Sari la conținut

invitatie la negocieri


atillas
 Share

Postări Recomandate

teo,cu toate ca am scris si mai sus,cusele de la anul se vor desfasura sub SUPRAVEGHEREA federatiei(cate 2 observatori de cursa),cu piloti care vor plati o taxa de participare catre federatie,aproximativ 30 euro pe an(atentie e vorba de cursele noastre nu de campionatul national),iar regulamentul de desfasurare va fi in PRINCIPIU cel de la enduro-cross,care in opinia lui patrick este regulamentul care se preteaza cel mai bine la cursele astea..in ceea ce priveste treaba cu "nu mai e loc"..stai linistit loc e destul ptr toata lumea

 

oricum astea sunt discutii care MOMENTAN privesc strict pe organizatorii care doresc sa se implice in..sa-i zicem actiunea asta..daca treaba va merge bine in anul ce urmeaza,va spun ca o sa avem activitate permanenta tot sezonul de enduro(adica martie-octombrie) :angry:

Mesaj completat

 

dupa cum merg treburile in romania,castiga aia care nu platesc.. :(

f tare sa dea Dumnezeu sa faceti o suta de curse sa avem unde ne da.ciini latra ursul merge !bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 184
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

MAI NEA TEO, in 89 actuala conducere a frm a inlocuit o gasca veche de motociclisti, cred ca a venit timpul sa isi revizuiasca comportamentul sau sa lase pe altii sa faca treaba!

IN MOMENTUL ASTA SINGURUL MOTIV PENTRU CARE NU INFINTEZ EU PERSONAL O FEDERATIE ROMANA DE MOTOCICLISM/ENDURO ESTE LIPSA CAPITALULUI SOCIAL DE 80.000RON.

 

exista problema si nemultumiri in ramurile: motocros, endurocros, enduro, supermoto, viteza pe circuit, nu stiu daca si la dirtrack, probleme puse de sportivi afiliati platitorii de licente.

 

nu exista un PR al frm care sa solutioneze aceste conflicte

se iau decizii in numele nostru

se incearca premieri abuzive pt titlul de cn/cluburi

sunt amenintati cu excluderea din campionat sportivii care participa la curse particulare

nu se acorda licente pt participari internationale la gp pt a proteja unii sportivi

 

si sunt sigur ca lista poate continua

 

vad ca de la o vreme ti-ai schimbat optica fata de frm mie unu imi este greu sa fac asta pentru ca nu ma gandesc doar la latura enduro!

 

 

 

 

PS: cred ca dezbaterea publica pe forum a regulamentului e o idee excelenta, creem aici un schelet pe care il votam cu totii la intrunire si il afisam dupa.

eventualele modificari pot fi facute doar pana la o data stabilita , nu mai tarziu de doua saptamani inaintea primei etepe. dupa acea data regulamentul ar trebui sa ramana fix pana la sfarsitul ultimei etape.

 

am postat mai demult un regulament:/index.php?showtopic=367340

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"sunt amenintati cu excluderea din campionat sportivii care participa la curse particulare"

 

asta este ceva EXTRAORDINAR !!!!!!!!!

CINE A INDRAZNIT SA FACA ASA CEVA TREBUIE NEAPARAT AFLAT SI TREBUIE SA DEA SOCOTEALA....cei care stiu trebuie sa dea detalii...asa ceva nu mai trebuie sa treaca neobservat...

 

asta se numeste santaj si cineva va da socoteala....

 

HAI ! SARITI CU INFORMATII !!!!!!! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAI NEA TEO, in 89 actuala conducere a frm a inlocuit o gasca veche de motociclisti, cred ca a venit timpul sa isi revizuiasca comportamentul sau sa lase pe altii sa faca treaba!

IN MOMENTUL ASTA SINGURUL MOTIV PENTRU CARE NU INFINTEZ EU PERSONAL O FEDERATIE ROMANA DE MOTOCICLISM/ENDURO ESTE LIPSA CAPITALULUI SOCIAL DE 80.000RON.

 

exista problema si nemultumiri in ramurile: motocros, endurocros, enduro, supermoto, viteza pe circuit, nu stiu daca si la dirtrack, probleme puse de sportivi afiliati platitorii de licente.

