SspBike Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 stie careva la cate ture trebuie deschise suruburile de amestec la o honda cbr 900 rr 95??? la cat e dat in manual??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 nu cred ca trebuie reglate dupa nr. de ture. Cred ca ar trebui sa mergi la un service, sau macar sa iti faci rost de sincron-tester, ca sa le reglezi la fel, ca poate nu au acelasi grad de uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 nu cred ca trebuie reglate dupa nr. de ture. Cred ca ar trebui sa mergi la un service, sau macar sa iti faci rost de sincron-tester, ca sa le reglezi la fel, ca poate nu au acelasi grad de uzura. Ala-i pentru sincronizarea carburatoarelor, sa traga toate la fel. Pentru amestec ori mergi la un service care poate sa-ti masoare noxele sau le reglezidin ochi dupa culoarea bujiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 ce vrei sa-i faci defapt? sincromizat ? suna -ma si o sincronizam 0723211823 marius pretul este 800.000 daca esti din bucuresti vin eu la tine bafta stie careva la cate ture trebuie deschise suruburile de amestec la o honda cbr 900 rr 95??? la cat e dat in manual??? Traducere : reglat amestecul nu sincronizare vrea omul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 (editat) Surubul regleaza amestecul numai la relanti, deci nu se pune treaba cu culoarea bujiilor. Strange suruburile complet, daca poti cu mana sau cu mare grija. Te opresti imediat ce ai atins fundu, nu strangi mai mult. Apoi le desurubezi o tura si jumatate. Pornesti motorul si il incalzesti pana ai turatia la relanti xxxx +/- 100 rpm. Daca e mai mult sau mai putin on tragi la nivel cu surubul de reglat turatia de relanti (numai unu pentru toate carburile). Dupa te poti juca cu suruburile de amestec cate un sfert de tura in sus si in jos pentru turatie maxima. Dupa ce ai gasit turatia maxima reglezi din nou turatia la xxxx rpm. Trebuie sa mearga rotund. Daca in sarcina nu merge bine atunci trebuie sa si sincronizezi carburile. Totul se face pe carburatoare curate (dupa curatare). Daca sunt murdare nu merita efortul. Succes Editat Aprilie 28, 2006 de Ion54 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 Surubul regleaza amestecul numai la relanti, deci nu se pune treaba cu culoarea bujiilor. Strange suruburile complet, daca poti cu mana sau cu mare grija. Te opresti imediat ce ai atins fundu, nu strangi mai mult. Apoi le desurubezi o tura si jumatate. Pornesti motorul si il incalzesti pana ai turatia la relanti xxxx +/- 100 rpm. Daca e mai mult sau mai putin on tragi la nivel cu surubul de reglat turatia de relanti (numai unu pentru toate carburile). Dupa te poti juca cu suruburile de amestec cate un sfert de tura in sus si in jos pentru turatie maxima. Dupa ce ai gasit turatia maxima reglezi din nou turatia la xxxx rpm. Trebuie sa mearga rotund. Daca in sarcina nu merge bine atunci trebuie sa si sincronizezi carburile. Totul se face pe carburatoare curate (dupa curatare). Daca sunt murdare nu merita efortul. Succes Uite aici o explicatie buna chiar . Insa........ tre sa te duci totusi la unul care stie si are experienta cum si in ce fel este chestiunea . Dupa cum a explicat ION se poate sa nimeresti dar se poate sa nu,este teorie pura si stii cum e cu teoria si cu practica ! Eu de exemplu folosesc si eu nr de ture ale suruburilor insa eu reglaez in asa fel incat sa pot respira gazele care ies din motor si nu turatia mic mare etc etc. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Aprilie 29, 2006 Autor Share Postat Aprilie 29, 2006 mersi mult baieti. da asta e de fapt m-am exprimat gresit. amestecu treba reglat. de sincronizat le-am sincronizat. mersi inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 Pt SC28 2,5 ture ar fi dar asa cum a spus ION vezi ce iti cere motorul .Ar fi de recomandat un reglaj "lean to best" reglaj pe care il poti obtine cu ajutorul unui "Color tune" (bujie transparenta cu ajutorul careia poti vizualiza culoarea flamei) sau sonde lambda pe galerii. In lipsa de instrumente test cauta nr minim de ture la care turatia de relanti e maxima (dupa un anumit nr turatia nu mai creste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 www.louis.de alegi MotoBase, tipul motocicletei si Technische Date Zeigen unde este un tabel in care scrie cate ture trebuie deschise suruburile: Vergaserluftschraube: 1,5 AUSDREHUNGEN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.