Kassu Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 (editat) ...Cred ca ideea sa completeze harti "locale" cei care locuiesc in zona este foarte buna, dar ca bucurestean (stiu, stiu, nimeni nu e perfect) mai cred ca imi place mai mult sa gasesc toate hartile intr-un loc, nu sa intru pe mai multe topicuri.... Harta "mare" o gasesti aici. S-a discutat chestia in paginile anterioare. E simplu! Mai exista si alte harti judetene, in afara de cea pentru Buzau? PS: Norsemann, good job! Keep up the good work! Editat Octombrie 25, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 26, 2009 Autor Share Postat Octombrie 26, 2009 felicitari tuturor care pun umarul la munca speram sa tina culoarea verde cu noi si dupa ce se termina iarna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Harta "mare" o gasesti aici. S-a discutat chestia in paginile anterioare. E simplu! Mai exista si alte harti judetene, in afara de cea pentru Buzau? PS: Norsemann, good job! Keep up the good work! Sper ca ceea ce am inceput eu sa continue si altii pe alte regionale... Mersi mult pt. apreciere...dar mi se pare normal ce fac...pt. ca tot pentru noi motociclistii o fac...insa unora nu le pasa (m-am lovit de astfel de persoane care au luat in ras chiar din BZ...asta e)... Multa bafta la toti...si drumuri cat mai bune Mesaj completat Norsemann, Cred ca ideea sa completeze harti "locale" cei care locuiesc in zona este foarte buna, dar ca bucurestean (stiu, stiu, nimeni nu e perfect) mai cred ca imi place mai mult sa gasesc toate hartile intr-un loc, nu sa intru pe mai multe topicuri. Oricum, harta ta a fost deja salvata pe hard iar F650-ul meu, la fel de rosu ca al tau o va "verifica", poate si in sezonul asta daca or mai fi zile frumoase, dar la anul sigur. Te inteleg...ideea e ca e mai greu ceea ce zici tu, sa gasesti toate intr-un loc...dar nu imposibil, aici ar trebvuie sa intervina si adminu'...Eu ziceam ca atunci cand iti propui o iesire...stii cam prin ce judete treci...si te uiti pe regionalele respective...Pt. cei care fac tururi de tara, da e mai greu, va trebui sa se uite pe harta tarii, dar problema hartii Romaniei e ca nu poate acoperi si drumurile judetene si comunale , etc...decat pe cele nationale si atunci...cum facem Eu ma gandeam ca sa se faca cate o harta pt fiecare judet, cum am facut eu...si apoi le unim si iese harta ROMANIEI COMPLETA...(parerea mea... ) Ce ziceti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Salut! Vin cu o veste FOARTE BUNA Cum am promis, am vorbit cu developerul de la http://www.openstreetbrowser.org si o sa ne faca un overlay pentru harta open a Romaniei, colorata exact cum vrem noi. Harta nu mai trebuie sa spun(dati o tura sa vedeti cum e) ca nu e o imagine JPG greoaie ci este o harta vectoriala care este editabila si culorile vor reflecta exact starea drumului asa cum o introducem. nu tebuie sa desenam nimic, doar sa modificam cativa parametri la drumul unde stim starea drumului. Va exista tot timpul o harta unica "centralizata" gata de consultat oricand, sa tragi de ea, cu zoom, etc. iar modificarile se pot face pe judete, sau cum o sa ne organizam. Eu i-am promis ca pana la sf. saptamanii acesteia am sa vin cu o propunere din partea motociclistilor care sa fie un fel de descriere a dorintelor noastre, un scurt "caiet de sarcini" adica ce anume inseamna drum verde, galben, rosu, drum gros, drum subtire. Daca nu vrem ceva foarte laborios, va putea sa termine treaba intr-un timp destul de scurt(o saptamana aproximativ), asa ca putem sa evaluam harta si daca ne place si continuam, mai facem mici retusuri. Daca ideea de a avea o harta din asta este agreeata, putem sa ne apucam de treaba sa batem in cuie codul culorilor si dupa ce softul de rendering este gata, editarile propriu-zise le vom face o mana de oameni iar restul prietenilor motociclisti spun direct pe forum cum este starea drumului. deci astept aici pe forum pe cei care vor sa ma ajute concret saptamana asta pana vineri sa facem un mic grup de lucru sa facem