Sari la conținut

Suruburi De Amestec!


SspBike
 Share

Postări Recomandate

nu cred ca trebuie reglate dupa nr. de ture. Cred ca ar trebui sa mergi la un service, sau macar sa iti faci rost de sincron-tester, ca sa le reglezi la fel, ca poate nu au acelasi grad de uzura.

 

Ala-i pentru sincronizarea carburatoarelor, sa traga toate la fel. Pentru amestec ori mergi la un service care poate sa-ti masoare noxele sau le reglezidin ochi dupa culoarea bujiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vrei sa-i faci defapt?

sincromizat ?

suna -ma si o sincronizam 0723211823 marius

pretul este 800.000

daca esti din bucuresti vin eu la tine

bafta

stie careva la cate ture trebuie deschise suruburile de amestec la o honda cbr 900 rr 95??? la cat e dat in manual???

 

Traducere : reglat amestecul nu sincronizare vrea omul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul regleaza amestecul numai la relanti, deci nu se pune treaba cu culoarea bujiilor.

Strange suruburile complet, daca poti cu mana sau cu mare grija. Te opresti imediat ce ai atins fundu, nu strangi mai mult. Apoi le desurubezi o tura si jumatate. Pornesti motorul si il incalzesti pana ai turatia la relanti xxxx +/- 100 rpm. Daca e mai mult sau mai putin on tragi la nivel cu surubul de reglat turatia de relanti (numai unu pentru toate carburile). Dupa te poti juca cu suruburile de amestec cate un sfert de tura in sus si in jos pentru turatie maxima. Dupa ce ai gasit turatia maxima reglezi din nou turatia la xxxx rpm.

Trebuie sa mearga rotund. Daca in sarcina nu merge bine atunci trebuie sa si sincronizezi carburile.

Totul se face pe carburatoare curate (dupa curatare). Daca sunt murdare nu merita efortul.

Succes

Editat de Ion54
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul regleaza amestecul numai la relanti, deci nu se pune treaba cu culoarea bujiilor.

Strange suruburile complet, daca poti cu mana sau cu mare grija. Te opresti imediat ce ai atins fundu, nu strangi mai mult. Apoi le desurubezi o tura si jumatate. Pornesti motorul si il incalzesti pana ai turatia la relanti xxxx +/- 100 rpm. Daca e mai mult sau mai putin on tragi la nivel cu surubul de reglat turatia de relanti (numai unu pentru toate carburile). Dupa te poti juca cu suruburile de amestec cate un sfert de tura in sus si in jos pentru turatie maxima. Dupa ce ai gasit turatia maxima reglezi din nou turatia la xxxx rpm.

Trebuie sa mearga rotund. Daca in sarcina nu merge bine atunci trebuie sa si sincronizezi carburile.

Totul se face pe carburatoare curate (dupa curatare). Daca sunt murdare nu merita efortul.

Succes

Uite aici o explicatie buna chiar . Insa........ tre sa te duci totusi la unul care stie si are experienta cum si in ce fel este chestiunea . Dupa cum a explicat ION se poate sa nimeresti dar se poate sa nu,este teorie pura si stii cum e cu teoria si cu practica ! Eu de exemplu folosesc si eu nr de ture ale suruburilor insa eu reglaez in asa fel incat sa pot respira gazele care ies din motor si nu turatia mic mare etc etc.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt SC28 2,5 ture ar fi dar asa cum a spus ION vezi ce iti cere motorul .Ar fi de recomandat un reglaj "lean to best" reglaj pe care il poti obtine cu ajutorul unui "Color tune" (bujie transparenta cu ajutorul careia poti vizualiza culoarea flamei) sau sonde lambda pe galerii. In lipsa de instrumente test cauta nr minim de ture la care turatia de relanti e maxima (dupa un anumit nr turatia nu mai creste)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...