cod03c Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Drumuri făcute recent.Pitești-C de ArgeÂş-Vidraru ,este bunicel se poate merge destul de bine.Vidraru-Bâlea Lac- nu am reusit sa ajung până la cabana Valea cu pesti,este groapă lângă groapă.C de ArgeÂş-Rm.Vâlcea-drum destul de bun cu unele viraje destul de interesante.Vâlcea-PiteÂşti pe Dealul Negru este bun dar destul de aglomerat Âşi daca ai TIRofobie este cam neplăcut.Pitesti-DomneÂşti-Vâlsănesti-Valea-Mărului-PiteÂşti este destul de bun cu excepția unei porțiuni de 20 km la ieÂşirea dinspre PiteÂşti spre Câmpulung ,Mărăcineni,care este de coÂşmar.Câmpulung- Bran foarte bun,atenție la radar în Rucăr-Dâmbovicioara,sunt zone cu limită de 40.Bran-Râjnov bunicel.Râjnov-Poiana Brasov foarte bun.AÂşa le-am simțit călare pe Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Un drum din BN facut ieri (moto standard): DN 17D 1. Inters. cu DN 17 (Beclean) - Sasarm - Chiuza - Piatra - Mocod - Salva: drum din placi de beton petecit cu asfalt, vmax=80km/h (downgrade unde este deja marcat pe harta). Intre Beclean si Sasarm este o portiune de vreo 200m fara asfalt. 2. Salva - Nasaud: este marcat corect (100 km/h) 3. Nasaud - Rebrisoara - Nepos - Feldru - Ilva Mica - Sangeorz Bai: asfalt, vmax=100km/h Numai pana in Sangeorz am fost (de fapt, pana in Cormaia), nu stiu cum este mai departe. Oricum, era indicator ca drumul este deschis numai pana in Valea Mare ( nu se poate ajunge in DN 18). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Salut, Se pare ca sistemul m-a dezabonat, asa ca nu am prmit notificari in timp, dar am sa pun rapoartele pe harta cat se poate de curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 DN57 Pojejena-intersectia cu DJ571C (toata portiunea cu serpentine) - asfalt degradat, ceva gropi in curbe, max. 80 km/h enduro-touring DN57 intersectia cu DJ571C - Oravita, ceva denivelari si gropite, 100 km/h enduro-touring DN57B Oravita-intersectia cu DN58(Steierdorf) - >120 km/h pentru orice tip de mobra DN57B intersectia cu DN58(Steierdorf)- Bozovici - nou asfaltat, mult nisip/pietris pe carosabil, mai ales in curbe; as zice max. 80 km/h pana la lacul de pe Valea Minisului, apoi 100 km/h pana la Bozovici; enduro-touring DN57B Bozovici-Iablanita-intersectia cu DN6 - carosabil excelent, >120 km/h pentru orice mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 stie cineva drumul Resita - Brebu Nou - Slatina Timis? Se poate face cu un vstrom-ul echipat cu cauciucuri de strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Pentru moto standard, din jud. SB: DJ142B 1. Cetatea de Balta - granita judet AB/SB: asfalt cu gropi frezate, pregatite pt petecire; vmax=40km/h 2. Granita judet AB/SB - Boian: macadam cu ceva gropi; vmax=40km/h 3. Boian - Bazna - Blajel: asfalt cu petice si denivelari; vmax=60km/h In Cetatea de Balta, pe DJ107 nu este absolut nici un indicator spre Boian... In Bazna recomand o baie la complexul Expro. DN14 1. Seica Mare - Slimnic: downgrade de la verde la galben din cauza denivelarilor mari; vmax=80km/h In Sibiu nu stiu de ce apar toate strazile cu verde inchis. Trebuie sa fie o gluma. In realitate, in cartiere strazile sunt praf, bombardate toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 stie cineva drumul Resita - Brebu Nou - Slatina Timis? Se poate face cu un vstrom-ul echipat cu cauciucuri de strada? sal, l-am facut in iulie trecut in sens invers, am intrat seara pe la 9 dinspre Slatina-Timis si am ajuns in garana pe la 11.30. drumul e destul de rupt de camioane, e forestier de-a dreptu'; daca ii stiam starea nu intram. am fost cu un sv650, cauciucuri de strada, doua persoane, bagaje. depinde mult cand a plouat ultima oara in zona, sunt cateva portiuni care se transforma in sleauri pe ploaie. dealtfel am si scapat motorul de doua ori in asemenea portiuni, fara stricaciuni. teoretic, daca nu a plouat de mult cu v-stromu' ar trebui sa-l faci fara probleme, recomand doar sa mergi pe lumina... garana-resita e asfalt peticit. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 sal, l-am facut in iulie trecut in sens invers, am intrat seara pe la 9 dinspre Slatina-Timis si am ajuns in garana pe la 11.30. drumul e destul de rupt de camioane, e forestier de-a dreptu'; daca ii stiam starea nu intram. am fost cu un sv650, cauciucuri de strada, doua persoane, bagaje. depinde mult cand a plouat ultima oara in zona, sunt cateva portiuni care se transforma in sleauri pe ploaie. dealtfel am si scapat motorul de doua ori in asemenea portiuni, fara stricaciuni. teoretic, daca nu a plouat de mult cu v-stromu' ar trebui sa-l faci fara probleme, recomand doar sa mergi pe lumina... garana-resita e asfalt peticit. bafta Multumesc de raspuns! Atunci cred ca o sa ma orientez la fata locului in functie de cum ma simt, daca am chef de aventura intru... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 pentru ca vad ca tot mai multi si-o fura pe portiunea aia (inclusiv subsemnatul anul trecut), sa mai adaugam un raport de interes in special pentru cei cu enduro / enduro-touring DJ102I - Sacele -> Valea Doftanei. traseu dificil spre foarte dificil, mai ales dupa ploaie. orice altceva decat enduro / enduro-touring nu are ce cauta pe aici (si astea e recomandat sa mearga in grup si cu caucioace cramponate) Introdus, trec la urmatorul raport Drumuri făcute recent.Pitești-C de ArgeÂş-Vidraru ,este bunicel se poate merge destul de bine.Vidraru-Bâlea Lac- nu am reusit sa ajung până la cabana Valea cu pesti,este groapă lângă groapă.C de ArgeÂş-Rm.Vâlcea-drum destul de bun cu unele viraje destul de interesante.Vâlcea-PiteÂşti pe Dealul Negru este bun dar destul de aglomerat Âşi daca ai TIRofobie este cam neplăcut.Pitesti-DomneÂşti-Vâlsănesti-Valea-Mărului-PiteÂşti este destul de bun cu excepția unei porțiuni de 20 km la ieÂşirea dinspre PiteÂşti spre Câmpulung ,Mărăcineni,care este de coÂşmar. bagat pana aici, a mai ramas o codita Câmpulung- Bran foarte bun,atenție la radar în Rucăr-Dâmbovicioara,sunt zone cu limită de 40.Bran-Râjnov bunicel.Râjnov-Poiana Brasov foarte bun.AÂşa le-am simțit călare pe Bandit. finalizat, mers un pic si pe ghicite. Un drum din BN facut ieri (moto standard): DN 17D 1. 2. 3. introdus DN57 Pojejena-intersectia cu DJ571C (toata portiunea cu serpentine) - asfalt degradat, ceva gropi in curbe, max. 80 km/h enduro-touring DN57 intersectia cu DJ571C - Oravita, ceva denivelari si gropite, 100 km/h enduro-touring DN57B Oravita-intersectia cu DN58(Steierdorf) - >120 km/h pentru orice tip de mobra DN57B intersectia cu DN58(Steierdorf)- Bozovici - nou asfaltat, mult nisip/pietris pe carosabil, mai ales in curbe; as zice max. 80 km/h pana la lacul de pe Valea Minisului, apoi 100 km/h pana la Bozovici; enduro-touring DN57B Bozovici-Iablanita-intersectia cu DN6 - carosabil excelent, >120 km/h pentru orice mobra Introduse toate. Naidas-Oravita am mers si eu in mai, merge dar trebuie sa fii atent ca mai e cate o groapa razleata, si scutura farul de zici ca dai flash. Eh, enduro-turing e mai fit pentru Romania, se stie :-) Oravita - Resita si Bozovici-Plugova bat destul de multe trasee din RO la ora actuala. La Steierdorf am vazut indicator cu "Atentie, drum tentant". Jur ca e tentant! sal, l-am facut in iulie trecut in sens invers, am intrat seara pe la 9 dinspre Slatina-Timis si am ajuns in garana pe la 11.30. drumul e destul de rupt de camioane, e forestier de-a dreptu'; daca ii stiam starea nu intram. am fost cu un sv650, cauciucuri de strada, doua persoane, bagaje. depinde mult cand a plouat ultima oara in zona, sunt cateva portiuni care se transforma in sleauri pe