descrierea respectiva. --owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Salut! Vin cu o veste FOARTE BUNA ............................... deci astept aici pe forum pe cei care vor sa ma ajute concret saptamana asta pana vineri sa facem un mic grup de lucru sa facem descrierea respectiva. --owene Pai cel mai simplu ar fi sa punem ROGVAIV de la cel mai bun la cel mai rau.....si dam "note" de la 1 la 10 sa zicem si astfel vedem ce culoare punem drumul....hac! parerea mea...hac!... Ete si imaginea....: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Hai cu bashcalia...hac...care mai este.................hac...la asta e AS romanu'... NO COMMENT Mesaj completat Salut! Vin cu o veste FOARTE BUNA Cum am promis, am vorbit cu developerul de la http://www.openstreetbrowser.org si o sa ne faca un overlay pentru harta open a Romaniei, colorata exact cum vrem noi. Harta nu mai trebuie sa spun(dati o tura sa vedeti cum e) ca nu e o imagine JPG greoaie ci este o harta vectoriala care este editabila si culorile vor reflecta exact starea drumului asa cum o introducem. nu tebuie sa desenam nimic, doar sa modificam cativa parametri la drumul unde stim starea drumului. Va exista tot timpul o harta unica "centralizata" gata de consultat oricand, sa tragi de ea, cu zoom, etc. iar modificarile se pot face pe judete, sau cum o sa ne organizam. Eu i-am promis ca pana la sf. saptamanii acesteia am sa vin cu o propunere din partea motociclistilor care sa fie un fel de descriere a dorintelor noastre, un scurt "caiet de sarcini" adica ce anume inseamna drum verde, galben, rosu, drum gros, drum subtire. Daca nu vrem ceva foarte laborios, va putea sa termine treaba intr-un timp destul de scurt(o saptamana aproximativ), asa ca putem sa evaluam harta si daca ne place si continuam, mai facem mici retusuri. Daca ideea de a avea o harta din asta este agreeata, putem sa ne apucam de treaba sa batem in cuie codul culorilor si dupa ce softul de rendering este gata, editarile propriu-zise le vom face o mana de oameni iar restul prietenilor motociclisti spun direct pe forum cum este starea drumului. deci astept aici pe forum pe cei care vor sa ma ajute concret saptamana asta pana vineri sa facem un mic grup de lucru sa facem descrierea respectiva. --owene E buna ideea ta...eu sunt pentru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Pai cel mai simplu ar fi sa punem ROGVAIV de la cel mai bun la cel mai rau.....si dam "note" de la 1 la 10 sa zicem si astfel vedem ce culoare punem drumul....hac! parerea mea...hac!... Ete si imaginea....: sorin128 te oferi voluntar pentru grupul de lucru? @admin si initiator - nu cred ca sunt offtopic, dar daca initiatorul doreste sa continui aici cu demersul asta, e ok, dar daca nu, rog adminul sa faca un split. Multumesc. Vin cu inputul din partea hartii, partea asta va fi folosita de cei care introduc datele deci le clarifica de la inceput. harta OSM are 3 parametri pentru drumuri, care cred ca ne intereseaza sa fie procesati ca harta sa fie citita dintr-o privire: lanes - numarul de benzi pe sens, [0-n:integer]; surface - tipul de invelitoare pentru drum [paved, unpaved, compacted, gravel, pebblestone, cobblestone, paving_stones, earth, mud, grass, sand, asphalt, concrete, metal, wood, dirt, ice_road:string] (mai multe, cu poze aici) smoothness - finetea, planeitatea drumului;[excellent, good, intermediate, bad, very_bad, horrible, very_horrible, impassable:string] Acestui parametru trebuie sa-i convertim definitiile in nivele moto, fara sa-i stricam sensul, ca sa-l folosim usor si sa nu creem discutii interminabile. smoothness=excellent roller blade/skate board and all below smoothness=good racing bike and all below smoothness=intermediate city bike/sport cars/wheel chair/Scooter and all below smoothness=bad trekking bike/normal cars/Rickshaw and all below smoothness=very_bad Car with high clearance/ Mountain bike without crampons and all below smoothness=horrible 4wd and all below smoothness=very_horrible tractor/ATV/tanks/trial/Mountain