Sari la conținut

Ce Bujie Pt Scuter?


nvidia
 Share

Postări Recomandate

am un italjet formula 50 AC nu vrea nici mort sa porneasca la electromotor... baterie ok, compresie ok, carburator curat functioneaza bine nu ineaca sau chestii dastea... stiu ca el mi-a mai facut figuri si nu vrea sa porneasca atunci i-am luat o bujie brisk noua de la piese auto deasta de dacie... filet scurt... si pornea bine pana cand mi-a cazut odata bujia in cap si s-a inchis... am facut eu dupa accea distanta cu lera la electordul bujiei dar nimic... nu a mai vrut la electromotor... il invarte ca si cum nu ar avea fisa pusa...

azi i-am luat un sinterom nou nout tot de dacie si parca ar da niste rateuri dar nimic.... tot nu vrea... oricum e un sunet mai promitator...

ziceti-mi si mie ce bujii se folosesc la scuterele in 2t racite pe aer... adica ce recomanda producatorii ca eu pt al meu nu am gasit nimic specificat... care v-ati luat scuter nou ce bujie a avut... m-ar interesa marca si modelul bujiei( sa fie pe filet scurt)

 

P.S. Porneste perfect la pedala, o ia la prima pedala fara probleme

Editat de nvidia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul cand dai la automat, electromotorul consuma o mare parte din curentul provenind de la baterie si nu mai ramane suficient pentru ca bujia sa dea o scanteie "sanatoasa". Din cauza asta, iti porneste normal la pedala. Probabil e descarcata bateria, sau circuitul de la electromotor "fura" curent pe undeva; in plus, nu incerca sa-l pornesti cu farul pe pozitia aprins-mai consuma si farul din curent. Iti recomand sa incarci (daca se mai poate) sau sa schimbi bateria. Daca iti porneste la kick-start, bujia e ok, nu trebuie schimbata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Champion RN1C filet scurt (este si cu filet lung) dist 0.4-0.8 in functie de uzura dar mai bine 0.6

in mom in care nu porneste la automat sigur ai probleme de compresie

ai mai multa compresie cand dai la pedala decat la electromotor ( la pedala motorul il invarti mai repede si ai compresie mai mare) sau electromotorul tau sau bateria nu functioneaza corect.

baga un ceas pe el sa vezi ce compresie ai si dupa aceea gandestete la alte probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus si bateria de la masina deci bateria nu reprezinta o problema

electromotorul l-am desfcut, curatzat, am schimbat carbunii, lucreaza ok, invarte bine ii da destula turatie la motor

compresie am destula mi-am bagat piston si cilindru nou de 42mm... l-am alezat pana la cota asta ca era de 41... nu am gasit piston atunci cand am vrut sa il fac de 41 si l-am alezat si i-am bagat de 42... e alezat de unu destul de profesionist... adica am incredere in ce a facut... compresia e destul de ok

si partea cu furatul curentului nu cred sa se intample... ma gandesc ca are doua circuite separate pentru lumini si pentru scanteie... ma gandesc ca el atunci cand e invartit de electromotor porneste tot din curentul de la magnetou... parerea mea... adica daca el merge si fara baterie ma gandesc ca foloseste pentru scanteie doar curentul produs de el instantaneu nu de ala din baterie dar v-am zis i-am pus bujie noua mi-a mers pana mi s-a inchis din greseala bujia eu i-am reglat distanta la 0.5 ca la masina lu tata si nu a mai vrut... azi am incercat cu un sinterom nou... si parca ar da sa porneasca dar tot nu o ia :)

 

multumesc mult pentru sfaturi... oricum o sa verific toata instalatia electrica si o sa imi iau si o bujie calumea recomandata

Multumesc mult pentru sfaturi

 

 

@cpm nu am ceas ca sa verific compresia stiintific dar m-ar tenta sa improvizez unu... cam ce pesinue ar trebui sa inregistreze?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus si bateria de la masina deci bateria nu reprezinta o problema

electromotorul l-am desfcut, curatzat, am schimbat carbunii, lucreaza ok, invarte bine ii da destula turatie la motor

compresie am destula mi-am bagat piston si cilindru nou de 42mm... l-am alezat pana la cota asta ca era de 41... nu am gasit piston atunci cand am vrut sa il fac de 41 si l-am alezat si i-am bagat de 42... e alezat de unu destul de profesionist... adica am incredere in ce a facut... compresia e destul de ok

si partea cu furatul curentului nu cred sa se intample... ma gandesc ca are doua circuite separate pentru lumini si pentru scanteie... ma gandesc ca el atunci cand e invartit de electromotor porneste tot din curentul de la magnetou... parerea mea... adica daca el merge si fara baterie ma gandesc ca foloseste pentru scanteie doar curentul produs de el instantaneu nu de ala din baterie dar v-am zis i-am pus bujie noua mi-a mers pana mi s-a inchis din greseala bujia eu i-am reglat distanta la 0.5 ca la masina lu tata si nu a mai vrut... azi am incercat cu un sinterom nou... si parca ar da sa porneasca dar tot nu o ia :)

 

multumesc mult pentru sfaturi... oricum o sa verific toata instalatia electrica si o sa imi iau si o bujie calumea recomandata

Multumesc mult pentru sfaturi

@cpm nu am ceas ca sa verific compresia stiintific dar m-ar tenta sa improvizez unu... cam ce pesinue ar trebui sa inregistreze?

sa ai o pornire usoara ( nu spun F Buna ) minim 8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 atmosfere sau ce ?

8 mi se pare mica ca presiune pt compresie

 

verifica-i bobina de inductie k bine zic baietii k nu e de la bujie k daca porneste la pedala e clar k da scanteie buna bujia

s-ar putea bobina daca nu sigur electromotorul

daca vrei neaparat bujie buna ia un ngk vezi k in baneasa langa peugeot(scutere-vis-a-vis de romaero)e un magazin de piese auto unde au bujii ngk si catalog pt toate tipurile de motociclete masini si scutere pe care fac ei bujii si sigur gasesti modelultau in catalog

o bujie normala e ~8ron iar una cu electriod de platina e cam 30 roni

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry nu sunt din bucuresti :moto:

bobina cumas putea sa o verific ? nedispunand de alta sau de alta semanatoare...

am facut comanda de un ngk si imi vine zilelea astea daca nu porneste o nici atunci la electromotor mananc bujia aia cu electrod cu tot :ok:

pun pariu de ca e de la ea

mersi mult oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te-as sfatui sa folosesti bujie NGK ,dar atentie sa fie de turatie mare.

Chiar daca ai pune BOSCH normala de Dacia , spre exemplu ,aceasta nu este facuta sa reziste la turatii de 10 11 mii de rpm si in timp d-aia se duce!:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...