Rider in the sky Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Salut si bine v-am gasit. In curand (sper) o sa devin si eu membru al comunitatii motociclistice si as avea nevoie de cateva sfaturi. Probabil acest subiect a mai fost dezbatut, dar e nu l-am gasit. Motocicleta pe care as vrea sa mi-o iau ar fi una dintre cele dou modele mai sus mentionate dar nu ma pot hotara la care din cele doua modele sa ma opresc. Poate ma ajutati voi sa fac o alegere cat mai buna. Care ar fi cea mai potrivita pt. drumurile noaste, pret piese, raport greutate/putere, etc. Multumesc anticipat pt. sfaturi. P.S. Probabil ar fi trebuit sa postez la sectiunea Incepatori, dar fiind vorba despre cruiser-e, m-am gandit ca aici ar fi mai nimerit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 VN 800 Classic este extraordinara am una de ceva vreme si ma impac foarte bine cu ea sunt incepator, si nu a fost deloc dificil sa ma invat cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Am putin peste 5000 de km cu Vulcan 800 Classic, si pe masura ce bag kilometri, nu m-as mai da jos din sa. Sa-ti zic de ca am ales eu motorul asta? Pt ca din "middleweight cruisers" (si aici intra toate motocicletele cruiser de la 600 cmc pana pe la 900 mai nou) este cel mai dotat cu calutzi. Punct. buna ziua nu va suparati, ce herghelie aveti sub dumneavoastra??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 buna ziua nu va suparati, ce herghelie aveti sub dumneavoastra??? alo, nenea, nenea... cand imi spuneti ce herghelie aveti de spuneti ca este cel mai puternic cruiser intre 600-900?? aaa..si opentru rider in the sky..ia-ţi vulkan de 800 ..stiu eu unul beton, customizat si intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Nu am nici una nici alta, asa ca nu pot fi acuzat de partinire. Sfatul meu este Vulcan. Yamaha numai arata mare nu si este. Ce vreau sa zic e ca e la fel de grea numai ca motorul e de 650 si mai e si racit cu aer, deci performantele sunt mai reduse. Singurul avantaj pe care il are Yamaha e cardanul in loc de lant. In plus la drum lung, la viteza de croaziera (100 km/h) motorul la Yamaha e prea turat. Amandoua sunt comode la drum lung pentru driver (atat de comode cat poate fi un cruiser) dar Vulcanul e mai bun pentru pasager. O alta optiune (considerata in NA cea mai buna middle class) ar fi Suzuki Intruder 800 (cunoscuta ca Volusia si acum ca Boulevard C50). Volusia e produsa de circa 6 ani, deci poti s-o gasesti de ocazie, si are cardan in loc de lant. Yamaha este considerata (din nou in NA) mult prea scumpa pentru ceea ce e capabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Ai dreptate partial, veneu de 750 e al mai tare la Kawa. In rest, za cuin is Honda Magma, aia de 750 de 88 de cai. Dar nu-s cruisere totale, de aia zic ca ai dreptate. Şi la veneu de 800 ma gandeam la al lui Blacku, chiar daca nu e classic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Pentru Lupalb: E bine sa te uiti si la asta: http://moto.suzuki.ca/Products/Default.asp...el_BoulevardS50 si sa vezi asta: http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...ser_comparison/ daca vrei sa vorbesti de care e mai rapida. Problema e ca un cruiser nu trebuie sa fie un sport bike! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Pentru Lupalb: E bine sa te uiti si la asta: http://moto.suzuki.ca/Products/Default.asp...el_BoulevardS50 si sa vezi asta: http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...ser_comparison/ daca vrei sa vorbesti de care e mai rapida. Problema e ca un cruiser nu trebuie sa fie un sport bike! Asa, ce sa vad. Eu spuneam de hp, linkurile date de tine nu au treaba cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Volusia e cruiserul clasic (am vazut una aici pe motociclism.ro, cu multe poze) si ziceam ca e o optiune intre Vulcan Clasic si DragStar. Cele doua linkuri erau pentru Lupalb ca sa-i arat ca nu prea conteaza caii ci greutatea echipamentului. Intruderul de 800 (S50) e acelasi stil cu VN750 deci comparatie era VN750 contra S50 (un stil) si VN800 clasic contra DragStar, contra Volusia pentru largirea optiunilor la cumparare. Oricum nu vroiam sa supar pe nimeni ci numai sa ofer mai multe informatii. Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 2, 2006 Share Postat Mai 2, 2006 Io nu m-am departat. I-am spus omului sa-Âşi ia vulkan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 9 puncte vulkanul si 1 ( mare - cardan ) yamaha legat de intruder , arata mai mult a chooper , si cu exceptia unei aparatori de plastic sub aripa spate ( la numar ) ii tot de tabla . ps AWD am inteles ca ai un prieten cu intruder da-mi si mie nr. de telefon ( de nu-i secret ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Salut si bine v-am gasit. In curand (sper) o sa devin si eu membru al comunitatii motociclistice si as avea nevoie de cateva sfaturi. Probabil acest subiect a mai fost dezbatut, dar e nu l-am gasit. Motocicleta pe care as vrea sa mi-o iau ar fi una dintre cele dou modele mai sus mentionate dar nu ma pot hotara la care din cele doua modele sa ma opresc. Poate ma ajutati voi sa fac o alegere cat mai buna. Care ar fi cea mai potrivita pt. drumurile noaste, pret piese, raport greutate/putere, etc. Multumesc anticipat pt. sfaturi. P.S. Probabil ar fi trebuit sa postez la sectiunea Incepatori, dar fiind vorba despre cruiser-e, m-am gandit ca aici ar fi mai nimerit. No , nici sa nu te gandesti la dragstar ........VN-ul rulesss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 terminati cu prostiile...luati-va HD.....hehehehe B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 Multumesc mult pt. opiniile voastre, balanta incepe sa se incline usor catre VN800. Din ce am inteles pana acum de la voi: -VN800 are cam toate plusurile in comparatie cu Dragstar-ul (fiabilitate, putere, etc.) din pdv. al design-ului imi plac amandoua la fel de mult. -Dragstar-ul are un singur plus major, repectiv cardanul Alte modele nu prea ma incanta, Intruder-ul (nu Volusia) imi pare un pic cam subtire (fizic vorbind) si io-s cam mare (1.95 si vre-o 110 kg), iar cel Volusia sau Dragstar-ul 1100 imi depasesc bugetul (trebuie sa ma incadrez undeva intre 3200-3600 pret de Germania) Si o intrebare de novice, n-am reusit sa vad pana acum un Dragstar si un Vulcan unul langa altul. Vulcanul este mai masiv, nu-i asa? Inca odata multumesc pt. opinii si mai astept si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Multumesc mult pt. opiniile voastre, balanta incepe sa se incline usor catre VN800. Din ce am inteles pana acum de la voi: -VN800 are cam toate plusurile in comparatie cu Dragstar-ul (fiabilitate, putere, etc.) din pdv. al design-ului imi plac amandoua la fel de mult. -Dragstar-ul are un singur plus major, repectiv cardanul Alte modele nu prea ma incanta, Intruder-ul (nu Volusia) imi pare un pic cam subtire (fizic vorbind) si io-s cam mare (1.95 si vre-o 110 kg), iar cel Volusia sau Dragstar-ul 1100 imi depasesc bugetul (trebuie sa ma incadrez undeva intre 3200-3600 pret de Germania) Si o intrebare de novice, n-am reusit sa vad pana acum un Dragstar si un Vulcan unul langa altul. Vulcanul este mai masiv, nu-i asa? Inca odata multumesc pt. opinii si mai astept si altele nu ash zice , sunt comparabile ca si gabarit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 Intre cele doua eu ash opta pt Vulcan clar. In toate testele pe care le-am vazut Vulcanul ieshea cel mai bine. Bafta la cumparare oricare ar fi decizia ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 