bike smoothness=impassable no wheeled vehicles Dupa cum vedeti s-a luat in considerare bicicleta/masina/tancul dar motocicleta nu. Trebuie sa definim standardul nostru pentru aceste valori, dar armonizat. Aici am nevoie de parerea fiecaruia, dupa motocicleta pe care o detine/detinut care ar fi gradul de smoothness la care se mai simte confort(asta fiind confort in sa, viteza) pana unde se poate cobora sa se poata deplasa cu disconfort minim. Sub asta consideram ca deja e cu injuraturi si pana la impracticabil. Un exemplu de raspuns: La motociclieta mea street/commuter(putem lua categoriile din bikeshop) confort inseamna smoothness de la excellent la intermediate, minim disconfort e "bad" si injuraturile de la very_bad la impassable. Am impartit in 3 categorii ca exemplu, asta inseamna rosu, galben, verde dar putem imparti in 4 sau 5 maxim 8, evident. Deci spuneti fiecare la tipul vostru de motor care sunt nivelele de confoort si in functie de asta facem imparteala. Se poate face si o filtrare dupa tipul de motor astfel incat daca selectezi vitezana harta o sa fie mai mult rosie, si daca selectezi enduro harta o sa fie mai mult verde, deci o sa fie o harta destul de moto. Unde vreau sa ajung: In final vom avea un tabel de culori si grosimi de tipul: culori: verde pentru intervalul A-B de smoothness, galben B-C, etc grosimi: drum cu 2 si 3 benzi pe sens e linie groasa, de 1 banda e lini mai subtire forma linie: linie continua, linie intrerupta(pentru drum neasfaltat) etc, si aici e de discutat. Incerca sa ma organizez un pic, sa fiu sigur ca vineri am un raspuns. Pasul 1: Astept pareri de astazi pana miercuri ora 24. Trebuie sa discutam de smoothness cum il imparte fiecare dupa motorul lui. Fiecare sa-si spuna parerea lui, eu o iau in considerare. Pasul 2: joi seara la ora 24 centralizez parerile despre forma liniei drumului desenat pe harta. Va uitati la parametrul surface si propuneti de genul: asfalt-linie continua, earth, mud, grass, - linie punctata, beton,pavaj=linie intrerupta. Am dat un exemplu, cred ca e bine sa aveam cateva categorii nici prea multe nici prea putine. Vineri dimineata o sa am tabelul facut din propunerile culese de pe topic si mai tragem o privire inainte sa o trimit la implementare. Cine doreste, poate sa dea optiunile de la pasul 1 si 2 intr-un singur post. gata, am fost cam lung dar am avut de explicat, acum ascult :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Vad ca esti din Brasov. Din punctul meu de vedere, smoothness-ul ar fi caracterizat asa: 1. Nivel foarte bun: Fagaras - Sibiu 2. Nivel bun: Brasov - Cheia 3. Nivel mediu: Brasov - Sf Gheorghe/Bran - Rucar 4. Nivel prost: Sf Gheorghe - Covasna 5. Nivel foarte prost: forestiere (care si ele se pot imparti in rally, rally cu zone tehnice si enduro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) Vad ca esti din Brasov. Din punctul meu de vedere, smoothness-ul ar fi caracterizat asa:1. Nivel foarte bun: Fagaras - Sibiu 2. Nivel bun: Brasov - Cheia 3. Nivel mediu: Brasov - Sf Gheorghe/Bran - Rucar 4. Nivel prost: Sf Gheorghe - Covasna 5. Nivel foarte prost: forestiere (care si ele se pot imparti in rally, rally cu zone tehnice si enduro) nu nu, nu asta vreau. la asta ajungem la sfarsit. acum trebuie sa facem legenda hartii raspunsul pe care il vreau este de genul am cruiser cu cruiserul merg confortabil si cu viteza si cum imi place sa ma bucur, cand smoothness e intre excellent si good(vezi mai sus, astea sunt valorile, n-am ce face, tu alegi dintre ele) Asta as pune eu pe harta cu verde. cu cruiserul merg ok si mai cu atentie cand drumul are smoothness intre intermediate si bad si as pune galben cu rosu as pune restul. Bineinteles ca daca ai moto de viteza limitele de smoothness sunt altele. In cazul tau poti da o categorisire pentru DR si una pentru GS sunt convins ca fiecare vine cu un pic alte limite. Tu mi-ai spus ca ai imparti in 5 categorii dar lasi la latitudinea mea sa evaluez cum e drumul, dand exemple. Eu evaluez pentru mine si motorul meu