vlad302 Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 nici nu stiu de unde sa incep...dar o sa incerc sa expun povestea pe scurt, ca sa nu va plictisesc am un jupiter 4 , de o luna si ceva, si desi stiam ca o sa vina momentu in care o sa raman pe langa ea, tot nu am fost destul de pregatit Faza nasoala e ca azi am venit cu ea in Targu mures, ca pe vineri sa o duc la RAR, ca vreau sa o inmatriculez. pe drumul incoace ( de 100 km) nam sesizat sa fie probleme. dar cand sa ies in seara asta la o plimbare ,sa intimplat: de pornit no fost probleme, dar cam la o suta de metri, a inceput motoru sa se inece ( cel putin asa cred), ideea era ca in momentu in care lasam ambreiaju' se impotmolea motoru. Asa pe liber puteam sa o turez cat vreau fara probleme,dar cand "ii dadeam si de lucru " motorului, nu mai mergea treaba. mam tot uitat eu pe la carburator, pe acolo, am slabit un surub care ,cred eu, ca stabileste proportia de aer combustibil; in fine nu stiu ce iam facut , da o mers ( mai turata decat deobicei , cei drept)...cativa km. Pe urma ...aceeasi poveste. Asa ca am lasato pe maine dimineata pe lumina... dar chiar nu stiu ce o sa fac maine. faza nasoala e ca aici nu cunosc pe nici un mecanic care sa sse stie la motoare. Daca stiti pe cineva din TG mures... sau vi s-o intimplat si voua asa ceva si stiti ce are...eu astept cu drag orice sugestie! Asfalt uscat la toata lumea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Ce zici suna a benzina insuficienta asa ca: Verifica daca ai benzina in rezervor, Verifica sa ai gaurica de aerisire a busonului rezervorului desfundata (sufla si vezi daca trece aerul) si Verifica jiglorul principal sa nu fie infundat sau filtru de benzina daca ai instalat (cred ca e unu in rezervor). Sper ca asta sa-ti rezolve problemele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Aprilie 26, 2006 Autor Share Postat Aprilie 26, 2006 benzina am...asta stiu sigur... si eu mam gandit la jigleor , da fiind noapte , si ne stiind exact cum ajung la el , am lasat pe maine.. of of abia astept sa treaca noaptea asta odata...nu mai am rabdare... mersi de sfat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 (editat) benzina am...asta stiu sigur... si eu mam gandit la jigleor , da fiind noapte , si ne stiind exact cum ajung la el , am lasat pe maine.. of of abia astept sa treaca noaptea asta odata...nu mai am rabdare... mersi de sfat!! eu te sfatuiesc sa cauti pe cineva sa te ajute ... ca pe forum e greu tare daca nu ai principiile de baza , crede-ma ca asa mi-a fost si mie da noroc cu stressu' , noroc stresule Editat Aprilie 26, 2006 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 nu numai daca nu ai benzina face asa, ci si daca ai preaq multa! ma rog, asta pana ancraseaza bujiile de tot! desi nu este foarte probabil este si asta o cauza! totusi primul lucru ar fi sa desfaci carbul si sa sufli jigloarele cu aer comprimat sau daca nu ai la indemana un compresor incearca cu pompa! inca o chestie care este probabila la ij-uri este sa se fi dereglat avansul! asta ori era pe duca ori s-a incalzit motorul si s-au topit prostiile alea de ciocanele de la platini! mai intai uita-te la carb si daca nu mere la avans! dupa aia mai vorbim! aaaaaaaaa! sa nu uit! a treia varianta ar fi si tobele infundate! noroace csmane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Aprilie 26, 2006 Autor Share Postat Aprilie 26, 2006 wei.... se pare ca am o problema... o sa incerc sa vad cu jigloarele...sper sa ma descurc la demontatu carburatorului...pt ca e prima oara... iar in ceea ce priveste aprinderea , si restul lucrurilor de care ai pomenit stresule, ma depaseste de departe asa ca, in caz ca e asta, probabil ca o sa cer ajutorul unui " profesionist" (dacal gassesc) ai