 

nu exista un PR al frm care sa solutioneze aceste conflicte

se iau decizii in numele nostru

se incearca premieri abuzive pt titlul de cn/cluburi

sunt amenintati cu excluderea din campionat sportivii care participa la curse particulare

nu se acorda licente pt participari internationale la gp pt a proteja unii sportivi

 

si sunt sigur ca lista poate continua

 

vad ca de la o vreme ti-ai schimbat optica fata de frm mie unu imi este greu sa fac asta pentru ca nu ma gandesc doar la latura enduro!

 

 

 

 

PS: cred ca dezbaterea publica pe forum a regulamentului e o idee excelenta, creem aici un schelet pe care il votam cu totii la intrunire si il afisam dupa.

eventualele modificari pot fi facute doar pana la o data stabilita , nu mai tarziu de doua saptamani inaintea primei etepe. dupa acea data regulamentul ar trebui sa ramana fix pana la sfarsitul ultimei etape.

 

am postat mai demult un regulament:/index.php?showtopic=367340

cam ai dreptate ce sa zic.daca e asa e cam f f naspa,urit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"sunt amenintati cu excluderea din campionat sportivii care participa la curse particulare"

 

asta este ceva EXTRAORDINAR !!!!!!!!!

CINE A INDRAZNIT SA FACA ASA CEVA TREBUIE NEAPARAT AFLAT SI TREBUIE SA DEA SOCOTEALA....cei care stiu trebuie sa dea detalii...asa ceva nu mai trebuie sa treaca neobservat...

 

asta se numeste santaj si cineva va da socoteala....

 

HAI ! SARITI CU INFORMATII !!!!!!! :angry:

pai iti pot spune eu..paul de la AMC BOGDAN a fost amenintat direct ca i se interzice sa participe la intruniri prietenesti sau i se va retrage licenta de sportiv FRM..ptr ca nu am fost implicat in discutie si cum tu il cunosti f bine suna-l si iti spune el cine l-a amenintat

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAI NEA TEO, in 89 actuala conducere a frm a inlocuit o gasca veche de motociclisti, cred ca a venit timpul sa isi revizuiasca comportamentul sau sa lase pe altii sa faca treaba!

IN MOMENTUL ASTA SINGURUL MOTIV PENTRU CARE NU INFINTEZ EU PERSONAL O FEDERATIE ROMANA DE MOTOCICLISM/ENDURO ESTE LIPSA CAPITALULUI SOCIAL DE 80.000RON.

 

exista problema si nemultumiri in ramurile: motocros, endurocros, enduro, supermoto, viteza pe circuit, nu stiu daca si la dirtrack, probleme puse de sportivi afiliati platitorii de licente.

 

nu exista un PR al frm care sa solutioneze aceste conflicte

se iau decizii in numele nostru

se incearca premieri abuzive pt titlul de cn/cluburi

sunt amenintati cu excluderea din campionat sportivii care participa la curse particulare

nu se acorda licente pt participari internationale la gp pt a proteja unii sportivi

 

si sunt sigur ca lista poate continua

 

vad ca de la o vreme ti-ai schimbat optica fata de frm mie unu imi este greu sa fac asta pentru ca nu ma gandesc doar la latura enduro!

 

 

 

 

PS: cred ca dezbaterea publica pe forum a regulamentului e o idee excelenta, creem aici un schelet pe care il votam cu totii la intrunire si il afisam dupa.

eventualele modificari pot fi facute doar pana la o data stabilita , nu mai tarziu de doua saptamani inaintea primei etepe. dupa acea data regulamentul ar trebui sa ramana fix pana la sfarsitul ultimei etape.

 

am postat mai demult un regulament:/index.php?showtopic=367340

nu pot sa te las sa te exprimi asa,

se vede foarte clar ca nu iti cunosti subiectul, s-a adunat comisia tot-teren ( enduro, enduro-cross, rallye ) unde toate cluburile au fost invitate. Fiecare club putea:

- Sa faca remarci in privire la ce era bine si la ce era rau in regulament.

- Sa anlizeze sezonul competitonal 2009.