deci nu e ok. Vreau categorisirile tale, sa inteleaga si cei care nu cunosc drumul local, in fond aici vrem sa ajungem cu harta. Cu subcatogoriile de offroad putem sa facem si ele sa apara distinct pe harta, numai ca nu prea sunt. Aici se accepta donatii de track-uri GPS si atunci o sa apara si astea. Scuze ca te bat la cap :-) vreau sa iasa o treaba foarte buna. Editat Octombrie 27, 2009 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Hai cu bashcalia...hac...care mai este.................hac...la asta e AS romanu'...NO COMMENT Mesaj completat Imi pare rau daca nu ai inteles...eu vorbeam serios cand am zis ca putem folosi nuantele din ROGVAIV in functie de nota data drumului . Ca mi-am permis si o formulare cu zambetul pe buze cand am zis asta , a fost din cauza ca ce spun eu e la un nivel de incepator fata de cat de complicata este realizarea hartii - lucru pe care il expusese mai devreme owene. sorin128 te oferi voluntar pentru grupul de lucru? Sigur....explica-mi pe PM in termeni cat mai putin tehnici (asta nu e punctul meu forte) la ce pot ajuta. Mesaj completat Imi pare rau daca nu ai inteles...eu vorbeam serios cand am zis ca putem folosi nuantele din ROGVAIV in functie de nota data drumului . Ca mi-am permis si o formulare cu zambetul pe buze cand am zis asta , a fost din cauza ca ce spun eu e la un nivel de incepator fata de cat de complicata este realizarea hartii - lucru pe care il expusese mai devreme owene. Sigur....explica-mi pe PM in termeni cat mai putin tehnici (asta nu e punctul meu forte) la ce pot ajuta. Inputul meu : Naked/Commuter/Standard Paved excellent Unpaved excellent Compacted bad Gravel very_bad Pebblestone bad Cobblestone intermediate Paving_stones intermediate earth very_bad Mud horrible Grass horrible Sand horrible Asphalt excellent Concrete excellent Metal intermediate Wood very_bad Dirt very_horrible Ice_Road impassable ....Din nefericire nu pot incarca fisierul xls unde se putea alege direct in functie de tipul suprafetei si tipul moto parerea fiecaruia despre drumul respectiv cu ajutorul unui check- box...atasez o poza - pentru a fi mai usor de inteles ce avem de facut...spor.... Cat despre categorii de drumuri cred ca 4 sunt suficiente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 OK, hai ca ma arunc si eu la asa ceva: Adventure bike - R 1100 GS (nu se poate incadra la enduro/cross) Paved - Excelent Unpaved - Good Compacted - Good Gravel - Bad Pebblestone - Very Bad Cobblestone - Intermediate Paving stone - Intermediate Earth - Good Mud - Horrible Grass - Very Bad Sand - Very Horrible Asphalt - Excelent Concrete - Excelent Metal - Intermediate Wood - Bad Dirt - Good Ice Road - Very Horrible Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) Imi pare rau daca nu ai inteles...eu vorbeam serios cand am zis ca putem folosi nuantele din ROGVAIV in functie de nota data drumului . Ca mi-am permis si o formulare cu zambetul pe buze cand am zis asta , a fost din cauza ca ce spun eu e la un nivel de incepator fata de cat de complicata este realizarea hartii - lucru pe care il expusese mai devreme owene. Atunci imi cer scuze ca nu am inteles ideea ta...asta e...adevaru e ca mi s-a cam acrit de cata bascalie e in tara asta, unde putini , din ce in ce mai putini fac ceva serios... Pun si eu corespondentele mele pt. BMW F 650 enduro/cross (sper ca am inteles bine ideea) Paved excellent Unpaved - excellent Compacted - intermediate Gravel - bad Pebblestone - bad Cobblestone - intermediate Paving_stones - good earth - intermediate Mud - bad Grass - very bad Sand - bad Asphalt - excellent Concrete - excellent Metal - intermediate Wood - very_bad Dirt - very_bad Ice_Road - very horrible Editat Octombrie 27, 2009 de Norsemann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) Sorin128, stai linistit ca nu m-am suparat, o sa fie cod de culori dar trebuie standardizat. si iti multumesc pentru feedback. Poate te mai uiti odata si mai reevaluezi ce ai scris, fiindca nu contine exact ce ma intereseaza. Tu ai facut