Sari la conținut

Un Sfat Legat De Un Jupiter..?


vlad302
 Share

Postări Recomandate

nici nu stiu de unde sa incep...dar o sa incerc sa expun povestea pe scurt, ca sa nu va plictisesc

 

am un jupiter 4 , de o luna si ceva, si desi stiam ca o sa vina momentu in care o sa raman pe langa ea,

tot nu am fost destul de pregatit

 

Faza nasoala e ca azi am venit cu ea in Targu mures, ca pe vineri sa o duc la RAR, ca vreau sa o inmatriculez.

 

pe drumul incoace ( de 100 km) nam sesizat sa fie probleme.

dar cand sa ies in seara asta la o plimbare ,sa intimplat:

 

de pornit no fost probleme, dar cam la o suta de metri, a inceput motoru sa se inece ( cel putin asa cred), ideea era ca in momentu in care lasam ambreiaju' se impotmolea motoru. Asa pe liber puteam sa o turez cat

vreau fara probleme,dar cand "ii dadeam si de lucru " motorului, nu mai mergea treaba.

 

mam tot uitat eu pe la carburator, pe acolo, am slabit un surub care ,cred eu, ca stabileste proportia de aer combustibil; in fine nu stiu ce iam facut , da o mers ( mai turata decat deobicei , cei drept)...cativa km. Pe urma ...aceeasi poveste.

Asa ca am lasato pe maine dimineata pe lumina... dar chiar nu stiu ce o sa fac maine.

faza nasoala e ca aici nu cunosc pe nici un mecanic care sa sse stie la motoare.

 

Daca stiti pe cineva din TG mures...

sau vi s-o intimplat si voua asa ceva si stiti ce are...eu astept cu drag orice sugestie!

 

Asfalt uscat la toata lumea ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zici suna a benzina insuficienta asa ca:

 

Verifica daca ai benzina in rezervor,

Verifica sa ai gaurica de aerisire a busonului rezervorului desfundata (sufla si vezi daca trece aerul) si Verifica jiglorul principal sa nu fie infundat sau filtru de benzina daca ai instalat (cred ca e unu in rezervor).

 

Sper ca asta sa-ti rezolve problemele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina am...asta stiu sigur...

 

si eu mam gandit la jigleor , da fiind noapte , si ne stiind exact cum ajung la el , am lasat pe maine..

 

of of abia astept sa treaca noaptea asta odata...nu mai am rabdare...

 

mersi de sfat!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina am...asta stiu sigur...

 

si eu mam gandit la jigleor , da fiind noapte , si ne stiind exact cum ajung la el , am lasat pe maine..

 

of of abia astept sa treaca noaptea asta odata...nu mai am rabdare...

 

mersi de sfat!! :)

 

eu te sfatuiesc sa cauti pe cineva sa te ajute ... ca pe forum e greu tare daca nu ai principiile de baza , crede-ma ca asa mi-a fost si mie da noroc cu stressu' , noroc stresule

Editat de csman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu numai daca nu ai benzina face asa, ci si daca ai preaq multa! ma rog, asta pana ancraseaza bujiile de tot! desi nu este foarte probabil este si asta o cauza!

 

totusi primul lucru ar fi sa desfaci carbul si sa sufli jigloarele cu aer comprimat sau daca nu ai la indemana un compresor incearca cu pompa!

 

inca o chestie care este probabila la ij-uri este sa se fi dereglat avansul! asta ori era pe duca ori s-a incalzit motorul si s-au topit prostiile alea de ciocanele de la platini! mai intai uita-te la carb si daca nu mere la avans! dupa aia mai vorbim!

 

 

aaaaaaaaa! sa nu uit! a treia varianta ar fi si tobele infundate! :)

 

noroace csmane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wei....

 

se pare ca am o problema... :)

 

o sa incerc sa vad cu jigloarele...sper sa ma descurc la demontatu carburatorului...pt ca e prima oara...