menitonat :" asta ori era pe duca " ..nu cred sa fie cazul pt ca cel de la care am luato e unul care o ingrijito ca ochii din cap...si se si pricepe. Pacat ca nu e el aici...ca mar scoate din r**** mersi ...sii va mai scriu maine sa va zic cum am scos-o la capat ...asta daca o scot.... cele mai mari emotii le am cu rar...ca daca nu mi rezolv acuma ,sambata imi expira numerele rosi...si am cam dat de dracu. dar sa fim optimisti....acuma ma pun sa dorm ...ca probabil o sa am ceva de lucru maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 avansul la troacele astea se regleaza la 1000 de km max! stai linistit, asa-s ele, se duce sau e pe duca mai tot timpu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Se pare ca-i problema de carburatie desi la prima citire eram tentat sa presupun ca-s si ceva probleme de etansare (la qulase sau la "prinderile" carburatorului). Ca sa mergi prin eliminare incearca sa pui alt carburator si vezi cum se comporta ..., apoi treci la reglatu' avansului (sa vezi acolo distractie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Eu iti dau alta sugestie, mentionata si de Stressu. Verifica tobele sa nu fie infundate. Daca nu s-a circulat cu motocicleta mult timp inainte sa o iei tu si avea calamina uscata in tobe, atunci cand ai mers tu suta aia de km toata calamina s-a desprins de la vibratii si ti le-a infundat. Verifica tobele inainte de toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 nici nu stiu de unde sa incep...dar o sa incerc sa expun povestea pe scurt, ca sa nu va plictisesc am un jupiter 4 , de o luna si ceva, si desi stiam ca o sa vina momentu in care o sa raman pe langa ea, tot nu am fost destul de pregatit Faza nasoala e ca azi am venit cu ea in Targu mures, ca pe vineri sa o duc la RAR, ca vreau sa o inmatriculez. pe drumul incoace ( de 100 km) nam sesizat sa fie probleme. dar cand sa ies in seara asta la o plimbare ,sa intimplat: de pornit no fost probleme, dar cam la o suta de metri, a inceput motoru sa se inece ( cel putin asa cred), ideea era ca in momentu in care lasam ambreiaju' se impotmolea motoru. Asa pe liber puteam sa o turez cat vreau fara probleme,dar cand "ii dadeam si de lucru " motorului, nu mai mergea treaba. mam tot uitat eu pe la carburator, pe acolo, am slabit un surub care ,cred eu, ca stabileste proportia de aer combustibil; in fine nu stiu ce iam facut , da o mers ( mai turata decat deobicei , cei drept)...cativa km. Pe urma ...aceeasi poveste. Asa ca am lasato pe maine dimineata pe lumina... dar chiar nu stiu ce o sa fac maine. faza nasoala e ca aici nu cunosc pe nici un mecanic care sa sse stie la motoare. Daca stiti pe cineva din TG mures... sau vi s-o intimplat si voua asa ceva si stiti ce are...eu astept cu drag orice sugestie! Asfalt uscat la toata lumea ! Aceeasi problema si la mine! Si eu am un jupiter 4... numai ca daca trag socul cam la un sfert merge de rupe...Incearca si chestia asta ... macar pana ajungi la rar. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Aprilie 27, 2006 Autor Share Postat Aprilie 27, 2006 Tin sa va anunt foarte mandru , ca am reusit sa dau jos ( singur singurel )carburatorul.Ce sa suflu in jigleor!?! era o "ditamai" bucata de cauciuc pe care am luato cu varful degetelor de pe jigleoru ala mare . Apropo, eu am vazut 2 jigleoare...atatea are?? sau mam inselat eu? oricum am suflat in amandoua...si cam atat.AAA, da, si acolo in portiunea aia in care se afla plutitorul era plin de mizerie ( la fel si in filtrul de la rezervor) Concluzia e ca am reusit sa montez totul inapoi , asa cum a fost, si acuma merge.Nu stiu pentru cat timp, si nu stiu daca asta era cauza , da e cert ca si asta era o problema, asa ca deocamdata ma bucur de mica ( si prima) mea reparatie. Eu