu nu am stiu asta si pana acum 2 luni il dadeam cu spray inainte de iesire). Z-ring am inteles...dar ce marca e lantul? Si pinioanele ce marca erau / sunt? Si daca nu o sa mai dai cu spray de curatat...ce faci? Recurgi la metoda cu motorina? Mersi de pont cu treaba cu unsul cu o zi inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gecko Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) Pentru CR125 este obligatoriu lant de motocross FARA Oring sau Zring. Daca patina de plastic din ghidajul de lant de la pinionul spate este noua, lantul Oring nici nu va intra in ea fiind imposibil de montat. Motorul de 125 2t este un motor mic care merge in turatii mari si care are nevoie de o "distributie" cat mai usoara. Pentru detinatorul motoretei: cumpara manualul de service unde vei primi toate detaliile si explicatiile, forumul nu este o solutie fiindca mai mult de 75% dintre cei care posteaza se dau doar cu presupusul. Succes! Editat Septembrie 21, 2009 de gecko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aNdu-KID Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Pentru CR125 este obligatoriu lant de motocross FARA Oring sau Zring.Daca patina de plastic din ghidajul de lant de la pinionul spate este noua, lantul Oring nici nu va intra in ea fiind imposibil de montat. Motorul de 125 2t este un motor mic care merge in turatii mari si care are nevoie de o "distributie" cat mai usoara. Pentru detinatorul motoretei: cumpara manualul de service unde vei primi toate detaliile si explicatiile, forumul nu este o solutie fiindca mai mult de 75% dintre cei care posteaza se dau doar cu presupusul. Succes! Mersi mult gecko pentru sfat .. Am achizitionat si eu acum putin timp un CR din 96 in stare excelenta de functionare as putea spune . Inca odata mersi mult pentru sfaturi RESPECT <3 MX aNdu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icv45 Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Daca tot vorbim de lanturi...am observat ca lantul meu (DR 650) desi nu este vechi, are unele zale mai strinse decit altele, adica gripate...eu l-am uns chiar mai des de 1000 km, dar am mers si pe ploaie si pe linga asfalt... Deci ce sa fac? Va multumesc anticipat... sa il schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.