 

iar in ceea ce priveste aprinderea , si restul lucrurilor de care ai pomenit stresule, ma depaseste de departe

asa ca, in caz ca e asta, probabil ca o sa cer ajutorul unui " profesionist" (dacal gassesc)

 

ai menitonat :" asta ori era pe duca " ..nu cred sa fie cazul pt ca cel de la care am luato e unul care o ingrijito ca ochii din cap...si se si pricepe.

Pacat ca nu e el aici...ca mar scoate din r****

 

mersi ...sii va mai scriu maine sa va zic cum am scos-o la capat

...asta daca o scot....

 

cele mai mari emotii le am cu rar...ca daca nu mi rezolv acuma ,sambata imi expira numerele rosi...si am cam dat de dracu.

 

dar sa fim optimisti....acuma ma pun sa dorm ...ca probabil o sa am ceva de lucru maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Se pare ca-i problema de carburatie desi la prima citire eram tentat sa presupun ca-s si ceva probleme de etansare (la qulase sau la "prinderile" carburatorului). Ca sa mergi prin eliminare incearca sa pui alt carburator si vezi cum se comporta ..., apoi treci la reglatu' avansului (sa vezi acolo distractie :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau alta sugestie, mentionata si de Stressu. Verifica tobele sa nu fie infundate. Daca nu s-a circulat cu motocicleta mult timp inainte sa o iei tu si avea calamina uscata in tobe, atunci cand ai mers tu suta aia de km toata calamina s-a desprins de la vibratii si ti le-a infundat. Verifica tobele inainte de toate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu stiu de unde sa incep...dar o sa incerc sa expun povestea pe scurt, ca sa nu va plictisesc

 

am un jupiter 4 , de o luna si ceva, si desi stiam ca o sa vina momentu in care o sa raman pe langa ea,

tot nu am fost destul de pregatit

 

Faza nasoala e ca azi am venit cu ea in Targu mures, ca pe vineri sa o duc la RAR, ca vreau sa o inmatriculez.

 

pe drumul incoace ( de 100 km) nam sesizat sa fie probleme.

dar cand sa ies in seara asta la o plimbare ,sa intimplat:

 

de pornit no fost probleme, dar cam la o suta de metri, a inceput motoru sa se inece ( cel putin asa cred), ideea era ca in momentu in care lasam ambreiaju' se impotmolea motoru. Asa pe liber puteam sa o turez cat

vreau fara probleme,dar cand "ii dadeam si de lucru " motorului, nu mai mergea treaba.

 

mam tot uitat eu pe la carburator, pe acolo, am slabit un surub care ,cred eu, ca stabileste proportia de aer combustibil; in fine nu stiu ce iam facut , da o mers ( mai turata decat deobicei , cei drept)...cativa km. Pe urma ...aceeasi poveste.

Asa ca am lasato pe maine dimineata pe lumina... dar chiar nu stiu ce o sa fac maine.

faza nasoala e ca aici nu cunosc pe nici un mecanic care sa sse stie la motoare.

 

Daca stiti pe cineva din TG mures...

sau vi s-o intimplat si voua asa ceva si stiti ce are...eu astept cu drag orice sugestie!

 

Asfalt uscat la toata lumea ! :)

 

 

Aceeasi problema si la mine! Si eu am un jupiter 4... numai ca daca trag socul cam la un sfert merge de rupe...Incearca si chestia asta ... macar pana ajungi la rar.

 

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa va anunt foarte mandru :) , ca am reusit sa dau jos ( singur singurel )carburatorul.Ce sa suflu in jigleor!?! era o "ditamai" bucata de cauciuc pe care am luato cu varful degetelor de pe jigleoru ala mare .