iti dau alta sugestie, mentionata si de Stressu. Verifica tobele sa nu fie infundate. Daca nu s-a circulat cu motocicleta mult timp inainte sa o iei tu si avea calamina uscata in tobe, atunci cand ai mers tu suta aia de km toata calamina s-a desprins de la vibratii si ti le-a infundat. Verifica tobele inainte de toate! sar putea, desi am deja cam 600 de km facuti cu ea de cand am luato ( de aprox o luna).dar o sa tin minte ideea!! thx Aceeasi problema si la mine! Si eu am un jupiter 4... numai ca daca trag socul cam la un sfert merge de rupe...Incearca si chestia asta ... macar pana ajungi la rar. Salutari! Sper totusi sa se fii reparat problema , dar daca nu ,pica super bine sfatul !!! Mersi mult ai aici adresa mea de messenger, daca vrei cumva sa tinem legatura, ca probabil ne vom confrunta cu aceleasi probleme... : vlad302 A, si era sa uit.As mai avea o problema... Acolo la carburator este un surub cu un arc pe el, si care la varf e ascutit.Ce e ? si ce face? salutari! Aceeasi problema si la mine! Si eu am un jupiter 4... numai ca daca trag socul cam la un sfert merge de rupe...Incearca si chestia asta ... macar pana ajungi la rar. Salutari! rescriu adresa de mess , ca nu reiese prea clar mai sus vlad302 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 CUIUL ALA CU ARC REGLEAZA PROPORTIA AER BENZINA PT RELANTI,O ALTA PROBLEMA LA CARB DE IJ ESTE SUBARUL DE SOC CARE LA UN MOMENT DAT NU MAI ETANSEAZA DC AI MOTOR UZAT NU SIMTE REPEDE DAR LA SET NOU PORNESTE SI DUPA 2 3 SECUNDE MOARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Aceeasi problema si la mine! Si eu am un jupiter 4... numai ca daca trag socul cam la un sfert merge de rupe...Incearca si chestia asta ... macar pana ajungi la rar. Salutari! daca tragi socul si merge atunci probabil iti trage un pic de aer fals. Nu se si incalzeste cam tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doar_eu Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 daca tragi socul si merge atunci probabil iti trage un pic de aer fals. Nu se si incalzeste cam tare? Sau aprinderea, daca este cu platini, am avut de foarte multe ori simptomul asta, dar nu la motocicleta, la trabant. De fiecare data a fost aprindere dereglata, de fapt momentul producerii scanteii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 salutari! rescriu adresa de mess , ca nu reiese prea clar mai sus vlad302 Am notat, e bine ca macar asa putem sa plangem unu pe umarul celuilalt ... daca avem probleme. Dar sper sa nu se intample. daca tragi socul si merge atunci probabil iti trage un pic de aer fals. Nu se si incalzeste cam tare? Si eu am impresia ca se cam incalzeste, desi unii mi-au zis ca e normal sa se incalzeasca asa... Am sa verific chestia cu aerul fals, dar nu prea stiu cam pe unde sa caut ... Sau aprinderea, daca este cu platini, am avut de foarte multe ori simptomul asta, dar nu la motocicleta, la trabant. De fiecare data a fost aprindere dereglata, de fapt momentul producerii scanteii. Aprinderea a fost reglata cu ceas comparator si in plus am aprinderi electronice dar tot cu platini . Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Aprilie 28, 2006 Autor Share Postat Aprilie 28, 2006 pana la urma am rezolvat cu RAR... numa ca din pacate m-au usurat de 2 milioane jumate baietii, si asta doar pt ca era trecuta cu atas....si au trecut-o "solo". partea buna e ca in banii astia mi-au facut si verificarea technica pe urmatorii 2 ani, desi imi era valabila pana in 2007. Asta este... Mersi la toti pentru sfaturi! si asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doar_eu Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 Aprinderea a fost reglata cu ceas comparator si in plus am aprinderi electronice dar tot cu platini . Salutari! Aia e o