ploaie. dealtfel am si scapat motorul de doua ori in asemenea portiuni, fara stricaciuni. teoretic, daca nu a plouat de mult cu v-stromu' ar trebui sa-l faci fara probleme, recomand doar sa mergi pe lumina... garana-resita e asfalt peticit. bafta Si pe harta era marcat deja cu rosu ref=DJ582 surface=earth ultima observatie=26IUL2010_io_@motociclism.ro; drum neasfaltat (forestier) cu mici bucati de drum pavat vmax=10km/h (pt. enduro-touring nu ar pune probleme) Am adaugat si comentariile tale pentru cei care o sa citeasca harta :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Transalpina de la Ranca la Obarsia Lotrului asfaltat 95%. Asfalt nou deci cu verde. Sunt cateva bucati de 10-30m cu macadam iar aproape de intersectia cu drumul spre Petrosani o alta bucata de macadam de 1km. Am inteles ca si bucata de la Obarsie la Sebes este asfaltata proaspat in proportie mare dar tre sa mai intreb pt siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 98% e asfaltat Obarsie-Sebes, spun brasovenii :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 98% e asfaltat Obarsie-Sebes, spun brasovenii :-) Perfect! Am zis sa dau si eu cu multiplu de 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Pentru moto standard, din jud. SB: DJ142B 1. Cetatea de Balta -... In Sibiu nu stiu de ce apar toate strazile cu verde inchis. Trebuie sa fie o gluma. In realitate, in cartiere strazile sunt praf, bombardate toate... introdus In Sibiu e un entuziast care a vazut altfel problema, asfalt==good si de-aia. Trebuie sa public ceva documentatie si o sa-l resetez poate la adevar. Pe noi nu ne afecteaza, fiindca am spus ca ne ocupam de extern, unde doare, ca in oras exista o viteza maxima mica. Harta randeaza orice, dar incet-incet o sa rezolvam si problema asta. Vara asta o sa o neglijam un pic. Transalpina de la Ranca la Obarsia Lotrului asfaltat 95%. introdus. Woo, am ajuns la 100% cu introdusul de pe forum, nu credeam, a fost ceva munca. Mai am inca atat de introdus si din sistemul de raportare de pe harta, cosmin_gsxr s-a intrecut pe sine dandu-mi rapoarte multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Un traseu in Mt. Trascau facut ieri (moto standard): DJ107H / DJ107K / DJ107I 1. Inters. DN1 - Galda de Jos - Mesentea - Benic - Galda de Sus - Poiana Galdei: 1b/sens; asfalt bun; vmax limitata de curbe. 2. Din Poiana Galdei spre Modolesti vreo 3km este asfalt spart umplut cu piatra; vmax=40km/h 3. In continuare - Modolesti - Intregalde - Ivanis - Ghioncani: macadam destul de bun; vmax=40km/h 4. Drumul care face legatura intre DJ 107K si DJ 107I (2km dupa Ghioncani la dreapta pana in Barlesti) este macadam destul de rau si in panta mare. vmax=20km/h. 5. Barlesti - Mogos - V. Tupilor: macadam excelent; vmax=40km/h (Cand am ajuns la intersectie m-am prins ca drumul prin Poienile Mogos este asfaltat...) 6. De la inters de mai sus pana in V. Alba este macadam cu ceva gropi; vmax=40km/h 7. V. Alba - Bucium Sasa: asfalt cu gropi: vmax=40km/h 8. Bucium Sasa - Izbita - Coleseni - Bucium Sat- Inters. DN 74: asfalt bun, vmax limitata de curbe. In Abrud drumul prin centru (marcat acum cu maro) a fost reparat si e deschis, se poate face upgrade la verde plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 introdus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell94 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Braila-Focsani ... de la Braila pana la jumatatea drumului dintre Focsani este un drum cu multe denivelari si gropi care apar din senin ce nu poate fi parcurs cu mai mult de 80 km/h ( atat am vazut ca se merge cu masina ) ... de la jumatate ( Intrarea spre Hanul Conache pentru cine stie ) pana la Focsani este aproape superb cu cateva denivelari pe dreapta , dar acelea pot fi ocolite cu usurinta . Sper ca am fost de ajutor ! Editat August 