Apropo, eu am vazut 2 jigleoare...atatea are?? sau mam inselat eu? oricum am suflat in amandoua...si cam atat.AAA, da, si acolo in portiunea aia in care se afla plutitorul era plin de mizerie ( la fel si in filtrul de la rezervor)

Concluzia e ca am reusit sa montez totul inapoi , asa cum a fost, si acuma merge.Nu stiu pentru cat timp, si nu stiu daca asta era cauza , da e cert ca si asta era o problema, asa ca deocamdata ma bucur de mica ( si prima) mea reparatie.

 

 

 

 

 

 

Eu iti dau alta sugestie, mentionata si de Stressu. Verifica tobele sa nu fie infundate. Daca nu s-a circulat cu motocicleta mult timp inainte sa o iei tu si avea calamina uscata in tobe, atunci cand ai mers tu suta aia de km toata calamina s-a desprins de la vibratii si ti le-a infundat. Verifica tobele inainte de toate!

 

sar putea, desi am deja cam 600 de km facuti cu ea de cand am luato ( de aprox o luna).dar o sa tin minte ideea!! thx

 

Aceeasi problema si la mine! Si eu am un jupiter 4... numai ca daca trag socul cam la un sfert merge de rupe...Incearca si chestia asta ... macar pana ajungi la rar.

 

Salutari!

 

Sper totusi sa se fii reparat problema , dar daca nu ,pica super bine sfatul !!!

Mersi mult :)

 

ai aici adresa mea de messenger, daca vrei cumva sa tinem legatura, ca probabil ne vom confrunta cu aceleasi probleme... :crack: : vlad302

 

 

 

A, si era sa uit.As mai avea o problema... :baldy: Acolo la carburator este un surub cu un arc pe el, si care la varf e ascutit.Ce e ? si ce face? :baldy:

 

salutari!

 

Aceeasi problema si la mine! Si eu am un jupiter 4... numai ca daca trag socul cam la un sfert merge de rupe...Incearca si chestia asta ... macar pana ajungi la rar.

 

Salutari!

 

 

rescriu adresa de mess , ca nu reiese prea clar mai sus

 

vlad302

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUIUL ALA CU ARC REGLEAZA PROPORTIA AER BENZINA PT RELANTI,O ALTA PROBLEMA LA CARB DE IJ ESTE SUBARUL DE SOC CARE LA UN MOMENT DAT NU MAI ETANSEAZA DC AI MOTOR UZAT NU SIMTE REPEDE DAR LA SET NOU PORNESTE SI DUPA 2 3 SECUNDE MOARE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema si la mine! Si eu am un jupiter 4... numai ca daca trag socul cam la un sfert merge de rupe...Incearca si chestia asta ... macar pana ajungi la rar.

 

Salutari!

daca tragi socul si merge atunci probabil iti trage un pic de aer fals. Nu se si incalzeste cam tare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tragi socul si merge atunci probabil iti trage un pic de aer fals. Nu se si incalzeste cam tare?

 

 

Sau aprinderea, daca este cu platini, am avut de foarte multe ori simptomul asta, dar nu la motocicleta, la trabant. De fiecare data a fost aprindere dereglata, de fapt momentul producerii scanteii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!

rescriu adresa de mess , ca nu reiese prea clar mai sus

 

vlad302

 

:)

 

Am notat, e bine ca macar asa putem sa plangem unu pe umarul celuilalt ... daca avem probleme.

Dar sper sa nu se intample.

 

daca tragi socul si merge atunci probabil iti trage un pic de aer fals. Nu se si incalzeste cam tare?

 

Si eu am impresia ca se cam incalzeste, desi unii mi-au zis ca e normal sa se incalzeasca asa...

Am sa verific chestia cu aerul fals, dar nu prea stiu cam pe unde sa caut ...

 

Sau aprinderea, daca este cu platini, am avut de foarte multe ori simptomul asta, dar nu la motocicleta, la trabant. De fiecare data a fost aprindere dereglata, de fapt momentul producerii scanteii.

 

Aprinderea a fost reglata cu ceas comparator si in plus am aprinderi electronice dar tot cu platini :) .