aprindere "cvasielectronica", cu tranzistori, am facut si eu una pentru trabant. Nu vreau sa tin una si buna, dar platinile se deregleaza chiar daca a fost corect reglat. Tipul asta de aprindere teoretic are multe avantaje, pot sa-ti enumar peste 5, practic are numai unul: ruptorul cu contacte platinate (platina) intrerupe circuitul in amperaj scazut, datorita unui tranzistor si asta ar trebui sa previna defectele platinii. Dar in practica ... poate da, poate nu. Aprinderile cu senzor Hall, sunt intr-adevar ....electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 Eu iti dau alta sugestie, mentionata si de Stressu. Verifica tobele sa nu fie infundate. Daca nu s-a circulat cu motocicleta mult timp inainte sa o iei tu si avea calamina uscata in tobe, atunci cand ai mers tu suta aia de km toata calamina s-a desprins de la vibratii si ti le-a infundat. Verifica tobele inainte de toate! M-am speriat cand am vazut ce am in tobe au iesit bucati cat degetul de mari si in 500 de km am reglat platina de 5 ori si avansul 1 data si acum ii spart rulmentul de la ambreaj si are joc de scapa dintii de la pedala de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Aia e o aprindere "cvasielectronica", cu tranzistori, am facut si eu una pentru trabant. Nu vreau sa tin una si buna, dar platinile se deregleaza chiar daca a fost corect reglat. Tipul asta de aprindere teoretic are multe avantaje, pot sa-ti enumar peste 5, practic are numai unul: ruptorul cu contacte platinate (platina) intrerupe circuitul in amperaj scazut, datorita unui tranzistor si asta ar trebui sa previna defectele platinii. Dar in practica ... poate da, poate nu. Aprinderile cu senzor Hall, sunt intr-adevar ....electronice. Corect! Pana la urma tot platinile dau comanda... M-am gandit sa-mi fac si eu cu senzori Hall, dar nu prea stiu cum fac sistemul de prindere al magnetului (cred ca numai unu ar trebui nu?)... Dar am mai auzit ca merg si aprinderi de trabant tot cu senzori... acuma nu stiu... pana una alta se deregleaza destul de des... Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doar_eu Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Corect! Pana la urma tot platinile dau comanda... M-am gandit sa-mi fac si eu cu senzori Hall, dar nu prea stiu cum fac sistemul de prindere al magnetului (cred ca numai unu ar trebui nu?)... Dar am mai auzit ca merg si aprinderi de trabant tot cu senzori... acuma nu stiu... pana una alta se deregleaza destul de des... Salutari! DA-mi o adresa unde sa-ti trimit cateva informatii despre aprinderea el cu senzor Hall de la trabant. Am vrut sa-ti trimit de pe PM, dar nu stiu cum sa atasez un doc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 doar eu cata_op@yahoo.com Merci mult si ... Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Mai 2, 2006 Autor Share Postat Mai 2, 2006 M-am speriat cand am vazut ce am in tobe au iesit bucati cat degetul de mari si in 500 de km am reglat platina de 5 ori si avansul 1 data si acum ii spart rulmentul de la ambreaj si are joc de scapa dintii de la pedala de pornire ... zici si mie cum se dau tobele jos si cum se curata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 se ard! desfaci piulitzele de la cilindrii si suruburile de prindere ale tobelor de pe cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Mai 2, 2006 Autor Share Postat Mai 2, 2006 se ard?!?! si cum ...?.... le dau pur si simplu foc? adik dupa ce le dau jos, nu se desfac in doua , sau ceva asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Mai 4, 2006 Autor Share Postat Mai 4, 2006 hai ma baieti... mai explicati-mi asta si va las ...nu va mai bat la cap. deci cum se ard tobele? torn benzina si ii dau foc?!?sau cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.