eu recomand vulcanul pt ca na... asta conduc, si vreau sa iti zic ca eu pe ea m-am invatat sa merg si am realizat cat e de frumos, si de usor. Iti da voie sa gresesti, se adapteaza dupa stilul tau de condus, in fine mie imi place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_andreshan Postat Mai 3, 2006 Share Postat Mai 3, 2006 salut, hai mai ca nu ii asa rau dragstarul serios vorbind eu sunt multumit de el si cert e ca pare mai mare dact este cu adevarat asadar face impresie imi pare suficient de manevrabil si intelegator cu incepatorii(cu mine a fost pana acum.... 0) consum acceptabil iar puterea ...aici e o probleme....depinde ce vrei ,...de unu singur nu cred ca o sa ai probleme,dar in cazul tau mai ales(greutatea ta)..mai pui pe cineva in spate si ,cred eu ca vei simti nevoia de mai mult asa ca ...si eu recomand vulcanelul(nu am condus unul dar din date .....) sincer zic ...daca acum mi-as schimba motorul as alege in ordine vulcan800...intruder800....asta daca nu dragstar1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silverpistons Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 V cu apa e ca 911 b reak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 salut, eu sunt detinator de dragstar 650 classic, nou. Primul motor, am aprox 1500 km cu el. la pret l-am scos la 6000 EUR CIP. prima revizie = 2,1 mil (din care 1,5 mil ulei). stiu sa-i pun doar benzina si sa-l curat de praf ... Sincer sa fiu n-as vrea sa stiu sa-i ung/spal lantul. are un cuplu frumos, se duce in 120km/h f usor. Poti cu usurinta sa-i mai pui tot felu de accesorii pe el. Pt 1 persoana de 80 kg, e un super motor din punctul meu de vedere. ...astept sa ma dau si cu un VN 800 sa vad diferenta (nu prea ma incanta ideea de lant). am vazut la intalnirea de saptamana trecuta de la ARC 2 HD-uri super misto. is curios la ce preturi se invart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Geo,dragstaru' este tot un fel de Dnepr,dar mai sofisticat...hahahaha B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 putin off topic: in curand voi scoate la vanzarea motorul meu, yamaha virago XV 750, model USA, intretinut beton, merge superb, arata impecabil, accesorizat la maxim (coburi mari, scarite autostrada etc), consumabile noi + alte bonusuri (o casca, husa, manual reparatii etc). e mai nervos si mai manevrabil decat dragstarul de 650. e pe cardan, racire pe aer. pui benzina si schimbi ulei, atat. pret undeva in jur de 4000 euro. daca vei deveni interesat, let me know. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 succes la vanzare, zaradi99..... mie virago nu mi-a placut niciodata( exceptie alea mici de 125-250) si cred ca este depasit ca model..... in Sibiu, XV750 s-a vandut la 4500eur. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 (editat) succes la vanzare, zaradi99..... mie virago nu mi-a placut niciodata( exceptie alea mici de 125-250) si cred ca este depasit ca model..... in Sibiu, XV750 s-a vandut la 4500eur. B. multam, eu nu as vrea sa o vand, dar nu imi permit sa tin doua motoare. eu sunt de o alta parere, XV-urile imi plac cel mai mult dintre choppere. din motivele diferite probabil de ale tale. sunt mult mai manevrabile decat alte choppere, mai..."sportive" un pic si ca look si ca stil de condus. doar XV 750 si VX 1100. cele de 535 sunt chiar odioase, iar dragstarul e altceva. iar pe al meu il iubesc, ce mai pun si o poza proaspata cu el daca tot l-am pomenit. all the best. Editat Mai 5, 2006 de zaradi99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 da,dragstar-ul e altceva,alta linie,e mai lowrider si motorul e mai frumos.... virago al tau arata f bine,e intretinut.... care 2 motoare?ce mai ai? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.