11, 2011 de gabriell94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.91 Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Brasov ->Tărlungeni -> Zizin -> Dălghiu-> Vama Buzaului . Facut pe 9 august 2011. Am facut acest drum cu o masina de teren special ca sa vad daca il pot parcurge cu un motor. Ei bine, de la iesire din Zizin, am mers cam 40 de minute cu o viteza medie de 30-40km/h. Apoi, am inceput sa urc prin padure, moment in care am zis noroc ca are 4x4 masina. Nu plouase de ceva zile dar totusi erau niste balti cu mocirla in care te intepenesti lejer daca nu esti atent.Totusi, nu vreau sa-mi imaginez cum e drumul ala dupa o zi de ploaie. In concluzie, e un drum foarte frumos de parcurs, se poate face cu un enduro lejer. PS: intre Zizin si Dălghiu nu exista semnal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 DN 7A: Intre Brezoi si Voineasa cu motor standard as zice ca viteza maxima e 70-80 km/h. De la Voineasa pana la intersectia cu Transalpina mai mica, undeva la 50 km/h. DN 73C: De la Ramnicu Valcea la Curtea de Arges, viteza maxima 40 km/h, multe multe gropi. DN 73C: Curtea de Arges - Campulung, putin mai distrus decat precedentul, viteza maxima 30 km/h, in multe locuri chiar 20 km/h. Sunt placi de beton, sau ma rog... au fost odata. DN 72A: Campulung - Stoenesti e bun, viteza maxima: 90 km/h. In Cetateni e o portiune de vreo 4-5 km unde drumul e distrus, viteza maxima 30-40 km/h. Pana la Voinesti e decent, din cand in cand cate o groapa, sau denivelare nasoala unde mergi cu 10 km/h. In rest 80-90 km/h. De la Voinesti la Targoviste e bun, viteza maxima: 110 km/h. DJ 725: Stoenesti - Dragoslavele in mare parte e bun, viteza maxima 90 km/h. Este o portiune de 3.5 km de drum forestier dar bun chiar la iesirea din Stoenesti. Viteza maxima pe portiunea asta cu motor standard: 30 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 DJ222 - de la Agighiol la Jurilovca, bun, verde cel putin pana la naked... se poate merge confortabil la viteza legala lejer pe el... doar niste treceri peste podulete mai par in lucru. DJ222C - Murighiol - Agighiol, bun, la fel ca mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) ar putea sa-mi recomande cineva cel mai bun traseu Iasi-Arad? Editat August 16, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nordic Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 (editat) @CalinD: Iasi - Tg. Frumos - Roman - Piatra Neamt - Bicaz - Gheorgheni - Pasul Bucin - Praid - Sovata - Balauseri - Acatari - Ungheni - Iernut - Ludus - Luncani - Razboieni - Unirea - Aiud - Teius - Alba Iulia - Vintu de Jos - Orastie - Simeria - Deva - Arad @owene: Drumuri facute in weekend cu moto standard: Incepand din jud SB: DJ 107B 1. Loamnes - Alamor: asfalt cu denivelari, vmax=100km/h (downgrade portiunea marcata verde plin) 2. Alamor - Pauca: asfalt cu denivelari, vmax=80km/h (downgrade portiunea marcata verde). In vreo 2 locuri pe distante scurte (20m) sunt denivelari mari cauzate de alunecari de teren, dar sunt marcate bine cu indicator si restrictie de viteza la 30. 3. Pauca - granita SB / AB: asfalt cu petice si gropi mici, vmax=60km/h 4. granita judet - Rosia de Secas: macadam destul de bun, vmax=40km/h (nu e asfalt cum e marcat acum!) Pe raza loc Rosia de Secas e asfalt complet distrus de gropi, vmax=30km/h DJ107 1. Rosia de Secas - Cergau Mare: asfalt turnat recent, inca nemarcat. Nu sunt nici indicatoare rutiere absolut deloc. vmax limitata de curbe. Un drum fenomenal pt moto. 2. Pe raza loc Cergau Mare asfaltul e taiat transversal la fiecare 2-3 case, le-a pus gaz sau apa recent probabil. vmax=40km/h 3. Cergau Mare - Blaj: asfalt bun, taiat in cateva locuri unde s-au introdus tuburi de drenaj (nemarcate). vmax limitata de curbe. DJ107D (vine din Ocna Mures) 1. Vama Seaca - Farau: asfalt bun, vmax limitata de curbe. Acum drumul apare pe harta numai pana la inters. cu drumul secundar spre Alecus 2. Inters DJ107D - Alecus - Sanmiclaus: macadam, vmax=40km/h. Drum frumos printre dealuri. Alecus e probabil cea mai uitata de lume localitate pe langa care am trecut. 