o imperechere dupa cum ar trebui sa fie intr-o tara normala, adica asphalt=excellent. In Romania asphalt poate varia de la excellent la horrible. si atunci sigur nu te simti perfect pe drum de asfalt cu multe gropi. Poti sa ai drum de beton ca pielea si drum de beton bombardat. Deci conteaza situatia reala. Gandeste-te doar la smoothness in primul rand si imparte in categorii dupa naked. Eu zic daca o sportiva poate merge cu 200 in siguranta si confort putem pune verde indiferent daca e asfalt, beton, sau pamant uscat, nivelat(am fortat un pic pentru exemplu) smoothness excellent = ceva (nu am zis asfalt) pe care se poate merge cu role, skate. toate motocicletele merg aici excelent good = merg bine bicicletele de curse. Implicit role&skate nu mai merg confortabil si tot asa. Vitezanele poate se simt bine, poate nu mai e ca pe circuit. Aici depinde de cei care o sa raspunda. intermediate=se merge bine cu bicicleta de oras/masini sport/scaun cu rotile/scutere(nu mai merg biclele de curse) - mai e sau nu foarte bine pentru sportive? Nu stiu, insa un tourer inca nu simte diferenta, e excelent. bad = se merge bine cu bicicleta touring/masini normale very_bad =se merge bine cu masini cu garda inalta, mountain bike fara crampoane horrible = 4x4 very_horrible = nu mai merge 4x4 dar merge tractor, tanc, atv, motocicleta de trial, mountain bike - acum vad ca e mentionat moto; deci cred ca si cross merge; e clar ca punem rosu pentru majoritatea moto, insa tinand cont ca pentru enduro asfaltul fin e verde, aici e verde, galben sau il trecem in categoria de ruta specializata pentru enduro/cross? impassable = nu e pt vehicule cu roti. Aici e clar impassable. Optiunea mea reala- e punctul meu de vedere, nu e exemplu. tip moto: commuter Drumuri Categoria1 - au smooothness de la excellent la intermediate(aici viteza nu mi-o dicteaza drumul) Drumuri categoria2 - smoothness bad - aici viteza mi-o dicteaza starea drumului, dar pot sa merg ok cu 70-80 si atentie. Drumuri categoria3 - very_bad - daca am nevoie, pot sa merg, poate injurand. Very_bad poate fi pentru mine un drum de carute ok cu care merg cu 20km/h. sau ceva similar. Drumuri categoria4 - de la horrible incolo pentru mine e "nu vreau pe acolo" in caz de calatorie Cele de mai sus sunt parerea mea si nu acopera parerea altora cu alte tipuri de motoare, de aceea va invit si pe voi sa va exprimati optiunile. Cam asa vreau raspunsul, scuze ca vad ca am creat confuzie cu detalierile. Editat Octombrie 27, 2009 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Atunci imi cer scuze ca nu am inteles ideea ta...asta e...adevaru e ca mi s-a cam acrit de cata bascalie e in tara asta, unde putini , din ce in ce mai putini fac ceva serios... Stai linistit ca nu s-a basicat nimeni. Iti impartasesc ideea....multi "isteti" in tara asta si multi dintre ei pe forumul asta. Si eu incerc pe cat posibil sa particip intr-un fel sau altul la actiuni , nicidecum la "bascalii"... Sorin128, stai linistit ca nu m-am suparat, o sa fie cod de culori dar trebuie standardizat. si iti multumesc pentru feedback. Ok. Chiar asta voiam sa zic .... dam cate o nota in functie de drum si dupa aia alegem 4 (sau cate vrem) categorii (de la nota 1 la 4 : categoria 1, de la ...samd) pe care le "standardizam" la o singura culoare din spectru. Dupa aceea am inteles ca acea harta vectoriala are deja "implementat" smoothness-ul (dar ai si PM legat de asta - si in plus cele 4 categorii pe care le vad eu de la ghidonul naked-ului). Mai ramane sa stabilim categoriile moto. In tabelul pus de mine mai devreme le-am copiat (ideea ta) pe cele de pe bike-shop. Cum si astea trebuie standardizate propun sa ramanem la urmatoarele 5 categorii : 1.Sport/touring, 2.Naked/Commuter/Standard, 3.Enduro-touring, 4.Enduro/Cross, 5.Chopper/cruiser/custom pentru simplificare - desi unele motociclete vor fi un pic mai greu asimilate unei anumite categorii. Cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skring Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Ce