- Sa elaboreze calendarul competitional, fiecare club a depus cererile de organizare pentru fiecare disciplina

- S-a votat pentru un alt presedinte.

- A fost examinat budgetul lotului national de Enduro, s-au justificate toate sumele colectate din taxele de 10% din inscriere ( cu toate ca raman 4000 de euro neacoperiti )

- Un sportiv din Petrosani a facut o cerere de ajutor pentru sezonul competitional 2010 pentru o participare la campionatul European de Enduro care s-a aprobat

 

- Etc.

Tu afirmi ca deciziile luate la FRM iti sunt impuse. Personal nu te-am vazut ca ai patricipat la dezbatere!

Toate propunerile eu fost supuse la votul tuturor cluburilor prezente, unele s-au aprobat, unele nu, dar s-au facut intr-un sistem democratic, nu intr-unul comunsit si neimpus de nimeni.

 

In ce priveste excluderea de la FRM in cazul participarii la o prietenesc, lasa-ma sati explic doua lucruri:

- Primul, nu s-a vorbit niciodata sa fi luat asemenea sanctiuni, nici nu a ajuns pe masa de negociere.

- Al doilea, daca tu ai fi participat la un concurs national sau international ai fi stiut 2 chestii:

Daca esti licentiat la o federatie, nu poti sa te duci sa participi la un concurs ai unei alte federatii fara sa aiba un "liber de start".

Daca participi fara sa ai liber de start, federatia ta poate sa te excluda fara nici o problema.( FRM ar fi putut sa ne dea pa toti afara, ca toti am participat la o prietenesc ).

Vrei sa fii activ, e foarte bine, dar sa nu fii activ din spatele calculatorului, sezonul 2010 va fi un sezon de munca grea, unde o sa avem nevoie la fiecare prietenesc oficial de:

- Director de concurs

-Presedinte de juriu

- Secretar

-Arbitri

Asa vei putea, fara sa cheltuiesti 80.000 RON, sa ai un rol foarte important in federatie.

Cum a explicat Stefi, o sa avem o autonomie foarte foarte larga, dar o sa trebuasca sa respectam ;

-regulile sportive

-regulament pe care il vom discuta impreuna

-standard de productii

O sa trebuiasca sa dovedim ca nu suntem doar enduristi de forum, ci ca suntem in stare sa fim activi, productivi, profesionisti

Dar asta va fi foarte greu si nu o ne putem ascunde in spatele degetului

Sau o sa fim sau nu o sa fim.

Pentru ce tine de partea de viteza, nu pot sa zic nimic, pentru ca nu am asistat. Pot sa-ti spun numai o chestie, mi s-a afirmat in septembrie ca federatia ar fi cheltuit 300.000€ pentru un Muresan care e pilot de viteza. De cineva care il cunosc foarte bine si pe care il consideram foarte serios!

La sedinta de la 19 noiembrie era presdine FRM-ului CAre il cheama si pe el Muresan (Presupun ca e aceeiasi persoana ), Prietenul meu care facea afirmatii de mai sus nu l-a intrebat "Nene, ce ai facut cu banii?"

Persoane nemultumite intr-o asociatie au fost si vor fi intotdeauna.

Faptul ca ei sunt nemultumiti nu arata ca au dreptate.

In cea ce priveste regulamentul de discutat pe forum mi se pare ca e o prostie, e o chestie de cei care vor organiza efectiv cursele.

Asta e parerea mea personala si nu vreau sa o impun nimanui.

cu prieteni patrick

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa te las sa te exprimi asa,

se vede foarte clar ca nu iti cunosti subiectul, s-a adunat comisia tot-teren ( enduro, enduro-cross, rallye ) unde toate cluburile au fost invitate. Fiecare club putea:

- Sa faca remarci in privire la ce era bine si la ce era rau in regulament.

- Sa anlizeze sezonul competitonal 2009.

- Sa elaboreze calendarul competitional, fiecare club a depus cererile de organizare pentru fiecare disciplina

- S-a votat pentru un alt presedinte.