3. Sanmiclaus - Inters. DJ107 (Blaj - Tarnaveni): asfalt bun, verde plin. Incepand din jud. CJ: DN1C 1. Dej - Catcau: drum ingustat, se lucreaza la drum, downgrade la vmax=60km/h 2. Catcau - granita judet - Capalna: asfalt nou, nemarcat, vmax=cat duce mobra. 3. Capalna - Galgau: drum ingustat, in lucru, e marcat corect cum e acum DJ109F 1. Galgau - Poiana Blenchii - granita judet SJ / MM: asfalt bun, upgrade la verde plin. 2. granita judet - Baba - Draghia: asfalt cu denivelari, e marcat corect (galben) 3. Draghia - Coroieni - Razoare: asfalt cu denivelari mari si ceva gropi, downgrade la vmax=60km/h 4. Razoare - Tg Lapus - Rogoz - Strambu Baiut: e marcat corect (galben) 5. Vreo 2-3 km din Strambu Baiut e asfalt excelent (upgrade la verde plin), apoi e asfalt petecit pana in Pasul Rotunda (downgrade la vmax=60km/h) 6. Pasul Rotunda - Cavnic (inters DJ184): asfalt distrus de gropi, downgrade la vmax=40km/h In jud. CJ DJ108C Drumul este in lucru din Rachitele. In Calata este un panou mare cu accesul interzis dincolo de Rachitele... In realitate se poate merge. Eu am fost in weekend cand nu se lucra la drum. 1. Calata - Buteni - Margau - Scrind Frasinet: asfalt cu denivelari, vmax=80km/h 2. Scrind Frasinet - Rachitele: la fel ca sus 3. Rachitele - Pasul Prislop: macadam destul de rau, vmax=20-30km/h 4. Pasul Prislop - Doda Pilii: macadam, vmax=30-40km/h DC26 1. Doda Pilii - Ic Ponor (primul pod peste Somes): macadam, drum in lucru, vmax=30km/h DC128A 1. Doda Pilii - Giurcuta de Sus: asfalt spart, vmax=40km/h Si un drum construit recent cu fonduri EU: Giurcuta de Sus - Poiana Horea: macadam, nu sunt gropi, dar sunt pante mari si pietrisul nu e bine fixat, vmax=30km/h Editat August 17, 2011 de nordic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MInor Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 DN73(PITESTI-CAMPULUNG MUSCEL)dupa bobardamente(de evitat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Intors din concediu de ce naiba sunt asa scurte O sa incerc sa recuperez, vad ca nu ati stat pe acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.91 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) 1 septembrie: Cristian - Vulcan - Holbav - Paltin - Poiana Marului - Zarnesti - Rasnov. Aici am de mentionat 1 singur lucru: pe langa drumul de la Holbav care face legatura cu DN73A (adica ala care duce catre Poiana Marului) pe care cu siguranta il stiti ( adica e practicabil, cu un F650GS viteza medie a fost de 40-50km/h ) am 1 adaugare: intre Holbav si Paltin, din acest drum se poate face dreapta si se ajunge la Pestera Gang. Cand am trecut eu azi pe acolo, un satean mi-a spus ca indicatoarele sunt proaspat puse, deci putini stiu de ea. . Practic, ca sa intri in ea trebuie sa te tarasti un pic pe burta, printre pietre. Efortul merita. 30 August: Brasov - Bran - Sirnea - Ciocanu - Dambovicioara - Podul Dambovitei - Bran. Singura mentiune : de la Ciocanu pana la Podul Dambovitei (DN730 cred ca e ala) e asfalt de foarte buna calitate, numai bun de plimbat. Editat Septembrie 1, 2011 de dan.91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anthrax Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 de la Obarsia Lotrului (intersectia cu Transalpina) catre Petrosani, drumul e bataie de joc. cu un BMW650GS s-a mers cu 30 km/h, iar un CBR600... mai repede se ajungea pe jos. rog treceti portiunea aia cu rosu, nu galben, ca si noi ne luasem dupa harta asta si asa am ajuns sa ne blestemam zilele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.