nordic Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Nu, nu am nimerit un drum paralel... Exista un singur drum intre Magherani si Sarateni: peste deal, pe langa turnul cu antene din varful dealului. Uite o poza facuta acolo: Mesaj completat DJ107F drum ce face legatura intre DN1 si DN15 ocolind aglomeratia Turda - Campia Turzii Am vazut ca apare acum pe harta ca portocaliu pt moto standard. Trebuie sa fie o greseala, eu am fost chiar in weekend pe acest drum. Dupa mine e cam asa: 1. Portiunea: Unirea - Razboieni - Lunca Muresului - granita de judet AB/CJ: asfalt bun, 1b/sens, vmax=100km/h (verde deschis) 2. Portiunea: granita de judet AB/CJ - intersectie DN15 (Luncani): asfalt cu petice si denivelari, 1b/sens, vmax=80km/h (galben) Pt DJ107D am vazut ca apare acum o mica portiune cu galben pt moto standard. Dupa mine, e gresit si ar trebui colorat cam asa: 1. Intersectie cu DJ107F (cel de mai sus) - intrare Ocna Mures: asfalt bun, 1b/sens, vmax=100km/h (verde deschis) 2. Pe teritoriul Ocna Mures / Uioara de Sus: asfalt cu petice si denivelari, 1b/sens, vmax=60km/h (portocaliu) 3. Iesire Uioara de Sus - Vama Seaca: asfalt bun, 1b/sens, vmax=100km/h (verde deschis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 @nordic, merci pentru raportul pe cele 2 drumuri. Nu este o greseala, este o diferenta de feeling, si o sa se mai mentina o scurta perioada pana tunam un pic si matricea hartii auto. Fiindca de aici vine diferenta. Si matricea hartii moto a suferit o ajustare la un moment dat, din fericire am nimerit-o din prima. Raportul pe DJ107F si D sunt foarte recente si provin de la userul RaDU de pe harta auto(openmap/auto), asa a simtit el, citez DJ107F:"Dj107F unirea - razboieni cetate - lunca mures - intersectie E60: 1 Banda pe sens, asfalt cu denivelari, izolat gropi, auto standard 60km/h" si DJ107D: "Dj107D Unirea II - Ocna Mures: 1 banda pe sens, Drum asfaltat cu denivalari, fara gropi, 70-80, standard " Mai intervine si o diferenta intre stilul de conducere, dar diferentele par mai mari de atat, sigur provin de la diferenta moto/auto. Asta am sa o rezolva prin modificari asupra hartii auto, harta moto fiind deja rodata. Ideea e ca ambele harti sa aduca rapoarte, fiindca unde-s doi, puterea creste", doar ca diferite rapoarte sa se sincronizeze, fiindca drumul este acelasi. Asa ca am sa modific in curand cele 2 drumuri asa cum spui si concomitent incerc sa-mi dau seama de diferenta auto-moto pe harta. Daca mai observi drumuri recent adaugate pe care le cunosti si nu e chiar asa, te rog sa lasi cate un comment. Ultimele modificari sunt in zona Baia Mare(o raza de 30km aprox) si in zona marginita de Blaj, Miercurea Sibiului si Alba Iulia. Se vad rapoartele cu albastru. Merci!!! --owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 6. DN13E Covasna - Intersectie DN11 - Sfantu Gheorghe: asfalt foarte bun, 1b/sens, vmax: cat te tine moto I really mean it! Adica tot drumul din Covasna pana in Sf. Gheorghe. Pe harta vad ca a aparut numai din Covasna pana la intersectia cu DN11. BTW: portiunea aceea de la DN11 pana in Sf. Ghe. e buna de testat top speedul la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Asa-i cand nu citesti pana la capat :-)) Eu am gresit, asta am facut, nu am citit linia pana la capat. Am adaugat deja info, o sa apara la noul refresh. Mesaj completat @nordic - am facut modificarile sugerate in zona Unirea-Razboieni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 de la Petrosani la Hateg e verde deschis ... inca drumul nu e marcat , dar este bun si foarte bun + ca e si destul de liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 introdus; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s!ck Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 salut! drumuri in jud. Prahova facute acum 1 luna care nu sunt inca tăguite: DJ 102 Plopeni-Cocorastii Mislii-Bordeni-Mislea (din Cocorastii Mislii drumul devine 100D) -> drum asfaltat, in regula, v max 100 pe enduro-touring (yamaha XT660Z). . DJ 102 de fapt face dreapta in Cocorastii Mislii si se transforma intr'un drum forestier, ajunge apoi in Buștenari si iese in Telega. Drum bun pt eduro sau enduro-touring, insa mai dificil pt alte motoare . Viteza maxima 60 (pe unele portiuni mult mai incet). atentie la drumurile ce duc catre sonde, sunt mult mai bune si va pot duce in eroare. eu m'am ratacit vreo ora, macar am vizitat toate sondele de pe dealuri DJ 102b - bucata de drum dintre DN1a si Poiana Verbilau (cum iesi din Valenii de Munte catre Buc. faci dreapta catre Slanic Prahova): drum excelent, peisaj f frumos, niste ace de par fantastice inainte de Poiana Verbilau. viteza....fiecare cat poate de mult :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 introdus +1 post pentru mine, dar tin neaparat sa confirm, altfel suna ca si cum ai vorbi cu peretii :-) (oricum "super membru" nu descrie nicio calitate, valoare, doar ca esti grafoman pe forum, asa ca eu unul nu valorizez asta.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Daca tot am zis de DN13E, sa raportez si ultima portiune ramasa necolorata intre Sf. Gheorghe si Feldioara: Araci - Haghig: asfalt peticit cu denivelari, dar fara gropi, 1b/sens, vmax=100km/h (verde deschis pt moto standard) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 Cateva actualizari de pe langa Cluj, drumuri facute azi (moto standard): DJ107M: 1. Luna de Sus - Vlaha: trebuie upgrade de la maro la verde deschis (100km/h). 2. Vlaha - Savadisla - Liteni - Baisoara: upgrade la portocaliu (60km/h). Portiunile cele mai rele au fost reparate, dar inca sunt denivelari si gropi destule. Pe raza loc. Liteni e asfalt nou, impecabil. DJ107N: Baisoara - Moara de Padure - Valea Ierii (ultima portiune nu apare pe harta): asfalt cu petice, denivelari si gropi, 1b/sens, vmax=60km/h DJ107R: Baisoara - Muntele Baisorii - Statiunea Mt. Baisorii (unde se termina asfaltul): asfalt cu denivelari, 1b/sens, vmax=80km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 cu ceva intarziere, am introdus datele. Portiunea aceea lipsa am completat-o folosind datele puse la dispozitie de LandSat, acuratetea e doar +- 20m, dar pana trece cineva sa inregistreze cu +-3m, e mai bun decat nimic ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Trasee din Bihor: DJ764 1. Beius-Petreasa-Remetea-Cabesti-Rosia (ultima portiune nu apare pe harta): asfalt cu petice si denivelari, 1b/sens, vmax=80km/h 2. Rosia-Damis-Bratca (nu apare pe harta): asfalt excelent (drum facut in 2008), 1b/sens, vmax=limitata numai de curbe. Asta e cel mai frumos drum pe care l-am facut in ultima vreme. E minunat! 3. Bratca-Beznea-Borod: asfalt cu petice si denivelari, 1b/sens, vmax=80km/h DJ764A 1. Beius-Budureasa: asfalt cu petice si denivelari, 1b/sens, vmax=100km/h 2. Budureasa-Stana de Vale (nu apare pe harta): asfalt cu petice si denivelari, 1b/sens, vmax=80km/h DN76, portiunea Beius-Sudrigiu: asfalt cu petice si denivelari, 1b/sens, vmax=100km/h (upgrade de la maro la verde deschis) DJ763, portiunea Sudrigiu-Intersectia cu DC252: asfalt cu petice si denivelari, 1b/sens, vmax=80km/h DC252: De la intersectia cu DJ763 pana in Chiscau (Pestera Ursilor): asfalt cu gropi, petice si denivelari, 1b/sens, vmax=60km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 introdus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 oradea-beius pt cei cu vitezane sau suspensii sport este de ocolit deci nu merita sa fie upgradat mai mult de un galben ....si nici macar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorevergrey Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Salut, Am si eu o intrebare: plec sambata din Bucuresti la Budapesta si as vrea sa ies din tara prin Timisoara. Ma gandesc sa aleg traseul: Buc - Pitesti - Craiova - Drobeta - Orsova - Resita - Timisoara. Stie cineva cum sunt drumurile pe portiunea Drobeta - Orsova? O alta varianta de traseu ar fi: Buc - Pitesti - Rm Valcea - Tg Jiu - Petrosani - Caransebes - Lugoj - Timisoara. Pe care il recomandati? Suntem 2 motoare: un SV si un Bandit. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Vezi in harta moto din semnatura mea. Alege "standard". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorevergrey Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Salut, Am si eu o intrebare: plec sambata din Bucuresti la Budapesta si as vrea sa ies din tara prin Timisoara. Ma gandesc sa aleg traseul: Buc - Pitesti - Craiova - Drobeta - Orsova - Resita - Timisoara. Stie cineva cum sunt drumurile pe portiunea Drobeta - Orsova? O alta varianta de traseu ar fi: Buc - Pitesti - Rm Valcea - Tg Jiu - Petrosani - Caransebes - Lugoj - Timisoara. Pe care il recomandati? Suntem 2 motoare: un SV si un Bandit. Multumesc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 DJ764A1. Beius-Budureasa: asfalt cu petice si denivelari, 1b/sens, vmax=100km/h Pe harta a aparut in loc de portiunea de mai sus portiunea Remetea - Meziad. (Pe aia n-am fost, nu stiu cum e) Azi am facut un drum Cluj - Sibiu. Din cauza ca podul peste Mures de la Alba este in reparatie am mers pe varianta ocolitoare Teleac - Hapria - Ghirbom - Vingard - Spring -Drasov- Cunta. Asfaltul este excelent, viteza e limitata doar de curbe, ar trebui upgrade la verde plin. (Am pus si pe harta raport). Drumul e foarte fain pt moto: dealuri, curbe. Prin sate toti copiii fac cu mana. Momentan drumul e marcat cu indicatoare temporare (galbene) "Sibiu" intr-un sens, respectiv "Alba-Iulia" in celalalt. Nu stiu daca tot, dar cel putin o parte din el face parte din "Drumul Vinului". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Trebuia sa mergi pe podul de pontoane, in amonte de podul de beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Pe harta a aparut in loc de portiunea de mai sus portiunea Remetea - Meziad. Am corectat, si am introdus si alternativa AB-SB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Medgidia/Valea Dacilor/Ciocarlia/Mereni/Lanurile/Topraisar/Movilita/Techerghiol/Eforie Nord - verde verde , 1b , limitat de curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Update la DJ153 Reghin - Sovata (moto standard) 1. Reghin (Iernuteni) - Eremitu - Intersectia cu drumul spre Campu Cetatii: upgrade de la maro la portocaliu (60km/h). Majoritatea gropilor au fost plombate. Sunt si portiuni cu asfalt bun unde se poate merge cu 100. 2. Intersectia cu drumul spre Campu Cetatii - Sacadat: upgrade de la maro la verde deschis (100km/h). Viteza e oricum limitata de curbe. Un drum foarte frumos. Drumul spre Campu Cetatii e asfaltat cu o banda pe sens, vmax=60km/h. Pe raza localitatii e insa asfalt bun, verde deschis. E plin de pensiuni si restaurante in zona. Eu am stat la History. Recomand. DJ153C Reghin - Lapusna: 1. Reghin (Iernuteni) - Gurghiu - Ibanesti: asfalt cu denivelari, 1b/sens, vmax=80km/h 2. Ibanesti - Parau Mare: asfalt cu gropi, 1b/sens, vmax=40km/h 3. Parau Mare - intrarea in padure: macadam bun, vmax=40km/h 4. Restul drumului pana la Lapusna e durere: candva a fost asfalt, dar acum e un fel de macadam cu gropi urate. Am mers numai cu I-a si a II-a. vmax=20km/h. La Lapusna se poate sta numai cu rezervare prealabila (si pt grupuri mari), altfel e inchis. Mesaj completat Update la DJ 142 Balauseri - Tarnaveni: 1. Balauseri (intersectie DN13) - Coroi: asfalt cu plombe: downgrade de la verde la galben (vmax=80km/h) 2. Coroi - Odrihei: asfalt cu plombe: downgrade de la verde la portocaliu (vmax=60km/h) 3. Restul drumului pana la Tarnaveni e corect: galben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 @tud0r - am introdus Am dat si eu o tura ieri, asa ca se vor colora drumurile Sercaia[la DN1] - Halmeag, DJ104B - Felmer(unde am vazut cea mai daramata biserica saseasca, mai are acoperis dar cresc copaci inauntru)- aici am facut si track ca nu era; Soars-Jibert-Rupea; restul circuitului e colorat, o sa sufere doar refresh de data. Mesaj completat @nordic - am introdus Sa asteptam refresh-ul, simt eu ca s-a mai redus din frecventa. Nu vreau sa trag o linie, ca nu s-a terminat anul, si oricum vine anul urmator, dar... Plus-minus cate ceva, asta e harta cu care intram in iarna, sa vedem cu ce om iesi! Tineti minte ca in primavara s-a dat pronostic de harta maro, si nu a fost chiar asa. Chiar s-au turnat portiuni noi de drum, altele s-au degradat. Pe harta asta se vad atat zonele neglijate de drumari, si zonele neglijate de motociclisti - cele fara rapoarte. Ca asa e wiki-style - daca nu dai, nici nu primesti. Daca cei de-ai locului tin pentru ei drumurile din jurul casei, e decizia lor, dar pe de alta parte acesta ar fi o metoda gratuita de a populariza locul de bastina. Oare intamplator cele mai acoperite zone sunt si cele mai tranzitate, turistice sau cautate de motociclisti? Ca unul din initiatorii hartii, am primit diversee feedback-uri, pe care vi le impartasesc: mi-am dat seama ca foarte multi folosesc harta, deci e buna. Dar prefera sa ramana anonimi, ei nu se vad nicaieri. Statisticile cu useri sunt nefolositoare, ce se vede e doar ce s-a donat: munca, s-au impartasit niste experiente de drum. Sper ca cei care folosesc macar dau linkul mai departe, e o treaba buna, ajuta. Am avut si pe cineva(nu dam nume) care s-a aratat foarte inversunat impotriva hartii moto, si nu din spatele tastaturii, ci in fata, la o discutie amicala(inversunarea nu a fost violenta, din contra, de idei) - argumentul a fost ca acum nu mai poate face nimeni o intruinire mai la tara, ca multi cand se uita si vad ultimul kilometru care s-ar putea sa fie destul de rau(drumul de la asfalt la poala padurii) o sa renunte la idee, ca o sa vada si strainii ce drumuri rele avem si cum ii mai convingem sa vina pe la noi, samd in aceasta directie. A fost o singura parere de genul foarte-contra, asa ca facem ca la fizica - extremele se elimina si pastram media, care e buna. Ideea hartii e de a dobandi si imparti informatia, nu de a ascunde. Stim mai multe, mergem mai bine. Cele mai cu +++ feedback-uri sunt de la cei care au dat rapoarte, fiindca pe langa raport ei implicit spun ca _merita_ sa avem asa ceva. uzunu, nordic, tud0r, pinnutz_789, droom, b347 si altii - nu am o statistica si nu am sa fac vreuna. Poate o sa avem ocazia sa ciocnim o cupa la anul, ca anu' asta mie nu mi-a iesit :-( Voi ce spuneti? Ce o sa ne mai reuseasca la anul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 parerea mea este ca o mare parte din drumurile bune se vor degrada si asta se vede clar cel putin la noi aici in Bihor , o parte se vor reabilita dar harta mie mi-a fost utila si din punctul unui turist de vedere care vrea sa se plimbe sau sa viziteze cu harta in mana o sa paota sa aleaga intinerariul din pct A in pct B in cunostinta de cauza si sa-si faca un program in functie de starea drumului si tot ce tine de parurgerea distantei . Cel care a zis ca speriem turisti cand vad calitatea drumului nu prea s-a gandit . Harta ofera posibilitatea de a alege ruta potrivita pt motor , ce vrei sa faci , stil de mers ... si tot ce tine de ingrijirea vehicolului ( nu numai motocicleta) Asa ca cu ajutorul plimbaretilor din tara , internet si oamei care stiu introduce datele pute spune ca promovam turismul si oferim o alternativa : a.telescoape , jenti , directie , nervi etc. b.km in plus , ceva bani de benzina in plus dar confort Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.