- A fost examinat budgetul lotului national de Enduro, s-au justificate toate sumele colectate din taxele de 10% din inscriere ( cu toate ca raman 4000 de euro neacoperiti )

- Un sportiv din Petrosani a facut o cerere de ajutor pentru sezonul competitional 2010 pentru o participare la campionatul European de Enduro care s-a aprobat

 

- Etc.

Tu afirmi ca deciziile luate la FRM iti sunt impuse. Personal nu te-am vazut ca ai patricipat la dezbatere!

Toate propunerile eu fost supuse la votul tuturor cluburilor prezente, unele s-au aprobat, unele nu, dar s-au facut intr-un sistem democratic, nu intr-unul comunsit si neimpus de nimeni.

 

In ce priveste excluderea de la FRM in cazul participarii la o prietenesc, lasa-ma sati explic doua lucruri:

- Primul, nu s-a vorbit niciodata sa fi luat asemenea sanctiuni, nici nu a ajuns pe masa de negociere.

- Al doilea, daca tu ai fi participat la un concurs national sau international ai fi stiut 2 chestii:

Daca esti licentiat la o federatie, nu poti sa te duci sa participi la un concurs ai unei alte federatii fara sa aiba un "liber de start".

Daca participi fara sa ai liber de start, federatia ta poate sa te excluda fara nici o problema.( FRM ar fi putut sa ne dea pa toti afara, ca toti am participat la o prietenesc ).

Vrei sa fii activ, e foarte bine, dar sa nu fii activ din spatele calculatorului, sezonul 2010 va fi un sezon de munca grea, unde o sa avem nevoie la fiecare prietenesc oficial de:

- Director de concurs

-Presedinte de juriu

- Secretar

-Arbitri

Asa vei putea, fara sa cheltuiesti 80.000 RON, sa ai un rol foarte important in federatie.

Cum a explicat Stefi, o sa avem o autonomie foarte foarte larga, dar o sa trebuasca sa respectam ;

-regulile sportive

-regulament pe care il vom discuta impreuna

-standard de productii

O sa trebuiasca sa dovedim ca nu suntem doar enduristi de forum, ci ca suntem in stare sa fim activi, productivi, profesionisti

Dar asta va fi foarte greu si nu o ne putem ascunde in spatele degetului

Sau o sa fim sau nu o sa fim.

Pentru ce tine de partea de viteza, nu pot sa zic nimic, pentru ca nu am asistat. Pot sa-ti spun numai o chestie, mi s-a afirmat in septembrie ca federatia ar fi cheltuit 300.000€ pentru un Muresan care e pilot de viteza. De cineva care il cunosc foarte bine si pe care il consideram foarte serios!

La sedinta de la 19 noiembrie era presdine FRM-ului CAre il cheama si pe el Muresan (Presupun ca e aceeiasi persoana ), Prietenul meu care facea afirmatii de mai sus nu l-a intrebat "Nene, ce ai facut cu banii?"

Persoane nemultumite intr-o asociatie au fost si vor fi intotdeauna.

Faptul ca ei sunt nemultumiti nu arata ca au dreptate.

In cea ce priveste regulamentul de discutat pe forum mi se pare ca e o prostie, e o chestie de cei care vor organiza efectiv cursele.

Asta e parerea mea personala si nu vreau sa o impun nimanui.

cu prieteni patrick

DACA TE AM PUTEA CLONA SA AVEM MAI MULTI CA TINE AR MERGE TREABA CA PE ROATE.BAFTA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce priveste excluderea de la FRM in cazul participarii la o prietenesc, lasa-ma sati explic doua lucruri:

- Primul, nu s-a vorbit niciodata sa fi luat asemenea sanctiuni, nici nu a ajuns pe masa de negociere.

- Al doilea, daca tu ai fi participat la un concurs national sau international ai fi stiut 2 chestii:

Daca esti licentiat la o federatie, nu poti sa te duci sa participi la un concurs ai unei alte federatii fara sa aiba un "liber de start".

Daca participi fara sa ai liber de start, federatia ta poate sa te excluda fara nici o problema.( FRM ar fi putut sa ne dea pa toti afara, ca toti am participat la o prietenesc ).