ziceti de o conferință pe mess / skype sau orice program de genul asta? Audio si / sau scris. Deja am câteva id-uri din topicul asta. Maine (aka miercuri) o sa incerc sa le colectez pe toAte și poate chiar punem la cale ceva de grup, mai organizat. Am citit ultimele 2 pag de posturi si sunt multe idei bune care ai ieÂşit din "neintelegerea" exactă a cerintelor. Sincer, nici mie nu Âştiu dacă imi este 100% clar ce s-a discutat, deci cu cât mai multe capete luminate cu atât mai repede o sa prind si eu ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 seara dupa ora 18 intru pe yahoo messenger, ne putem intalni acolo sa schimbam id-uri de skype si sa ne mutam pe skype. Inainte de 18 nu pot fiindca la job am intranet si nu merge decat http. Mesaj completat seara dupa ora 18 intru pe yahoo messenger, ne putem intalni acolo sa schimbam id-uri de skype si sa ne mutam pe skype. Inainte de 18 nu pot fiindca la job am intranet si nu merge decat http. sunt on dar inca e liniste Mesaj completat Tabelul de colorit a fost facut, aceasta e prima propunere, o sa fie un review vineri, si dupa aceea va fi inaintata. Maine(joi) se discuta despre parametrul "surface", vineri e ultima tusa si dupa aia asteptam o vreme sa se implementeze softul. Multumiri pentru participantii la conferinta, care am fost subsemnatul, Skring, Norsemann, si uzunu(partial). Ne vedem in urmatoarea runda, pana atunci parerile oricarora sunt binevenite, vineri facem un review final. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nice_sun_man Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Apreciez efortul tuturor celor implicati in creearea hartii si va felicit. Acum ca am detalii daca pot merge undeva ma intreb si ce pot face/vedea acolo. Asa ca eu cred ca ar mai fi util un proiect: HARTA CU LOCURI DE VAZUT/ VIZITAT /PLIMBAT. Adica unde mergem, ce avem de vizitat, vazut, etc. O varianta a unei ''harti de vacanta'' am gasit aici. Cred ca putem face si noi ceva in genul, daca nu o harta macar un topic unde fiecare sa descrie unde a fost, ce a vazut si oricine, in functie de tipul de motocicleta pe care il are, sa poate decide daca poate merge sau nu. Spun asta pt ca de multe ori am incercat sa ajung in anumite locuri superbe insa motorul nu mi-a permis din cauza drumurilor sau altor factori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) E o chestie gata facuta de un motociclist german, asta e http://home.arcor.de/ulf.lamping/motorrad/.../map-small.html Mesaj completat Rezultatul brainstormingului de joi seara(catre vineri) Multumiri lui Norsemann pentru aport si pentru rabdare. Transformarea parametrului surface in forma de linie respectiv in 'impracticabil' pe tipuri de motoare si cum ar arata legenda unei harti, cu cateva exemple de test Toata ziua de vineri este rezervata argumentelor, propunerilor si imbunatatirilor. Vineri seara la 1900 va fi freeze la specificatii si va incepe dezvoltarea. Curaj! Editat Octombrie 29, 2009 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Dragilor, super treaba....Imi pare rau ca nu am putut intra dar munca mi-a facut o festa si m-a tinut ocupat pana in noapte... . @nice sun man : Foarte buna ideea...Cam la ceva cum a gasit @owene ma gandeam....cum marea majoritate avem vreun GPS la noi cand ajungem undeva am putea face un fisier de upgrade pentru Mio (sau ce avem) cu POI motociclistice pe care sa il putem incarca in GPS. Singurul lucru este sa nu uitam in timpul sezonului sa dam save la POI cand suntem acolo...dar asta va lua cel putin un sezon si avem nevoie de implicarea a cat mai multi motociclisti. Dar vedem cum putem face si asta .Pana una alta hai sa avem mai intai harta cu calitatea drumului.... Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Am transmis specificatiile. Urmatorul pas o sa fie un demo la scara mica, dar nu pot promite exact cand o sa fie, probabil in cateva saptamani. Rezultatul la scara mica va fi doar pe o zona mica din tara unde noi vom putea edita drumurile si vom vedea rezultatul, cu rata de refresh la 24 de ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skring Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Ok.. Astept(am) cu nerăbdare primul rezultat! După aceasta "mica parte" din harta care o sa se poată edita, ce urmează? Sau in fct de ce urmeaza ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Ok.. Astept(am) cu nerăbdare primul rezultat! După aceasta "mica parte" din harta care o sa se poată edita, ce urmează? Sau in fct de ce urmeaza ceva? O sa urmeze toata harta, evident. Pe prima bucatica pe de o parte testeaza el tehnicile de desenare; zicea de ex. ca stie cum sa faca culoare, drum lat si ingust, dar mai trebuie sa testeze cum e cu linia intrerupta si punctata. De asemenea o sa vedem daca se vad bine culorile pe harta, uite mie de ex. mi-e frica de galben ca e cam invizibil. O sa vedem si le ajustam pana cand e bine. Din partea noastra trebuie sa fac si un mic tutorial de editare pentru voluntarii care o sa faca modificarile pentru harta. Teoretic oricine poate face modificari, dar e un pic risc de harcea-parcea, asa ca 3-4 voluntari pentru inceput e suficient, si vedem daca mai trebuie. Uite cate chestii presupune testul la scara mica. Am zis ca nu pot promite o data exacta, dar va veni. Astept si eu la fel cu nerabdare primele rezultate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skring Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Buna ideea cu 3-4 voluntari, owene! Ma gândeam .. Poate le poți propune tipilor cu harta sa bage un mic sistem de securitatepe butonul de edit la secțiunea de moto si sa facă 2-3 usere la care sa aibe acces voluntarii. Si pe topicul asta sau pe altul inițiat de noi putem sa strangem informații pe care sa le transformam in linii colorate. Asta pentru ca o sa existe sigur discuții de genul "aici e roÂşu! Ba nu , e verde ca am mers io pe acolo azi!" Si dacă o sa se facă 3 modificări într-o zi pe aceeaÂşi portiune de drum o sa zapacim sistemul de autorefresh al hartii Plus ca pana si wikimapia are oamenii ei care se ocupa de "accepat si respins" modficarile facute de "guests". Mesaj completat ne mai auzim pe mess când apar datele noi ale problemei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Cine vrea sa fie voluntar la introducerea de date, sa-mi dea un PM, sa stiu cui sa-i fac training, sa o luam pas cu pas. Desi as putea trimite un tutorial dintr-o bucata, prefer sa o luam pas cu pas si sa pot raspunde si la intrebari la fiecare faza. Cred ca ne e mai usor asa la toti. Voluntarii sunt voluntari, deci nu vor fi facuti responsabili pentru x y z ci ajuta in masura in care au timp, dorinta etc. In rest, harta ramane deschisa, poate sa-si faca oricine cont, numai ca nu e chiar mura-n-gura sa lucrezi cu ea, deci ma indoiesc ca o sa intre oameni la intampare sa faca lucruri la intamplare. Exista istorie si practic oricate nivele de revert, deci se stie cine si ce a facut, cand si e si backup. Hai sa nu punem drobul de sare inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 Cine na trecut macar odata pe traseul Rucar-Bran ,a trait degeaba. Este DN-ul care leaga Brasovul de Pitesti. Asfaltul pe partea brasoveana se prezinta bine ,pe cea argeseana mai putin bine (nu gropi ,doar denivelari cauzate de camioane ) Traseul in sine,este extrem de dificil dar si spectaculos la fel si peisajul -comparabil cu transfagaraseanul parerea mea- asadar pe langa moto pus la punct ,echipament moto ,un accesoriu obligatoriu va fi si aparatul de fotografiat. Cheia ,Meses ,Valcea ,Bogata sunt mici copii dpdv motoristic pe langa acest traseu dificil ,virajele de viteza medii precum si cele de mare viteza lipsesc cu desavarsire ! La fel si balustradele de pe marginea drumului ! Sunt portiuni de drum,de pe care daca iesi ,risti sa revii pe drum...dar cu 50-70 m mai jos !! Traficul e degajat ,practic intalnesti mai multe cruci pe marginea drumului decat trafic din sens opus ! Astea fiind spuse ,dragilor ,va urez asfalt uscat si cer senin ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.