 

 

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma am rezolvat cu RAR... :) numa ca din pacate m-au usurat de 2 milioane jumate baietii,

 

si asta doar pt ca era trecuta cu atas....si au trecut-o "solo". :crack:

 

partea buna e ca in banii astia mi-au facut si verificarea technica pe urmatorii 2 ani, desi imi era valabila pana in 2007. Asta este...

 

Mersi la toti pentru sfaturi! :) si asfalt uscat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aprinderea a fost reglata cu ceas comparator si in plus am aprinderi electronice dar tot cu platini :) .

Salutari!

 

 

Aia e o aprindere "cvasielectronica", cu tranzistori, am facut si eu una pentru trabant. Nu vreau sa tin una si buna, dar platinile se deregleaza chiar daca a fost corect reglat. Tipul asta de aprindere teoretic are multe avantaje, pot sa-ti enumar peste 5, practic are numai unul: ruptorul cu contacte platinate (platina) intrerupe circuitul in amperaj scazut, datorita unui tranzistor si asta ar trebui sa previna defectele platinii. Dar in practica ... poate da, poate nu. Aprinderile cu senzor Hall, sunt intr-adevar ....electronice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau alta sugestie, mentionata si de Stressu. Verifica tobele sa nu fie infundate. Daca nu s-a circulat cu motocicleta mult timp inainte sa o iei tu si avea calamina uscata in tobe, atunci cand ai mers tu suta aia de km toata calamina s-a desprins de la vibratii si ti le-a infundat. Verifica tobele inainte de toate!

M-am speriat cand am vazut ce am in tobe :) au iesit bucati cat degetul de mari si in 500 de km am reglat platina de 5 ori si avansul 1 data si acum ii spart rulmentul de la ambreaj si are joc de scapa dintii de la pedala de pornire :) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e o aprindere "cvasielectronica", cu tranzistori, am facut si eu una pentru trabant. Nu vreau sa tin una si buna, dar platinile se deregleaza chiar daca a fost corect reglat. Tipul asta de aprindere teoretic are multe avantaje, pot sa-ti enumar peste 5, practic are numai unul: ruptorul cu contacte platinate (platina) intrerupe circuitul in amperaj scazut, datorita unui tranzistor si asta ar trebui sa previna defectele platinii. Dar in practica ... poate da, poate nu. Aprinderile cu senzor Hall, sunt intr-adevar ....electronice.

 

Corect! Pana la urma tot platinile dau comanda... M-am gandit sa-mi fac si eu cu senzori Hall, dar nu prea stiu cum fac sistemul de prindere al magnetului (cred ca numai unu ar trebui nu?)... Dar am mai auzit ca merg si aprinderi de trabant tot cu senzori... acuma nu stiu... pana una alta se deregleaza destul de des...

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! Pana la urma tot platinile dau comanda... M-am gandit sa-mi fac si eu cu senzori Hall, dar nu prea stiu cum fac sistemul de prindere al magnetului (cred ca numai unu ar trebui nu?)... Dar am mai auzit ca merg si aprinderi de trabant tot cu senzori... acuma nu stiu... pana una alta se deregleaza destul de des...

Salutari!

 

DA-mi o adresa unde sa-ti trimit cateva informatii despre aprinderea el cu senzor Hall de la trabant. Am vrut sa-ti trimit de pe PM, dar nu stiu cum sa atasez un doc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am speriat cand am vazut ce am in tobe :) au iesit bucati cat degetul de mari si in 500 de km am reglat platina de 5 ori si avansul 1 data si acum ii spart rulmentul de la ambreaj si are joc de scapa dintii de la pedala de pornire :) :crack:

 

 

 

:baldy: ...

 

zici si mie cum se dau tobele jos si cum se curata? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

se ard! :)

 

desfaci piulitzele de la cilindrii si suruburile de prindere ale tobelor de pe cadru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...