 

ai dreptate patrick,nimeni nu ar pune in sedinta federatiei asa o tampenie,dar amenintarile s-au facut,chiar la modul foarte agresiv..pe de alta parte nu este vorba de un sportiv care se plimba prin 2 federatii ci de un sportiv care FACE CE VREA cu timpul sau liber..pe moment federatia(sau clubul de care apartine) nu ii da un salariu sportivului si nu este legat de un contract cum sunt cei din fotbal..asta este o chestie de genu: sa interzici unui fotbalist legitimat la un club sa joace fotbal in spatele blocului sau la cupa intre cartiere..

 

mai este si alt aspect pe care este cazul sa il cunoasteti toti enduristii..cand se face cate o prieteneasca si printr-un mod sau altul federatia afla unde si cand se tine,imediat trimit SCRISORI OFICIALE la politie,primarii si prefecturi in care roaga institutiile respective sa nu permita organizarea acestor intruniri pe motiv ca sunt:"ilegale si periculoase".

sunt curios ce federatie interzice sau condamna zecile de intruniri moto din romania(ma refer la cele clasice),care sunt si ele pline de concursuri si intreceri,bineinteles tot prietenesti ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai este si alt aspect pe care este cazul sa il cunoasteti toti enduristii..cand se face cate o prieteneasca si printr-un mod sau altul federatia afla unde si cand se tine,imediat trimit SCRISORI OFICIALE la politie,primarii si prefecturi in care roaga institutiile respective sa nu permita organizarea acestor intruniri pe motiv ca sunt:"ilegale si periculoase".

Asta este si bine si rau. Depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile. D.p.dv. al sportivului sau al "afaceristului".

Siguranta concuretilor, siguranta evenimentului este este un factor important zic eu.

Asta cu datul in gat asa cum zici tu, se practica in tarile civilizate. Se nu numeste acolo spirit civic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate patrick,nimeni nu ar pune in sedinta federatiei asa o tampenie,dar amenintarile s-au facut,chiar la modul foarte agresiv..pe de alta parte nu este vorba de un sportiv care se plimba prin 2 federatii ci de un sportiv care FACE CE VREA cu timpul sau liber..pe moment federatia(sau clubul de care apartine) nu ii da un salariu sportivului si nu este legat de un contract cum sunt cei din fotbal..asta este o chestie de genu: sa interzici unui fotbalist legitimat la un club sa joace fotbal in spatele blocului sau la cupa intre cartiere..

 

mai este si alt aspect pe care este cazul sa il cunoasteti toti enduristii..cand se face cate o prieteneasca si printr-un mod sau altul federatia afla unde si cand se tine,imediat trimit SCRISORI OFICIALE la politie,primarii si prefecturi in care roaga institutiile respective sa nu permita organizarea acestor intruniri pe motiv ca sunt:"ilegale si periculoase".

sunt curios ce federatie interzice sau condamna zecile de intruniri moto din romania(ma refer la cele clasice),care sunt si ele pline de concursuri si intreceri,bineinteles tot prietenesti ..

 

si punctul de vedere al lui nea stefi este corect...Patrick, explica-ne pe ce baza se poate da afara un sportiv licentiat FRM, daca participa la o prieteneasca...vorbind de regulament...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este si bine si rau. Depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile. D.p.dv. al sportivului sau al "afaceristului".

Siguranta concuretilor, siguranta evenimentului este este un factor important zic eu.

Asta cu datul in gat asa cum zici tu, se practica in tarile civilizate. Se nu numeste acolo spirit civic.

Bine Ioane dar FRM prin ce mijloace asigura siguranta concurentilor si a evenimentului ? Doar prin simpla lor prezenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine Ioane dar FRM prin ce mijloace asigura siguranta concurentilor si a evenimentului ? Doar prin simpla lor prezenta?

 

Trasee pe care sa nu iti rupi gatul, ca este la moda ca fiecare concurs sa fie un mic Red Bull, prin prezenta catorva salvari, prin prezenta Politiei sa nu iti sparga capul localnicii nemultumiti cat rece traseul pe langa casa lor etc.

Parerea mea. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trasee pe care sa nu iti rupi gatul, ca este la moda ca fiecare concurs sa fie un mic Red Bull, prin prezenta catorva salvari, prin prezenta Politiei sa nu iti sparga capul localnicii nemultumiti cat rece traseul pe langa casa lor etc.

Parerea mea. :moron:

 

ioane, nu dificultatea traseelor este problema....fiecare se incadreaza la categoria la care considera ca poate duce... poti sa te accidentezi si in 100 metri de traseu la open...iar salvare deja au asigurat toti... cu politia este mai greu...nu pre vor sa asculte... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si la prietenesti exista suportul autoritatilor locale ... salvare, politie, etc

exista doar daca il CERI,si o mica notificare,la politie trebuie facuta cererea cu minim o luna de zile calendaristice inainte..daca se face mai tarziu si nu au chef de vreo manifestare o anuleaza rapid doar in baza asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trasee pe care sa nu iti rupi gatul, ca este la moda ca fiecare concurs sa fie un mic Red Bull, prin prezenta catorva salvari, prin prezenta Politiei sa nu iti sparga capul localnicii nemultumiti cat rece traseul pe langa casa lor etc.

Parerea mea. :scratch:

 

 

tocmai invers, sint periculoase ptr ca majoritatea concursurilor de enduro sint gen enduro cross si enduristul adoarme la un moment dat si-si rupe gitu...cazaturile pe loc drept is cele mai periculoase...

daca ar fii ceva mai grele, mai spre trial, mai de muncit ar fi mai putine accidentari...parerea mea :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Couldn't agree more! In plus, sa nu uitam de ce ne prezentam la "concursuri": pentru munca si distractie, nu odihna :scratch:

 

tocmai invers, sint periculoase ptr ca majoritatea concursurilor de enduro sint gen enduro cross si enduristul adoarme la un moment dat si-si rupe gitu...cazaturile pe loc drept is cele mai periculoase...

daca ar fii ceva mai grele, mai spre trial, mai de muncit ar fi mai putine accidentari...parerea mea :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca se alimenteaza prea mult polemica asta prietenesti-frm - de fapt, concursurile frm, care din pacate in ultimul timp, la ramura enduro, au fost numai etapele de CN. Mie mi se pare in primul rand exagerat, nu se poate compara, din multe pct de vedere un concurs etapa de CN, cu regulile lui, si o prieteneasca. Greseala, dupa parerea mea este si ca prietenestile, poate si la solicitarea participantilor, s-au dus catre o forma apropiata unui concurs sportiv. Daca ramaneau la statutul de activitati nesportive (ca si sport profesionist/organizat), doar.. turistico-recreative, unde niste organizatori, sau o gasca de enduristi, se chinuiau sa faca un traseu, sa aduca ceva mancare in zona... si, cine vroia sa vina sa beneficieze de aceste facilitati (si ar fi fost si sunt multi doritori), ptr o taxa modica (si asta asa a fost) care sa acopere masa, munca celor care au stat prin padure... veneau, pur si simplu din proprie dorinta, nu din obligativitatea de a puncta intrun calendar sau mai stiu eu ce... nu mai era nici o problema, sau nu una atat de ... agresiva.

Eu am fost la sedinta federatiei, concluzia ar fi ca de la anul, aceste prietenesti sa se faca totusi sub egida FRM dar ca si cupe, si nu etape de campionat; ptr organizatori asta inseamna mult, in primul rand dpdv financiar, sunt costuri mult mai mici, si aici nu vad o problema pentru organizatori sa faca o cupa partea mai nasoala este ptr participanti, ptr ca vor trebui sa aibe o licenta valabila pe anul in curs. De fapt asta a fost una din probleme si pana acum, cel putin aici la bz, noi am vrut sa facem chiar si conc de la cislau o cupa, nu s-a aprobat ptr ca am anuntat tarziu si se modificase si data etapei de CN, asta este, dar f muti ma sunau sau imi trimiteau mail sa ma intrebe daca este sau nu cu federatia ca ei nu au chef sa plateasca in plus ptr hartii. Asta a facut ca in mare parte prietenestile sa adune mai multi participanti decat etapele de CN. De la anul insa, noi ca si club o sa incercam sa facem totul sub egida frm, chiar daca in acelasi format ca pana acum, dar perticipantii trebuie si ei sa isi faca licente. Cel mai bine este ca licenta sa fie facuta la inceput de an, pe clasa Hobby (sau orice clasa) din campionat si da dreptul participarii posesorului la toate cupele organizate. Nu stiu exact care vor fi costurile, cred ca 30-40 euro pe an, nu este exagerat, dar ptr a obtine licenta trebuie sa fiti inscrisi la un club afiliat frm si sa aveti o adeverinta de la un medic de medicina sportiva.

Stiu ca ptr multi, care se dau doar de placere lucrurile astea constituie un impediment, cel putin la nivel de timp pierdut, dar... asta este. Oricum, spre ex noi am vorbit cu mai multi enduristi, din Buzau si din tara si le-am spus ca daca doresc ne pot trimite noua taxele si o sa le obtinem noi licentele, ca sa nu mai stea ei sa piarda timpul. Asa ca daca vrea cineva licenta sa ma contacteze (dar din februarie :scratch: )

Oricum, ptr cei care totusi nu vor sa plateasca ptr licente si alte hartii eu cred ca vor mai exista prietenesti sau festivaluri enduro sau cum vreti voi. App de ilegalitate, astea sunt scorneli, numai fata de o competitie sportiva se poate vb de ilegalitate, dar astea sunt alte povesti.

Dar mai vorbim noi, toate bune,

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca frm ar simplifica la max acordarea liceentelor poate ar fi o chestie....si ptr noi(amatorii) si ptr ei...

sa fim seriosi fenomenu' o luat-o razna sint alte vremuri acuma...trebe alte legi...nu mai ii ca mai demult cind se dadeau citiva oameni...acuma ii plin

chiar e nevoie de tot felu de adeverintze, apartenenta la club afiliat frm si alte hirtii?..ar fi asa dezastru daca fiecare endurist din tara ar avea liceenta frm? ....poc 30-40 euro/an - poc liceenta frm la toata lumea , ar avea si ei bani in plus ptr sustinerea talentelor :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este si bine si rau. Depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile. D.p.dv. al sportivului sau al "afaceristului".

Siguranta concuretilor, siguranta evenimentului este este un factor important zic eu.

Asta cu datul in gat asa cum zici tu, se practica in tarile civilizate. Se nu numeste acolo spirit civic.

finally a good point of view!Congratulations!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Trasee pe care sa nu iti rupi gatul, ca este la moda ca fiecare concurs sa fie un mic Red Bull, prin prezenta catorva salvari, prin prezenta Politiei sa nu iti sparga capul localnicii nemultumiti cat rece traseul pe langa casa lor etc.

Parerea mea."

 

pff, ma lasi frate cu siguranta curselor FRM....

 

MAX a cazut asata primavara la mare in timpul ETAPEI NATIONALE DE ENDUROCROS, si-a rupt mbele maini, a ramas inconstient pe plaja si dinamica accidentului l-a aruncat inafara traseului marcat>>>reactia unui oficial FRMcunoscut: ce,domle, a cazut inafara traseului...nici nu trebuia sa ne uitam la el....

 

cursa intrerupta din lipsa de ambulanta

 

TRANSCARPATIC:

UGO FILLOSA(cautati pe google daca nu stiti cine e) are doua ciocniri cu camioane de lemne pe etapa de la Brasov si din fericire avariaza motocicleta usor si cu accidentari minore termina traseul

 

MISHI-categoria ATv

pe aceeasi proba speciala in aceeasi zi are accident frontal cu un peugeot:atv distrus, mana rupta, peugeotul distrus

eu personal(mecanicul lui dan la aceasta cursa) am ajuns la locul accidentului(aproape de camparea REA 2008) la aproximativ o ora cu autostopul. am plecat de acolo dupa 4 ore in care nu a venit NIMENI iar persoanele de contact nu raspundeau la telefon. am ajuns la spital cu masina politiei din sat si cu o salvare pe care am reusit sa o chemam cu ajutorul politiei. REACTIA UNUI ORGANIZATOR: daca veniti pana la asfalt in 5 minute va iau eu, da nu va astept ca am treaba la brasov.

 

ATAT POLiTIA CAT SI INGINERII DE LA SILVIC SI SEFUL DE OCOL CARE NE-AU AJUTAT NU STIAU NIMIC DESPRE ACEASTA CURSA ORGANIZATA SUB EGIDA FRM CARE DE ANUL URMATOR VA FI ETAPA DE CAMPIONAT EUROPEAN!!!

 

imi amintesc in primavara am fost mustruluit la o cursa si mi s-a reprosat ca n-am citit regulamentul FRM...SURPRIZA: REGULAMENTUL NU ERA PUBLICAT PE SITE DECI....

 

DE CE S-AU RETRAS SPORTIVI ROMANI(TCS) SI BULGARI DE LA ETAPA DE CN MOTOCROS DE LA TIMIS????

 

MAKACU-ETAPA NATIONALA DE ENDURO-BUZAU

a facut ce a facut si si-a scrantit piciorul, l-a pus in gips si dupa cateva zile s-a dus la FRM sa intrebe detalii despre polita de asigurare pe care suntem obligati sa o incheiem la achizitionarea licentelor...

RASPUNSUL FRM: ....pai sa vedem...pai pe unde o fii... pai ca s-ompatiii... nu stim noi...mai reveniti...

 

ACESTEA SUNT DOAR UNELE PROBLEME ALE SEZONULUI 2009 (in care nu am participat la nici o cursa internationala)si vin doar din ramurile ENDURO-MOTOCROS. Toti avem prieteni sau cunostinte care merg cu motociclete de viteza, unii dintre ei participa la competitii internationale ce ar fi sa ii intrebati intr-o zi despre relatia lor cu FRM-ul, despre problemele lor...

 

IN ALTA ORDINE DE IDEI:

 

licentierea tuturor sportivilor este o idee foarte buna care va duce la evoluarea sportului

desfasurarea prietenestilor sub egida FRM ar trebui sa usureze munca organizatorilor si sa aduca un suport in discutia cu autoritatile

in relatia fm-sportiv mai ales la cei noi intrati in joc ar trebui sa fie accentuate sfaturile, sprijinul, indrumarile nu criticile si trimisul la plimbare de la inspectia tehnica pt ca nu ai bulbi la manete, nu ai numere de concurs pe fondul si dimensiunea stas etc...

 

se pare ca aceasta discutie se inteteste si asta e bine pentru ce inseamna ca ne pasa si ne inplicam in problema, fie chiar si din spatele calculatorului.

 

cu stima Catalin Mitachescu-sau Jumba

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Mache. Aaaa, pardon Blackwoo. :scratch:

Citind cu atentie acest topic as dori sa trag si eu o concluzie cu permisiunea colegilor si prietenilor mei enduristi pe care ii salut dupa aceasta lunga pauza ....:

1.Cluburile sportive care doresc sa organizeze competitii in ROMANIA o pot face in continuare daca se afiliaza la FRM si respecta legile in vigoare.Aceste cluburi pot organiza:etape de campionat national,european,est-european sau mondial,cupe care sa aiba un singur regulament,intalniri si sedinte,festivitati de premiere etc,etc

2.Celelalte entitati(Persoane fizice,prieteni,gasti de prieteni,societati comerciale sau pe actiuni,ONG-uri,)pot organiza in continuare iesiri,plimbari,raiduri,excursii,chefuri,petreceri,vitei la protap.berbeci la protap,etc,etc ca si pana acum ,conform legilor dupa care isi desfasoara activitatea sau pur si simplu dupa cea mai tare lege-LEGEA BUNULUI SIMT(Votati Antonescu!)

3.Cluburile care nu vor sa se afilieze la Federatie dar vor sa organizeze sau sa participe la competitii pot lua legatura cu mine sau cu Stefan si ne pot trimite banii pentru licenta in contul RO75BACX458789658475BTRL002542XX deschis la orice banca iar la beneficiar va rog sa treceti Asociatia Federatiilor de Week-Enduro Din Romania si din Strainatate.

 

P.S.pentru ketemeu:Desi ma confunzi trebuie sa ti spun ca sunt un mare fan al d nei Udrea si cred ca ti se pare ca seman la voce cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...